Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M03211 Журналистика в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бұқаралық коммуникация, әлеуметтану және масс-медиа психологиясы салаларындағы бәсекеге қабілетті, шет тілдерін, журналистиканың инновациялық ақпараттық, операциялық және ұйымдастырушылық технологияларын, медиа зерттеулердің заманауи әдістерін, журналист коммуникативті қызметінің негізгі модельдерін, сондай-ақ БАҚ психологиялық және әлеуметтік әсерін зерттеу, БАҚ мақсатты аудиториясының әлеуметтанушылық сараптамасын жүзеге асыру дағдыларын меңгерген, заманауи медиакеңістіктің жаһандануы мен цифрлануы жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті магистрлерді, мамандарды дайындау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M067 Журналистика және репортерлық іс

Оқыту нәтижелері

  • Заманауи ғылыми жетістіктер мен зерттеулерді сыни талдау және бағалау арқылы қоғам өміріндегі ғылымның функцияларын анықтайды, сонымен қатар қазіргі ғылымның этикалық мәселелері туралы білімдерін ескере отырып, осы зерттеулерді жобалайды және жүзеге асырады.
  • Эмпирикалық және жалпы ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, медиа және коммуникация саласындағы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін қолдана отырып, коммерциялық зерттеулерді жүргізеді және жүзеге асырады.
  • Оқу бағдарламалары мен жоспарларын жасау мақсатында танымдық/білім беру үдерісінің принциптерін ескере отырып, озық педагогикалық тәжірибені зерделей отырып, сондай-ақ қауіпсіз, қолдау көрсететін оқу және даму ортасында оқу және білім беру процесін жүзеге асыра отырып, өзінің педагогикалық тәжірибесі мен әріптестерінің тәжірибесіне рефлексия жасайды.
  • Басқару шешімдерін қабылдауда тұлға типологиясын зерттеу принциптерін қолдана отырып, басқарудың формаларын, әлеуметтік-психологиялық әдістерін жүзеге асырады.
  • Медиа жобаны жүзеге асыруға бағытталған журналистика және коммуникация саласындағы ғылыми және медиа зерттеулерді пайдалана отырып, технологиялық процестің талаптарын сақтаумен қатар құқықтық сала контекстінде БАҚ-та, соның ішінде интернет-ресурстарында әлемдік проблемаларды қамтитын жаңалықтарды өңдеудің тәжірибелік стратегияларын әзірлейді.
  • Деректер мен иллюстрациялық материалдарды өңдеу, баспа, теле және радиода редакциялық жұмысты ұйымдастыру және қолданбалы коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, медиа жобаларды жүзеге асыру үшін заманауи техникалық және бағдарламалық құралдарды пайдаланады.
  • Әлеуметтік желілердегі мақсатты аудиторияға сәйкес келетін мазмұнды құруда компьютерлік функционалдылықты белсенді пайдалану арқылы желілік қосымшаларды құрудың негізгі тұжырымдамаларына назар аудара отырып, аудио, бейне материалдар мен мультимедиялық жүйелерді өңдеуге арналған бағдарламалық қамтамасыз ету негізінде медиа өнімдерін жасау кезінде компьютерлік графиканы қолданады.
  • Жоғары оқу орнында оқытудың заманауи стандарттарын, оқытудың заманауи әдістеріне негізделген ақпараттық-коммуникациялық технологияларды тиімді қолданып, оқытудың инновациялық әдістерінің даму тенденцияларын ескере отырып, заманауи стандарттарды жүзеге асырады.
  • Шет тіліндегі ғылыми-зерттеу және жобалау жұмыстарын ұйымдастыруда тиісті тілдік құралдарды дұрыс таңдап, орынды қолдана отырып, шетел көздерінен ақпарат алу, кәсіби қарым-қатынас жасау үшін шет тілін біледі.
  • Шет тіліндегі ғылыми, іскери және кәсіби лексикасын, қарым қатынас жасау үшін қажетті мөлшерде, олардың аргументі мен аннотация жасау шеберлігін қалыптастыруға қажетті ғылыми және кәсіби дискурстарда оқу және шет тіліндегі аударма кәсіби баяндамаларында қолданады.
  • Коммуникативті тұлғаны қалыптастыру мақсатында коммуникативті үдерістерді жоспарлау мен басқаруда оның табысты жүзеге асуын қамтамасыз ететін негізгі үлгілермен қатар коммуникативті әрекеттің сипаты мен ерекшеліктерін талдайды.
  • Қоғамның саяси, экономикалық және әлеуметтік мәселелерін шешуге бағытталған әртүрлі модельдер мен жанрдағы медиа жобалар мен ғылыми өнімдерді жасаудағы қазіргі БАҚ және коммуникациялық модельдердің даму тенденцияларын ақпарат көздерімен жұмыс істеу принциптеріне және оны жинау әдістеріне сүйене отырып талдайды.
  • Қоғамдық пікір мен қоғамдық сананы қалыптастыру үшін әлеуметтік-психологиялық аспаптар негізінде бұқаралық байланысты әлеуметтік-психологиялық талдау әдістері мен әдістері қолданылады.
  • БАҚ және олардың мақсатты аудиториясын социологиялық талдау әдістері мен тәсілдерін медианың өзара әрекеттесуінің әртүрлі аспектілерін түсіну және талдау үшін пайдаланады.
Top