Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01553 Биология және қосымша білім беру педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Пәндік білімі, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, қарым-қатынасты басқаруға дайын биология мұғалімі мен қосымша білім беруді ұйымдастырушыны даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Химия және Биология
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Цитология және гистология
Жасуша биология
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Өсімдіктер және жануарлар систематикасы 1
Тірі ағзалардың түрлілігі 1
-
2 Оқу жылы
Палеонтология негіздері
Биологиялық мұражайтану және өлкетану
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 1
Тірі ағзалардың түрлілігі 2
Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 1
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Педагогикалық зерттеулер
Өсімдіктер және жануарлар систематикасы 2
Мектепте үйірме жұмысын ұйымдастыру
Элективті курстарды жобалау
Экономика және құқық негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Тірі ағзаның құрылысы мен қызметі 2
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Кәсіпкерлік дағдылары
Ғылыми зерттеу әдістері
Өсімдіктер және жануарлардың анатомиясы 2
-
3 Оқу жылы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Адам биологиясы
Академиялық жазылым
Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтары
Биологиядағы пәндік-тілдік интеграцияланған оқыту
Адам анатомиясы
Генетика
Биологиялық білім берудегі зерттеу және жобалау қызметі
Биологиялық зерттеулерді жүргізу әдістемесі
Жоғары жүйке әрекеттінің физиологиясы
Инклюзивті білім беру ортасы
Бағалау және дамыту
Биологиялық экспериментті ұйымдастырудың заманауи тәсілдері
Биофизика және биоинформатика
Табиғатты ұтымды пайдалану
Адам және жануарлар физиологиясы
Организмдер және қоршаған орта
Өсімдіктер физиологиясы
Сыныпты басқару
Сәндік өсімдік шаруашылығы және ландшафт дизайны
Тамақтану экологиясы
-
4 Оқу жылы
Микробиология және биотехнология
Биологияны тұжырымдамалық оқыту
Эволюциялық ілім
Биологиядағы цифрлық технологиялар
Молекулалық физика және оптика
STEM оқытуды жобалау
Биохимия және молекулалық биология
Зерттеулер, даму және инновациялар
Биологиядағы STEM-білім
Селекция негіздері мен даму эволюциялық даму
Микробиология және вирусология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру үдерісінде құрылымдық қатысым міндеттерін шешіп, білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекет жасауға қабілетті.
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын көрсете отырып, тұлғалық даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты жүзеге асырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыру.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру үдерісінің мәселелерін оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерге бастамашылық жасау және жүргізу.
- Деректерді сыни және статистикалық талдау мен оларды көрнекілендіру негізінде алынған өзінің зерттеу нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналардың алдында сөйлеу.
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісіндегі стандарттан тыс мәселелерді шешу.
- Цифрлық технологияларды барабар пайдаланып, шығармашылдық, қатысымдылық, сыншылдық, көшбасшылық танытып және педагогикалық әдепті сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс істей алады.
- Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық ықпал ету әдістерін ұтымды қолдана отырып, сана мен мінез-құлықты қалыптастыру.
- Нормативтік талаптарға сай келетін қажетті құжаттаманы жасай отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша білім беру үдерісінің мазмұнын жобалау.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған сабақтарды қоса алғанда, білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, биология және қосымша білім беру пәндері бойынша әртүрлі сабақ түрін өткізу.
- Әлеуметтік денсаулық, зиянды және қауіпті факторлардан (буллинг, бейәлеуметтік мінез-құлық және т. б.) қорғау және қарсы іс-қимылды қоса алғанда, өмір мен денсаулықты қорғау жөніндегі барабар әрекеттердің симптомдер жиынтығын білім алушыларда қалыптастыру.
- Тұлғаның (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т.б.) қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке-топтық сабақтарды, кеңес беру мен тренингтерді өздігінен әзірлеуге және өткізуге қабілетті.