7R01110 Кардиология (ересектер, балалар) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Дәлелді медицина қағидаттарына сәйкес пациенттерді диагностикалау, емдеу бойынша кәсіби білімі мен дағдылары бар, кардиологиялық бейіндегі науқастарға жоғары деңгейде тиімді профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және көмек көрсетуге қабілетті қазіргі заманғы медициналық технологияларды қолданатын, пациенттер мен жалпы халыққа үздіксіз медициналық көмекті қамтамасыз ету үшін денсаулық сақтау саласында жаңа білімді генерациялауға қабілетті бәсекеге қабілетті, білікті дәрігер-кардиологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Жүрек электрофизиологиясы
Жүректегі электрофизиологиялық процестерді ЭКГ, жүректі электрофизиологиялық зерттеу (ЭФИ), ЭхоКГ, ЧПЭХОКГ, стрейн-ЭХОКГ, ХМЭКГ, СМАД әдісімен қалыпты және патологиядағы жүректегі электрофизиологиялық процестерді терең түсіну негізінде БСК диагностикасы клиникалық хаттамаларға сәйкес кардиологиялық бейіндегі пациенттің проблемаларын дербестендіру мақсатында стандарттар мен ғылыми негізделген практиканы ескере отырып және кардиологиялық көмек стандарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Стационардағы кардиология-1 / Модуль Стационардағы кардиология
Артериялық гипертония (АГ) және оның асқынулары, АГ-мен байланысты патологиялар, коронарогендік аурулар (ОКС, ХСН-ның жедел декомпенсациясы, өмірге қауіпті ритм және өткізгіштік бұзылыстары, ТЭЛА) кезінде қабылдау және кардиология бөлімшелерінде диагностика және мамандандырылған көмек көрсету, қазіргі клиникалық хаттамаларға сәйкес. Бағалау шкалалары мен қазіргі заманғы емдеу-диагностикалық технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 14
-
Кардиологиядағы диагностиканың инновациялық әдістері
Кардиологиядағы диагностиканың инновациялық әдістері: 3D-эхокардиография, генетикалық тесттер, транскатетерлік емдеу әдістері (TAVI, TOE), интеллектуалдық функциялары бар имплантталатын құрылғылар (смарт клапандар). IoT және телемедицинаға арналған смарт-технологиялар: портативті мобильді ЭКГ және УДЗ, холтер, кардиомониторлар, ақылды сағаттар және электрондық стетоскоптар). Негізделген клиникалық шешімдер қабылдау және кардиологиялық көмектің тиімділігін, қауіпсіздігін және қолжетімділігін арттыру үшін АИ
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кардиологиядағы жасанды интеллект
Кардиологиялық патологияны неғұрлым дәл және/немесе ерте диагностикалау үшін жасанды интеллектті қолдану. Аурудың даму тәуекелдерін, пациенттің жай-күйінің нашарлауын және/немесе асқынулардың дамуын бағалау үшін болжамдық модельдер, өмір сүру болжамы. Оңалтудың және емдеудің оңтайлы бағдарламаларын таңдау. Клиникалық шешімдер қабылдауға, сондай-ақ кардиология саласында ғылыми зерттеулер жүргізуге арналған құрал ретінде нейрожелілердің үлкен деректерін талдау
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация
Ересектер, балалардың жүрек-қан тамыры ауруларын диагностикалауда зерттеудің инвазивті емес визуалды әдістерін терең түсіну , клиникалық контексте олардың диагностикалық құндылығы, интерпретациясы негізінде қолдану: ЭКГ, ЭХОКГ, ЧПЭХОКГ, стрейн-ЭХОКГ, ЭХОКГ Жүктеме сынамалары , BUBLE TEST, жоғары шешімді МРТ, стресс-тесттер, ХМЭКГ, жүректің коронарогенді және коронарогенді емес аурулары кезінде және цифрлық технологияларды пайдалану кезінде СМАД
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 32
-
Стационардағы кардиология -2/ Модуль Стационардағы кардиология
Клиникалық ұсынымдарға (АНА/АСС, ESS) сәйкес жүрек пен қан тамырларының туа біткен және жүре пайда болған ақаулары, миокардит, кардиомиопатия (оның ішінде перипартальдық, дилатациялық, гипертрофиялық және т.б.) аурулары кезінде ересектер мен балаларға стационар деңгейінде мамандандырылған емдеу-диагностикалық іс-шаралардың толық көлемі С, ҚР және ДСӘДМ) IT технологияларын қолдану негізінде
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 34
-
Амбулаторлы-емханалық кардиология
Ересектер мен балаларға АМӘК кезеңіндегі амбулаториялық-емханалық кардиологиялық көмек: халықаралық ұсынымдарға, ҚР ДСМ клиникалық хаттамаларына және ересектер мен балаларға көмек көрсету стандарттарына сәйкес стационарды алмастыратын технологияларды қолдана отырып, біріншілік немесе екіншілік алдын алу және кардиореабилитация іс-шараларын, оның ішінде дәлелді медицина қағидаттарын қолдана отырып
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 32
-
Сирек кездесетін және жаңа аурулар
Казуистика: сирек (тұқым қуалайтын, сирек аутоиммунды аурулар) және жаңа аурулары бар науқастардың клиникалық талдаулары (IgG4-тәуелді ауру) Әдебиетті сыни бағалау және талдау, зерттеу мәселелерін тұжырымдау, халықаралық дерекқорлармен жұмыс, ғылыми, оның ішінде халықаралық зерттеулерге қатысу. ДДҰ және NIH стратегиялары мен ұсынымдары
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Клиницистке арналған медициналық генетика
АІЖ және бауыр тұқым қуалайтын патологиясы, геномдық синдромдар, молекулярлық диагностика, иммуногенетика. Медициналық-генетикалық кеңес беру, генетикалық диагностиканың құқықтық және заңдық аспектілері, генетикалық төлқұжат. Молекулалық диагностикаға перспективалық тәсілдер: WES, WGS (геномды секвенирлеу, экзомды секвенирлеу, транскриптомды секвенирлеу, метаболомды талдау), IT-технологияларды қолдана отырып, диагностикаға интеграцияланған тәсіл
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Қарқынды кардиология
Диагностика және медициналық көмек, оның ішінде пациенттермен және туыстарымен сенімді қарым-қатынас орната отырып, кардиологиядағы шұғыл және қиын жағдайларда ересектер мен балаларға жоғары мамандандырылған; дәлелді медицина қағидаттарына және қиын жағдайларда көмек көрсету стандарттарына және медициналық құқық қағидаттарына сәйкес қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 22
-
Интервенциялық кардиология
Кардиологиялық көмек стандарты негізінде ересектер мен балаларға интервенциялық кардиологияда диагностика және мамандандырылған көмек көрсету - коронарография, оның ішінде тамыр ішіндегі УДЗ қолдана отырып, жүрек қуыстарын катетерлеу, TAVI, ЭКС, ЖКД, CRT-D, ЭФИ, РЧА имплантациясы, кәсіби жауапкершіліктің жоғары стандарттарына, дәлелді медицина қағидаттарына және емдеу-диагностикалық және ІТ технологиялардың қазіргі заманғы жетістіктеріне сәйкес криоаблизация
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 14
-
Стационардағы кардиология -3/ Модуль Стационардағы кардиология
Жүрек-қантамыр жүйесінің күрделі және/немесе ауыр патологиясы бар, ілеспелі аурулары бар, онкопатологиясы бар ересектер мен балаларға арналған емдеу-диагностикалық шаралардың толық кешені (кез келген локализацияның онкопроцессін емдеу процесінде) жоғары жүрек-қантамыр жүйесін қолдануда білім мен дағдыларды біріктіруге негізделген. -технологиялық инвазивті және инвазивті емес диагностикалық әдістер мен фармакотерапияға негізделген дәлелді тәжірибе, сыни ойлау, жаңа ақпарат және күтімнің жоғары стандарттары
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 32
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі медициналық технологияларды қолдана отырып, емдеу және оңалту жоспарын анықтау және кардиологиялық профильдегі пациенттердің мәселелерін шешуге жекелендірілген көзқарас жасау үшін стандарттар мен дәлелді практиканы ескере отырып, кешенді тексеру жүргізу.
- Кардиологиялық патологиясы бар балалар мен ересектерге ғылыми негізделген практика, жаңа ақпараттарды сыни ойлау және көмек көрсетудің стандарттары негізінде мамандандырылған медициналық көмек көрсету, емдеу және алдын алу құралдарының тиімділігі мен қауіпсіздігін бағалау.
- Кардиологиялық практикада, оның ішінде эпидемиялар, пандемиялар, төтенше жағдайлар, табиғи және техногендік апаттар жағдайында шұғыл және өмірге қауіпті жағдайларда мамандандырылған медициналық көмекті уақтылы және тиімді көрсету.
- Диагностика, емдеу және аурулардың алдын алу, соның ішінде шұғыл жағдайлар, диагностикалық процедураларды орындау және тиісті араласуларды бастау процесінде пациенттермен, балалармен және олардың отбасыларымен (немесе заңды өкілдерімен) оң және сенімді қарым-қатынасты орнату үшін коммуникативті дағдыларды тиімді пайдалану.
- Пациент үшін оңтайлы нәтижеге қол жеткізу үшін мамандардың пәнаралық/кәсіби командаларының жұмысын тиімді ұйымдастыру, әріптестердің пікірлеріне құрметпен қарау және уақытты тиімді басқару дағдыларын қолдау үшін коммуникативті дағдыларды қолдану.
- Денсаулықты қорғау, дәрігер мен пациенттің құқықтарын қорғау саласындағы құқықтық білімдерді қолдану, кардиологиялық қызметін айқындайтын нормативтік-құқықтық актілерді басшылыққа алу.
- Медициналық құжаттаманы жүргізу, кәсіби міндеттерді шешу, медициналық көмектің қауіпсіздігі мен сапасын қамтамасыз етуде олардың тиімділігін арттыру үшін заманауи ақпараттық-цифрлық және инновациялық технологияларды, оның ішінде жасанды интеллект мүмкіндіктерін және денсаулық сақтаудың ақпараттық жүйелерін пайдалану.
- Балалар мен ересектерде жүрек-қантамыр жүйесі ауруларының алдын алудың бастапқы және екінші реттік іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу, халықтың денсаулығын қолдау үшін салауатты өмір салтын қалыптастырудың принциптері мен әдістеріне негізделген.
- Барлық кәсіби қарым-қатынастарда, пациенттермен, отбасыларымен, әріптестермен және қоғаммен жалпы алғанда этикалық стандарттарды, моральдық принциптерді көрсетіп, дәрігерлерден күтілетін жауапты мінез-құлықты көрсету.
- Әлеуметтік денсаулық детерминанттарын айқындау және барлық әлеуметтік топтардың медициналық көмекті алу кезінде теңдігін сақтау үшін эпидемиологиялық тәсілдерді қолдану.
- Денсаулық сақтау жүйесі аясында тиімді жұмыс істеу, сондай-ақ пациенттерге көрсетілетін көмектің сапасына, қауіпсіздігіне және құндылығына назар аудара отырып, осы жүйелерді жетілдіру.
- Кәсіби әдебиеттерді талдау және сыни бағалау, зерттеу сұрақтарын құрастыру, халықаралық деректер базасын күнделікті қызметте тиімді пайдалану, адам денсаулығы және өмір сүру сапасын жақсарту саласындағы білімді арттыруға бағытталған ғылыми зерттеулерге қатысу.