Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01407 Музыкалық білім (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи музыкалық, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттіліктері мен инклюзивті музыкалық білім беру дағдыларына ие, музыкалық-оқытудың жоғары сапалы контентін құруға және музыкалық-білім беру үрдісін ұйымдастыруға қабілетті педагог-музыкантты даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері
Балалар хор ұжымымен жұмыс (IP)
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары (IP)
Музыка мұғалімінің жобалық іс әрекеті (IP)
Фортепиано-2 (IP)
Фортепиано-1 (IP)
Домбыра 2 (IP)
Абайтану
Музыка сабақтарында аспаптық орындаушылық (IP)
Оркестр 1 (IP)
Музыкалық-цифрлық перфоманс (IP)
Қазақ музыкасының тарихы
Дауыс қою 2 (IP)
Домбыра оқыту әдістемесі (IP)
Музыка теориясы (IP)
Синтезатор (IP)
Аспаптық орындаушылық технологиялар-1 (IP)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Музыкалық-цифрлық практикум (IP)
Оркестр 2 (IP)
Хор дыбысын модельдеу (IP)
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы 2 (IP)
Ілгермелі шет тілі
Хормейстер жұмысының технологиялары (IP)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері (IP)
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-1 (IP)
Вокал 1 (IP)
Хорды дирижерлау-1 (IP)
Сольфеджио-2 (IP)
Хорды дирижерлау-2 (IP)
Музыка оқытудың зерттеулер, даму және инновациялар (IP)
Фольклорлық ансамбль 2 (IP)
Оқушының музыкалық-зерттеу қызметіне жетекшілік жасау (IP)
Музыкалық импровизация (IP)
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Бағалау және дамыту
Сольфеджио-1 (IP)
Педагогикалық зерттеулер
Вокалды ансамбль -1 (IP)
Домбыра 1 (IP)
Вокалды ансамбль -2 (IP)
Музыка оқытуды жоспарлау және даралау (IP)
Мектеп оркестрмен жұмыс жасау әдістері (IP)
Хор-1(IP)
Вокал 2(IP)
Аспаптық шеберлік -1 (IP)
Инклюзивті білім беру ортасы
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері
Мектеп-ән репертуарының цифрлік аранжировкасы (IP)
Балалардың музыкалық шығармашылығының психологиясы (IP)
Аспаптық орындаушылық технологиялар-2 (IP)
Музыкалық білім беруде бейімделген бағдарламаларды жобалау (IP)
Фольклорлық ансамбль 1 (IP)
Хор-2 (IP)
Музыка оқытудың әдістері мен технологиялары (IP)
Гармониялық талдаудың тәжірибелік курсы (IP)
Музыканы акустикалық қабылдау негіздері-2 (IP)
Дирижерлік қимылды модельдеу (IP)
Хор сыныбы және хормен жұмыс жасау практикумы - 1 (IP)
Аспаптық шеберлік -2 (IP)
Әлемдік музыка тарихы (IP)
Гармония
Дауыс қою 1 (IP)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Вокалдық-педагогикалық практикум (IP)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын қолдану және педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат көздерін жинау мен интерпретациялауды жүзеге асыру және өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық тұрғыда дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әр түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану арқылы, музыкалық білім берудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан таңдай отырып музыканы оқытуды және өзінің кәсіби тұрғыда өсуін жетілдіру үшін білімді пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі Білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық және педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу үрдісінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- музыкалық-педагогикалық ғылымдарды түсіну және игеру үшін іргелі әдіснамалық және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды тану және түсіну, Музыкалық білім берудің жаһандық және жергілікті мәселелерін шешу үшін ғылымдардың басқа салаларынан білімді қолдану мен интеграциялаудың өзіндік ұстанымын дәлелдеу
- - қазақ халқының мемлекеттілігі формасының және оның өркениеті тарихының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- музыкалық іс-әрекетте, стильдер, жанрлар мен формалардың ерекшеліктері арқылы музыкалық тіл табиғатының бірлігі мен тұтастығы идеясын түсіндіру үшін музыкалық орындаушылық үрдісте орын алатын құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-сал байланыстарын жалпылау және талдау
- композитордың идеясын жүзеге асыра отырып, музыкалық дыбыстың ерекшеліктері мен оның қасиеттерін, музыкалық бейнелі образда орындау үшін қажетті музыкалық қабылдау мен техниканы іске асыруды түсіну
- қазіргі қоғамның музыкалық-көркемдік дүниетанымын кеңейту мен демонстрациялық эксперимент және практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеуге қажетті студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, музыкалық пәндерді пәндік-тілдік оқытудың CLIL технологияларын пайдалану
- Музыкалық білім саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, заманауи педагогикалық технологияларды қолдана отырып, музыканы оқытудың белгіленген мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің жағдайларын құру
- оқу үрдісінде зерттеулер жүргізу үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді қолдану және музыкалық-практикалық мәселелерді шешу үшін музыкалық шығармаларды талдау әдістерін қолдану
- музыкалық-теориялық және практикалық пәндер бойынша алған білімдерін вокалдық-хор, дирижерлік, хормейстерлік және аспаптық дағдыларды көрсетуде және музыка сабақтарын өткізуде жобалау мен орындаушылық процестерін модельдеу үшін жүйелеу және жалпылау