Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B01431 Музыкалық және хореографиялық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, мультимәдениетті қоғамда Қазақстанның ұлттық құндылықтарын көрсету үшін гуманитарлық білім мен көптілділік дағдыларын қолданады.
  • Білім алушыларда азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес жобаларын әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласында практикалық дағдыларды енгізеді.
  • Оқушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық әрекеттестіктің және тұлғаның өзін-өзі дамытуының өмірлік маңызды дағдыларын дамыту үшін инновациялық педагогикалық, денсаулық сақтау технологиялары, инклюзивті білім беру моделі негізінде білім беру процесін жобалайды.
  • Білім беру, ғылыми-зерттеу, музыкалық және шығармашылық мәселелерді шешу және цифрлық білім беру мазмұнын құру үшін қашықтықтан оқыту, музыкалық-компьютер, IT, медиа технологияларды пайдаланады.
  • Оқу үдерісінде инновациялар бойынша ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінің нәтижелерін ұйымдастыру, жүргізу және енгізу әдістемесін меңгерген.
  • Музыкалық-теориялық білімді жаңғыртуға және музыкалық орындаушылық жеке және ұжымдық қызметте сольфеджиолау, сүйемелдеуді үйлестіру және таңдаудың практикалық дағдыларын қолдануға қабілетті.
  • Стилистика, форма, үйлесім, жанрлық ерекшеліктерді және музыкалық мәнерлілік құралдарын талдау дағдыларының білімі негізінде музыкалық пен хореографиялық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіреді.
  • Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі билерді қою және музыкалық шығармаларды орындау кезінде қазақ, дүниежүзілік музыкалық және хореографиялық өнердің дамуының тарихи заңдылықтары мен заманауи тенденциялары туралы түсінікті қолданады.
  • Оқу-тәрбие, сауықтыру жұмысы процесінде әртүрлі жеке ерекшеліктері бар білім алушыларда дирижерлік, вокалдық-хорлық, аспаптық, хореографиялық дағдыларының даму деңгейін талдауға және жетілдіруге қабілетті.
  • Білім алушылармен музыкалық және хореографиялық шығармаларды үйрену және орындау кезінде әдістемені әзірлейді және енгізудің тиімділігін тексереді.
  • Мектепке дейінгі, орта, қосымша, кәсіптік білім беру ұйымдарында музыка және хореографияны оқытуда инновациялық педагогикалық, IT, медиа технологияларды пайдалану негізінде педагогикалық процесті жоспарлау мен іске асырудың нәтижелілігін сыни тұрғыдан бағалайды.
  • Білім беру және мәдениет ұйымдарында оқитын вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік, би ұжымдарының қызметін жоспарлайды және басқарады.
Top