Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01536 Физика (IP) в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты білім беру саласындағы қазіргі заманғы сын-қатерлерге жауап беретін және өзгермелілік, белгісіздік, күрделілік, біркелкі болмыс әлемінде өмір сүретін және жұмыс істейтін 21 ғасырдағы мұғалімдерге қажетті жаңа салаларда құзыреті бар физика мұғалімдерін даярлау болып табылады
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B010 Физика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Механика
Алгебра және сандар теориясы
Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
Математикалық талдау
Математикалық логика және дискретті математика
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Молекулалық физика
-
2 Оқу жылы
Компьютерлік графика
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Механика бойынша практикум
Электр және магнетизм
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Бағдарламалау
Молекулалық физика және термодинамика бойынша практикум
Физиканы оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зертеулер
Оптика
-
3 Оқу жылы
Арнайы функциялар және олардың қосымшалары
Бағалау және дамыту
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Математикалық физика әдістері
Физиканы оқыту әдістемесі: жеке сұрақтар
Электр және магнетизм бойынша практикум
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Атом, атом ядросының және қатты дененің физикасы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Инклюзивті білім беру ортасы
Мектептегі эксперимент техникасы
Физикалық практикум 1
Физикалық есептерді шығару практикумы 1
Физиканы оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Теориялық механика
Теориялық физика-1
Мектептегі физикалық эксперимент
Оптика бойынша практикум
-
4 Оқу жылы
Физикадағы зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми білім берудегі жобалық тәсіл
Теориялық физика-2
Атом және атом ядросы физикасы бойынша практикум
Физикалық практикум 2
STEAM физикасы
Физикалық есептерді шығару практикумы 2
Микрообъектілер физикасы
Космология мәселелері
Тұрақты дамудың физикасы және білімі
Білім беру робототехникасы
Электроника
Астрономия
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Радиоэлектроника негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық проблемаларын түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау;
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, физиканың озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және физиканы оқытуды және өзінің кәсіби өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану;
- пән аралық топтарда жұмыс істеу, әлеуметтік проблемаларды шешу кезінде ғылыми білімді қолдану дағдыларын меңгеру;
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою;
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдана отырып педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым - қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- физикалық зерттеулердің өздері таңдаған саласында физикалық ақпаратты өңдеудің, талдаудың және синтездеудің қазіргі заманғы әдістерін қолдану, негізгі математикалық ұғымдар мен операцияларды қолдануға және оларды физикалық есептерді шешу кезінде қолдану, эксперименттік және теориялық физика саласында талдамалық және технологиялық шешімдерді енгізу;
- STEM оқыту элементтерімен біріктірілген сабақтар өткізу, табиғи пәндерді пәндік-тілдік оқыту технологиясын CLIL пайдалану;
- отандық және шетелдік тәжірибені ескере отырып, қазіргі заманғы аспап жасау және ақпараттық технологиялар көмегімен эксперименттік және (немесе) теориялық физикалық зерттеулердің таңдапалынған саласында ғылыми зерттеулер жүргізу;
- мектептегі физика курсын дамытудың ғылыми принциптері мен логикасын түсіну, әртүрлі оқыту технологияларын олардың әртүрлілігінде және орнына қолдану
- физика саласында мықты академиялық және практикалық білімді көрсету, ғылыми таным нысандары мен әдістерімен, қоршаған әлемді игерудің әртүрлі тәсілдері мен операция жасау, қоғамның дамуындағы ғылымның рөлін түсіну;
- физика ғылымдарын түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық мәні бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, физиканың жаһандық және жергілікті проблемаларын шешу үшін басқа ғылым салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу;
- қазақ халқының тарихының негізгі кезеңдерін, мемлекеттілігі мен өркениеті нысандарының эволюциясын тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну;