6B01401 Бейнелеу өнері және сызу в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты- Қазақстан Республикасының жаңартылған білім беру мазмұнын және халықаралық стандарттарға сәйкес тиімді жұмыс істей алатын, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті заманауи талаптарға жауап беретін жоғары білікті мамандарды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз ету.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Академиялық сурет
Пәнді оқу барысында студенттер академиялық сурет салу техникасын меңгереді. Академиялық суреттің негізгі ережелерімен танысу. Геометриялық пішіндерді конструктивті түрде беру дағдыларын меңгеру. Студенттердің академиялық сурет бойынша теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру. Табиғат, есте сақтау, елестету (натюрморт, портрет) арқылы шынайы сурет салу қабілеті; дағдыларын дамыта отырып сурет салу; портрет салу үлгілеріне негізделген негізгі бейненің сипаты мен ұқсастығы; қозғалыстағы адамның бейнесін басқа қырынан бейнелеу; әртүрлі мерзімдік (қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді) кескіндерді салу; графикалық жолмен кескін текстурасының көлемін беру. Қоршаған ортаның бейнесін әртүрлі техникалық құралдармен және әдістермен бейнелейтін нақты сурет. Әр түрлі анатомиялық және пластикалық аспектілердегі тұлғаның құзыретті бейнесі; бейнелеудің теориялық және практикалық әдістерін меңгеру, композициялық шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандыққа кіріспе
Пән бірінші курс студенттерін болашақ мамандығымен және олар жұмыс істейтін қызмет саласымен таныстырады. Студентке кәсіптік қызметтің белгілі бір түрімен байланысты қосымша білім беру бағытын таңдауды растау немесе одан бас тарту үшін жағдай жасайды. Мақсаты – таңдаған мамандығы туралы түсінік қалыптастыру, оның ерекшеліктерін ескере отырып оқу дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар студенттерді жоғары оқу орнында білім алу ерекшеліктерімен таныстыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сызба геометрия және перспектива
Мақсаты: болашақ мамандардың жұмыс сызбаларын оқып, сызба мен эскиздің көмегімен техникалық ойды дұрыс көрсетуге үйрету. Арнайы пәндерді меңгеру үшін қажетті базалық жалпы кәсіптік білімді қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу негіздері
Мақсаты: студенттерге графикалық білімнің негізгі мәліметтерін беру. Студенттерді мектепте сызу пәнін оқыту үшін, пәндердің, машина жасау және құрылыс сызбаларының бейнелерін орындау және оқу үшін, бөлшектер мен олардың өлшемдерінің эскиздерін түсіру үшін, ЕСКД стандарттарына сәйкес сызбаларды орындау үшін қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен жарақтандыру пәннің міндеттері: - студенттерге графикалық білімнің негізгі мәліметтерін беру. Студенттерді мектепте сызу пәнін оқыту үшін, пәндердің, машина жасау және құрылыс сызбаларының бейнелерін орындау және оқу үшін, бөлшектер мен олардың өлшемдерінің эскиздерін түсіру үшін, сызбаларды ЕСКД стандарттарына сәйкес орындау үшін қажетті білімдермен, іскерліктермен және дағдылармен жарақтандыру. - студенттерде сызбаларда орындалған құрылыстарға теориялық негіздеме бере білуді, сондай-ақ оқытылған тақырыптар бойынша оқу материалдарын ауызша баяндай білуді дамыту. - студенттердің сынып тақтасында бормен жұмыс істеу дағдыларын дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Түртүстану және колористика 1
Түс туралы Ғылым тарихы. Түс физиологиялық құбылыс ретінде. Түстің физикалық негіздері. Түстің үш негізгі сипаттамалары. Түс психологиясы. Түстің символикасы. Түс ассоциациялары. Түрлі тарихи кезеңдердегі кескіндеме түс ерекшеліктері. Түс және түс қабылдау заңдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Композициялық сурет 1
Күрделі тақырыптық жұмыстың композициясы мен психологиясын білу. Адам фигурасы бар көп қырлы интерьер композицияларын, пейзаждың композициясын, тақырыптық суреттің композициясын, бір фигуралық композицияны жасай білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Экология және өмір қауіпсіздігі
Студенттердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесуі, экологиялық ғылымның негіздері, сондай-ақ өмірдің әртүрлі жағдайларында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және денсаулықты сақтау принциптері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде экожүйелер, қоршаған ортаның ластануының себептері мен салдары, антропогендік қызметтің адам табиғаты мен денсаулығына әсері, қоршаған ортаны қорғау негіздері зерттеледі. Азаматтық қорғаныс және алғашқы медициналық көмек негіздерін қоса алғанда, тұрмыста, өндірісте және төтенше жағдайларда тіршілік қауіпсіздігі мәселелері қаралады. Экологиялық мәдениетті дамытуға, тәуекелдердің алдын алу дағдыларына және өз өмірі мен айналасындағылардың денсаулығы мен қауіпсіздігін сақтау үшін дұрыс шешім қабылдау қабілетіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тұрақты даму
Студенттерде қазіргі қоғамның әлеуметтік, экономикалық және экологиялық мәселелерін шешуге кешенді тәсіл ретінде орнықты даму тұжырымдамасын жүйелі түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Курс тұрақты дамудың негізгі принциптерін, климаттың өзгеруі, табиғи ресурстардың деградациясы, әлеуметтік теңсіздік және экономикалық тұрақсыздық сияқты жаһандық сын-қатерлер мен қауіптерді зерттейді. Экономикалық өсу, әлеуметтік әділеттілік және қоршаған ортаны қорғау арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізудің стратегиялары мен тетіктері қарастырылады. Мемлекеттік, қоғамдық және халықаралық институттардың рөліне, сондай-ақ тұрақты даму мақсаттарын іске асыруда әр адамның және ұйымның жеке жауапкершілігіне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Студенттерде қоғамдық және кәсіби қызметтің түрлі салаларында сыбайлас жемқорлық көріністерін болдырмау үшін қажетті білім мен құндылық көзқарастарын қалыптастыруға бағытталған. Курс шеңберінде сыбайлас жемқорлық ұғымдары, оның түрлері, себептері мен салдары, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың заңнамалық және этикалық нормалары, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық және ұлттық тетіктері зерделенеді. Жеке жауапкершілікті, құқықтық сауаттылықты және этикалық мінез-құлықты дамытуға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты көзқарастар мен адалдық мәдениетін қалыптастыруға ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Педагогика
Педагогикалық кадрларды даярлау жүйесіндегі негіздердің бірі болып табылады және студенттерде тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және дамыту заңдылықтары мен принциптері туралы іргелі білімді қалыптастыруға бағытталған. Курс педагогиканың негізгі категориялары мен ұғымдарын, оның мақсаттарын, міндеттерін, функциялары мен әдістерін қамтиды. Педагогика ғылымының қалыптасуының негізгі кезеңдері, заманауи педагогикалық тұжырымдамалар, педагогикалық процестің құрылымы, білім беру ортасын ұйымдастыру, сондай-ақ педагогикалық өзара әрекеттесудің ерекшеліктері қарастырылады. Мұғалімнің жеке басына, оның кәсіби құзыреттілігіне, педагогикалық этикасына, қарым-қатынас стиліне және білім алушының жеке басын қалыптастырудағы рөліне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Композициялық сурет 2
Көркемөнер туындысының құрылымы, оның жанры мен мазмұнына орай құрамдас бөліктерінің тұтастығы. Композиция - құрамдас бөліктері бірлікте ұштастырылған, бір-біріне және жалпы мүддеге бағындырылған мақсатты көркем құрылым. Пластик. өнерле композиция көркем пішін (форма) түзілімінің жеке сәттерін біріктіріп тұрады. Композиция әдістері өнердің өзіндік ерекшеліктеріне, шығарманың идеясына, авторлық ойтүйсігіне сәйкес туындайды. Композиция шығарманың ішкі құрылымымен бірге оның сыртқы орта мен көрермендер арасындағы қатынасын белгілейді. Көркем шығарм. процесі мен өмірді эстеттану тұрғысында қалыптасқан композиция заңдары өнердің жалпылама заңдылықтарының, нақты өмір құбылыстарындағы өзара байланыстылықтардың белгілі мөлшеріндегі бейнесі әрі жиынтығы болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері
Студенттердің құқықтық жүйе, құқықтың негізгі салалары, қазіргі қоғамдағы құқықтық реттеудің нормалары мен принциптері туралы базалық білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Курс сізге іргелі құқықтық ұғымдарды игеруге және күнделікті және кәсіби қызметтің құқықтық аспектілерін шарлауға мүмкіндік береді. Пәнді зерделеу шеңберінде: құқықтың мәні мен функциялары, заңнама жүйесі, мемлекеттің конституциялық негіздері, азаматтық, әкімшілік, еңбек, қылмыстық және отбасылық құқық, сондай-ақ азаматтардың құқықтары мен міндеттері қаралады. Құқықтық жауапкершілік, адам құқықтарын қорғау және жеке тұлғаның құқықтық мәдениеті мәселелеріне ерекше назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Түртүстану және колористика 2
Мақсаты студенттерге бейнелеу-кеңістік және бейнелеу өнеріне қатысты түстерді үйлестірудің әдістері мен принциптері туралы нақты түсінік беру, жасанды мекендеу орындарында түстік ортаны құрудың нақты ерекшеліктерін, шығармашылық әдістері мен колористикалық схемаларын ашу. және адам әрекеті. Өткен дәуірлердегі өнер тарихында және мәдениеттердің әртүрлі түрлерінде түсті қатар және дәйекті түрде зерттеу студенттердің қоғамдық өмір мен адам әрекетінің әртүрлі салаларындағы түстің рөлі туралы кәсіби түсінігін қалыптастырады, аналитикалық және бейнелі ойлау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Оқушының даму физиологиясы
Курстың мақсаты – болашақ мұғалімдерде мектеп оқушыларының әр кезеңдегі дамуының негізгі заңдылықтарын қалыптастыру. Курс мектеп оқушыларының жасына байланысты физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, дене дамуының заңдылықтары, денсаулықты нығайту және оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары көрсеткіштерді қолдау туралы заманауи ақпаратты зерделеуге бағытталған; оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормалары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Экономика негіздері, Кәсіпкерлік, Қаржылық сауаттылық
Экономика негіздері - бұл экономикалық ғылымның негізгі ұғымдары мен заңдарымен таныстыратын кіріспе курсы. Ол сұраныс пен ұсыныс, нарықтық және мемлекеттік реттеу, өндірістік ресурстар, экономикалық даму циклдары, инфляция, жұмыссыздық және экономикадағы ақшаның рөлі тақырыптарын қамтиды. Экономиканы зерттеу шектеулі ресурстар жағдайында елдердің, кәсіпорындардың және үй шаруашылықтарының қалай жұмыс істейтінін түсінуге көмектеседі. Кәсіпкерлік-бұл пайда табу мақсатында бизнесті құру, дамыту және басқару жөніндегі қызмет. Кәсіпкерлер нарықтың қажеттіліктерін анықтайды, бизнес-идеяларды дамытады, ресурстарды ұйымдастырады және жаңа бастамаларға байланысты тәуекелдерді көтереді. Бұл бөлімде бизнесті жоспарлау, қаржыны басқару, маркетинг, инновация және бизнесті жүргізудің заңды аспектілері туралы түсінік бар. Қаржылық сауаттылық-бұл жеке және отбасылық қаржыны басқару бойынша негізделген шешімдер қабылдау үшін қажетті қаржылық принциптерді білу және түсіну. Оған бюджеттеу, жинақтау, несиелер, Инвестициялар, салықтар, сақтандыру және болашақты жоспарлау сияқты тақырыптар кіреді. Қаржылық сауатты адам өз ақшасын тиімді басқара алады және қарыз тұзақтарынан аулақ болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Академиялық кескіндеме
Академиялық кескіндеме-көркем-практикалық пән, онда студент акварель, гуаши, майлы кескіндеме техникасында қоршаған орта кеңістігін бейнелеуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Көркем еңбек
«Көркем еңбек» пәні елестету мен бақылау қабілетін, кеңістіктік және және көру елесі қабілетін қамтамасыз ететін, әртүрлі шығармашылық әрекет барысында, көркем-технологиялық білімдерді, қабілеттер және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.Түрлі материалдармен жұмыс істеу оқушылардың технологиялық ойлауын, көркем-эстетикалық талғамын, шығармашылық, есте сақтау қабілеттерін, кеңістіктік қиялын, фантазиясы мен қол моторикасын дамытуға, көзбен нақты мөлшерлеу қабілетін жетілдіруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сурет салу негіздері
Кәсіби қызметке қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру үшін «Сурет негіздері » пәнін оқып үйрену келесі міндеттерді шешуге бағытталады: 1. қарапайым геометриялық фигуралардың графикалық берілу негіздерін үйрету; көлемді-кеңістіктік және сындарлы-аналитикалық ойлауды дамыту 2. көлемді пішінді конструктивті талдау негіздерін меңгеру; 3. графикалық құралдарды қолданудың қарапайым дағдыларын қалыптастыру; 4. бейнеленген объектілердің пропорционалды ерекшеліктерін, олардың кеңістіктегі және бір-біріне қатысты орналасу ерекшеліктерін лезде анықтау қабілетін алу; 5. жылдам сурет салу әдісін меңгеру (эскиз, эскиз); 6. графикалық материалдармен жұмыс жасаудың негізгі дағдыларын меңгеру,
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жасанды интеллект негіздері
Курс оқу процесін жақсарту, оқытуды жекелендіру және білім беру процестерін оңтайландыру үшін жасанды интеллект, машиналық оқыту және табиғи тілді өңдеу қолданбаларына бағытталған. Студенттер жасанды интеллектке негізделген соңғы білім беру құралдары мен стратегиялары туралы практикалық түсінік алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі арнайы пән, ол жүзеге асырады студенттерді сынып жетекшісі, педагог ретінде тәрбие жұмыстарына дайындау, тәрбие қызметін жүзеге асыратынПәннің мақсаты: кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу процесінің негіздерін, ұйымдастыру және тәрбие қызметін жүзеге асыру. Пәннің міндеттері: - студенттердің кәсіптік-педагогикалық оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы құзыреттіліктер; - тәрбие теориясы бойынша білімді кеңейту және тереңдету; - студенттердің жалпы педагогикалық және арнайы құзыреттілігін қалыптастыру;, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық және т. б.; - студенттер қызметін креативтілікті үздіксіз дамытуға ынталандыру; оқушылармен тәрбие жұмысын жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерінің теориясы мен тарихы І-ІІ
Курстың мақсаты-студенттерді бейнелеу өнері және мәдениет саласындағы адамзаттың ұлы жетістіктері мен тарихымен таныстыру. Бұл пәннің негізгі міндеті әлемдік мәдениет контекстінде бейнелеу өнерінің дамуы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру болып табылады. Курстың көптеген тақырыптарында эстетика, Халық мәдениеті, кәсіптік технология және әлемдік өнер туындыларының тарихы саласындағы студенттердің дүниетанымдық деңгейін кеңейтуге бағытталған оқу тақырыптары қарастырылады. Курстың мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер және халықтық сәндік-қолданбалы өнер, халық қолөнері саласындағы студенттердің түсініктерін кеңейту. Курстың мақсаты: студенттерді материалдық мәдениеттің дамуы мен пайда болуының негізгі тарихи фактілерімен, әлемдік деңгейдегі және Қазақстанның көрнекті суретшілерімен, сонымен қатар халық көркем өнерінің ұғымдарымен, ою-өрнекті өнердің теориясы мен тарихымен таныстыру. Халық өнері мен бейнелеу өнері тарихының бейнелері мен мотивтерінде көрініс тапқан халық сана-сезімінің және дүниетанымының негіздерімен таныстыру. Ресей мен Қазақстанның ең танымал көркем кәсіпшілігінің даму тарихымен және сипатты ерекшеліктерімен таныстыру. Көркем технология саласындағы білімді тереңдету. Ресей немесе Коми Республикасының жекелеген кәсіпшіліктерінің жетекші шеберлерінің шығармашылығын зерттеу. Сәндік-қолданбалы шығармашылықты зерттеу саласындағы кейбір жетекші мәселелермен, халық өнері саласын зерттейтін ғалымдардың есімдерімен таныстыру. Халық шығармашылығы үйлері, халық қолөнері мектептері, мұражай және көркем көрмелер галереялары қызметінің түрлері мен нысандарын қарастыру. "Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы" курсын оқып болғаннан кейін студент білуі керек: пәнді оқу нәтижесінде студент білуі керек: - әлемдік бейнелеу өнерінің ежелгі заманнан қазіргі күнге дейінгі тарихын; - әлемдік бейнелеу өнерінің негізгі ескерткіштерін; - бейнелеу өнері және сәулет теориясының негіздерін; - бейнелеу өнерінің негізгі жанрларында, бағыттарында, стилінде және ағымдарында танылуын; - діни, әлеуметтік және экономикалық процестердің мәдениет пен өнерге әсері туралы түсінігін; - бейнелеу өнерінің негізгі жанрларында, бағыттарында, стилінде және ағымдарында танылуын.; істей алу керек: өнердің дамуын адамзат тарихының жалпы барысымен біртұтас ажырамайтын күрделі үдеріске байланыстыру; әр түрлі халықтардың өнеріндегі жалпы үрдістерді бөлу; өнер туындысын талдау, мазмұны мен көркем құралдарын түсіну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Критериалды бағалау технологиясы — бұл оқу жетістіктерін өлшеу үшін жасалатын жүйелі, ғылыми негізделген тәсілдер мен құралдар жиынтығы. Бұл технологиялар арқылы оқушының білімін, білігін, дағдысын және шығармашылық қабілетін әділ, анық, дәл бағалауға болады. Бейнелеу өнерінде бұл технологиялар оқушының көркемдік жұмысына сапалық және сандық тұрғыдан баға беру мақсатында қолданылады. Әсіресе, шығармашылық жұмыстардың субъективті сипатына байланысты нақты өлшемдер өте маңызды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның көркем мәдениеті
Әлемдік көркем мәдениеттің тарихы мен теориясын «әлемнің көркем бейнесі» ретінде зерделеу, оның негіздері: дәуірдің дүниетанымы, өнердегі тұлғаның бейнесі, философиялық және эстетикалық ой және өнер теориясы, түрлердің дамуындағы өнердің байланысы мен синтезі, қалыптасу принциптері, өнердің стилі, стилі. өнер синтезінің, шығармашылық тұлғаның көркем әмбебаптылығының мінсіз үлгісі ретінде. Қазақстанның көркем мәдениетін зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кескіндеме негіздері 1
Пәнді оқытудың мақсаты - көркем бақылау, көру есін, бейнелі ойлауды, шығармашылық қиялды дамыту, сонымен қатар оқушылардың шығарманы барлық сатыда – эскизден – оның аяқталуына дейін жүйелі жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Осылайша, оқыту мақсаты негізгі заңдар мен шынайы форманы құру ережелерін зерделеуден бастап дәйекті болып табылады. Табиғатты шығармашылық қабылдау мәселелерін түсіну және шешу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды кескіндеме өнері 1
Бұл курс студенттерге әртүрлі көркем шығармалар жасауды үйретеді. Түрлі тәсілдер мен қабаттасудың әдістерін қолдана отырып, студенттер акварель, гуашь, темпера сияқты материалдарды пайдалана отырып, кескіндеме технологиясын меңгереді. Курс түстердің контрастын пайдалана отырып, жылы немесе суық реңктердің басымдылығымен бейнелер жасау қабілетін дамытады. Түс гаммасы мен бояуды білу кескіндемедегі бейнелеудің ең маңызды құралы болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты – студенттердің педагогикалық қызметте биік белестерді бағындыру, кәсіби білімін, дағдысын қалыптастыру, студенттің әлеуетін арттыра алатын кәсіби мамандарды даярлау. Сондай-ақ, пән тұлғалық қасиеттерді ашып, болашақ мамандардың көркемдік-шығармашылық қабілеттерін үнемі дамытады, практикалық дағдыларды қалыптастырады, арнайы пән саласында ғылыми, ғылыми-техникалық, педагогикалық деңгейлерін жетілдіреді. Міндеті: студенттерді бейнелеу өнері арқылы дамыту, оқыту және тәрбиелеуге бағытталған кәсіби іс-әрекетке дайындауды қарастырады. Студент тұлғасын қалыптастыру, бейнелеу өнері саласында жүйелі білім беру, оқу-тәрбие процесін заманауи деңгейде ұйымдастыру, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу. Оқушылардың жаңашыл ойлауын, философиялық эстетикалық көзқарастарын жетілдіру. Оқыту дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сызу пәнін оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: Педагогикалық оқу орындарында оқу-тәрбие процесін сауатты қалыптастыруға қабілетті, сонымен қатар студенттердің шығармашылық мүмкіндіктерін аша алатын жоғары білікті мамандарды дайындау. Сызуды оқыту әдістемесі саласында елеулі табыстарға жету үшін болашақ мамандардың оқу-әдістемелік жұмысында кәсіби-педагогикалық және ғылыми-техникалық дағдыларды қалыптастыру. Орта білім берудің жаңартылған бағдарламасы бойынша жалпы білім беретін мектепте сызуды оқыту әдістемесінің дидактикалық принциптері, сызу бойынша оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру және жоспарлау қарастырылған. Бағыт бойынша оқыту өнерін жан-жақты дамытып, дүниетанымдық ой-өрісін қалыптастыру, эстетикалық көзқарастардың байланысы мен перспективасын кеңейту, қоғамдық қажеттіліктерді және оларды шешуге дағдыландыру. Графикалық сауаттылық негіздерін меңгеру, оқу-көрнекілік материалды пайдалану және техникалық оқу құралдарын пайдалану іскерліктері мен дағдылары қалыптастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәннің мақсаты: студенттердің ғылыми зерттеулер жүргізуге қажетті логикалық және әдістемелік білім негіздерін меңгеруін қамтамасыз ету. Пәннің білім беру міндеттері: ғылыми зерттеудің табиғаты туралы негізгі мәліметтерді меңгеру, дұрыс дәлелдеудің мазмұнын құрайтын білімді меңгеру және сын, пікірталас жүргізу; ғылыми зерттеу әдістемесінің деңгейлері және білімнің теориялық және эмпирикалық деңгейі бойынша зерттеу қызметінің негізгі әдістері мен тәсілдері туралы жан-жақты білімді меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мүсін және пластикалық анатомия
Мақсаты: студенттерге шығармашылық және педагогикалық жұмысқа кәсіби дайындық беру. Бейнеленген табиғаттың көлемді құрылымдық пластикалық формаларын олардың нақты мақсатын ескере отырып түсіну тәсілдері туралы білімді игеру қабілетін қалыптастыру
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Визуалды кескіндеме өнері 2
Мақсаты: мәдениеттің көркемдік-адамгершілік кеңістігінде өзін-өзі көрсету және бағдарлау формасы ретінде әлемнің эмоционалды-құндылық, эстетикалық дамуының бір түрі ретінде оқушылардың көрнекі-кеңістіктік ойлауын дамыту. Көркемдік даму жеке көркем шығармашылық процесінде практикалық, белсенді түрде жүзеге асырылады. Оқу іс-әрекетінің негізгі формалары көркем материалдарды меңгеру, көрерменнің өнер туындыларын қабылдауы және қоршаған әлемді эстетикалық бақылау арқылы практикалық көркем шығармашылық болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
сәндік мүсін
Қарапайым өсімдік ою-өрнек элементтерін гипс үлгілерінен көшіру. Табиғи жапырақтарды мүсіндеу. Табиғи гүл мүсіндеу. Күрделі өсімдік ою-өрнегін гипс үлгілерінен мүсіндеу. Рельефте натюрмортты мүсіндеу. Бет бөлшектерінің көшірмелерін классикалық үлгілерден мүсіндеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Кескіндеме негіздері 2
Пәннің мақсаты білім алушылардың оқу пәнінің бағдарламасын меңгеру барысында алған Көркемдік - орындаушылық және теориялық білімдері, дағдылары негізінде тұлғасын көркемдік-эстетикалық дамыту, сондай-ақ бейнелеу өнері саласындағы дарынды балаларды анықтау және оларды бейнелеу өнері саласындағы негізгі Кәсіптік білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру мекемелеріне түсуге дайындау болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Классикалық кескіндеме
Сурет салудың теориясы мен практикасы; түрлі бейнелеу материалдарының мәнерлі ерекшеліктері. Классикалық кескіндеме бойынша кәсіби шеберлікті қалыптастыруға бағытталған кешенді міндеттер. Ашық фонда (акварель) екі-үш пәннен тұратын күрделі емес натюрморт.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Қазақстанның бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы
Қазақстан мәдениетінің ментальды факторларын, сақтардың мәдени өнерін, ежелгі түріктердің мәдени тарихын білу. Орта ғасырдағы Қазақстанның мәдени доминанттарын білу, Қазақстанның қазіргі бейнелеу өнерін білу: негізгі кезеңдері, дәстүрлері мен инновациялары, қазақстандық суретшілердің шығармашылық ізденістері мен жетістіктері, ұлттық көркем мектепті қосу, постмодернизмнің жаңа технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Сәндік-қолданбалы қолөнері негіздері
Композиция заңдылықтарын қолдана отырып, сәндік-қолданбалы өнер объектілерінің шығармашылық композицияларын орындау: ритақ, метр, симметрия, асимметрия, контраст, нюанс және басқа әдістер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Компьютерлік жобалау
Студенттерді жобалауда қолданатын құжаттардың түрлерімен таныстыру; студентердің әр түрлі мақсаттағы, құрылымдағы және өлшемдегі нысандарды инженерлік қамтамасыз ету туралы білім жүйесін қалыптастыру; ғимараттардың, кешендердің және ансамбльдердің функционалдық талаптарына байланысты жобалаудың негіздері туралы мағлұматтар беру; студенттерді көркемдік идеяларды іске асырудың инженерлік тәсілдеріне үйрету; студенттердің нормативтік – техникалық шамалардың негіздері туралы білімдерін нығайту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Ағаш өңдеу және жиһаз өндірісі
Мақсаты: Металл және ағаш өңдеу технологиясы, студенттердің кәсіби саласы бойынша әртүрлі құралдарды игеру. Композициялық кеңістіктік ойлау дағдылары, жұмысқа шығармашылық қарым-қатынас дағдылары және эстетикалық талғамын дамыту. Ағаш пен металды өңдеу құралдарын дұрыс меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Графика және жобалау
Білім алушылардың бейнелеу теориясының негіздерін, проекциялау және графикалық үлгілеу әдістерінің заңдылықтарын білу, жобалау, шығармашылық қызметтің дамуына, графикалық мәдениет пен дәстүрлі және қазіргі заманғы графика құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Композиция
Мақсаты: студенттерді дизайн өнерін дамыту тарихының жалпы бағыттары мен мәселелерімен таныстыру. Осы пән бойынша тапсырмалар ассоциативті ойлауды, шығармашылық интуицияны дамытуға, қажетті мәнерлі құралдарды таңдауға мүмкіндік береді, студенттерде жалпы графикалық мәнерлілік ырғағын, гармония, ырғақты сезімдерін дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Қолданбалы мінез-құлықты талдау негіздері
Пән адамның мінез-құлқын зерттеп, оны мақсатты түрде өзгертуге бағытталған ғылыми және тәжірибелік пән. Бұл курс мінез-құлықтың қалай қалыптасатынын, қандай сыртқы факторлар әсер ететінін және ол мінез-құлықты қалай тиімді өзгертуге болатынын түсінуге көмектеседі. Пән ерекше білім беруді қажет ететін адамдармен (мысалы, аутизм спектрі бұзылыстары бар балалармен) жұмыс жасауда өте маңызды. Онда мінез-құлықтың туындау себептері, оны қолдап тұрған жағдайлар және қалаулы нәтижеге жету жолдары талданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Жаңа заман өнері
Жаңа заман өнері туралы ұғымдарды білу: XVII-XXI ғасырдың Батыс Еуропа өнері: реализм, классицизм, барокко, академизм, романтизм, импрессионизм, постимпрессионизм. XXI ғасыр өнеріндегі жаңа ағымдар. Нарышкин барокко, XVIII-XIX ғасырлар өнері. Портреттер. Академизм және романтизм. Сыни реализм. Жаңа заманның көркем мәдениеті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Құқықтық, экономикалық және қаржылық сауаттылықты қалыптастырады; азаматтардың құқықтары мен міндеттері, нарықтық экономика негіздері, кәсіпкерлік және жеке қаржыны басқару туралы білімді өмірлік жағдайларда қолданады. Әлеуметтік-экономикалық үдерістерді талдайды және негізделген шешімдер қабылдайды. Бастамашылдық пен жауапкершілік танытып, заң және қаржылық этика нормаларын сақтайды.
- Педагогиканың негізгі заңдылықтары мен принциптерін меңгеріп, тәрбиелеу, оқыту және даму үдерістерін жоспарлап және ұйымдастыра алады. Педагогикалық әдістер мен тәсілдерді тиімді қолданады, педагогикалық этика мен кәсіби стандарттарды ұстанады, оқушылармен, әріптестермен және ата-аналармен тиімді өзара әрекеттеседі. Қазіргі заманғы білім беру технологиялары мен педагогикалық тәсілдерді пайдалана біледі.
- Оқу-тәрбие үдерісінің құрылымы мен ұйымдастырылу ерекшеліктерін түсінеді; оқушыларды оқыту барысында олардың жасына, психофизиологиялық, интеллектуалдық және жеке ерекшеліктеріне сәйкес жеке тұлғалық тәсілді қолданады.
- Эскиздер, жұмыс сызбалары, техникалық және көркем суреттерді кәсіби деңгейде орындайды; әртүрлі техника мен материалдарды пайдалана отырып, графикалық, кескіндемелік жұмыстар және пластикалық композициялар (рельефтер, мүсіндер) жасайды; композициялық шешімдерді жобалау принциптері мен эстетикалық талаптарға сай жүзеге асырады.
- Академиялық және классикалық сурет салудың негізгі заңдылықтарын меңгереді; сурет салу стилін және техникасын таңдайды; арнайы терминологияны пайдаланады; әртүрлі живопистік материалдармен жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді; объектілерді бейнелеуде түс үйлесімдері мен композициялық заңдылықтарды ескереді; сурет, кескіндеме және мүсіндік жұмыстардағы стильдік ерекшеліктерді ұғынады.
- Графикалық бейнелер, жобалар, графикалық ақпарат түрлері және Біріккен конструкторлық құжаттамалар жүйесінің (БКҚЖ) стандарттары бойынша білімді меңгереді; жобалау және конструирлеу тапсырмаларын шығармашылықпен шешеді; әртүрлі шығармашылық жұмыстарды дербес орындайды; компьютерлік жобалаудың элементтерін қолданып жобалық қызметте белсенді қатысады; ArchiCAD, AutoCAD, 3D Max, Adobe Photoshop бағдарламаларын практикалық түрде пайдаланады; жаңашылдықпен жұмыс істейді және стандартты үлгіден тыс шешімдер қабылдай алады.
- Кәсіби құралдар мен арнайы жабдықтарды қолдану әдістерін меңгереді; техника қауіпсіздігі ережелерін сақтай отырып, жұмыс орнында қауіпсіз жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді.
- Қазақстанның қазіргі заманғы тарихы, философиясы, қолданбалы экономикасы, құқықтану және жаратылыстану ғылымдары бойынша өзекті білімді меңгереді; қоғамды жаңғырту бағыттарына үлес қосады; азаматтық ұстанымын көрсете отырып, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғауға қатысады; кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру дағдыларын игереді; адамның және қоршаған ортаның зиянды және қауіпті әсерлерін есепке алады.
- Білім беру ортасындағы қазіргі әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, пәндік, психологиялық-педагогикалық және әдістемелік білімді меңгереді; теориялық білімді кәсіби педагогикалық қызметте қолдану дағдыларын көрсетеді.
- Әртүрлі көркемдік жүйелердің теориясы мен даму тарихы бойынша қазіргі заманғы білімді меңгереді; сол білімді өз шығармашылық және педагогикалық қызметінде тиімді пайдаланады.
- Оқу-тәрбие міндеттерін дұрыс қалыптастырады; оқу жұмысын жобалау үшін іс-әрекет түрлері, формалары мен әдістерін таңдайды; ақпараттық-коммуникациялық технологияларды меңгереп, оларды тиімді қолдану дағдыларын көрсетеді.
- Жаңартылған білім беру мазмұнын қолданады; мектептегі оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады; сабақ барысында мұғалім мен оқушылардың әрекетін жоспарлайды; оқу жетістіктерін бағалау ережелерін жүзеге асырады және білім беру процесіне мониторинг жүргізеді; оқытудың инновациялық технологияларын қолданады; бейнелеу өнері, графика және дизайн пәндерін оқытуда мазмұн мен әдістеменің бірлігін қамтамасыз етеді; іскерлік құжаттарды рәсімдеу дағдыларын меңгерген.
- Қазақстан Республикасы Білім басқармасының құжаттар жүйесін біледі және оларды мақсатына сәйкес рәсімдейді; оқу қызметін ұйымдастырады және инклюзивті оқытуды қоса алғанда, оқыту модельдерін таңдау бойынша негізделген шешімдер қабылдайды; педагогикалық жағдайларды талдайды және заманауи оқыту мен зерттеу әдістерін қолданады; көркемдік білім беру тарихын меңгеріп, қазіргі білім беру технологияларын пайдаланады; білім беру ұйымдарында санитарлық-гигиеналық талаптарды сақтайды.