Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01502 Информатика пәнінің мұғалімі в Мирас

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты жинау және өңдеу дағдыларын көрсетеді, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде кәсіби міндеттерді шешуді меңгергенін көрсетеді
  • Тұжырымдамалық және логикалық деңгейлерде деректер базасын жобалау технологиясын меңгерген, автоматтандыру мен басқарудың математикалық модельдерін, процестері мен объектілерін алу мақсатында стандартты бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып, есептеу эксперименттерін жүргізу қабілетін меңгерген; кез келген заманауи операциялық жүйеде қосымшаларды жобалауды, жұмыс істеуді және әзірлеуді біледі
  • Алгебраның, геометрияның, физиканың, математикалық логика мен дискретті математиканың, сондай-ақ Математикалық талдаудың ұғымдық аппаратын меңгерген; физикалық эксперименттер жүргізуге,тригонометриялық теңдеулерді шешуге, физика мен Дискретті математика бойынша практикалық міндеттерді шешуге қабілетті; объектілерді математикалық модельдеуді жүзеге асыруға қабілетті
  • Жеке және кәсіби дамудың өзіндік траекториясын құруға қабілетті, жеке және кәсіби өзін-өзі жетілдіру қабілетін көрсетеді
  • Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, бала ағзасының өсуі мен дамуының негізгі биологиялық заңдылықтарын анықтауға, гигиеналық талаптарға сәйкес мектепте қоршаған ортаны ұйымдастыруға, өмір мен денсаулықты қорғауды қамтамасыз етуге қабілетті
  • Педагогикалық қағидаттар негізінде, сондай-ақ әлеуметтік, жас ерекшеліктерін ескере отырып оқытуды, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға қабілетті, психологиялық, психофизикалық және жеке ерекшеліктері бар, жалпы және жас ерекшелік психологиясының ұғымдық аппаратын және оқу-тәрбие процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге дайындығын меңгерген
  • Білім беру робототехникасы мен интерактивті компьютерлік графиканың негізгі ұғымдарын меңгерген; анимациялық графикалық объектілерді жасауға қабілетті
  • Командада жұмыс істей алады, өндірістік процеске қатысушылармен диалог жүргізе алады, адамдармен тікелей қарым-қатынас кезінде сындарлы байланыс орната алады, іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгере алады
  • Тәрбие жұмысы әдістемесінің; информатика бойынша оқыту және міндеттерді шешу әдістемесінің негізгі ережелерін біледі; білім беру мекемесінде тәрбие жұмысын жүзеге асыруға қабілетті; информатика бойынша оқытушылық қызметті жүзеге асыруға және жаралы түрдегі міндеттерді шешуге қабілетті
  • Арнайы педагогикалық ғылымның ұғымдық-категориялық аппаратын, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және педагогикалық сүйемелдеу туралы білім жүйесін меңгерген
  • Заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалану, қолданбалы есептерді шешу үшін ақпараттық жүйелерді әзірлеу дағдыларын және заманауи аспаптық және есептеу құралдарын қолдану дағдыларын меңгерген; web-сайтты құру дағдыларын меңгерген; таңдалған тілде бағдарламалауды жүзеге асыра алады; қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді біледі және практикада пайдаланады
  • Жалпы білім беру пәндері саласында білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттерін көрсетеді
  • Ғылыми зерттеу әдістерін меңгергенін, Академиялық адалдық қағидаттарын сақтай отырып, жобаларды орындау біліктері мен дағдыларын көрсетеді, академиялық жазуды және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын меңгерген
  • Студент үшін бейінді емес даярлық бағытының қосымша білімі мен құзыреттілігін, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының іскерліктері мен дағдыларын қолдануды, студент үшін бейінді емес даярлық бағытының тиімді қызметін жүзеге асыруды көрсетеді
  • Тұлғааралық және кәсіби қарым-қатынасты қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асыруға қабілетті
Top