8D08101 Агрономия в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Агрономия саласында ғылыми – зерттеу, педагогикалық және басқару қызметін жүзеге асыруға ғылым мен өндірістегі қазіргі заманғы, ғылыми және практикалық проблемаларды шешуге қабілетті кәсіби білімінің жоғары деңгейі бар PhD докторларын даярлау.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D131 Өсімдік шаруашылығы
-
Білім беру саласы 8D08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 8D081 Агрономия
Пәндер
-
Академиялық хат
Бұл курс докторанттардың жазбаша және ауызша академиялық мәтіндер жасау дағдыларын, библиографиялық сипаттаманы дұрыс дайындауды, ғылыми қоғамдастық принциптерін қалыптастырады. Пән ғылыми дискурс, дәйексөздер мен плагиат, ақпараттық мәліметтер базасы мен деректер жиынтығы, халықаралық ғылыми дәйексөздер базасы (Web of Science, SCOPUS), орыс ғылыми дәйексөздер базасы (RSCI).
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнде технологиялық процестерді зерттеу әдістемесі, олардың заңдылықтарын зерттеу, педагогикалық дағдыларды дамыту және қолдану қарастырылады. Пән білім берудегі заманауи технологиялардың мәні мен маңыздылығы туралы, сондай-ақ ғылыми жұмыстың әдістемесін анықтайтын ғылыми зерттеулердің эмпирикалық, теориялық деңгейі туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейімделген өсімдік шаруашылығы
Докторанттар бұл пәнді оқу барысында ауыл шаруашылығында пайдаланылатын жерлердің түрлік құрылымын агроэкологиялық оңтайландыру; өсімдіктердің дамуын және олардың бейімделу әлеуетін арттыруды ескере отырып, биологияландыру процестерін қарқындату; ландшафтық агроэкожүйелердің табиғи компоненттерін сақтауға негізделген бейімделген жерге орналастыруды ескере отырып, жерді агроэкологиялық топтарға бөлу; таралымдар санының серпініне негізделген зиянкестер мен аурулардан қорғау стратегиясы, жол берілетін шектің экологиялық және экономикалық шектерін басқаруын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы нақты егіншілік жүйесінің теориясы мен практикасы
Бұл пән ауыл шаруашылық егістері картотекасының кеңістіктік-атрибутивтік деректерін автоматты жүргізуді, сонымен қатар өңделетін егістік жерлердің сипаттамаларының вариабельділігін ескере отырып агротехникалық шешімдерді генерациялауды, оңтайландыруды және іске асыруды үйретеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Егіншілкте суару мелиорациясы
Докторанттар бұл пәнді оқу барысында егіншілікте суғару мелиорациясының жағдайы және келешегімен, ауылшаруашылық дақылдарының суғару жүргісімен, суғару тәсілдерімен танысады. Суғару мелиорациясын дамыту жолдары, суғармалы жерлерде ресурс үнемдейтін инновациялық технологияларды пайдалану жолдары талқыланады. Суғармалы жерлердің сортаңдануымен күресу шаралары және суғарудың экономикалық тиімділігі есептелінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Суғару жүйелерін пайдалану
Докторанттар бұл пәнді оқу барысында суғару жүйелерін пайдалану, оның құрамымен танысады. Каналдардағы су шығыны және онымен күресу жолдары талқыланады. Шаруашылықта су пайдалану жоспары, су пайдаланушылардың Ассоциациясы және оны ұйымдастыру шаралары талқыланады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы негізгі интенсивті егіншілік жүйелері
Пәннің мақсаты егін шаруашылығында суды көп қажет ететін тиімділігі төмен дақылдар көлемін қысқарту, оларды көкөніспен, майлы жəне азықтық дақылдармен алмастыру жолдарын қарастыру. Сонымен қатар суды тиімді жəне үнемді пайдаланатын, ылғал үнемдейтін жəне ресурс үнемдейтін инновациялық технологияларды зерттеп өндіріске енгізу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдістемелерін әзірлеу және жетілдіру бойынша шешімді таңдау, оның нәтижелерін ресімдеу, Академиялық хат жанрларының белгілері, ғылыми-зерттеу, іскерлік, жобалық және өзге де мақсаттар үшін ақпараттық дерекқордан дәйексөз алу қағидалары.
- Зерттеу саласында жүйелі түсінушілікті көрсету, ғылыми зерттеулердің дағдылары мен әдістерін меңгеру, ғылыми таным мәселелері, ғылыми стиль ерекшеліктерімен инновациялық әдістер тәсілдері және зерттеудің жазбаша нысандары туралы түсініктерді және академиялық мәтіндерді жазу дағдыларын қалыптастыру.
- Өсімдіктердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін және танаптардың ландшафттарын ескере отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының өнімділігін арттыруды көрсету.
- Жер бедерінің ерекшеліктерін ескере отырып, технологиялық операциялардың (егу, топырақты өңдеу, өнімді жинау және басқа да іс-шаралар) дәлдігін қамтамасыз ететін жаһандық навигациялық спутниктік жүйелерді (ГНСС), географиялық ақпараттық жүйелерді (ГАЖ), Жерді қашықтықтан зондтау (ЖҚЗ) мәселелерінде жаңа және күрделі идеяларды сыни талдауды білу, бағалау және синтездеу және т. б.
- Тиімді, инновациялық су үнемдейтін ауылшаруашылық дақылдарының суару тәсілдерін, суармалы жерлерді қарқынды пайдалану жолдарын бағалау.
- Қазақстандағы негізгі интенсивті егіншілік жүйелердегі суды тұтынумен күресудегі суару жүйелерін пайдалану.