Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01131 Неонатология в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Өмірлік маңызды мүшелер мен жүйелердің функцияларын қалпына келтіру және қолдау бойынша жаңа туған нәрестелерге білікті көмек көрсетуге қабілетті және дайын әмбебап кәсіби құзыреттілік жүйесі бар білікті неонатолог-дәрігерді дайындау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R031 Неонатология
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Стационардағы неонатология

    Пән жаңа туған балалардың жалпы жай-күйін бағалау, тексеру, диагностикалау, профилактикалау және емдеу бойынша неонатология саласындағы дәлелді медицинаны ескере отырып, стационар жағдайында Қазақстан Республикасы клиникалық хаттамаларына сәйкес білім мен дағдыларды қалыптастырады, медициналық құжаттаманы жүргізу, зертханалық, рентгенологиялық, функционалдық зерттеу әдістерінің нәтижелерін, Денсаулық сақтау жүйесінің Қолданыстағы нормативті-құқықтық актілер шеңберінде алдын алу және емдеу түсіндіру дағдылары, кәсіби аралық командалар құрамында жұмыс істеу, ғылыми деректер базасы негізінде қорытынды тұжырымдау дағдыларын қалыптастырады. Табиғи тамақтандыру, жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерді күту дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 64
  • Шала туған балаларды күту

    Шала туылу туралы түсінік. Шала туған баланың анатомо-физиологиялық ерекшеліктері. Шала туған балаларды күту кезеңдері. Емдеу-қорғау режимін ұйымдастыру. Шала туған балаларды тамақтандыру. Шала туған нәрестелерді I кезеңде күту. Жаңа туған нәрестелерді күтуге арналған жабдық. Респираторлық терапия әдістері және өкпенің зақымдануын болдырмайтын стратегиялар. Асфиксиядан кейінгі нәрестелерді күту және емдеу. Нәрестелер патологиясы бар балаларды күту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Неонатальды хирургия

    Хирургиялық патологиясы бар нәрестелерге көмек көрсетуді ұйымдастыру. Неонатальды кезеңнің даму ақаулары. Іріңді-септикалық аурулар. Босану және тұрмыстық жарақаттар. Босанғанға дейінгі диагностика. Шұғыл және жоспарлы неонатальдық операцияларға арналған көрсеткіштер. Неонатальды хирургиялық ауруларды диагностикалау мен емдеудің заманауи әдістері. Эндоскопиялық хирургия. Неонатальды хирургияның даму болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Неонатальды неврология

    Жаңа туған нәрестелердің неврологиялық статусын бағалау критерийлері. Негізгі неврологиялық функциялардың қалыпты дамуы. Аурулардың диагностикасы. Даму патологияларының ерте диагностикасы. Жетіліп және шала туған нәрестенің жүйке жүйесінің даму ерекшеліктері. Генетикалық бейімділік және тұқым қуалайтын аурулар. Перинаталдық кезеңнің патологиялық жағдайы. Жаңа туған нәрестелерге шұғыл көмек көрсету. Нәрестелерді бақылау және оңалту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Жаңа туған нәрестелердің патологиясы

    Нәрестелердің патологиясы: себептері мен түрлері. Физиологиялық және жүре пайда болған неврологиялық патология. Генетикалық негізделген патология. Өмірлік маңызды органдардың туа біткен ақаулары. Нәрестелердің жұқпалы аурулары. Босану жарақаттары. Нәрестелік кезеңнің аурулары. Жекелеген патологиялық жағдайларда жаңа туған нәрестелерді жүргізу. Перинаталдық зақымданулары бар жаңа туған нәрестелерді емдеуді ұйымдастыру және жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Амбулаториялық неонатология

    Пән босандыру мекемелерінен шығарылғаннан кейін жаңа туған балаларды амбулаториялық-емханалық басқаруды ұйымдастыру, ұтымды диагностика, жалпы жай-күйін бағалау, тексеру, дифференциалды диагностика, катамнез кабинеті жағдайында салауатты өмір салтын қалыптастыру және алдын алу, вакцинопрофилактика және дағдыларды қалыптастырады және емдеу Қазақстан Республикасы клиникалық хаттамаларына сәйкес, әлеуетті тәуекелдерді бағалай отырып және балалар үшін қауіпсіз орта, инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, пациентпен, оның айналасымен өзара іс-қимыл жасау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Физикалық және жүйке–психикалық дамуды бағалау, табиғи тамақтандыру техникасы және альтернативті тамақтандыру әдістері бойынша дағдыларды қалыптастырады. Медициналық құжаттаманы жүргізу, медициналық-статистикалық ақпаратты талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14
  • Неонатологиядағы клиникалық фармакология

    Неонатологиядағы клиникалық фармакологияның негізгі принциптері. Жаңа туған кезеңдегі антибиотикотерапия. Неонатологиядағы ауырсыну және ауырсынуды басу. Емізулі әйелдердің фармакологиялық ерекшеліктері. Нәрестелерге фармакотерапияны жүргізу. Жаңа туған нәрестелерге дәрілік заттарды тағайындау үшін көрсетілімдер мен қарсы айғақтарды, енгізу тәсілін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неонатологиядағы медициналық генетика негіздері

    Генетикаға кіріспе.Туа біткен ақауларды және генетикалық синдромдарды анықтау. Туа біткен ақаулары және генетикалық синдромдары бар жаңа туған нәрестелерді емдеу және жүргізу тактикасын анықтау. Медициналық-генетикалық кеңес беруді ұйымдастыру және жүргізу. Туа біткен және тұқым қуалайтын аурулардың генезін анықтау. Науқас баланың туу қаупін анықтау.Жаңа туған нәрестелердің тұқым қуалайтын ауруларға және зат алмасу ауруларына скринингін ұйымдастыру. Цифрлық инструменттер көмегімен зерттеу әдістерінің нәтижелерін талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеулер менеджменті

    Пән ғылыми зерттеулер әдіснамасының қағидаларын зерделеу, аналитикалық және эксперименттік ғылыми зерттеулердің әдіснамасын таңдау, ғылыми зерттеулердің объектілері мен қателіктерін анықтау дағдыларын, ғылыми зерттеулерді жоспарлау, ұйымдастыру, жүргізу және ресімдеу жөніндегі ғылыми-зерттеу тобында жұмыс істеу, әдеби көздерді талдай отырып ғылыми жұмыстар жасау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Неонатологиядағы клиникалық зертханалық диагностика

    Клиникалық-диагностикалық зертхананың жұмысын ұйымдастыру. Зертханалық қызметтің құқықтық сұрақтары. Перинатальдық кезеңге тән бұзылулар мен ауруларды диагностикалаудың зертханалық түрлерін тағайындау үшін көрсеткіштер. Ұрықтың туа біткен даму ақаулары мен тұқым қуалайтын ауруларының диагностикасы. Ұрықтың пренатальды диагностикасының инвазивті әдістерін жүргізуге арналған көрсеткіштер. Пренатальдық диагностиканың тиімді және қауіпсіз әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаңа туған нәрестелердің реанимациясы және қарқынды терапиясы

    Жаңа туған нәрестелерде синдромдық бұзылулар мен сыни жағдайлардың диагностикасы, этиопатогенетикалық емі және қарқынды терапиясы. жаңа туған нәрестелердің күтімі. Жаңа туған нәрестелердің витальды функцияларының мониторингі. Инфузиялық-трансфузиялық терапияны есептеу, жаңа туған нәрестелердің қанындағы электролиттік бұзылыстарды, коагулологиялық потенциалын және газдың құрамын коррекциялау. ДДСҰ бағдарламасына сәйкес жаңа туған нәрестелердің күрделі жағдайларындағы реанимациясы және қарқынды терапиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 14

Оқыту нәтижелері

  • Зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдауға, неонатология бойынша кәсіби әдебиетті сыни бағалауға, өзінің күнделікті қызметінде халықаралық деректер базасын тиімді пайдалануға, зерттеу командасының жұмысына қатысуға қабілетті
  • Науқастарды курациялау: жаңа туған нәрестелерге тексеру, медициналық тексеру жүргізуге, клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және неонаталдық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде халықаралық деректер базасы мен цифрлық құралдарды пайдалана отырып, дәлелді практика негізінде оның тиімділігін бағалауға және профилактикалық іс-шаралар жүргізуге қабілетті.
  • Қоғамның денсаулығы: Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастыру алаңы шеңберінде неонаталдық көмек, қарқынды терапия, реанимациялық көмек көрсету кезінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, жаңа туған нәрестенің денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіби командалар құрамында жұмыс істеуге қабілетті
  • Оқыту және даму: өз бетінше оқуға, неонатологтардың кәсіби командасының басқа да мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, конференцияларға және үздіксіз кәсіби дамудың басқа да нысандарына белсенді қатысуға қабілетті
  • Қауіпсіздігі және сапасы: қауіп-қатерлерді бағалауға және неонаталдық көмектің жоғары қауіпсіздік деңгейі мен сапасын қамтамасыз ету үшін ең тиімді әдістерді пайдалануға қабілетті
  • Коммуникация және коллаборация: жаңа туған нәрестенің туыстарымен, Денсаулық сақтау мамандарымен инклюзия қағидаттарын сақтай отырып, жаңа туған нәресте үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу үшін тиімді қарым-қатынас жасай алады.
Top