Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01515 Химия (IP) в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Химия ғылымы саласындағы концептуалды білімі бар, оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістемесі, іскерлік және басқарушылық қабілеті, әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, игерілген құзыреттіліктер негізінде педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын химия пәні мұғалімін дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Кәсіпкерлік негіздері
Радиохимия (IP)
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері (IP)
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары (IP)
Тұрмыстағы химия
Химия сабақтарындағы CLIL
Тіршілік қауіпсіздігін сақтау негіздері
Электрохимия (IP)
Химиядағы математика мен физика
Химиялық өндіріс негіздері
Мектепте химияның құрылымдық-мазмұндық бөлімдерін оқыту (IP)
Термохимия (IP)
Химиядан есептер шығару (IP)
Ерітінділер химиясы
Көміртек және оның қосылыстарының химиясы
Аналитикалық химия
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Педагогикалық зерттеулер
Химиялық байланыс және құрылым
Органикалық емес химия (IP)
Биохимия
Инклюзивті білім беру ортасы
Химия бойынша оқушылардың жобалық қызметін ұйымдастыру
Табиғат нысандарының биогеохимиялық талдауы
Химиялық синтездеу өнері
Полимерлер химиясы
Зерттеулер, даму және инновация (IP)
Хемометрика
Физикалық химия
Қаржылық сауаттылық
Бағалау және дамыту
Химияға кіріспе (IP)
Экологиялық білім беру және тұрақты даму
Құқық негіздері
Оқытуды жоспарлау және оқытуды дербестендіру
Қоршаған орта химиясы
Нанохимия (IP)
Коллоидтық химия
Кинетика және катализ (IP)
Академиялық жазу
Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
Химия зертханасы және тәуекелдерді басқару (IP)
Дінтану
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
STEM-білім беру
Атом құрылысы және периодтылық (IP)
Химиядағы жобалау және мәліметтерді өңдеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоршаған орта шынайылығын қалыптасқан дүниетанымдық ұстанымдар негізінде, табиғи және әлеуметтік әлемді ғылыми-философиялық білім әдістерімен ғылыми түсінуді және зерттеуді қамтамасыз ететін философиялық таным арқылы, Қазақстанның тарихи және экономикалық дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтарын және ерекшеліктерін терең түсіну мен талдауды ескере отырып, бағалау
- білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
- өзінің педагогикалық және кәсіби қызметіне, педагогикалық дамуы мен кәсіби әл-ауқатына қажетті кәсіби қарым-қатынастарды конструктивті түрде құру
- ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін тілдік құзыреттерді, цифрлық ресурстарды, озық инновациялық тәжірибені пайдалана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және химиялық экспериментті құру кезінде ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану
- заттардың өзгеру заңдылықтары мен заңдылықтарын жаратылыстану тұрғысынан негіздеу үшін химияның негізгі бөлімдерінің теориясы мен жалпы теориялық ережелері туралы концептуалды білім мен түсінікті көрсету
- эксперименттік зерттеулер мен ғылыми, зертханалық және оқу-әдістемелік сипаттағы әртүрлі тәжірибеге бағытталған тапсырмалардың нәтижелерін талдау және бағалау кезінде пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинау және түсіндіру
- білімалушының жеке дамуын түзету үшін педагогикалық зерттеулерде, оқу үрдісіндегі білім алу, практикалық және кәсіби мәселелерді шешуде практикалық білік, дағдыларын қолдану
- күнделікті кәсіптік іс-әрекетке және оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыруға қажетті сабақтас ғылымдар бойынша білімдерін синтездеу