Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Шетел тілі: екі шетел тілі в А.Қ.Құсайынов атындағы Еуразия гуманитарлық институты

Пәндер

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігінің негіздері

    Бұл курста экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету мәселелерін зерделеуге маңызды орын берілген, табиғи, техногендік және әлеуметтік ортада туындайтын қауіпті жағдайларды, табиғи ортадағы мінез-құлық қағидаларын, табиғи сипаттағы төтенше жағдайлардың (ТЖ) туындау себептерін және ТЖ жағдайында аман қалу тәсілдерін зерделеу көзделеді. Пән негізгі идеялардың: адамның өмірі мен қауіпсіздігінің құндылығы, адам денсаулығы мен қоршаған ортаның құндылығы, адамның қоршаған ортадағы өмір сапасының мәнін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері және академиялық жазу

    Пән ғылыми зерттеулерді әзірлеу үшін қажетті әдіснамалар мен әдістерді, аспектілерді, принциптерді, тенденцияларды зерттеуге бағытталған, студенттерге ғылыми-зерттеу жұмысының заманауи дағдылары үйретіледі. Пән академиялық жазудың мәнін ғылыми жұмыстарды ұсыну стилі ретінде ашады, ғылыми жұмыстарда ойды қысқаша және қол жетімді түрде ұсынудың практикалық тәжірибесін береді. Курс әр түрлі академиялық жанрлардың (аннотация, реферат, ғылыми конференция) аналитикалық мәтіндік қызметімен байланысты білім алушының коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән кәсіпкерлік құрылымдардың экономикалық, ұйымдастырушылық және құқықтық қатынастар жүйесі ретінде кәсіпкерлік теориясы мен практикасының негіздерін зерттеуге бағытталған. Курстың мазмұны білім алушылардың кәсіпкерлік қызметтің мәнін, кәсіпкерлік мәмілелердің түрлері, өз бизнесін құру және кәсіпкерлік құпияны қорғау тәсілдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы зерделеуді қамтиды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін жауапкершілік қағидаттарын ашады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән тұтас педагогикалық үрдіс туралы теориялық білімді меңгеруге бағытталған, онда Қазақстан Республикасының қоғамдық-экономикалық жағдайының өзгеруі жағдайында оқушы тұлғасын қалыптастыру жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (A1)

    Пән етістіктің өткен және келер шақтарын, олардың аспектілерін, пайдалану ережелерін зерттеуге бағытталған; ағылшын тілінің ырықсыз етісі; төлеу сөзі, ережелері; шартты рай ұғымы; негізгі фразалық етістіктер, құрылымы; американдық, британдық нұсқалары, ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үйдегі оқылым

    Бұл пәннің мақсаты ағылшын тілді авторлардың классикалық өнер туындыларын оқу болып табылады. Бұл пән студенттердің коммуникативтік құзыреттілігін дамытуға бағытталған: талқыланған тақырыптар бойынша оқу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту, сөйлеу дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тіл біліміне кіріспе

    Пән жалпы және жеке лингвистиканың белгілі бір аспектілерін әрі қарай тереңдетуге, тіл ғылымының маңызды бөлімдері мен проблемаларын, жалпы білім беретін лингвистикалық құбылыстарды зерттейді. Әрбір жеке тілді терең зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мәдениеттаралық қарым-қатына

    Пән жалпы коммуникация теориясының және мәдениетаралық қарым-қатынас теориясының негізгі ұғымдарын білуді қамтиды; халықтың мәдениті мен тілдің өзара байланысы, лингвистикалық тұлғаны қалыптастырудың негізгі үлгілері; шет тілдері саласындағы қарым-қатынастың лингвистикалық аспектілері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Этнолингвистика

    Пән лингвистика тарихында этнолингвистиканың мәселелерін түсінуге және меңгеруге бағытталған. Тіл және мәдениет. Этникалық мәдениет. Тілдік салыстырмалық теориясы. Дж.Лакофф пен М. Джонсонның концептуалды метафорасының теориясы. Қазіргі әлемдегі тіл және мәдениет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Латын тілі

    Пән классикалық латын тілінің грамматикасының негіздерін меңгеруге бағытталған; латын тілінің лексикалық қоры, латын тілінің тарихы туралы қысқаша ақпарат; оқу және жазу ережелері; бағдарламамен анықталған грамматикалық және лексикалық материал.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (А2)

    Пән етістіктің өткен және келер шақтарын, олардың аспектілерін, қолдану ережелерін дамытуда грамматикалық құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған: ағылшын тілінің ырықсыз етісі; ағылшын тілінің төлеу сөзі, шартты райды қолдану ережелері; негізгі фразалық етістіктер, олардың құрылымдары; ағылшын тілінің американдық және британдық нұсқалары, олардың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби қазақ/орыс тілі

    Пәндер қазақ тілін еркін меңгеруге бағытталған; сөйлеу, жазу дағдыларын қалыптастыру; жалпы мәдени деңгейін көтеру; қазақ халқының мәдени ерекшеліктерін білу; тарихи мұрасын құрметтеу; мәтіндерде жиі кездесетін лексиканы; күрделі синтаксистік құрылымдарды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыни ойлау

    Курс танымдық қызметті жандандыруға, мотивациялық саланы өзектендіруге, креативтілік пен шығармашылық белсенділікті дамытуға, сондай-ақ туындайтын кәсіби міндеттерді тиімді шешу білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Бұл пән ұтымды танымның формалары мен әдістерін зерттеуге бағытталған, олардың кәсіби қызметі саласында қолданылатын логикалық әдістер мен тәсілдер туралы жалпы идеяны, ұтымды және тиімді ойлаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруды қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пән болашақ мұғалімнің тәрбие жұмысына терең дайындауға бағытталған. Курстың бағдарламасы болашақ мұғалімнің әртүрлі типтегі мектептердің (қалалық, ауылдық және ұзартылған топтармен) оқушылармен тәрбиелік жұмысты ұйымдастыру және жүргізуге теориялық-әдіснамалық дайындықты қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Екінші шетел тілі (А1)

    Курс студенттерді тілдің графикалық (неміс, француз), иероглиф (қытай) және фонетикалық аспектілерімен таныстыруға бағытталған. Студенттерде екінші шет тілінде сөйлеудің бастапқы практикалық дағдыларын дамыту қалыптасады. Студенттер қарапайым диалог жүргізе алады, қарапайым мәтіндердің жалпы мазмұнын тыңдай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілін оқыту психологиясы

    Шет тілдерін оқыту психологиясының пәні мен мазмұны оқытушыны шет тілдерін оқытуда жеке кәсіптік тұрғыдан дайындауға бағытталған. Сөз қызметінің психологиялық ерекшеліктері. Студенттердің оқу әрекеттері. Шет тілінде ойлаудың психологиялық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Базалық шетел тілі (В1)

    Пән курстың негізгі мазмұнын білуден тұрады; сөйлеу қызметінің барлық түрлерін B1 деңгейінде (табалдырық деңгей) (сөйлесім, оқылым, жазылым, тыңдалым) түсіну; ағылшын тілінің тәжірибелік сабақтарында сөйлеу қызметінің түрлері бойынша теориялық білімдерін қолдану;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Психолингвистика

    Пәнде психолингвистиканың пайда болуы туралы, психолингвистиканың жеке ғылым ретінде пайда болу себептері; психолингвистикалық әдістер; сөйлеу белсенділігінің теориясын жүйелі түрде көрсету; сөйлеуді қалыптастыруға және қабылдауға қабілетті жүйенің жұмыс істеу заңдылықтарын түсіну.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Базалық шетел тілі (В2)

    Пәндерді зерттеу ауызекі сөйлеуді меңгеруге және кәсіби қатынаста шет тілін белсенді қолдану, мамандық тілін практикалық түрде білу; әртүрлі тілдік және грамматикалық дағдыларды пайдалана отырып, тақырыптар бойынша пікір, бағалау, қорытындыларыңызды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің сөзжасамы

    Пән студенттерді сөзжасамның іргелі ұғымдарымен, ағылшын тілін лексикологиялық талдаудың заманауи әдістерімен және тәсілдерімен таныстыруға бағытталған. Пән ағылшын тілінің сөздік құрамына жалпы сипаттама береді, оның спецификалық ерекшеліктерін анықтауға көмектеседі, ағылшын тілінің сөздік құрамының әркелкілігін және оның даму жолдарын көрсетеді, сөздіктің тілден тыс шындықпен және санамен байланысын көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Социолингвистика

    Пән әлеуметтік лингвистика мәртебесі туралы негізгі түсінік береді, социолингвистикалық материалды өңдеу әдістері және тәсілдер, әлеуметтік мәселелерді лингвистикалық тұрғыдан шешу, заманауи шетелдік, орыс және ұлттық әлеуметтанулықтардың негізгі бағыттары туралы білімін тереңдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (В1-В2)

    Пән бастауыш пен баяндауыш, модальды етістіктердің, етістіктің тұрлаусыз формаларын оқу арқылы грамматикалық дағдыларды жетілдіруге бағытталған: инфинитив және инфинитивтік конструкциялар; герундий, есімше және ағылшын тілінің есімше оралымдары. Етістіктің осы түрлерімен тұрақты тіркестерді, бағыныңқы сөйлемдерді және байланыстырушы сөздерді меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тілдік қарым-қатынас мәдениеті бойынша практикум

    Пәннің мазмұны мәдени релятивизм принциптерін, шет тілдер қоғамында қабылданған мінез-құлық үлгілері мен нормаларын білуді қамтиды; ресми жағдайда, бейтараптық және бейресми байланыс регистрлерін пайдалана отырып, осы тапсырмаларға сәйкес сөйлеу әрекеттерін қолдана отырып, осы жағдайда туындайтын коммуникативтік міндеттерді шешуге қатысу мүмкіндігін береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (А2)

    Студенттер әлеуметтік жеткілікті мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілікке ие болады және екінші шет тілін меңгерудің осы деңгейінде қажетті грамматикалық конструкцияларды меңгереді. Білім алушылар ресми және ауызекі сөйлеу стиліне қатысты сөздерді қолдана алады, контекстен сөздердің мағынасын таниды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жаңартылған білім беру контекстіндегі шет тілдерін оқыту әдістемесі

    Пән оқу материалдарын іріктеуге, ұйымдастыруға бағытталған; сабақтың типологиясы мен құрылымын анықтау; оқу үрдісін жандандыру жолдарын анықтау; бастауыш, кәсіптік, мамандандырылған мектепте оқушыларды оқытуды қамтамасыз етуде алдыңғы қатарлы технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің практикалық грамматикасы (C1)

    Пән грамматикалық сауаттылықты жоғары деңгейде ұстау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған; кішігірім, жүрдек сөйлеу қабілетін; нақты, жақсы ұйымдастырылған мәлімдеме жасау, ұйымдық құрылымдарды, сөйлеудің ресми бөліктерін және басқа байланыс құралдарын сенімді иеленуді білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілі фразеологизмдерінің тілдік аспектілері

    Бұл пән оқытылатын тілдің ерекшеліктерін терең түсінуге, теориялық білімдерін практикада пайдалана білуге, ғылыми бағыттылықты ынталандыруға және лингвистикалық әдебиеттерді кәсіби білуге ықпал етеді; ана тілінде сөйлеушінің эмоционалды сөйлеген сөзін түсіну, әңгіме жүргізу және диалогтік сөйлеу үшін өзіне тән фразеологиялық бірліктерді еркін қолдану фразеологиялық бірліктерді дұрыс стильдік қолдануға студенттердің ерекше назарын аударады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тілдін тарихы және теоретикалық фонетикасы

    Пән фонетика объектілерін зерттейді; қоғамдық ғылымдардағы пәннің орны; жалпы және жеке фонетика туралы; тарихи және сипаттама фонетикасы; салыстырмалы фонетика, оның сөйлеуді үйретудегі рөлі; ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы үрдістер; тілдің дыбыс құрылымының зерттеу әдістері; ағылшын тілінің дыбыс құрылымы, оның компоненттері;

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру менеджменті

    Оқытудың бұл курсы қазіргі заманғы білім беру менеджментінің теориялық-әдіснамалық негіздерімен танысуды, ҚР және шетелдердегі қазіргі кезеңдегі білім беру жүйесінің даму тенденциялары және стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерін, білім беру ұйымдарындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерін, маркетингтік қызметті ұйымдастыру, педагогикалық ұжымды басқару мәселелерін болжайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі (С1)

    Пәннің мазмұны лингвистикалық, филологиялық және жалпы ғылыми көкжиектердің тереңдетілуіне, оқылатын тілдің коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін әрі қарай кеңейтуге бағытталған білімді меңгеру үрдісін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Екінші шетел тілі (B1)

    Пәннің негізгі мазмұны бойынша білімді қалыптастыратын ақпаратты, жұмыста, оқуда, бос уақытта барлық жағдайларға әдеби тілде жасалған хабарламаларды қамтиды; студенттердің екінші шет тілін меңгеру мәдениетаралық деңгейінде шет тілін меңгеру үшін коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Гуманитарлық бейімдегі мектептердегі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)

    Пән бойынша оқу гуманитарлық пәндерде лексикалық материалдарды игеруге бағытталған; гуманитарлық ғылымдар туралы білім; гуманитарлық ғылымдардың мәселелеріне қатысты ақпаратты диаграммалар, диаграммалар, графиктер, кестелер түрінде беру қабілетін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі мұғалімінің коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру

    Пән студенттердің ой-өрісін кеңейтуге, болашақ ағылшын тілі мұғалімінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту бойынша білім алуға, «Шетел тілі: екі шетел тілі» мамандығы бойынша жоғары кәсіби білім беру бағдарламасын одан әрі меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тілі оқытылатын елдің әдебиеті және елтану

    Пәндерді зерделеу зерттелген тілдің елдің мәдениетіне ғана емес, сондай-ақ әлемдік мәдениетке де елеулі үлес қосты, интерпретациялау, әмбебап рухани құндылықтарды анықтау қабілеті; зерттелген тілдің елі әдебиетінің ұлы жазушыларының шығармаларының эстетикалық, моральдық, білім беру әлеуетін анықтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стилистика және мәтіннің стилистикалық талдау

    Пәннің мазмұны тілдік стильдерді түсінуге бағытталған; мәтіннің мазмұнына, жанрына, мақсатына сәйкес тіл құралдарын барынша ұтымды пайдалану әдістері; түрлі стильдердің мәтіндерін жасау, бағалау мүмкіндігі; кез келген мәтіннің семантикалық, композициялық құрылымын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Екінші шетел тілі (B2)

    В2 деңгейіне сәйкес тілдік және грамматикалық материалды меңгеру, онда студент сұхбаттаса алады, қажет болған жағдайда пікірталас жүргізеді, сұрақтарға оңай жауап беруі, әртүрлі сөйлеу құрылымдарын белсенді қолдануы; етістіктің барлық шақтарында, шартты сөйлемдерде, ырықты және ырықсыз етістеріндегі сөз тіркестерімен әрекет жасайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің лексикографиясы

    Пән болашақ маман дайындаудың қажетті құрамдас бөлігі болып табылады, ол сөздіктерді, ағылшын тілінің біртілді және екі тілді сөздіктерін, әр түрлі тақырыптық бағыттағы сөздіктерді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеруге және дамытуға бағытталған. Пән студенттерді ағылшын тілі лексикографиясының дамуының негізгі тенденцияларымен таныстырады, сонымен қатар студенттердің лексикографиялық дереккөздермен өз бетінше ғылыми және оқу-әдістемелік жұмыс жасау дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандырылған кәсіби шетел тілі

    Пәнді зерттеу икемділікті көрсету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, семантикалық бөлу, белгісіздікті жою, сөйлесуді жақсы меңгеру; сөйлеу және басқа да байланыс құралдарының қызметтік бөліктерінің көптігі арқылы ұзақ мерзімді риясыз сөйлеу қабілеттерін білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаратылыстану бейімдегі мектептердігі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)

    Пәнде биология және оқыту әдістемесі саласындағы жаңа ғылыми жетістіктер туралы ақпарат бар; сабақтарды ұйымдастыру және өткізудің жалпы мәселелері; мемлекеттік стандартта белгіленген студенттердің ең төменгі мазмұны мен даярлау деңгейіне қойылатын талаптар

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Лексикология және теориялық грамматикасы

    Пәннің мазмұны: лексикология мен ағылшын тілінің теориялық грамматикасын дамытудың негізгі ерекшеліктері, сөздің қалыптасуы, сөздің морфологиялық және деривациялық құрылымы, тілде сөзді қалыптастыру жолдары, сөздің мағынасын лексикалық жүйенің негізгі бірлігі ретінде түсінуді қамтиды; грамматикалық материалдарды талдауда қазіргі заманғы әдістер қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру курсы оқыту процесiнiң мазмұны мен психологиялық құрылымына байланысты қазiргi әдiснамалық жағдайларға сүйеніп, психология мектебiнiң жетiстiктерi мен тұжырымдамаларын негiзге алады, сондай-ақ әлемдiк психологияның жетiстiктерiн талдау.Білім жүйесінде әр түрлі салаларындағы тұлғалық – мотивациялық, болашақ бакалаврларда инклюзивті білім беру туралы ғылыми көзқарасты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған екінші шетел тілі

    Пәнді оқу екінші шетел тілінен білім алушының коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілігін одан әрі кеңейтуге, қарым-қатынастың практикалық дағдыларын игеруге бағытталған, онда студент өз мамандығы бойынша тақырыпта әңгімелесуді қолдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің диалектілері

    Курс барысында ағылшын тілінің диалектілері көне заманнан бүгінгі күнге дейін оқытылады: ескі ағылшын кезеңінің диалектілері (Wessex, Northumbrian, Mercian және Kentish); Орта ағылшын диалектілері; Британдық ағылшын тілінің қазіргі диалектілері. Бұл курстың мақсаты студенттерде тіл дамуының ішкі және сыртқы факторларының әрекетімен анықталатын ағылшын тілінің вариативті формалары туралы түсініктерді қалыптастыру; студенттердің тәжірибеде оларға қажетті тілдік құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілінің идиомалары

    Пәнді зерттеу идиомалардың пайда болу тарихымен танысу, «фразаны», мақал-мәтендерді, сөзбе-сөз сөйлемдерді аудару әдістері мен нұсқаларын білуге бағытталған. Идеялар халықтың бай тарихи тәжірибесін, жұмысқа, адам өмірі мен мәдениетіне қатысты идеяларды көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Іскерлік ағылшын тілі

    Пәннің мазмұны жалпы мамандықтың ерекшеліктерін білдіретін жалпы тілдің сөздік қорын, мамандықтың негізгі терминологиясын ұсынуға, арнайы тақырыптар бойынша ауызша (монолог-диалогтық) сөздерді түсінуге, кәсіптік бизнестегі, әлеуметтік және іскерлік салаларда ауызша сөйлеуді түсінуге, іскерлік және ресми қарым-қатынастарды үйде жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ағылшын тілі ономастикасының қазіргі мәселелері

    Пәнді оқу барысында алынған білім халықтың тарихы, белгілі бір аумақтың дамуы және көршілес өмір сүрген басқа этникалық топтармен қарым-қатынасы бар тіл мен мәдениет туралы бастапқы білімнің құрамдас бөлігі болып табылады. ғасырлар айнадағыдай бейнеленген. Сонымен, кез келген онимдік жүйеге қоғамның тарихи дамуының белгілі бір кезеңін көрсететін атаулар жатады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі IELTS бағдарламасы бойынша

    Пәндерді зерттеу IELTS халықаралық бірыңғай тестілеу бағдарламасының негізгі ережелері мен әдістерін білуге бағытталған; оқу және кәсіби қарым-қатынас жағдайында тілдің икемді және тиімді пайдаланылуын практикалық қолдану, IELTS сынақтарын шешу практикасы; пікірталастар жасауға, идеяларды бағалауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Лингводактикадағы цифрландыру

    Пән сөйлеу қызметінің төрт түрін дамытуға бағытталған сабақтарда цифрлық платформаларды қолданудың лингводидактикалық ерекшеліктерін ескере отырып, білім беруді цифрландыру жағдайында шет тілін оқыту әдістерін игеруге бағытталған; бастауыш, бейіндік және мамандандырылған мектепте оқушылардың қажетті білім деңгейін қамтамасыз ету үшін цифрлық технологияларды және сабақты ұйымдастырудың жаңа нысандарын шығармашылықпен қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздері

    Пән қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерінің кешенін зерттеуге бағытталған. Курс білім алушылардың онлайн сабақтарды ұйымдастыру және өткізу кезінде оқытудың инновациялық технологиялары мен интерактивті әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға арналған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физика-математикаға бейімделген мектептердегі ағылшын тілі (CLIL технология бойынша)

    Пәнде физика-математикалық бейіндегі пәндер бойынша лексикалық материал бар; физика-математика ғылымдарының проблемалары туралы ақпаратты диаграммалар, диаграммалар, графиктер, кестелер түрінде ұсыну мүмкіндігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • ОN1 - білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, шет тілін оқыту бойынша оқу қызметін ұйымдастырудың принциптері мен әдістерін айқындау; тіл теориясын білу мен түсінуді көрсету; сөйлеу мен жазуда жаңа құрылымдарды талдау және генерациялау үшін құралдар жасау
  • ОN2 шет тілін оқыту кезінде жаңа модельдерді және стратегияларды әзірлеуге арналған педагогикалық мақсаттардың әдістерін таңдау, ғылыми зерттеу әдістемісінің дағдыларың меңгеру.
  • ОN3 студенттердің танымдық мүмкіндіктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған шет тілдерін оқытудың инновациялық формаларын, әдістерін және стратегияларын қолдану
  • ОN4 шет тілдерін оқып-үйренудегі студенттердің қажеттіліктері мен қиындықтарын анықтау, оқушылардың шет тілі сабақтарында танымдық іс-әрекетке деген ынтасы негізінде сыни және шығармашылық ойлай білу
  • ОN5 CEFR бойынша студенттердің жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • ОN6 тілдің құзыреттіліктерін бағалау критерийлерін сөйлеу әрекеттерінің барлық түрлері бойынша таңдау
  • ОN7 - тілдік ортада мәдениетаралық құзыреттілікті меңгергендігін көрсету және кәсіби қызметті табысты іске асыруға мүмкіндік беретін деңгейде лексикалық бірліктерді пайдалану
  • ОN8 - кәсіби қоғамдастықта жұмыс істеу, әлеуметтік, мәдени және жеке контексттерді анықтау
  • ON9 Сөйлеу және коммуникативтік іс-әрекеттің барлық аспектілерінде қазақ/орыс және шет тілдерінде еркін қарым-қатынас жасай алады, құқықтық жүйе мен экономиканың негіздерін біледі, ғылыми зерттеу әдістемісінің дағдыларың меңгеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы құбылыстар саласында азаматтық ұстанымдарын сақтайды, маңызды мәселелерді жүзеге асыруда еркін кәсіби қарым-қатынас жасай алады
  • ON 10 - тұлғаға бағытталған технологияларды пайдалану, инклюзивті білім беруді дамытудың әдіснамалық қағидаттарын және білім беру инклюзиясының халықаралық модельдерін ескере отырып, инклюзивті практиканы іске асыру, экологиялық және денсаулық сақтау дағдыларын қолдану
  • ON 11 – қашықтықтан оқытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін болжау, онлайн-сабақтарды ұйымдастыру және пайдалану дағдыларын меңгеру, білім беруді цифрландыру жағдайында инновациялық технологиялар мен интерактивті әдістерді қолдану
Top