Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B07202 Тау-кен ісі в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Қатты пайдалы қазбалар кен орындарын үлгілеу үшін жалпы және арнайы мақсаттағы бағдарламалық өнімдермен, пайдалы қатты қазбаларды пайдалану барлау, өндіру және қайта өңдеу технологияларымен, тау-кен объектілерін салу және пайдалану кезінде, тау-кен және тау-кен-құрылыс жұмыстарының экономикалық тиімділігін бағалау, нарықтық жағдайларда өндірістік, технологиялық, ұйымдастырушылық және қаржылық тәуекелдерді қолдану.
  • Тау-кен, бұрғылау, жару жұмыстарын орындау тәртібін реттейтін негізгі нормативтік құжаттамаларды әзірлей білу.
  • Қазіргі еңбек нарығының талаптарын ескере отырып, оны технологиялық процеске енгізу үшін тау-кен өнеркәсібі саласындағы жаңа ғылыми-техникалық ақпаратты бағалау.
  • ҚР аймақтарының геологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, пайдалы қазбалар кен орындарын игерудің заманауи технологиялары мен әдістерін қолдану.
  • ЕҚ және ҚТ, ҚС ережелерін орындау, Жабдықтар мен құрал-саймандарды техникалық пайдалану бойынша өндірістік нұсқаулық жүргізу, сондай-ақ олардың сақталуын бақылау.
  • Бұрғылау, тау-кен және бұрғылау-жару жұмыстары бойынша техникалық құжаттаманы жүргізуді көрсету (паспорттар және ГТН ұңғымалар, тау-кен қазбалары және т. б.).
  • Өндірістік және технологиялық тәртіптің, тау-кен жұмыстарының сапасына қойылатын талаптардың, тау-кен ұңғылау жабдықтарын пайдалану, еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау, жер қойнауын және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі шаралардың сақталуын бақылауды орындау.
  • Өмір бойы кәсіпқойлықты арттыру үшін өзін-өзі ұйымдастыру және өзін-өзі дамыту дағдыларын қолдану.
  • Ұжымда жұмыс жасаңыз, жеке ұстанымыңызға сүйене отырып, өз көзқарасыңызды тұжырымдап, дәлелдей аласыз.
  • Ой-өрісі кең және ойлау мәдениеті жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-гуманитарлық және экономикалық пәндер бойынша базалық білімдерін көрсету; Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің мәнін түсіну.
Top