Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01517 Математика (IP) в Халел Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Абайтану
Элементарлық математика (алгебра)
Бір айналмалы функцияларын дифференциал есептеу
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Элементарлық математика (геометрия)
-
2 Оқу жылы
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Педагогикалық зерттеулер
Алгебра және сандар теориясы
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бағдарламалау
-
3 Оқу жылы
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Комплексті анализ
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Бағалау және дамыту
Инклюзивті білім беру ортасы
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Математиканы оқыту әдістемесі
Қатарлар теориясы
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Дифференциал теңдеулер
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Ілгерлемелі шет тілі
Lesson Study және Action Research
Математикалық модельдеу негіздері
Дифференциал геометрия
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Физика
-
4 Оқу жылы
Алгебрадан есептерді шығару практикумы 2
Математикалық сауаттылық негіздері
Геометрия негіздері
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Геометриядан есептерді шығару практикумы 2
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі 2
Зерттеулер, даму және инновациялар
Дифференциал теңдеулер 2
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Қатарлар теориясы
Математика тарихы
Эконометрика
Математикалық логика және дискреттік математика
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Комплексті анализ 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану
- математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу