7M11105 Туризм в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы туризм технологиялар ілімінің негізінде туристік қызметті дамытудың аймақтық және республикалық ғылыми негізделген бағдарламаларын әзірлей алатын және де туристік кәсіпорындар деңгейінде қызмет көрсетулерді дайындап, жылжытатын үрдісті басқаруға мүмкіндігі бар магистрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M147 Туризм
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылым тарихын, ғылыми танымның философиялық негіздерін және ғылыми зерттеу әдіснамасын зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты – магистранттарда ғылымның әлеуметтік институт ретінде дамуы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру, сонымен қатар қазіргі ғылымның әдіснамалық негіздері мен мәселелерін меңгеру. Курс ғылым мен философияның өзара байланысының тарихымен, оның ішінде нақты онтологиялық және гносеологиялық проблемалармен, сонымен қатар нақты ғылымдардың қазіргі жағдайындағы философиялық мәселелерімен таныстырады. Курс заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдауға және ғылыми зерттеу жұмысының әдіснамалық мәдениетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туризм индустриясындағы франчайзингтік қатынастар
«Туристік индустриядағы франчайзингтік қатынастар» пәнінің негізгі мазмұны негізгі ұғымдар мен категориялар негіздерінің мәні, ерекшеліктері, Қазақстандағы туризм саласының серпінді дамуын айқындайтын, әрі кәсіпкерліктің маңызды түрі ретіндегі венчурлік кәсіпкерлік пен франчайзингтер дамуының динамикасы, оның даму бағыттарын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аймақтық деңгейде туристік бизнес үрдістерді модельдеу
Пәнді оқытудың мақсаты болып бизнес-процесстер үлгілерінің теориялық негіздерін меңгеру, сондай-ақ процесті бизнестік басқару саласы бойынша білім алу болып табылады. Жеке блок ретінде өңірлік деңгейде туристік бизнес-процестерді дамытудың негізгі сценарийлерін модельдеу мәселелері қарастырылған. Сонымен қатар, туристік аймақтардың тұрақты дамуын модельдеу мәселелеріне назар аударылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм индустриясын зерттеудің кеңістіктік әдістері
Курс кеңістік әлеуметтік-экономикалық құбылысты жүйелі және жан-жақты зерттейтін туризм жөніндегі бастапқы ғылыми пән болып табылады және туризм индустриясының дамуындағы әдіснама мен теорияның маңызын, туризм индустриясы мәселелерінің ғылыми зерттелуінің теориясы мен әдіснамасын, ішкі және сыртқы байланыстарды анықтаудың жүйелік тәсілін, әлемдік туризм индустриясының қалыптасу механизмдерінің орнығуын зерттеудің әдістемелік негізін қарастырады. Жеке модуль ретінде кеңістіктік әдістерге негізделген зерттеулерде жасанды интеллект технологиясын қолдану зерттеледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәнді оқытудың мақсаты – магистранттардың шет тілінде білім алу үдерісінде жоғары базалық стандарт деңгейінде (С1) мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру. Бұл пән магистранттардың академиялық жазу қағидаттарын меңгеруін, сыни талдау дағдыларын дамытуын, ғылыми зерттеулерге рецензиялар мен аннотацияларды, сонымен бірге жасалып жатқан ғылыми зерттеу тақырыбы бойынша баяндамалар мен библиографияларды дайындай алуын көздейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Туристік өнімді тұтыну нарығын зерттеу мен сатылымды арттыру әдістері
Қазақстандағы туризм және туристік өнімді талдай отырып, тұтыну жағдайы мен оған әсер ететін факторларды анықтау және сатылымды арттыру әдістерін үйретеді. Туристердің қажеттілігіне негізделген туристік өнімді өндіру және оның қасиеттерін зерттеу қарастырылады. Туристердің сатып алу мінез құлқы мен сатушының мақсатқа сай міндеттеріндегі проблемаларды қарастырады және сатуды жетілдіру жолдарын ұсынады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі өнімдерді әзірлеу және инновациялар
Пәнді зерттеу туризмдегі инновациялық қызметтің теориялық негіздері, жалпы қағидаттары, факторлары мен үрдістері туралы толық түсінік береді, сондай-ақ туризмді дамытудың инновациялық аспектілерін Қазақстандағы тұрақты туризмді дамыту факторы ретінде жан-жақты талдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі статистикалық талдау
Туризмдегі басқарушылық шешімдердің тиімді жүзеге асуы мен қабылдануы статистикалық талдаудың дұрыс жүргізілуіне байланысты. Талдауды дұрыс жасаудың ең маңызды мақсаты туризмнің аймақтар бойынша дамуының әдістемелік-ұйымдастырушылық мәселелерін жекелей зерттеуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, статистикалық талдауда жасанды интеллектті пайдаланудың негізгі бағыттары қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты білім алушыларда оқыту әдістемесін, педагогикалық технологияларды және оқыту әдістерін меңгеруді, жоо-ның оқытушысына қойылатын қазіргі заманғы талаптарды ескере отырып, жоғары білім беруде тиімді кәсіби-педагогикалық іс-әрекет үшін қажетті педагогикалық білім мен практикалық дағдылар жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мазмұны қазіргі жоғары білім берудің мәнін айқындайтын негізгі даму бағыттары мен үдерістерін; жоғары оқу орнындағы педагогикалық үдерістің құрылымы мен ерекшеліктерін; заманауи педагогикалық технологияларды, оқыту әдістемесін, оқу және тәрбие жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туристік қызметті картографиялық жобалау
Географиялық ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллектті қамтитын туристік карталарды құру принциптерін зерттейді. Курс маршруттарды визуализациялау, кеңістіктік талдау және заманауи цифрлық құралдар мен нейрондық желі модельдерін пайдалана отырып, туристік тәжірибені оңтайландыру әдістерін қамтиды
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Бұл пәнді меңгеру білім алушыларға басқару психологияны оқытудың заманауи отандық және шетелдік ғылымдағы негізгі теориялары мен концепцияларын, психологиялық пәндерді теориялық және тәжірибелік тұрғыдан басқарудың әдістемелік және технологиялық ерекшеліктерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризмдегі консалтинг
Пәннің мазмұны туризм дамуына әсер ететін факторларға қатысты мәселелер шеңберін қамтиды. Туризм түрлерінің жіктелуі, олардың әлемдегі, Қазақстанның макроаймақтарындағы қазіргі жағдайы мен даму тенденциялары егжей-тегжейлі қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі SMM маркетинг
Курс туристік өнімді және қызметтерді әлеуметтік ресурстардын көмегімен мақсатты аудитория арқылы өткізу жолдарын қарастырады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік өнімнің бәсекеге қабілеттілігі
Бұл пән бәсекеге қабілетті кластерлерді қалыптастырудың теориялық және әдістемелік аспектілерін, кластерлерді дамытудағы әлемдік тәжірибесін; туристік кластердің мәнін, құрылымын, картасын, жіктелуін; мемлекеттік саясаттың негізі ретінде және инновацияны ынталандыру үшін негіз ретінде мемлекет, аймақ, өнеркәсіп салаларының бәсекеге қабілеттілігін талдауда кластердің рөлі; сонымен бірге Қазақстанның туристік кластерін дамыту перспективалары және Қазақстанның аймақтарында туризмді дамытудың бас жоспарын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экологиялық туризмнің тиімділігін бағалау
Экологиялық туризмді қоршаған ортаны, тұрақсыздықты және жергілікті қауымдастықты ескере отырып, талдау және басқару принциптерін зерттейді. Пән экотуризмді дамыту үшін тұрақты туризм тәжірибесін бағалау, болжау және оңтайландыру үшін жасанды интеллект технологияларын қолданады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы стратегиялық маркетинг және сату
Пәннің мақсаты - нарықтық бағдарлау стратегиясы және оны жүзеге асыру тәсілдері. Маркетинг саласындағы заманауи тұжырымдамалар мен тенденциялар, нарықтарды үздіксіз зерттеу және бәсекелестерді бағалаудың формальды әдістері, тұтынушылық артықшылықтардың миграциясы, ерекше тұтынушылық құндылықты ұсыну, жаппай өндіріс ауқымында даралау, негізгі құзыреттерді ескере отырып бәсекелестік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмдегі Big Data
Туризм саласында ауқымды мәліметтерді қолдану бүгінгі таңда туризмді заманауи тұрғыдан дамыту үшін маңызды. Ауқымды мәліметтер туризм саласындағы қызметтер мен ұсыныстарды дамыту мен өткізудің жеңіл әрі тиімді жолы болмақ, сол себепті бұл пән мамандарды дайындауда үлкен маңызға ие
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Автокаравандық турлар мен кемпингтік туризмді жобалау
Курс тасымалдаудың тарифтері мен талаптарын ескере отырып, туристердің тасымалдауын ұйымдастыруға мүмкіндік беретін автокаравандық турлар мен кемпингтік туризмді жобалау заңдылықтарын оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризм және қонақжайлылық саласындағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулер методологиясы
«Туризм және қонақжайлылық саласындағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулер методологиясы» курсы туризм индустриясында әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің маңызды теориялық және әдіснамалық аспектілерін: әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің көрсеткіштері және туризм индустриясында ғылыми зерттеулер жүргізудегі ғылыми тәсілдерді қолдану әдістері, тәсілдер мен шешімдер әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің нәтижелерін келешектегі кәсіби қызметте пайдалану бойынша нақты міндеттерін қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмнің тұрақты даму концептологиясы
Курс білім алушыларға «тұрақтылық», «тұрақты туризм» және «туризмнің тұрақты дамуы» ұғымдарының негізгі қағидаларын таныстырады.Туризмнің тұрақты дамуы тұжырымдамасына сәйкес «Жасыл экономика» технологиясын қолданумен туристік ресурстардың артуын ескере отырып, туристік өнімдерді дамытуға қатысты әдіснамалық мәселелер қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Smart-туризм технологиясы мен трендтары
Пәннің мазмұны білімгерлердің туристік дестинациялардағы SMART технологияларын қолдану аясындағы теориялық және практикалық білім кешенін қалыптастыру қағидаларына негізделген
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Халықаралық туризм және Event менеджмент
Курс халықаралық туризмнің дамуымен Event менеджмент саласының даму мәселелерін қарастырады. Event менеджмент – арнайы іс-шаралар мен жекелеген мереке-мейрамдарды, ойын-сауық іс-шараларын, фестивальдар,бизнес пен корпоративтік іс-шараларды (көрме, кездесу, жиналыс) саяси және мемлекеттік шараларды, мәдениет және спортпен байланысты іс-шараларды, жекелеген іс-шараларды (кештер, тойлар, отбасылық мерекелер) ұйымдастыруды зерттейтін қосалқы сала болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Негізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселелерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді талдау және кәсіби қызметте пайдалана білу.
- Педагогикалық қызметтің тиімділігін талдау және бағалау, сондай-ақ оқытушылардың біліктілігін арттыру және мансабын дамыту бағдарламаларын әзірлей білу.
- Қазіргі заманғы зерттеу әдістерін, соның ішінде жасанды интеллект технологияларына негізделген, туризм және қонақжайлылық саласындағы бизнес-процестерді модельдеу және кеңістіктік ұйымдастыру дағдыларына ие болу
- Туристік бағыттарды дамыту әдістері мен бағыттарын анықтау, туристік аймақтардың жұмыс істеуі мен дамуындағы болашақ өзгерістердің сценарийлерін анықтау, туристік аймақтарды дамытудың тұрақтылығын қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру
- Облыстық және республикалық деңгейде инновациялық туристік жобаларды жоспарлау, бақылау, әзірлеу және ұйымдастыру, туристік қызметті жобалауда жасанды интеллект технологияларын тиімді қолдана білу
- Туристік өнімдердің бәсекеге қабілеттілігін өз бетінше бағалау және туристік компанияны дамытудың басым бағыттарын, стратегиялық мақсаттарын ілгерілетудің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау біліміне ие болу