Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мирас
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Белгісіздік жағдайында білім беру саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға және кәсіби міндеттерді шешуге білікті, бәсекеге қабілетті қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы «Мирас» университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Қазақ тілі және Қазақ әдебиеті
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Академиялық жазу негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Инноватика және инновациялық қызмет негіздері
Шешендік өнер
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Қарым-қатынас психологиясы және жанжалдарды басқару
Сыни және креативті ойлауды дамыту бойынша практикум
Құқық негіздері
Көшбасшылық және команда құру негіздері
Тіл біліміне кіріспе
Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі ақпараттық технологиялар
Ауызша аударма тәжірибесі [minor]
Стилистика және сөйлеу мәдениеті
-
2 Оқу жылы
Мектепте жазбаша жұмыстарды жүргізу әдістемесі
Әдебиеттануға кіріспе
Жобалық қызметті ұйымдастыру
Психологиялық-педагогикалық диагностика
Білім беру философиясы, тарихы және әлеуметтануы
Мұғалімнің кәсіби жетістік технологиясы
Қазіргі қазақ тілінің фонетикасы мен лексикологиясы
Педагогика, тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамы мен морфологиясы
Салауатты өмір салтының негіздері [minor]
Қазіргі тіл білімінің негізгі бағыттары [minor]
Қазақ халық ауыз әдебиеті мен шешендік өнер
Жазбаша аударма тәжірибесі [minor]
Қазіргі әдеби үдеріс
-
3 Оқу жылы
Білім беру экономикасы, әлеуметтануы және құқығы
Инклюзивті білім беру
Қазіргі қазақ тілінің синтаксисі
Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
Шығармашылық ойлау психологиясы [minor]
Когнитивті лингвистика [minor]
Ежелгі және хандық дәуір әдебиеті
Қазақ тілін оқыту әдістемесі
Психосоматика [minor]
ХІХ ғасыр әдебиеті
Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
ХХ ғасыр және қазіргі заман әдебиеті
Инновациялық аударма технологиялары (теория және практика) [minor]
Этнолингвистика [minor]
-
4 Оқу жылы
Оқыту қиындықтарын диагностикалау және түзету
Педагогикалық шеберлік
Оқушының жас ерекшелік, педагогикалық психологиясы мен физиологиясы
Қазақ тілінің стилистикасы мен тіл мәдениеті
Түзету педагогикасы арнайы психология негіздерімен
Білім беру қызметін тьюторлық сүйемелдеу
Жалпы тіл білімі
Әдебиет теориясы
Білім беру стратегиялары және оқыту технологиялары
Шетел әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
- Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады
- Фольклористика, зерттеу тарихы, фольклордың жанрлық түрлері саласындағы білімдерін көрсетеді, шешендік сөздерді түсінеді және қолданады. Әдебиеттің даму тарихын кезеңдеудің негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, әдебиеттің даму кезеңдері мен жүйесін анықтайды, әдебиеттің түрлері мен түрлері, шығарманың мазмұны мен формасы, көркемдік әдістер мен бағыттар, стиль мәселесі, әдеби даму және т. б. бойынша жалпылайды. Ұлттық және шетелдік әдебиеттерді дамытудың заманауи тенденциялары, ондағы теориялық принциптер мен өзекті мәселелерді анықтайды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білімдерін қолданады.
- Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
- Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
- Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
- Болашақ кәсіби қызмет саласы, кәсіби даму және мансаптық өсу перспективалары туралы толық түсінікке ие, қоғамдағы кәсіптің рөлі мен маңыздылығын түсінеді, мұғалімнің кәсіби этика нормаларын ұстанады, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолданады
- Педагогикалық қызметте заманауи білім берудің даму үрдістерін, қоғамдағы білім беру институтының орны мен рөлін, Жалпы педагогика, дидактика, арнайы және түзету педагогикасы, жас, педагогикалық және арнайы психология, жеке дидактиканың жас физиологиясы, тәрбие жұмысының әдістемесі саласындағы білімді көрсетеді
- Педагогикалық процесті модельдейді, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды және жасайды, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлайды, тәрбие беруге, тұлғаның зияткерлік, физикалық және рухани дамуына мақсатты бағыт бере отырып сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлейді және өткізеді
- Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін, қазақ тілі мен әдебиетінен олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады
- Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
- Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыру мақсатында оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен технологияларын, критериалды бағалау технологиясы мен әдістемесін меңгерген
- Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды
- Тілдерді жіктеу, олардың мәні, зерттеу әдістері және т.б. саласындағы білімдерін көрсетеді, тіл білімінің тарихы мен теориясын, сөздердің этимологиясын, тілдің пайда болуы туралы теорияны меңгерген. Сөздердің формалары және оларды жасау тәсілдері, түрлері; сөздердің сыныптарын, олардың жіктелуін талдайды, шығармаларды, эсселерді және т. б. сауатты жазуды үйренеді. Ұсынысты кешенді талдау әдістерін меңгерген. Әдеби тіл нормаларын меңгереді, стиль түрлерін анықтайды, жазбаша жұмыстарда қолданады.