Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01721 Қазақ тілі мен әдебиеті в Мирас

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Курстың, бөлімнің, нақты сабақтың мақсаттары мен міндеттеріне, білім алушылардың жас ерекшеліктеріне, олардың танымдық мүмкіндіктері мен дайындық деңгейіне, техникалық мүмкіндіктеріне қарай оқыту мен тәрбиелеудің тиімді стратегиялары мен технологияларын біледі, түсінеді және қолданады
  • Фольклористика, зерттеу тарихы, фольклордың жанрлық түрлері саласындағы білімдерін көрсетеді, шешендік сөздерді түсінеді және қолданады. Әдебиеттің даму тарихын кезеңдеудің негізгі принциптері мен теориялық негіздерін, әдебиеттің даму кезеңдері мен жүйесін анықтайды, әдебиеттің түрлері мен түрлері, шығарманың мазмұны мен формасы, көркемдік әдістер мен бағыттар, стиль мәселесі, әдеби даму және т. б. бойынша жалпылайды. Ұлттық және шетелдік әдебиеттерді дамытудың заманауи тенденциялары, ондағы теориялық принциптер мен өзекті мәселелерді анықтайды, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін білімдерін қолданады.
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Қосымша білім мен құзыреттілікті, біліктілік пен дағдыларды қолдануды, студент үшін бейінді емес дайындық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Болашақ кәсіби қызмет саласы, кәсіби даму және мансаптық өсу перспективалары туралы толық түсінікке ие, қоғамдағы кәсіптің рөлі мен маңыздылығын түсінеді, мұғалімнің кәсіби этика нормаларын ұстанады, ақпараттық қауіпсіздіктің негізгі талаптарын ескере отырып, кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологияларды қолданады
  • Педагогикалық қызметте заманауи білім берудің даму үрдістерін, қоғамдағы білім беру институтының орны мен рөлін, Жалпы педагогика, дидактика, арнайы және түзету педагогикасы, жас, педагогикалық және арнайы психология, жеке дидактиканың жас физиологиясы, тәрбие жұмысының әдістемесі саласындағы білімді көрсетеді
  • Педагогикалық процесті модельдейді, білім беру бағдарламалары мен оқу-әдістемелік материалдарды жобалайды және жасайды, оқу пәндері бойынша сабақтарды ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлайды, тәрбие беруге, тұлғаның зияткерлік, физикалық және рухани дамуына мақсатты бағыт бере отырып сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды әзірлейді және өткізеді
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктері мен ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке білім беру бағыттарын жобалайды және іске асырады, білім алушылардың оқу-зерттеу және жобалау қызметін, қазақ тілі мен әдебиетінен олимпиадалық даярлықты жүзеге асырады
  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім берудің жаңа парадигмасы жағдайында қазақ тілі мен әдебиеті бойынша оқу процесін ұйымдастыру мақсатында оқытудың әртүрлі әдістерін, әдістері мен технологияларын, критериалды бағалау технологиясы мен әдістемесін меңгерген
  • Білім алушының дамуының педагогикалық диагностикасын жүзеге асырады, оның жеке тәжірибесін бағалайды, білім алушының сыныптағы өзара қарым-қатынас жүйесін талдайды, өзара қарым-қатынастардың өзгеру серпінін көреді, білім алушының оқу курсы бағдарламасын меңгеруінің нәтижелілігін бақылайды, оның жетістіктері мен қиындықтарын анықтайды
  • Тілдерді жіктеу, олардың мәні, зерттеу әдістері және т.б. саласындағы білімдерін көрсетеді, тіл білімінің тарихы мен теориясын, сөздердің этимологиясын, тілдің пайда болуы туралы теорияны меңгерген. Сөздердің формалары және оларды жасау тәсілдері, түрлері; сөздердің сыныптарын, олардың жіктелуін талдайды, шығармаларды, эсселерді және т. б. сауатты жазуды үйренеді. Ұсынысты кешенді талдау әдістерін меңгерген. Әдеби тіл нормаларын меңгереді, стиль түрлерін анықтайды, жазбаша жұмыстарда қолданады.
Top