7R01110 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби дағдылар жүйесі бар, өз бетінше кәсіби қызметке қабілетті, сонымен қатар практикалық денсаулық сақтау қажеттіліктерін ескере отырып, озық инновациялық технологияларды белсенді дамытатын және енгізетін жоғары білікті кардиолог дайындау
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы кардиология 1
Пән жүрек-қантамыр жүйесінің әртүрлі патологиялары бар кардиологиялық стационардағы пациенттерге диагностикалық зерттеу жүргізу бойынша білім береді: жүректің ишемиялық ауруы, гипертониялық ауру, ревматикалық емес миокардит, инфекциялық эндокардит, гипертрофиялық кардиомиопатия, кеңейтілген кардиомиопатия, Аритмогендік кардиомиопатия, рестриктивті кардиомиопатия, Нарушенияақтың бұзылуы, туа біткен және жүре пайда болған жүрек ақаулары, жүрек жеткіліксіздігі. Пән ургентті жағдайда шұғыл көмек көрсетуде аналитикалық қабілеттерін, шешімділігін дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 38
-
Амбулаториялық-емханалық кардиология
Пән диагностикалық іздеуді (клиникалық және зертханалық-аспаптық), дифференциалды диагностиканы жүргізу, амбулаториялық деңгейде жүрек-қантамыр жүйесі патологиясы бар пациенттерді қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау, сондай-ақ оңалту, профилактикалық іс-шараларды жүргізу және еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізу білімі мен дағдыларын қалыптастырады. Пән осы бағыттың көп тапсырмасына дұрыс көзқарасты қалыптастырады, сонымен қатар этика мен деонтология мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Интервенциялық кардиология
Пән интервенциялық араласуға көрсеткіштерді, қарсы көрсеткіштерді анықтау, пациентті араласуға дайындау, араласу техникасы және одан әрі терапия бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады.Стенттердің түрлері.Сондай –ақ, рентген аппаратурасы-ангиограф, қорғаудың маңыздылығы, кәсіптік зияндылығы зерттеледі. ДПС кезінде окклюдерлерді орнатуға арналған көрсеткіштер, қолқа қақпақшасында TAVI орнатуға арналған көрсеткіштер.Пән шешімділікке, сыни ойлауға, тәртіпке, этикаға және деонтологияға үйретеді, өйткені бұл бөлім екі мамандықтың: терапия мен хирургияның түйіскен жерінде орналасқан. Әлемдік деңгейдегі соңғы жетістіктер оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Қарқынды кардиология 1
Бұл пән науқастың өміріне қауіп төнген кезде жедел кардиологиялық аурулары бар науқастарды диагностикалау және емдеу бойынша білім алуды қарастырады: Жедел коронарлық синдром, жедел жүрек жеткіліксіздігі –өкпе ісінуі, гипертониялық криз, қарыншалық фибрилляция, блокадада, жүрек тампонадасында. Тәртіп шұғыл медициналық көмек көрсетуде сыни ойлауды, шешімділікті дамытады. Білім тек отандық ғана емес, сонымен қатар халықаралық стандарттардың тәжірибесіне негізделген.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 11
-
Стационардағы кардиология 2
Пән басқа аурулармен дифференциалды диагностиканы жеңілдетеді: Атеросклероз, өкпе эмболиясы, қайталама гипертензия, қалқанша безінің аурулары, бүйрек үсті безінің аурулары, бауыр циррозы, гиатальды грыжа, Титце синдромы, Онкокардиология, бүйрек жеткіліксіздігі, Постковид синдромы, қант диабеті, подагра және т. б. Әр түрлі мамандықтағы дәрігерлер арасында топтық жұмыс дағдылары қалыптасады, сол арқылы сыни ойлау, әр пациенттің диагнозына саралап қарау қабілеті дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 21
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық бейнелеу 1
Пән пациенттерге эхокардиография сияқты радиациялық диагностикалық әдісті орындау және алынған нәтижелерді интерпретациялау туралы білімді дамытады.ЭхоКГ-бұл ультрадыбыстық толқынның таралуына тіндердің қарсылық дәрежесін сипаттайтын акустикалық кедергімен (ондағы ультрадыбыстық таралу жылдамдығына ортаның тығыздығының көбейтіндісі) ерекшеленетін ортадан ультрадыбыстың әртүрлі шағылысуына негізделген жүрек пен ірі тамырларды зерттеу әдісі.Деректер халықаралық стандарттарға сәйкес қолданылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 24
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық бейнелеу 2
Пән ірі тамырлардың доплерографиялық ультрадыбыстық зерттеуі, рентгендік зерттеулер мен компьютерлік томография, жүрек пен олардың тамырларының магнитті-резонансты томографиясы сияқты радиациялық диагностикалық әдістерді орындау туралы білімді дамытады. Резиденттердің заманауи ультрадыбыстық аппараттары бағыттың тарлығына байланысты оқылады, төтенше жағдайларда дағдыларды қалыптастыру үшін топтық жұмысты үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Қарқынды кардиология 2
Пән жүрек жеткіліксіздігінің декомпенсациясын, көп мүшелік жеткіліксіздікті, сондай-ақ дәрігерлік кардиологиялық көмек көрсету дағдыларын меңгеруді зерттейді. Зертханалық көрсеткіштердің, кардиоспецификалық маркерлердің өзгеру ерекшеліктері, ЭКГ, ЭХОКГ, кеуде қуысының рентгенографиясы, іш қуысы мен жамбас мүшелерінің ультрадыбыстық зерттеуіндегі өзгерістер.Коммуникативті қабілеттердің дамуын қалыптастырады, әртүрлі мамандармен командада жұмыс істеуге үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 11
-
Стационардағы кардиология 3
Бұл пән сонымен қатар кардиоваскулярлық аурулары бар стационарлық пациенттерді емдеу, оңалту, алдын алу шараларын жүргізу және еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын қамтиды. Консервативті емдеу: кардиопрепараттардың барлық топтарын зерттеу. Енгізу жолдары, дозалары, жанама әсерлері, қабылдау уақыты мен ұзақтығы. Инвазивті емдеу: ангиопластика, стенттеу. CABG көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері. Экс имплантациясының көрсеткіштері. ХСН-ны Медициналық және хирургиялық емдеу. ((ICD, SRT). Ақаулардың барлық түрлерін хирургиялық емдеуге арналған көрсеткіштер. Пән этика мен деонтологияны тек әріптестер арасында ғана емес, пациентпен және оның туыстарымен қарым-қатынаста үйретеді, сонымен қатар құқықтық сауаттылыққа үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 21
-
Жүрек электрофизиологиясы
Пән жүректің ритм мен өткізгіштігінің бұзылуын дамытудың электрофизиологиялық механизмдері (ЖРПС), күрделі ЖРПС дифференциалды диагностикасы, ЖРПС бар пациенттерді басқарудың сараланған тәсілдері, аритмияға қарсы терапия мен интервенциялық араласуды тағайындау көрсеткіштерін анықтау қабілеті бойынша терең білім мен дағдыларды қалыптастырады. Аритмияның әртүрлі түрлерін дұрыс диагностикалау үшін сыни ойлауды қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Жоғары мамандандырылған кардиологиялық көмек, ересектер
Пән көрсеткіштерді негіздеу, дифференциалды диагностика және имплантацияланатын кардиовертер-дефибриллятор-(ICD), жүрек-қайта синхрондау терапиясы (CRT-d жүйелері) функциясы бар екі камералы имплантацияланатын кардиовертер-дефибриллятор бағдарламалау дағдылары бойынша білімді қалыптастырады, бүгінгі таңда олар жоғары мамандандырылған медициналық қызметтерге жатады. Халықаралық электрондық платформаларда жұмыс істеу үшін шет тілдерін үйренуге, шетелдік әріптестермен қарым-қатынас жасауға, халықаралық ғылыми жобаларды зерделеуге және оларға қатысуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Функционалды диагностика
Пән көрсеткіштер мен дағдыларды негіздеу, сондай-ақ деректерді интерпретациялау және ЭКГ, АБПМ және стресс-тесттердің Холтерлік мониторингі бойынша құзыретті қорытындыны құрастыру қабілетін дамытады. Зияткерлік, Әлеуметтік және ерікті құзыреттерді қалыптастырады. Пациенттермен, пациенттердің туыстарымен және әріптестерімен қарым-қатынаста этика мен деонтологияны дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 8
Оқыту нәтижелері
- ауыр жағдайларда науқастың жағдайын бағалау. Кардиологиялық тәжірибеде шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларда білікті медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгеру.
- амбулаториялық-емханалық қызметтер мен стационарлар деңгейінде кардиологиялық науқастарға дәлелді медицина негізінде профилактика және оңалту дағдыларын меңгеру.
- кардиологиялық науқасты объективті тексеру, жүрек-қан тамырлары аурулары бар науқастарды диагностикалау алгоритмін құру және дифференциалды диагностика жүргізу дағдыларын меңгеру; аурудың халықаралық классификациясына сәйкес амбулаторлық және стационарлық тәжірибеде клиникалық диагнозды тұжырымдау.
- клиникалық ұсыныстарға, дәлелді медицина принциптеріне сәйкес жүрек-қантамыр жүйесі ауруларын емдеу жоспарын әзірлеу және терапияның тиімділігін бақылау.
- халықаралық мәліметтер базасын пайдалана отырып, ғылыми зерттеулерді тұжырымдау және талдау, нәтижелерін жарияланымдар және ғылыми конференцияларда баяндамалар түрінде ұсыну.
- мамандығы бойынша практикалық денсаулық сақтаудың қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін білуін көрсету, ұлт денсаулығын нығайту саясатын қамтамасыз ету.
- диагностикалық зерттеулердің мәліметтерін талдау және интерпретациялау. Инвазивті емес және интервенциялық кардиохирургиялық араласуға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді анықтаңыз және олардың нәтижелерін дұрыс түсіндіріңіз.
- еңбекке уақытша жарамсыздық сараптамасын жүргізу, диспансерлік бақылау шараларын әзірлеу.
- науқастардың психосоматикалық жағдайын бағалау мүмкіндігі; этика мен деонтологияны сақтай отырып, пациенттердің денсаулық жағдайы туралы ақпаратты туыстарына сауатты түрде жеткізу.