7M06103 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты IT-салалар үшін желілік инфроқұрылымды әзірлеу және басқару саласында кең іргелі және қолданбалы білімі бар, еңбек нарығында бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, сондай-ақ ҚР оқу орындары үшін ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M094 Ақпараттық технологиялар
-
Білім беру саласы 7M06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 7M061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс педагогикалық ғылымды және оның адам туралы ғылым жүйесіндегі орнын, білім берудің қазіргі парадигмасы, Қазақстандағы жоғары білім беру жүйесі, маман тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру, білім берудегі менеджмент қарастырады. Педагогикалық ғылымның әдіснамасы, оқытудың әдістері мен түрлері туралы түсінік беріледі. Оқытушының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігін ашуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операцияларды зерттеу
Басқарудың ең тиімді әдістерін зерттеу және тәжірибеде қолдану туралы іргелі білімдерді қалыптастыру. Өйткені операцияларды зерттеу математикалық модельдер арқылы сипатталады, сондықтан математикалық бағдарламалау (сызықты және сызықтық емес, детерминирленген және стохастикалық), ойын теориясы, қорларды басқару теориясы, кезек теориясы және имитациялық модельдеу қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жүйелерді жобалау технологиясы
Бағдарламалық қамтамасыз ету жүйесін жобалау технологиясының негізгі түсініктерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеуді ұйымдастыру және оның өмірлік циклі, енгізудің функционалдық аймағын талдау және модельдеу, АЖ бағдарламалық қамтамасыз етуіне функционалдық талаптарды нақтылауды қарастырады. BPwin көмегімен бизнес-процестерді модельдеу дағдылары және UML мен Rational Rose көмегімен ақпараттық жүйелерді жобалау кезеңдері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық технологиялар саласындағы жобаларды басқару
Ақпараттық технологиялар саласындағы жобалық менеджменттің теориялық білімі мен практикалық негіздерін қалыптастыру. Жобаның ұйымдағы рөлін, жобаларды басқарудың қазіргі тұжырымдамасының негізгі ережелерін, заманауи құралдар мен әдістерді қолдануды түсіну; жобаны іске қосу және стандартты бастау құжаттарын, ұсынылған үлгілер негізінде жобаны басқару және бақылау жоспарын әзірлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтерді талдау технологиясы
Статистикалық диаграммаларды қарастыру, статистикалық деректердің тығыздығының бір айнымалы және параметрлік емес бағалауларын бағалау, сенімді бағалау әдістері, ауытқуларды талдау және жетіспейтін деректерді қалпына келтіру, вариация коэффициенттері. Эмпирикалық таралу функцияларының гистограммаларын және көпөлшемді масштабтау әдістерін құруды меңгеру. Қолданбалы статистика туралы түсініктерді және ғылыми зерттеулерде статистикалық есептеулерді қолданудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шешімдерді қабылдауға математикалық және құрылымдық әдістерді қолдану
Математикалық модельдерді қолдану принциптері, әртүрлі жағдайларда тиімді шешімдерді таңдау әдістері мен алгоритмдері, есептерді талдау және шешу, есеп түріне байланысты оңтайлы шешімді табу алгоритмдері мен әдістерін меңгеру туралы іргелі білімдерді қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Білім алушылардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады. Сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытып, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білімдер береді. Ғылымға және ғалымдарға қажеттілік күшейіп отырған қазіргі заманда бұл пәнді зерттеу қоғам үшін де, жас ізденуші үшін де аса маңызды. Арнайы философиялық талдау пәні болып табылатын ғылым феноменінің мәселелерімен таныстырып, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылым дамуының заңдылықтары және ғылымның білімнің құрылымы, ғылымның мамандық және әлеуметтік институт ретіндегі ерекшеліктері, ғылыми ізденіс жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білім қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инженерлік есептердегі математикалық әдістер мен модельдер
Математикалық модельді құру әдістері және модельдеудегі әдістер, математикалық модельді құрудың негіздері және математикалық модельдің шешімін таңдаудың негіздемесі қарастырылады. Символдық есептеулер мен үйренген әдістерді инженерлік есептерді шешуде қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Пәннің негізгі мақсаты - болашақ магистрдың кәсіби қызметінде ағылшын тілін белсенді меңгеру дағдылары мен қабілеттерін одан әрі дамыту негізінде шет тілін оқытудың халықаралық стандарттарының шеңберінде коммуникативтік құзыреттілікті жүйелі түрде тереңдете білу. Магистранттың бойында ғылыми ақпарат алу және беру үшін мамандық бойынша ағылшын тіліндегі әдебиеттерді оқу; аудармалар, аннотациялар, рефераттар түріндегі алынған ақпаратты тіркеу; магистрлік мамандығына және ғылыми жұмысына байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде әңгіме жүргізу дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
IoT және жасанды интеллект
Өндірістік автоматтандыруда, қоршаған ортаның жай-күйін және адам мен компьютердің өзара әрекеттесуін бағалауда қолдануға болатын жасанды интеллект пен заттар интернетінің және т.б жаңа әдістері мен технологияларын оқыту және т.б.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыздандырудағы ғылыми зерттеулер әдіснамасы
Ғылыми зерттеулердің автоматтандырылған жүйелерінің негiзгi ұғымдарын, эксперименталдық мәлiметтерлердi тағы басқа ақпараттарды өңдеудiң замануи әдiстерiн қарастыру. Математикалық тәсілдерді қолдану негізінде объектiлердің, құбылыстардың және процестердің модельдерін құру және оларды зерттеу қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару
"Кәсіпкерлік саласындағы жобаларды басқару" курсы магистранттарды агроөнеркәсіптік кешен саласында нарықтық жағдайда оқытуға арналған. Ол жобаны басқару әдістерінің даму тарихын, жоба тұжырымдамасын әзірлеу, оны құрылымдау және бағалау бойынша шешім қабылдаудың әдістемелік тәсілдерін, сондай-ақ жобаның өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдеріндегі жоба менеджерінің рөлі мен қызметін игеруді қамтиды. Магистранттар агроөнеркәсіптік кешен саласында өз бизнесін табысты жүргізу үшін қажетті дағдыларды игере отырып, жобаларды басқарудың ұйымдастырушылық нысандарын және оларды әзірлеу мен оңтайландыру әдістерін зерделейді. Курс сонымен қатар білім алушылардың экономикалық ойлауы мен кәсіпкерлік қабілеттерін қалыптастыруға, оларға нарықта өз орнын табуға, өз ісін ашуға, өз кәсіпорнын ұйымдастыруға және тиімді басқаруға көмектесуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік көру
Үш өлшемді әлемде объектілерді тану, қайта құру және модельдеу үшін суреттер мен бейнелерді талдау дағдыларын қалыптастыру. Бейнелерді қалыптастыру негіздері, камера кескінінің геометриясы, мүмкіндіктерді анықтау және сәйкестендіру, нейрондық желілерді қолдану арқылы кескінді классификациялау зерттеледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Басқару психологиясы
Пән психологияны басқару психологиясының тақырыбын, сипатын, міндеттері мен құрылымын, оның психологиялық зерттеулер әдістерін және оны зерттеудің негізгі тәсілдерін қарастырады. Басқару әрекетіндегі тұлға психологиясын, танымдық әрекет психологиясын перцептивтік, мнемикалық және ойлау ұрдістерін басқару қызметтінде зерттейді. Курс заманауи іскерлік адамның қызметінде этикет туралы, менеджердің коммуникативті құзыреттілігі, басқарушылық қызметтегі эмоционалды және ерікті күйлері туралы және қызметті басқара білу туралы қабылеттерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жетілдірілген деректер қорлары
Мәліметтер қоры теориясының жаңа жетілдірілген тақырыптары бойынша оқыту: деректерді өндіру, деректерді сақтау, таратылған мәліметтер базасы, клиент-сервер архитектурасы. Мәліметтерді сақтау және ұсыну, сұраныстарды өңдеу және оңтайландыру, транзакцияларды өңдеу, параллелизм, қазіргі заманғы қолданбалы қосымшалар үшін жетілдірілген деректер модельдері, уақытша, дедуктивті және кеңейтілген мәліметтер базасының, шешімдерді қолдау жүйелеріне арналған мәліметтер базасы әдістерінің теориялық және практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпорынның желісіне негізгі технологияларын енгізу және пайдалану
Курс алдыңғы қатарлы маршруттау және инфрақұрылымдық технологияларды қамтиды. Кәсіпорын желілеріндегі заманауи бағыттау және коммутация жүйелері, ақпаратты берудің заманауи құралдары, желілік технологиялар, желілерді құру принциптері мен технологиялары, құрылыстың жалпы принциптері және заманауи желілерді жобалауға қойылатын талаптарды; жаңа буын желілерін құруда қолданылатын негізгі әдістер мен компоненттерін; бұлтты желілердің негізгі технологияларын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бизнес шешімдерді модельдеу
Пән шешім қабылдау процестерін зерттейді, бастапқы мәселені формализациялаудан бастап, компьютерде математикалық модель құру және шешу арқылы шешімді талдауға және басқару шешімін қалыптастыруға дейін. Басқарушылық шешімдерді таңдау үшін міндеттердің өндірістік, көлік және қаржылық модельдерін қарастырады. Математикалық модельдерді құру және шешу және осы шешімдерді компьютерде талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Автоматтандырылған жүйелерді ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету
Қолданбаларды әзірлеудің автоматтандырылған жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді қарастыру, қосымшаларды автоматтандырылған әзірлеуге арналған заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету нарығына шолу. Мәліметтер қорын басқарудың автоматтандырылған жүйелеріне арналған бағдарламалық қамтамасыз етуді зерттеу және автоматтандырылған деректер қорын басқару жүйелеріне арналған заманауи бағдарламалық қамтамасыз ету нарығын, заманауи бағдарламалық қамтамасыз етудің архитектурасы мен функционалдығын қарастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығы алқаптарының ресурстық әлеуетін бағалау және талдау бойынша қашықтықтан зондтау
Қашықтан зондтау саласындағы жаңа технологиялар-Google Earth Engine (GAE) платформасы. Легкодоступный интерфейс платформасын қамтамасыз етеді ортаға арналған интерактивті әзірлеу және деректер алгоритмдер. Пайдаланушылар Google бұлтты қызметтерін қолдана отырып, өз деректерін қосып, қадағалай алады. GEE зерттеушілерге үлкен деректерді онлайн режимінде өңдеуге мүмкіндік береді, бұл өзгерістерді анықтауға, тенденциялар картасын, ауылшаруашылық жерлерінің ресурстарын құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Визуалды бағдарламалау құралдары мен бағдарламалық қамтаманы құрастыру
Объектілі-бағытталған Python бағдарламалау ортасында бағдарламаларды жасаудың жалпы принциптері туралы білімдерін және бағдарламаларды жасау және бағдарламалық интерфейсті меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Күн тәртібіндегі кітапхананы пайдалана отырып, кәсіпорынның ақпараттық жүйелерін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бірнеше пайдаланушылық дерекқорларды басқару
Ақпараттық жүйелердің модельдерін, деректерді пакеттік тасымалдау принциптерін, желілік модельді, жергілікті желілердің заманауи технологияларын, мәліметтерді тасымалдау ортасына кіру әдістері мен кезеңдерін, негізгі түсініктерді, өзара әрекеттесу принциптерін, хаттамалардағы айырмашылықтарды қарастырады. Әкімшілікке арналған операциялық жүйемен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын, басқарылатын деректер қорының принциптері мен архитектурасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Конфликтология
Пән конфликтологияның негізгі категорияларын, жанжалдардың типологиясын, жанжалдарды басқару технологиясын қарастырады. Тұлғаның қақтығыстағы мінез-құлық теориясын, тиімді қарым-қатынас технологиясын және қақтығыстағы ұтымды мінез-құлықты зерттейді. Жанжалды шешу бойынша келіссөз процесінің психологиясы, дауды реттеу технологиясы ретінде Медиация туралы түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым философиясы, психология және педагогика мәселелеріндегі ой-өрісін анықтау, әртүрлі психологиялық жағдайларда оңтайлы нұсқаларды сипаттау, есептеу техникасының негіздерін оқытудың заманауи әдістемесін қолдану және басқару шешімдерін бағалау.
- Кәсіпорынды стратегиялық басқаруды ұйымдастыру, инновациялық менеджмент, көшбасшылық теориялары туралы; кәсіпорын қызметінің негізгі қаржы–шаруашылық мәселелері туралы білімді қолдану.
- Кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық қарым-қатынас; шешендік өнер, өз ойларын ауызша және жазбаша түрде дұрыс және қисынды ресімдеу дағдыларын машықтандыру; жоғары оқу орындарында ғылыми зерттеулер жүргізуге және арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде шет тілін еркін меңгеру.
- Ғылыми таным әдіснамасын; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын; оқу процесінде студенттердің танымдық іс-әрекетінің психологиясын; оқытудың тиімділігі мен сапасын арттырудың психологиялық әдістері мен құралдарын пайдалану.
- Қазіргі заманғы бағдарламалау тілдерін,есептеу техникасы мен бағдарламалау құралдарын, ақпаратты қорғаудың әдістері мен құралдарын, ақпаратты өңдеудің компьютерлік жүйелерінің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасыз ету элементтерін таңдау, қолдану және түсіндіру.
- Ақпаратты өңдеу мен басқарудың компьютерлік жүйелерін және олардың ішкі жүйелерін зерттеу және жобалау үшін модельдеу тілдерін қолдану туралы білім мен дағдылардың тереңдігін дәлелдеу және қолдау.
- Бағдарламаларды жоғары деңгейдегі тілдерде әзірлеу, тестілеу, күйін келтіру және қолданбалы және өндірістік сипаттағы міндеттер үшін бағдарламалар құжаттарын жасау.
- Жаңа проблемалар мен жағдайларды шешуді креативті ойлар және шығармашылық қөз қараспен әзірлеу; қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды тарта отырып, ақпараттық-талдамалық және ақпараттық-библиографиялық жұмыс жүргізу.
- Процестер мен құбылыстарды талдауға қазіргі тұжырымдамаларды, теорияларды және тәсілдерді ұсыну; білімді интеграциялау арқылы толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде пайымдау және шешім қабылдау; өзінің педагогикалық қызметінде жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясының білімін қолдану; оқытудың интерактивті әдістерін әзірлеу.
- Өз тұжырымдары мен білімдерін нақты және анық хабарлау және олардың негіздемесін дәлелдеу қабілетін пысықтау; аналитикалық жазба түрінде ғылыми-зерттеу және талдау жұмыстарының нәтижелерін қорытындылау және т. б.