7M11105 Туризм менеджменті в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының туристік салаларындағы кәсіпорындардың экономикалық қызметінің тиімділігін арттыру үшін инновациялық жобаларды басқаруда және оны жүзеге асыруда ұйымдастырушылық, технологиялық қызметке қабілетті, кәсіби өзін-өзі үздіксіз жетілдіруге, туристік, тарихи-мәдени және табиғи-климаттық ресурстарды ұтымды пайдалануға дағдылы жоғары білікті туризм кадрларын дайындау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 1,5 года
-
Кредиттер көлемі 90
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туриндустрия кәсіпорындарындағы сапаны басқару
Пән туристік индустрия кәсіпорындарында сапаны басқарудың нормативтік-құқықтық және технологиялық құжаттамасын; қонақ үй қызметіндегі технологиялық процестер мен лауазымдық нұсқаулықтарды ұйымдастыру негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туризм және қонақжайлылық саласындағы қызметтердің сапасын басқару жүйелерін және ISO, ЕО, ҚР стандарттарын әзірлеу мен енгізудің жалпы кәсіби құзыреттерін, дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм саласындағы кадрлық қызметті құжаттамалық қамтамасыз ету
Пән туристік индустриядағы персоналды басқаруға байланысты құжаттаманы құрудың, сақтаудың және өңдеудің негізгі аспектілерін зерттейді. Курс сонымен қатар еңбек келісімшарттарын жасау, жұмыс уақытын есепке алу, жалақыны өңдеу процестерін қамтиды. Пәннің мақсаты туризм саласындағы кадрлық процестерді дұрыс және тиімді құжаттамалық қамтамасыз етудің маңыздылығын түсінуді қалыптастыру және саланың заңнамасы мен талаптарына сәйкес кадрлық құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы стратегиялық менеджмент
Пән қызмет көрсету саласындағы өмірлік циклді зерттеудің негізгі тәсілдерін қалыптастыра отырып, туристік индустрия ұйымдарының қызметіндегі стратегиялық жоспарлаудың рөлін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі халықаралық және өңірлік нарықтарда туристік ұйымдардың тиімді, тұрақты жұмысын қамтамасыз етуге негізделген стратегиялық және басқарушылық шешімдер қабылдау бойынша қажетті білім мен дағдыны меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Менеджмент
Пән туризм индустриясының қазіргі даму тенденцияларын, осы қызметті басқарудың негізгі тәсілдерін, қонақжайлылық индустриясын басқарудың ұйымдастырушылық аспектілерін, қаржылық менеджменттің ерекшеліктерін, маркетингтік және стратегиялық шешімдер қабылдау негіздерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік индустрия кәсіпорындарының қызметін басқарудың заманауи әдістерін, туристік фирманың мақсаты мен миссиясын анықтау дағдыларын, негізделген басқару шешімдерін қабылдау мен көшбасшылық дағдыларын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Шет тілі (кәсіби)
Пән әлеуметтік және кәсіби өзара іс-қимыл үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіруге бағытталған, мамандық бойынша түпнұсқа мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын, сөйлеу қызметінің әртүрлі түрлерінің коммуникативтік дағдыларын, ғылыми әдебиеттерді рецензиялауды, сондай-ақ шет тілінде презентациялар мен ауызша баяндамалар өткізуді қалыптастырады. Курс әлеуметтік және кәсіби өзара әрекеттесу үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Басқару психологиясы
Пән басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, еңбектің осы түрін зерттеуге толық бағдарлау негізін құруға, басқару қызметінің құрылымында психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуға, басқару тиімділігінің төмендеуінің психологиялық себептерін талдауға бағытталған. Курс тиімді қарым-қатынас пен ойлау арқылы кәсіпорынды басқарудың жеке стилін құру үшін құзыреттіліктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Туристік кластерлерді жобалау
Пән туристік кластерлерді құру және дамыту әдістері мен құралдарын зерттейді. Курс нарықты талдау әдістерін, маркетингтік стратегияларды, сапаны басқаруды және кластерлерді дамытудың инновациялық тәсілдерін зерттеуді қамтиды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік кластерлерді жобалау және басқару процесін түсіну, сондай-ақ оларды жақсарту және дамыту бойынша стратегияларды әзірлеу және іске асыру дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік қатынастар этикасы
Пән іскерлік ортадағы мінез-құлықты басқаратын нормаларды, принциптерді және құндылықтарды зерттейді. Этикалық жағдайларды талдау және бағалау, негізделген шешімдер қабылдау және кәсіби этиканың жоғары стандарттарына сәйкес әрекет ету қабілетін дамытуға баса назар аударылады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі магистранттарда іскерлік ортадағы этикалық мінез-құлықтың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру және практикалық қызметте этикалық принциптерді қолдану дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризмдегі жобаларды басқару
Пән ғылыми-зерттеу және тәжірибелік-конструкторлық жұмыстардың тарихи дамуы, туризмдегі жобаларды басқару кезінде менеджердің функциялары мен жұмыс әдістері саласында тұрақты құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туризмде жобаларды құру, дамыту және басқару бойынша инновациялық жобалар менеджерінің негізгі құзыреттерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және туристік бизнестегі инновациялар
Пән инновацияларды дамытуға баса назар аудара отырып, қонақжайлылық пен туризм саласындағы заманауи тенденциялар мен стратегияларды зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі қонақжайлылық саласындағы заманауи трендтерді талдау, туристік бизнес үшін цифрландыру мен мобильді қосымшаларды зерделеу, қонақжайлылық пен туризм саласындағы кәсіпорындардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін инновациялық тәсілдерді практикалық қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм статистикасы
Пән әртүрлі туристік бағыттарға бару туралы статистикалық ақпаратты жинау және өңдеу әдістерін зерттейді. Курс туристер саны, олардың болу ұзақтығы, шығындар құрылымы, сондай-ақ әлемнің әртүрлі аймақтарында туризмнің дамуына әсер ететін факторлар сияқты негізгі көрсеткіштерді зерттеуді қамтиды. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік бизнесте стратегиялық шешімдер қабылдау және туристік ресурстарды басқару үшін статистикалық деректерді пайдалану болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі қаржылық менеджмент
Пән қаржылық жоспарлау, инвестицияларды талдау, айналым қаражатын басқару, қаржылық тұрақтылықты бағалау, сондай-ақ туристік индустрия контекстінде қаржылық тәуекелдер мен оларды басқару тұжырымдамалары мен әдістерін зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік бизнесті басқарудың қаржылық аспектілерін түсінуді қалыптастыру және осы саладағы қаржылық ресурстарды тиімді басқару үшін қаржылық менеджмент дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Халықаралық бизнес
Пән бизнестің жаһандық аспектілеріне, сондай-ақ жаһандық экономика контекстіндегі халықаралық стратегияларға, саясатқа, экономикалық жүйелерге, саудаға, инвестицияларға, мәдениетаралық коммуникацияларға және басқару принциптеріне назар аудара отырып, компаниялардың халықаралық қызметінің негіздерін зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі компаниялардың халықаралық нарықта қалай сәтті жұмыс істей алатындығы және әртүрлі мәдени, экономикалық жағдайларға бейімделуі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туризмдегі маркетингтік зерттеулер
Пән табысты ғылыми зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті маркетингтік зерттеулердің дәстүрлі және инновациялық әдістерін зерттеуге бағытталған. Пәнді оқу кезінде нақты туристік нысандар мен маркетингтік зерттеу әдістері мысалында олардың мәні ашылады және бәсекеге қабілеттілік анықталады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі маркетингтік зерттеу құралдарын қолданудың кәсіби білім мен дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Туристік дестинациялар менеджменті
Пән әртүрлі туристік бағыттар мен орындар үшін туризм саласындағы стратегиялық және операциялық басқару процесін зерттейді. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік дестинацияларды тиімді басқаруға, туристер үшін тұрақты және тартымды жағдайлар жасауға және туристік индустрияның дамуына ықпал етуге қабілетті мамандарды даярлау, туристік дестинацияларды дамыту мен ілгерілетудің инновациялық тәсілдерін әзірлеу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясындағы кәсіпорын экономикасы
Пән туристік индустрия контекстінде басқарудың негізгі экономикалық принциптері мен әдістерін қарастырады. Туристік кәсіпорындардың шығындары мен кірістерінің құрылымын талдауға, сондай-ақ олардың нарықтағы бәсекеге қабілеттілігін бағалауға ерекше назар аударылады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік кәсіпорындарды басқарудың экономикалық аспектілерін түсінуді қалыптастыру және осы салада негізделген экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туристік пәндерді оқыту әдістемесі
Пән жеке тұлғаны жан-жақты дамыту негізі болып табылатын мемлекеттің, кәсіби ортаның және қоғамның талаптарына сәйкес туристік пәндерді қалыптастыру мен оқытудың инновациялық және дәстүрлі әдістемелерінің мазмұнын ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік пәндер кешенін әзірлеу және оқыту, ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту саласында кәсіби білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі ғылыми зерттеулердің әдістемесі
Пән туризмде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыруда және жүргізуде әдістемелік тәсілдің негіздерін ашады. Курс ғылыми зерттеулердің заманауи әдістемесін қарастырады, әртүрлі бағыттарды салыстырады, кәсіби туристік қызметті зерттеудің теориялық және практикалық ғылыми әдістерін ашады. Пәнді игерудің мақсаты мен нәтижесі туристік қызметтің әртүрлі бағыттарын ғылыми зерттеудің көп деңгейлі әдістерін таңдау және қолдану бойынша құзыреттерге ие болу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көптілді қоғам жағдайында туризм индустриясы маманының кәсіби қызметі туралы дамып келе жатқан білім мен түсініктерді көрсету
- Туризм индустриясының білікті мамандарын даярлау үшін туристік пәндерді оқыту әдістемесіне дәстүрлі және инновациялық тәсілмен жоғары білім беру ұйымы саласындағы білімді кәсіби деңгейде қолдану
- Халықаралық және өңірлік деңгейде туристік бизнесті тиімді басқаруды ұйымдастыру мақсатында қаржылық менеджмент, стратегиялық жоспарлау, маркетинг және менеджмент негіздері контекстінде халықаралық туристік бизнестің және оны басқару элементтерінің экономикалық өзара байланыстарын қалыптастыру туралы ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асыру
- Заманауи туристік ғылымның көп деңгейлі, ғылыми, экономикалық, статистикалық, маркетингтік, басқарушылық және өзге де өзекті бағыттары саласындағы дәстүрлі және инновациялық әдістер мен әдістемелерге сәйкес туризмді дамыту, туристік кәсіпорынды жобалау, құру және басқару бағыты бойынша зерттеулерді ұйымдастыру саласындағы білімді кәсіби, ғылыми-практикалық деңгейде қолдану
- Іскерлік қарым-қатынас психологиясын, кәсіпорынның тиімді жұмыс істеу заңдылықтарын және туристік компания қызметкерлерінің қызметін білуге негізделген басқару қызметіндегі психологиялық заңдылықтарды қолдана отырып, бизнес ортасының нормалары, принциптері мен құндылықтары арқылы туристік бизнесті стратегиялық және операциялық басқаруға кәсіби көзқарасты көрсету
- Туристік кәсіпорынды және туристік дестинацияларды, сондай-ақ туризм индустриясын және тұтастай алғанда әлеуметтік-мәдени сервисті сапалы және сандық жетілдіру мақсатында тиімді экономикалық, стратегиялық, қаржылық басқару дағдыларын көрсету