Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06101 Информатика в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қауіпсіздік және кәсіби қағидаттар мен стандарттарды қолдану мәселелерін ескере отырып, ақпаратты өңдеу, Деректер базасын, веб-сайттар жүйелерін әзірлеу үшін кең мүмкіндіктер беретін қазіргі заманғы бағдарламалық кешендермен жұмыс істеу әдістемелерін меңгерген компьютерлік ақпараттық жүйелерді бағдарламалау , әкімшілендіру, басқару және қорғау технологиялары саласында бәсекеге қабілетті мамандар даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Алгоритмдеу және программалау негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге әртүрлі сипаттағы алгоритмдерді құру, зерттеу және пайдалану кезінде қажетті бағдарламалау тілдерінде бағдарламаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістерін үйрету, бағдарламалау тілдерінің семантикасымен, спецификациялардың формальды тілдерімен, объектіге бағытталған спецификациялармен, бағдарламалау тенденцияларымен таныстыру, халықаралық стандарттарға негізделген бағдарламалық кешендерді жобалау әдістерімен, құрылымдық және бағдарламалаудың объектіге бағытталған тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты ғылыми зерттеулердің әдістемесі мен әдістері, сондай-ақ оларды ұйымдастыру әдістері болып табылады. Таңдалған тақырып бойынша зерттеулер жүргізу нәтижесінде студент Ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістемесін меңгеруі, Зерттеудің мақсаты мен міндеттерін тұжырымдай білуі, экспериментті жоспарлауы және жүргізуі, өлшеу нәтижелерін өңдеуі және ғылыми зерттеулердің қорытындыларын тұжырымдай білуі, ғылыми зерттеулердің нәтижелері бойынша реферат, баяндама, курстық жұмыс немесе мақала құрастыруы тиіс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Математика
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді теориялық және практикалық есептерді шешуге қажетті математикалық аппараттың негіздерімен таныстыру; логикалық ойлауды дамыту, қолданбалы сұрақтарды математикалық зерттеу дағдыларын дамыту болып табылады. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер білуі керек: негізгі ұғымдар, анықтамалар, теоремалар; нақты есептерді шешудің әдістері мен әдістері; білуі керек: есептерді шешу үшін теориялық материалды қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ақпарат теориясы
Ақпарат теориясы ақпаратты басқару мен өңдеудің автоматтандырылған жүйелері саласында мамандандырылған инженерлерді даярлаудағы курстардың бірі болып табылады. Мұндай жүйелердің жұмыс істеуі ақпаратты алумен, дайындаумен, берумен, сақтаумен және өңдеумен айтарлықтай байланысты, өйткені осы кезеңдерді жүзеге асырмай, дұрыс шешім қабылдау және кез-келген жүйенің жұмыс істеуінің түпкі мақсаты болып табылатын қажетті басқару әсерін жүзеге асыру мүмкін емес. Пән келесі тақырыптарды қамтиды: ақпарат теориясы, деректерді сығымдау әдістері, сигналдарды цифрлық өңдеу принциптері, деректерді беру технологиялары, ақпаратты талдау және өңдеу әдістері, Ақпараттық жүйелерді Бағдарламалау және дамыту
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Пpограммалау технологиясы
Пәннің мақсаты-бағдарламалаудың әртүрлі технологияларын зерттеу және оларды практикада қолдану. Оқыту нәтижесінде студент: деректер құрылымын, операцияларды, жоғары деңгейлі бағдарламалау тілінің негізгі операторларын, ҰБТ-мен тілдің стандартты функцияларын, есте сақтау мен адрестеуді ұйымдастыру әдістерін, ҰБТ-мен тілдегі тапсырмаларды бағдарламалау ерекшеліктерін, құрылымдық бағдарламалау элементтерін сипаттауы; Бағдарламалық құралды пайдалану бойынша техникалық құжаттаманы табу және талдау, бағдарламалық құралдың қажетті функцияларын таңдау және пайдалану нақты мәселені шешу үшін.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерінің негіздері
"Ақпараттық жүйелер негіздері" пәнінің мақсаты студенттерді ақпараттық жүйелердің негізгі принциптерімен, құрылымымен және жұмыс істеуімен таныстыру болып табылады. Осы Пәннің қысқаша мазмұны мыналарды қамтиды: ақпараттық жүйелерге кіріспе, Ақпараттық технологиялар негіздері, Ақпараттық жүйелер архитектурасы, ақпараттық жүйелерді басқару, ақпараттық жүйелердің қауіпсіздігі, Ақпараттық жүйелерді әртүрлі салаларда қолдану, ақпараттық жүйелердің даму тенденциялары мен перспективалары
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Информатиканың математикалық негіздері
Пәннің мақсаты-компьютердің жадында ақпаратты ұсынуды зерттеу. Пәннің міндеттері: студенттерді санау жүйелерімен таныстыру; жүйеден бір негізбен екіншісіне ауысуға үйрету; сандық, мәтіндік, графикалық, дыбыстық, бейне ақпаратты кодтау тәсілдерін зерттеу; білім алушыларда ақпараттық және коммуникациялық технологиялардың теориялық базасы туралы жүйелі түсінік қалыптастыру; математика мен информатиканың өзара байланысы мен өзара әсерін көрсету. Пәннің қысқаша мазмұны: позициялық және позициялық емес санау жүйелері. Бүтін, нақты сандарды кодтау және декодтау. Мәтіндік ақпаратты кодтау. Графикалық ақпаратты кодтау. Графикалық файл пішімдері. Сапаны жоғалтумен және жоғалтпай кодтау. Растрлық және векторлық графика. Әр түрлі санау жүйелеріндегі арифметикалық амалдар. Бейне ақпаратты кодтаудың жалпы принциптерін қарастыру және талдау; сапаны жоғалтумен кодтауды қарастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Цифрлік құрылғылар мен микропроцессорлар
Пәннің мақсаты: цифрлық құрылғылардың қазіргі жай-күйі және ақпаратты өңдеу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өндірістік процестерді автоматтандыру технологияларын және мәліметтер базасын басқару жүйелерін қолданады. Негізгі схемалардың мінез-құлқын талдауда белсенді аспаптардың модельдерін қолданады; кеңінен қолданылатын электрондық компоненттердің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін эксперименталды түрде анықтайды. Пәннің мазмұны: сандық схемотехниканың логикалық және негіздері. Комбинациялық схемалар. Триггер құрылғылары. Регистрлер. Есептегіштер. Сандық сақтау құрылғылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интернет технологиясы
Пәнді меңгерудің мақсаты-студенттердің веб-технология саласындағы негізгі дайындығын қамтамасыз ету: веб құрылымы мен принциптері. Веб-клиент-сервер технологиясына кіріспе. Сайтты жобалау. Web дизайнына кіріспе. HTML гипермәтіндік белгілеу тілі HTML тілінің элементтері. HTML-ге CSS стильдерінің каскадты кестелеріне кіріспе. Міндеттері: студенттердің курстың негізгі мақсатымен анықталатын салада берік білім мен практикалық дағдыларды алуы; веб-бағдарламалау саласында студенттерді дайындауды қамтамасыз ету;
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Операциялық жүйелер
Пәннің мақсаты-зерттеу операциялық жүйелерді құру принциптері, олардың негізгі компоненттері, операциялық жүйелердің жекелеген функцияларын іске асыру алгоритмдері және заманауи операциялық жүйелер үшін операциялық жүйелер мен жүйелік бағдарламалардың компоненттерін әзірлеу әдістерін практикалық дамыту. Пәннің міндеті: операциялық жүйелердегі тапсырмаларды, процестер мен ресурстарды басқару принциптерін, негізгі жадыны бөлу алгоритмдерін, енгізу-шығаруды басқаруды ұйымдастыру тәсілдерін, файлдық жүйелердің жұмыс принциптерін, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ақпаратты өңдеудің сандық құрылғылары
Пәннің мақсаты: цифрлық құрылғылардың қазіргі жай-күйі және ақпаратты өңдеу туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижелері: өндірістік процестерді автоматтандыру технологияларын және мәліметтер базасын басқару жүйелерін қолданады. Негізгі схемалардың мінез-құлқын талдауда белсенді аспаптардың модельдерін қолданады; кеңінен қолданылатын электрондық компоненттердің негізгі сипаттамалары мен параметрлерін эксперименталды түрде анықтайды. Пәннің мазмұны: сандық схемотехниканың логикалық және негіздері. Комбинациялық схемалар. Триггер құрылғылары. Регистрлер. Есептегіштер. Сандық сақтау құрылғылары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
WEB технологиялар
Пәнді мақсаты веб-бағдарламалау, Интернет желісінде сайттар құру, компьютерлік графика негіздері және графиканы құру және өңдеу үшін мамандандырылған бағдарламаларды қолдану саласында студенттердің базалық даярлығын қамтамасыз ету болып табылады. Міндеттері: студенттердің курстың негізгі мақсатымен айқындалатын салада берік білім мен практикалық дағдыларды игеруі; веб-бағдарламалау саласында студенттерді даярлауды қамтамасыз ету; Интернет желісінде сайттарды әзірлеу кезінде дербестікті дамыту. Пәннің қысқаша мазмұны: Web-технологиялар негіздері. Негізгі ұғымдар. HTML гипермәтінін белгілеу тілінің технологиялары. Тұтынушы тарапының Web - технологиялары. HTML көмегімен қарапайым веб-бетті құру, кестелерді, HTML құжаттарындағы пішіндерді пайдаланып веб-беттерді белгілеу, Алдыңғы бет редакторында веб-бетті құру, Macromedia Dreamweaver ортасында веб-беттерді құру, Dreamweaver веб-беттерді құрудың кеңейтілген мүмкіндіктері. Веб-беттерді құрудың аспаптық құралдары. Веб-сайтты жоспарлау. Веб - сайтты жариялау. Сервер тарапының Web - технологиялары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық есептеулердің бағдарламалық құралдары
Пәннің мақсаты студенттердің экономикалық талдау мен есептеуде қолданылатын заманауи бағдарламалық құралдар мен технологияларды игеруі болып табылады. Студенттер қаржылық модельдеу, деректерді талдау, есеп беру және экономикалық шешімдер қабылдау үшін қолданылатын бағдарламалық өнімдердің негізгі принциптерін үйренеді. Мақсаты-кәсіби міндеттерді сәтті орындау үшін экономика және бизнес саласындағы бағдарламалық құралдарды тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: экономикалық есептеулер үшін ақпараттық жүйелерді ұйымдастырудың негізгі технологиялары мен принциптері. Экономикадағы есептеу әдістері мен әдістері. Экономикалық есептеулерге арналған бағдарламалық құралдардың даму тенденциялары мен перспективалары. Экономикалық есептеулер мен кәсіби қызметке байланысты есептеулер үшін ақпараттық технологияларды қолдану. Мәліметтер базасы. MS Excel-дің кіріктірілген мүмкіндіктерін пайдаланудың ақпараттық технологиялары. Параметрді таңдау. Оңтайлы шешімді табу. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас, топтық жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік жүйелер aрхитектурaсы
Пәнді оқытудың мақсаты-компьютерлердің арифметикалық және логикалық негіздерін, компьютерлердің функционалды түйіндерін, сақтау құрылғыларын, микропроцессордың өңделетін бөлігін ұйымдастыруды, интерфейстерді, ақпарат алмасудың енгізу және шығару шиналарын, микропроцессорлардың құрылымын, дербес компьютерлердің архитектурасы негізінде зерттеу. Пәнді оқу барысында студенттер компьютерлік жүйелердің, есте сақтау құрылғыларының, процессорлық жүйелердің архитектурасы туралы білімдерін; функционалды түйіндерді жобалау дағдыларын; компьютерлер мен олардың компоненттерін техникалық іске асыру және жаңарту дағдыларын игеруі керек.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Kомпьютерлік графика
"Компьютерлік графика" пәнінің мақсаты студенттерге компьютерлік технологияларды қолдана отырып графикалық кескіндерді құру және өңдеу негіздерін үйрету болып табылады. Осы Пәннің қысқаша мазмұны мыналарды қамтиды: ақпаратты графикалық ұсыну негіздері. AutoCAD жүйесі туралы жалпы мәліметтер Конструкторлық құжаттаманы ресімдеу. Сызба жасау техникасы. Геометриялық объектілер туралы ақпаратты визуализациялау теориясы, құралдары және алгоритмдері. Компьютерлік сурет салу құралдары. Жазықтық. Беттердің түрлері, Геометриялық Нысандар. Үш өлшемді сызбалар жасау. Бөлімдер, бөлімдер. Нысандарды қарапайым өңдеу. Нысандарды күрделі өңдеу. Қабаттар. Нысанның қасиеттері. Блоктар, топтар, Сыртқы сілтемелер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Электроника
Пәнін оқытудың мақсаты студенттерде электрондық тізбектер, жартылай өткізгіш аспаптар саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар жиынтығын қалыптастыру және студенттердің электрондық тізбектер, жартылай өткізгіш аспаптар саласындағы талдау мен эксперименттік зерттеудің негізгі дағдыларын игеру болып табылады, олар кейіннен жоғары оқу орнын даярлаудың басқа да Жалпы кәсіптік және арнайы пәндерін табысты меңгеру үшін қажет.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Деректер қорының теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты басқару жүйелерінде мәліметтер базасын құру және қолдану саласында білім алушыларды теориялық және практикалық даярлау, мәліметтер базасының логикалық құрылымын жобалау, ДҚБЖ таңдау, мәліметтер базасымен жұмыс интерфейстерін ұйымдастыру және есеп беру нысандарын дайындау бойынша қажетті құзыреттерді алу болып табылады. Пән бағдарламасы мәліметтер базасын (ДБ) құру мен пайдаланудың негізгі тұжырымдамаларын, әдістері мен құралдарын жүйелі түрде баяндауды көздейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы объектілі-бағытталған бағдарламалау
Пәннің мақсаты студенттерге С++ бағдарламалау тілін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалау (ОББ) принциптерін, әдіснамасын және дағдыларын үйрету болып табылады. ОББ тұжырымдамаларын меңгеру: пән студенттерге сыныптар, нысандар, мұрагерлік, инкапсуляция және полиморфизм сияқты ОББ негізгі тұжырымдамаларын үйретуге бағытталған. С++ тілін түсіну: студенттер С++ бағдарламалау тілін, оның синтаксисін, деректер құрылымын, кітапханаларын және құрылымдарын қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Java тілінде бағдарламау
Пәннің мақсаты-студенттерге Java тілін қолдана отырып бағдарламалық жасақтама жасау негіздерін үйрету. Оқу барысында студенттер объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі тұжырымдамаларын, мәліметтер құрылымын, алгоритмдер мен жадымен жұмыс істеу әдістерін игереді. Негізгі мақсат-студенттердің ақпараттық технологиялар саласындағы әртүрлі мәселелерді шешу үшін Java тілінде тиімді және сенімді код жазу құзыреттілігін қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Java бағдарламалау ортасы. Бағдарламаларды орнату. JDK, JRE, JVM платформасының түсініктері - Виртуалды машина, JIT-компиляция. NetBeans Ортасы. Жоба мен сыныпты құру, сақтау, ашу. Бағдарламаны құрастыру және орындау. Java тілінің негіздері. Деректер түрлері, математикалық формулалар. If,else, switch, for, while, break операторлары. Күрделі түрлері: массивтер, құрылымдар, жол түрлері. Әдістерді құру. Private, public қатынасу модификаторлары. Static, final модификаторлары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Графтар теориясы
Пәннің мақсаты-мінез-құлық ғылымдарына (кибернетика, ақпарат теориясы, жүйелер теориясы, ойын теориясы) және жиынтық теориясына, матрица теориясына, топ теориясына және басқа пәндерге қолдану. Бұл пәннің негізгі міндеті-студенттерге графика теориясының негіздерін үйрету. Сонымен қатар, графикалық теорияны қолданбалы есептерді шешуге, тиімді алгоритмдерді құруға қолдану мәселелеріне көп көңіл бөлінеді. Пәннің қысқаша мазмұны: графтар теориясының негізгі түсініктері. Ағаштың баламалы анықтамалары. Жазықтық графиктер. Кали Формуласы. Унициклді графиктер. Эйлер циклдары. Гамильтон циклдары. Теориялық және графикалық терминдерде дискретті объектілермен байланысты көптеген есептер тұжырымдалады. Интегралды схемалар мен басқару схемаларын жобалау, автоматтарды, логикалық тізбектерді, бағдарламалық блок-схемаларды, экономика мен статистикада, кесте теориясы мен дискретті оңтайландыруды зерттеу. Графиктер теориясы кибернетиканың математикалық аппаратының маңызды бөлігіне, Дискретті математика тіліне айналды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық логика
Пәннің мақсаты-предикаттық логиканың семантикасын және Гильберт типіндегі предикаттарды есептеудің бір нұсқасын зерттеу; алгоритм ұғымын Тьюринг машинасы ретінде формализациялауды игеру және осы негізде есептеу күрделілігі теориясының негізгі ережелерін зерттеу. Пәннің міндеттері: - предикаттық логика формулаларын түрлендіру тәсілдерін меңгеру; - предикаттық логика тілінің экспрессивті мүмкіндіктерін меңгеру; - қарар әдісінің теориялық ережелерін зерделеу және логикалықты дәлелдеуде әдісті қолдануды меңгеру;
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Инженерлік сызба
Пәннің мақсаты - инженерлік графика туралы түсінік қалыптастыру, инженерлік графиканың математикалық және алгоритмдік негіздерімен таныстыру. Инженерлік және дизайнерлік графика саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру, Атап айтқанда машина жасаудағы техникалық мәселелерді шешу үшін компаста, AutoCad-та жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Кәсіби салада компьютерлік графика мүмкіндіктерін пайдалану мүмкіндігі. Пәннің қысқаша мазмұны: проекция әдістері. Аксонометриялық проекциялар. Сандық белгілері бар нүктенің, түзудің және жазықтықтың проекциясы. Позициялық және метрикалық есептер. Схеманы түрлендіру әдістері. Көп жақты беттер. Қисық сызықтар. Беттердің проекциясы. Сандық белгілері бар проекциядағы көлеңкелер. Сызбаларды жобалау. Машина жасаудағы техникалық мәселелерді шешу үшін компаста, AutoCad-та жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Кәсіби салада компьютерлік графика мүмкіндіктерін пайдалану мүмкіндігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
IT саласындағы көшбасшылық
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерде көшбасшылық теориясы мен практикасы, Көшбасшылық психологиясы саласындағы білім кешенін қалыптастыру, ұжымдағы көшбасшылықтың негізгі мәселелерімен таныстыру, сондай-ақ көшбасшылық жүйесін құруды және басқаруды үйрету болып табылады. Пәннің міндеті: көшбасшылық мінез-құлықты насихаттау; көшбасшылық ойлау жүйесін қалыптастыру; әріптестерге (бағыныштыларға) өзін-өзі тануға және өзінің эмоционалды интеллектін білуге көмектесу; өзінің еңбек әлеуетін және эмоционалды интеллектін, бағынышты қызметкерлердің жеке және топтық әлеуетін дамытуға ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Алгоритмдер теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің жалпы мәдени және арнайы құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, математикалық логика мен алгоритмдер теориясы және негізгі әдістер саласындағы жүйелі білімді, дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Сызықтық және сызықтық емес деректер құрылымдарын өңдеу алгоритмдерінің теориялық негіздері, алгоритмдердің қасиеттері, алгоритмдерді құрудың жалпы принциптері, негізгі алгоритмдік құрылымдар, бағдарламалау тілдерінің эволюциясы, жұмыс технологиялары және бағдарламалардың фрагменттері саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Жоба 1
Пәннің мақсаты-студенттерді практикалық ақпараттық жобаларды құруда теориялық білімді қолдануға үйрету. Студенттер ақпараттық технологиялардың негізгі тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді, сонымен қатар командада жұмыс істеу, талаптарды талдау, Ақпараттық жүйелерді жобалау және енгізу дағдыларын игереді. Мақсаты-қызметтің әртүрлі салаларында ақпараттық шешімдерді дербес әзірлеуге және енгізуге дайындау. Пәннің қысқаша мазмұны: технологияларды, қағидаттарды және ақпараттық технологиялардың жұмыс істеуін игеру; ақпараттық технологияларды қолдана отырып, қосымшаларды жобалау және қолдану әдістері; зерттелген теориялық материалды бекіту, ғылыми ойлауды қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Ақпаратты қорғау
Пәнді оқытудың мақсаты ақпараттық қауіпсіздік принциптерін, оның ақпараттық инфрақұрылымын талдау тәсілдерін, ақпаратты қорғау жүйелерін ұйымдастыру, жобалау және талдау принциптерін, оларды қорғаудың әртүрлі деңгейлерінде кешенді құру негіздерін игеру болып табылады. Пән түлектерге ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында бейімделуге мүмкіндік беретін базалық білім жиынтығын қалыптастырады. Пәннің міндеттері ақпаратты қорғауды кешенді қамтамасыз ету және ақпаратты қорғауды ұйымдық-құқықтық қамтамасыз ету негіздеріне.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Компьютерлік желілер
Пәнді оқытудың мақсаты компьютерлік желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін, желідегі дербес компьютер жұмысының ерекшеліктерін игеру, заманауи компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысу, сондай-ақ жергілікті желілерде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын алу болып табылады. Оқыту нәтижелері: ақпараттық қауіпсіздік құралдарын, заманауи қосымшаларды, объектіге бағытталған даму орталарын және желілік технологияларды басқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Кодтау теориясы
Пәнді оқытудың мақсаты қоғам дамуының ақпараттық кезеңінің басталуын қамтамасыз ететін идеялық-әдіснамалық және ғылыми-теориялық негіздердің маңызды құрамдас бөлігі ретінде кодтау теориясы туралы идеялар жүйесін қалыптастыру; қолданбалы зерттеулердің компьютерлік модельдері мен бағдарламалық жасақтамасын жасауда Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға ықпал ету болып табылады. Оқыту нәтижелері: хабарламаларды алфавиттік кодтаудың префикс схемалары бойынша кодтау және декодтау; декодтаудың бірегейлігіне мүмкіндік беретін алфавиттік кодтау схемалары бойынша префикс схемаларын құру; табиғи алфавиттерде жазылған хабарламалар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Қазіргі заманғы визуалды бағдарламалау
Бұл курстың мақсаты: студенттерді жоғары деңгейлі Java тілін үйрену арқылы бағдарламалау мәселелерін шешуде заманауи компьютерлік техниканы тиімді пайдалануға дайындау. Оқыту нәтижелері: консольді және көп терезелі бағдарламаларды құруда білімді қолдану; Java-да негізгі визуалды бағдарламалау дағдылары. Оқыту нәтижесінде студент NetBeans қосымшаларын әзірлеу ортасында жұмыс істейді және Java-да қосымшалардың қауіпсіздік алгоритмдерін жасайды. Пәннің қысқаша мазмұны: бағдарламалауға кіріспе. Цикл операторлары. Алғышарттары бар Цикл. Кейінгі Шартпен Цикл. Есептегіші бар Цикл (параметрмен). Деректер типтері жүйесі. Массив. Бір өлшемді массивтің сипаттамасы. Екі өлшемді және көп өлшемді массивтер. Объектіге бағытталған дизайн және бағдарламалау. Графикалық пайдаланушы интерфейсін әзірлеу. Оқыту нәтижесінде студент NetBeans қосымшаларын әзірлеу ортасында жұмыс істейді және Java да қосымшалардың қауіпсіздік алгоритмдерін жасайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Визуалды бағдарламалау технологиясы
Бұл пәннің мақсаты студенттердің заманауи бағдарламалау құралдарын қолдана отырып, бағдарламалық өнімдерді әзірлеу дағдыларын дамыту, атап айтқанда визуалды бағдарламалау құралдары мен SWT кітапханасын қолдануды зерттеу болып табылады. Зерттеу барысында Кітапхананың идеологиясы, оның негізгі пакеттері, визуалды компоненттері, сонымен қатар пайдаланушы интерфейсін жобалау және оқиғаларды өңдеу әдістері қарастырылады. Бұл пән сонымен қатар есептеу және мультимедиялық қосымшаларды қоса алғанда, көптеген мәселелерді шешуді қамтиды. Пәннің қысқаша мазмұны: Java бағдарламалау тілінде визуалды объектіге бағытталған бағдарламалау дағдылары мен дағдыларын меңгеру. Басқару құрылымдары. Динамикалық массивтер-тізімдер. Жолдармен жұмыс. Шолу компоненті. Негізгі оқиғалар компоненті. Кәдімгі терезе және модальды терезе. Мәтінмен жұмыс істеуге арналған компоненттер. Көрнекі кестелермен жұмыс. Контейнерлер-панельдер. Мәнді таңдау және көрсету компоненттері. Файлдармен жұмыс. Таймерлермен, ағындармен, Тізіліммен жұмыс. Қолданбаның қауіпсіздік алгоритмдерін әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері және операцияларды зерттеу
Пәннің мақсаты әртүрлі салалардағы операцияларды оңтайландыру және талдау мәселелерін шешу үшін қолданылатын негізгі әдістер мен құралдарды зерттеу болып табылады. Бұл Пәннің қысқаша мазмұны мыналарды қамтиды: дөңес талдау элементтері. Сызықтық бағдарламалау. Сызықтық емес бағдарламалау. Оңтайлы басқару. Динамикалық бағдарламалау. "Операцияларды зерттеу" және жүйелік талдау пәнінің негізгі түсініктері. Шешім қабылдау теориясының әдіснамалық негіздері. Шартсыз көп өлшемді оңтайландыру. Операцияларды зерттеудің арнайы модельдері. Симплексті Алгоритмдер: қарапайым симплекс әдісі, Нелдер МИД әдісі. Туындыларды қолдана отырып, көпөлшемді оңтайландыру әдістері: градиент, ең төмен түсу (тік көтерілу). Көпөлшемді оңтайландыру әдістерін салыстырмалы талдау. Оңтайлылық принципі және Беллман теңдеуі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту
Пәннің мақсаты-студенттерді машиналық оқытудың теориялық негіздері мен алгоритмдерімен, олардың мүмкін практикалық іске асырылуымен және нақты мәселелерді шешуде қолданумен таныстыру. Студенттер қарастырылып отырған теория арқылы шешілетін міндеттер мен кейбір негізгі жіктеуіштерді құру принциптері туралы түсінік алуы керек. Пәннің қысқаша мазмұны: белгілердің векторларын құру принциптері, шешуші ережелер мен жіктеулер, сызықтық жіктеуіштерді құру принциптері, сызықтық емес жіктеуіштерді құру принциптері, жіктеу белгілерін таңдау және деректерді алдын-ала өңдеу ерекшеліктері, шешілетін мәселеге байланысты жіктеуіштің қолайлы түрін таңдау, жіктеу үшін белгілер жиынтығын таңдау және деректерді алдын-ала өңдеу, жіктеуішті құру және оқыту алгоритмдерін қолдану үлгі бойынша.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ардуино микроконтроллері
"Ардуино микроконтроллерлері" курсының мақсаты микроконтроллерді бағдарламалау саласында білім, білік және дағдыларды қалыптастыру, білім алушылардың микроконтроллерлер түсініктерін, олардың жіктелуін, құрылымын және қолдану саласын, Arduino Uno платформасымен жұмыс істеу біліктерін меңгеру, әртүрлі физикалық есептерді шешу үшін Arduino Uno микроконтроллеріне арналған бағдарламалық кодты құрастыру. Мұндай мәселелерді шешу үшін студент жалпы физикалық, математикалық және компьютерлік пәндерден алынған ақпаратқа назар аударады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Кроссплатформалық қолданбаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты: әртүрлі архитектуралар мен платформаларға арналған Заманауи бағдарламалау технологияларын зерттеу. Пәннің міндеттері: кросс-платформалық бағдарламалау негіздері бойынша жүйелік базалық көріністі, бастапқы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру, интеграцияланған даму орталарында қосымшаларды құру кезеңдерін зерттеу, әртүрлі платформаларда орындалатын кодтың негізгі сипаттамаларын көрсету. Кросс-платформалық бағдарламалау туралы жүйелік негізгі түсінік, кросс-платформалық бағдарламалау негіздері бойынша алғашқы білім, Дағдылар мен дағдылар. Пәннің қысқаша мазмұны: негізгі тұжырымдамалар және кросс-платформалық бағдарламалаудың заманауи құралдары. Qt сынып иерархиясына шолу. Объектілік модель философиясы. Qt жұмысының негіздері. Qt Creator даму ортасы. Контейнерлер кітапханасы. Элементтерді автоматты түрде орналастыруды басқару. Басқару элементтері. Сұхбат немесе модель-өкілдік. Оқиғалар. Оқиғаларды құру. Қолданба параметрлері. Алмасу буфері. Қолданбаны интернационалдандыру. Диалогтық терезелер. SDI және MDI қосымшалары. Жұмыс үстелі. Сценарий тілі Qt сценарийі
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Курстың мақсаты студенттерді ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану мәселелері мен салаларымен таныстыру, Білімді өңдеу жүйелерін құру мен жұмыс істеудің теориялық және ұйымдастырушылық-әдістемелік мәселелерін қамту, білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ студенттерде білім инженериясының міндеттерін шешуге жүйелі көзқарас қалыптастыру, зияткерлік жүйелерді құрудың әр түрлі әдістерін бағдарлау мүмкіндігі. Ақпараттық жүйелер. Пәннің қысқаша мазмұны: нейрондық желілер. Нейрондық желілерді зерттеу тарихы. Қатенің кері таралуы бар нейрондық желі моделі (back propagation). Нейрондық желілер: мұғалімсіз оқыту. Хопфилд пен Хаммингтің нейрондық желілері. Жасанды интеллект жүйелерін құрудың логикалық тәсілі. Компьютерде бейресми процедураларды ұсыну. Логикалық бағдарламалау тілдері Рефал, Пролог, К-жүйелер. Бұлыңғыр логиканың элементтері. Бейресми процедуралар. Алгоритмдік модельдер. Өнім модельдері. Логикалық қорытынды. Өнімдерге тәуелділік.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мобильді қосымшаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты-студенттерге мобильді құрылғыларға арналған бағдарламалық жасақтаманы құрудың заманауи әдістері мен технологияларын үйрету. Оқу барысында студенттер әртүрлі платформалар мен бағдарламалау тілдерін үйренеді, интерфейстерді жобалауды, функционалдылықты дамытуды және қосымшаларды тестілеуді меңгереді. Негізгі мақсат-студенттердің ақпараттық технологиялар саласындағы инновациялық және сұранысқа ие мобильді қосымшаларды ойдағыдай әзірлеуі үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Пәннің қысқаша мазмұны: Android Studio әзірлеу ортасы. Мобильді қосымшалардың түрлері. Мобильді қосымшаны әзірлеу технологиясы. Әзірленіп жатқан мобильді қосымшаның моделі. Мобильді бағдарламаларды әзірлеу. Көп терезелі бағдарламаларды әзірлеу. Электрондық анықтамалықтарды әзірлеу. Карталармен жұмыс. Мәліметтер базасымен жұмыс. Күндермен, параметрлермен және қорғаумен жұмыс. JSON және jsonp технологиялары. Мобильді қосымшаларды қолдану және дамыту перспективалары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер
"Есептеу техникасындағы микроконтроллерлер" пәнінің негізгі мақсаты деректерді цифрлық өңдеу құралдарын құру принциптерін, микропроцессорлық құрылғылардың жұмысын ұйымдастыру ерекшеліктерін және техникалық объектілер мен технологиялық процестерді басқару жүйелерінде микропроцессорларды қолдану мәселелерін зерделеу, сондай-ақ микроконтроллерлер базасында басқару жүйелерін жобалау және олардың қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру, ақпараттық және автоматтандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді орнату болып табылады. жүйелер. Пәннің қысқаша мазмұны: 32 биттік микроконтроллерлер негізінде микропроцессорлық жүйелерді құрудың жалпы принциптері. ARM Cortex микроконтроллерлер отбасы-STM 32. Сандық сигналдық процессорлар (DSP). Микропроцессорлық жүйелер мен микроконтроллерлердің көпфункционалдылық принциптері. ARM Cortex архитектурасы – STM 32. Arm микроконтроллерлерінің бағдарламалық моделі. ARM микроконтроллерлерінің орталық процессорлық құрылғысының жұмыс режимдері. Жад құрылғылары. Жадыға қол жеткізу. Кірістірілген векторлық үзіліс контроллері NVIC
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Java технологиясы
Пәннің мақсаты-студенттерге Java бағдарламалау негіздерін үйрету және оларды әртүрлі қосымшаларды әзірлеу үшін қолдану. Бұл Пәннің қысқаша мазмұны мыналарды қамтиды: тілдің құрылысы. Жинақтар. Ерекшеліктер. Модульдік тестілеу. Енгізу және шығару. Java негізгі сыныптары (JFC). Дизайн ережелері, параметрлерді беру, ішкі сыныптар, дерексіз сыныптар, интерфейстер, бірнеше мұра. JFC компоненттері: AWT, Java2D, Swing және т.б. Swing негізгі компоненттері: компоненттер, конте, пана. Негізгі компоненттер (түйме, белгі, Мәтін өрістері, мәтін аймақтары, құсбелгілер, қосқыштар, ашылмалы тізімдер, қойындылар тақтасы, мәзірлер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мобильді құрылғылар үшін бағдарламаларды әзірлеу
Пәннің мақсаты-студенттерді Android платформасы үшін Android Studio-да өнеркәсіптік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеудің заманауи технологияларымен таныстыру. Көп терезені, карталарды, дерекқорларды, JSON және JSOUP технологияларын пайдалана отырып, Android үшін заманауи өнеркәсіптік мобильді бағдарламаларды әзірлеу. Технологиялық және жүйелік стек. Негізгі ОЖ модульдері. Реттелетін қолданбаларды белгілеу элементтері. Мәзірді пайдалану. Пайдаланушы интерфейсінің басқару элементтері. Пәннің қысқаша мазмұны: технологиялық және жүйелік стек. Негізгі ОЖ модульдері. Android қосымшалары мен Java веб және жұмыс үстелі Қосымшаларының айырмашылықтары. Реттелетін қолданбаларды белгілеу элементтері. Мәзірді пайдалану. Пайдаланушы интерфейсінің басқару элементтері. Дабыл. Кешіктірілген дабыл. Картографиялық қызметтер. Фондық қызметтер мен процестер. AIDL тілі. Негізгі кадрларға негізделген Анимация. Батарея қуатын сақтайтын бағдарламалау әдістері мен технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қазіргі заманғы кроссплатформалы бағдарламалау
Пәннің мақсаты-PyQt5 әмбебап графикалық платформасын қолдана отырып, Python 3 бағдарламалау тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеу және түсіну. Пәннің қысқаша мазмұны: Python Орнату және конфигурациялау. Python-дағы айнымалылар мен операторлар. Шартты операторлар, циклдар, ерекшеліктерді өңдеу, Python функциялары. Python-дағы жолдар мен екілік деректер. Python-дағы тізімдер, кортеждер, жиындар, диапазондар, сөздіктер. Python-да күнмен, уақытпен, файлдармен және каталогтармен жұмыс. студенттер әмбебап PyQt5 графикалық платформасын қолдана отырып, Python бағдарламалау тілінде заманауи кросс-платформалық қосымшаларды жасау туралы білім, шеберлік және түсінік алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Сандық әдістері
"Сандық әдістер" курсын оқу кезінде студенттер кәсіби есептерді шеше білу, есептерді шешудің қолайлы математикалық әдістері мен алгоритмдерін таңдау, математикалық зерттеулерді жүргізу, математиканың әртүрлі салаларынан практикалық және эксперименттік есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және дағдыландыру, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді, пәннің ұғымдық аппаратының теориясын, әдістерін меңгеруде білім, білік және түсінік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өндірістік бағдарламалау
Пәннің мақсаты-студенттерге Java тілінде өнеркәсіптік бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің негізгі технологияларын үйрету. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер JavaFX технологияларын, MS OFFICE үшін Apache poi технологияларын, логтау технологияларын және автотесттерді қолдана отырып, Java-да заманауи өндірістік бағдарламаларды жасай білуі керек. Пәннің қысқаша мазмұны: JavaFX технологиясы. Spring Framework Технологиясы. Spring Framework-те мәліметтер базасымен жұмыс. Күту Технологиясы. MS Office-пен жұмыс істеуге арналған Apache poi технологиялары. Заманауи көп ағынды бағдарламалау. Ламбда өрнектері. Деректер ағындарын өңдеу Stream API интерфейстер мен ішкі сыныптар, сервлеттер, Web қосымшаларын әзірлеу технологиялары, сондай-ақ Java тіліндегі өнеркәсіптік бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу технологиялары
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Компьютерлік модельдеудің негіздері
"Компьютерлік модельдеу негіздері" пәнінің мақсаты әдетте студенттерге әртүрлі жүйелер мен процестердің мінез-құлқын зерттеу және болжау үшін математикалық және компьютерлік модельдерді құру және талдау негіздерін үйрету болып табылады. Пәннің қысқаша мазмұны: кездейсоқ сандар және оларды модельдеу принципі. Кесу әдісі. Сәйкес әдіс. Жинақтау әдісі. Кездейсоқ сандар тізбегін талдау. Қарапайым және күрделі оқиғаларды модельдеу. Үздіксіз кездейсоқ шамаларды модельдеу әдістерінің жіктелуі. Кері функция әдісі. Нейманды алып тастау әдісі. Шекті теоремалар әдісі. Композиция әдісі. Дискретті кездейсоқ шамаларды модельдеудің негізгі әдісі. Геометриялық үлестіру Заңын модельдеу. Пуассонның таралу Заңын модельдеу. Стационарлық емес кездейсоқ процестерді модельдеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Мультиагентті модельдеу негіздері
Пәннің мақсаты студенттерге көптеген автономды агенттер өзара әрекеттесетін күрделі жүйелерді зерттеу үшін кеңінен қолданылатын агенттік модельдеу тәсілінің негіздерін үйрету болып табылады. Бұл Пәннің қысқаша мазмұны мыналарды қамтуы мүмкін: агенттер теориясының негіздері және көп агенттік жүйелер. Таратылған мәселелерді шешудің заманауи тәсілдері. Агенттер арқылы шешілетін міндеттердің мысалдары. Көп агенттік жүйелердің жалпы сипаттамасы. Көп агенттік жүйелерді құру мысалдары. Агенттердің ұжымдық мінез-құлқы. Ұжымдық мінез-құлық үлгілері. Модель түрлері. Агенттер кооперациясының модельдері. Агенттер жүйесінің өзара әрекеттесу жолдары. Агенттердің өзара әрекеттесуінің бір деңгейлі архитектурасы. Агенттердің өзара әрекеттесуінің иерархиялық архитектурасы. Көп агенттік жүйелер мен виртуалды ұйымдарды жобалау. ХАА жобалаудың жоғары және төмен тәсілдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Python бағдарламалау
Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіби практикалық іс-әрекетте қажетті бағдарламаларды жазудың заманауи тұжырымдамалары мен әдістерін игеру. Пәннің міндеті: Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту; күрделі деректер құрылымдарын өз бетінше құру және пайдалану үшін білім алушыларда практикалық білімді қалыптастыру; жүйелік және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасын, алгоритмдік және бағдарламалық шешімдерін әзірлеу; ғылыми және практикалық қызметте математикалық және ақпараттық аспаптық құралдарды, автоматтандырылған жүйелерді дамыту және пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Электрондық оқыту құралдары
Пәннің мақсаты ЭЖО немесе ЭЭО (білім беру электрондық басылымдары) компоненттері (электрондық оқыту құралдары) ретінде қарастырылуы мүмкін оқу мақсатындағы компьютерлік құралдардың негізгі түрлерін игеру. Пәннің міндеттері-тиісті ғылыми-практикалық білім саласы бойынша жүйеленген материалдан тұратын, оқушылардың осы саладағы білімдерін, дағдылары мен дағдыларын шығармашылық және белсенді меңгеруін қамтамасыз ететін электрондық басылым құру. Пәннің қысқаша мазмұны: жалпы мақсаты бар бағдарламалық сервистік құралдар; электрондық тренажерлер; модельдеу және математикалық модельдеуді жүзеге асыру үшін қажетті бағдарламалық құралдар; анықтамалық ақпараттық-іздестіру жүйелері; зертханалардың бағдарламалық құралдары (виртуалды және қашықтан қол жеткізу); электрондық оқулықтар; автоматтандырылған оқыту жүйелері; сараптамалық оқыту жүйелері; өнеркәсіптік жүйелер, сондай-ақ кәсіби қызмет үшін автоматтандыру құралдары болып табылатын олардың аналогтары және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Пәннің мақсаты-нарықтық басқару жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ойлауын дамыту. Кәсіпкерлік ұғымы-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі түсініктері. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Факторларды талдау және экономикалық ақпарат негізінде бизнестің әртүрлі аспектілері бойынша тәуелсіз шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жоба 2
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің топтық қолданбалы бағдарламаны әзірлеу және іске асыру арқылы жобалық жұмыс тәжірибесін алу болып табылады кәсіби жоба. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ұйымдағы әртүрлі деңгейдегі қызметкерлермен және басшылармен тиімді қарым-қатынас принциптерін үйренеді; жобаны басқару құралдары. Ақпаратты жинауды және талдауды жүзеге асырады; кәсіби қызметте басқару әдістері мен құралдарын қолданады. Оқыту әдістері: топтық жұмыс, нақты жағдайларды талдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Физика
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ғылыми-техникалық ақпаратты бағдарлауға, физикалық принциптер мен заңдарды қолдануға мүмкіндік беретін іргелі физикалық дайындықты қамтамасыз ету; әлемнің қазіргі физикалық бейнесін құрайтын физикалық теориялардың негізінде жатқан іргелі физикалық заңдылықтар туралы тұтас түсінік қалыптастыру; қазіргі заманғы ғылыми ойлау дағдыларын, теориялық және практикалық (эксперименттік) дайындықтың қажетті негіздерін үйрету болып табылады. физика және одан кейінгі арнайы техникалық пәндерді игеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады. Келесі тақырыптар зерттеледі: қауіпсіздік идеологиясы, қауіпсіз ойлау мен мінез-құлықты қалыптастыру. Қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау. Төтенше жағдайлар кезінде Құзыретті шешімдерді болжау және қабылдау. Халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлар, апаттар, дүлей зілзалалар тәуекелдерінен және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолданудан қорғау. Жойылу салдарын жою.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Адамның компьютермен өзара байланысы
"Адамның компьютермен өзара байланысы" пәнін оқытудың мақсаты – студенттерге адамның қабылдау мүмкіндіктерін, пайдаланушы интерфейстерін жобалау және прототиптеу принциптерін, оларды бағалау әдістері мен әдіснамасын үйрету. Назарды пайдаланушылардың графикалық интерфейстеріне аудара отырып өзара адам мен компьютердің байланысын анықтау. Осы пәнді оқу барысында студенттер графикалық пайдаланушы интерфейстері контекстінде адам мен компьютердің өзара әрекеттесуін жобалаудың теориясы мен тәжірибесінің негіздерін үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
E-Learning технологиясы
Пәннің мақсаты-педагогикалық қызметте және жоғары оқу орындарын ұйымдастыруда электрондық оқытуды қолданудың негізгі принциптері мен негіздемелік шарттарын әзірлеу және енгізу, сондай-ақ оқыту үшін электрондық білім беру ресурстарын жобалау және құру. Пәннің қысқаша мазмұны: E-Learning: даму тарихы. Болон процесі. E-Learning стратегиясын әзірлеу кезеңдері. Электрондық оқыту орталықтары. E-Learning сапасын басқару. Электрондық оқытуды дамытуды ынталандыру. E-Learning ұлттық даму стратегияларына шолу. Педагогикалық қызметте және жоғары оқу орындарын ұйымдастыруда электрондық оқытуды қолданудың негіз қалаушы қағидаттары мен негіздемелік шарттарын әзірлеу және енгізу, сондай-ақ оқыту үшін электрондық-білім беру ресурстарын жобалау және құру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
"Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері" пәні құқықтық жүйенің негіздерін түсінуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, құқықтық нормаларды қолдану дағдыларын дамытуға, азаматтық жауапкершілікті қалыптастыруға және этикалық сананы арттыруға бағытталған. Пәнді зерделеу пәніне мемлекет пен құқықтың пайда болу, дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары, негізгі заң ұғымдарын айқындау, қазақстандық құқықтың конституциялық, азаматтық, қылмыстық және әкімшілік құқық сияқты базалық салаларының негізгі ережелері кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Экология негіздері
"Экология негіздері" пәнін оқудың мақсаты: студенттерді биоценоздарды, олардың функционалдық компоненттерін және биогеоценоздардағы биотикалық қатынастарды сипаттайтын негізгі ұғымдармен таныстыру. Пәнді зерттеу барысында белгілі бір аумақтарда өмір сүретін тірі организмдердің қауымдастықтары, биоценоз тұрғындарының өзара байланысы, олардың биоценоздарды қалыптастырудағы рөлі, қоректік тізбектер заттар мен энергияны беру тәсілі ретінде қарастырылады. Зерттеу барысында белгілі бір аумақтарда өмір сүретін тірі организмдердің қауымдастықтары, биоценоз тұрғындарының өзара байланысы, олардың биоценоздарды қалыптастырудағы рөлі, қоректік тізбектер заттар мен энергияны беру тәсілі ретінде қарастырылады. Биосфера туралы ілім. Экологиялық факторлар. Экологиялық жүйелер. БиоСфера ресурстарының шектеулілігі. Энергетиканың экологиялық мәселелері. Атмосфера мен гидросфераның ластану көздері. Атмосфераны ластанудан қорғау. Қоршаған ортаны қорғаудың нормативтік-құқықтық, ұйымдастырушылық мәселелері. Тұрақты даму бағыттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Робототехника негіздері
Пәннің мақсаты: дизайн дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, дизайн мәселелерін шешуде тәжірибе жинақтау, компьютерлік модельдеу ортасында бағдарламалауды игеру. Курсты оқу кезінде студенттер робототехниканы қолдана отырып жобалау бойынша Теориялық оқу білімдерін, сондай-ақ бастапқы инженерлік-техникалық конструкция мен робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы студенттің жеке басының ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытуды игереді. Пәннің қысқаша мазмұны: Робот қозғалысының негізгі түрлері. Техникалық сипаттамалары. Роботтардың құрамы, параметрлері және жіктелуі манипуляциялық жүйелер . Манипуляторлардың жұмыс органдары . Мобильді роботтардың қозғалыс жүйелері.Сенсорлық жүйелер роботты басқару құрылғылары. Басқа робототехника құралдарының ерекшеліктері. Роботты басқару жүйелері. Робототехника құралдарын жобалау. Жобалау дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, дизайн мәселелерін шешуде тәжірибе жинақтау, компьютерлік модельдеу ортасында бағдарламалауды меңгеру
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етудің жобалық құжаттамасын әзірлеу
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қолда бар мемлекеттік стандарттар негізінде бағдарламалық қамтамасыз етуге жобалық құжаттаманы дайындаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеті: бағдарламалық қамтамасыз етуге арналған техникалық құжаттаманы әзірлеу процестерін регламенттейтін қолданыстағы нормативтік құжаттарға қатысты теориялық білім алу; стандарттардың әртүрлі жүйелеріне сәйкес бағдарламалық қамтамасыз етуге арналған техникалық құжаттаманы әзірлеудің базалық дағдыларын дамыту; негізінде құжаттаманы әзірлеу жүргізілетін ақпараттың негізгі көздерін дербес талдай білу; құжаттаманы әзірлеу кезінде уақытша ресурстарды үнемдеуге ықпал ететін бағдарламалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін игеру; алған білімдерін болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мультимедиялық технологиялар
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің қазіргі заманғы мәні мен функциялары туралы ғылыми түсініктерін қалыптастыру болып табылады. мультимедиялық жүйелер мен технологиялар, олардың ақпараттық жүйелер жүйесіндегі орны мен рөлі және.технологиялар, тиімді пайдаланудың практикалық дағдыларын игеру. Заманауи мультимедиялық технологиялар, мультимедиа құрамы, оларды білім беру процесінде қолдану, оларды қолданудың орындылығы мен қажеттілігі туралы түсінік беру. Мультимедиа негізінде жеке оқу құралдарын құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Виртуалды және кеңейтілген нақтылық технологиялары
Пәнді оқытудың мақсаты-иммерсивті мазмұны бар қосымшаларды әзірлеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылардың негіздерін алу-адамға өзін жасанды түрде жасалған шындықпен немесе оның жекелеген бөліктерімен өзара әрекеттесуге мүмкіндік беретін орта Пәннің міндеті: кеңейтілген және Виртуалды шындық технологияларының негіздерін зерттеу; мобильді технологиялар арқылы кеңейтілген шындықты пайдалану; виртуалды шындық технологияларын қолдану техникалық құралдарды пайдалану; веб-технологияларға негізделген кеңейтілген және виртуалды шындықты пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу
Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеудің негізгі әдістері мен алгоритмдерін қамтитын бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу және верификациялау саласындағы теориялық білімдерін және бағдарламалық жүйелерді тестілеу кезінде алған білімдерін пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оның ішінде кәсіби қызметтің міндеттері үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу саласында мынадай типтегі құзыреттерді қалыптастыру үшін: ғылыми-зерттеу және жобалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Паралельдік есептеулер
Пәнді оқытудың мақсаты-көп процессорлы және көп машиналы есептеу жүйелерінің аппараттық және бағдарламалық бөліктерін зерттеу, оларды жіктеу; параллель алгоритмдер мен бағдарламалық кешендерді құрудың жалпы тәсілдерін зерттеу. Пәннің міндеті: параллельді есептеулерді жүргізуге арналған аппараттық-бағдарламалық кешендердің құрылысы мен жұмыс істеу принциптерін; көппроцессорлы есептеу жүйелерінің негізгі архитектураларының айырмашылықтарын; архитектуралардың әртүрлі сыныптарындағы параллель алгоритмдердің өнімділігін талдау әдістерін; параллель алгоритмдер мен бағдарламалық жүйелерді жобалау үлгілерін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Үлкен деректерді өңдеу
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге деректерді талдаудың теориялық және практикалық аспектілерін қарқынды оқыту, сонымен қатар математика, жобаларды басқару және кәсіпкерлік сияқты байланысты салаларда біліктілікті арттыру, сонымен қатар үлкен деректерді талдау мен өңдеуде қолданылатын заманауи әдістер мен бағдарламалық құралдарды зерттеу. Студенттер кіші/орта деректерді талдаушы ретінде жұмыс істей алады. экономиканың көптеген салалары, соның ішінде байланыс, қаржы, денсаулық сақтау, өндіріс, менеджмент және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді жалпы білім беретін мектепте информатиканы көп сатылы үздіксіз оқытудың заманауи тұжырымдамасымен таныстыру; болашақ мұғалімді информатика және есептеу техникасы саласында сыныптан тыс жұмыстың әртүрлі нысандарын ұйымдастыруға және өткізуге дайындау; білім беру саласындағы жаһандық ақпараттандырудың жолдары мен перспективалары туралы жалпы түсініктерді дамыту және тереңдету болып табылады; студентті озық педагогикалық қызметтің жалпыланған тәжірибесі негізінде әдістемелерді, сабақ және тақырыптық жоспарлауды, сабақ конспектісін, әдістемелік шығармашылықты өз бетінше әзірлеуге үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Жүйелік және желілік әкімшілендіру
Пәнді оқытудың мақсаты жүйелік және желілік әкімшілендіру болып табылады-желілік инфрақұрылымды жобалау және жүйелер мен желілерді басқару саласында желілік және жүйелік әкімшілендіруді ұйымдастыру бойынша жұмыстарды орындау үшін қажетті білім береді, желілік және жүйелік Қызметтерді басқару, баптау және сүйемелдеу саласында қажетті практикалық дағдыларды үйретеді. АЖ және желілік жабдықтың негіздерін, қолданбалы (жүйелік) бағдарламалық қамтамасыз етуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
IT жобаларды басқару негіздері
Пәнді оқытудың мақсаты І-жобаларды тиімді басқарудың, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, жалпы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Студенттердің жобаларды басқаруда білімі мен дағдыларын қалыптастыру, адамдарды, жабдықтарды, материалдарды және белгіленген уақытта ұйымдар мен ұйымдарды орындау үшін кестелерді үйлестіру бойынша білікті шешім қабылдауға, сондай-ақ АТ-жобаларды тиімді басқарудың, оның ішінде жобаларды басқарудың ақпараттық жүйелерін пайдалана отырып, кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Информатиканың негізгі ережелерін - зерттеулерде, бағдарламаларды, веб-сайттарды және мәліметтер қорын жүргізуде пайдаланады
- Ақпараттық жүйелерді құру және компьютерлік модельдеу, сондай-ақ өнеркәсіптік есептеуіш машиналар үшін микроконтроллерлерді бағдарламалау мақсатында күрделі жүйелерді талдау және синтездеу жұмыстарын орындайды
- Азаматтық пен отансүйгіштік, қоғамдық сананы жаңғырту – Рухани жаңғыру, Қазақстанның үшінші жаңғыруы университеттік, облыстық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастырып, оларға қатысуда көшбасшылық қасиеттерді көрсетеді.
- IT-инфрақұрылымды жобалауды, үлгілеуді және қолдауды және оны практикалық іске асырудың сценарийлік әдістерін қоса алғанда, мультимедиялық қосымшаларды жасайды
- ДК бағдарламалауда, сандық схемотехникада және ЭЕМ ұйымдастыруда АКТ технологиялары мен автоматика құрылғыларын қолданады
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерін, оның ішінде экология және табиғатты пайдалану саласындағы басқаруды ескере отырып, кәсіби қызмет бағытындағы бастаушы жобаларын әзірлейлі
- Бақылау, түсіндіру, талдау, қорытынды шығару, бағалау, сыни тұрғыдан ойлау, шығармашылық қабілеттері бар, өзін-өзі дамытуға қабілетті.
- Есептеу және ақпараттық процестердің математикалық және бағдарламалық модельдерін құру және зерттеу үшін физикалық-математикалық құралдарды меңгерген
- Әртүрлі әлеуметтік жағдайларда дұрыс бағдарлауды біледі, топта жұмыс істей алады, өз көзқарасын дұрыс қорғай алады, жаңа шешімдер ұсына алады.
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде (А2, B1, B2 деңгейлері), соның ішінде кәсіби салада негізгі қарым-қатынас дағдыларын меңгеруді көрсетеді
- Кәсіпорындар үшін бағдарламалық және ақпараттық жүйелерді әзірлейді
- Ақпараттық қауіпсіздік құралдарын, қазіргі заманғы қосымшаларды, объектілі-бағытталған әзірлеу ортасын және желілік технологияларды басқарады
Ұқсас БББ
6B06101 Информатика
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B06101 Информатика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B06101 Информатика
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B06101 Дизайндағы қолданбалы информатика
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B06101 информатика
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)
6B06101 Агроинформатика
Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті
6B06101 Информатика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті