Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01431 Музыкалық және хореографиялық білім в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Музыкалық және хореографиялық білім беру саласында кәсіби құзіреттілігі бар, әлеуметтің өзгерістеріне бейімделуге қабілетті, білім алушының тұлғасын өзін-өзі жетілдіру үшін педагогикалық инновацияларды қолдануға дайын педагогті даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Музыка теориясы мен сольфеджио
Музыкалық шығармаларды талдау және интерпретациялау
Музыкалық шығармаларды талдау және гармония негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Домбыра аспабын меңгеру практикумы
Экономика және құқық негіздері
Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 1
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Ғылыми зерттеу әдістері
Би режиссурасы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Би композияциясы және қойылымы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Классикалық би өнері 1
Кәсіпкерлік дағдылары
Дәстүрлі ән айту негіздері
Қазақ би өнері
Вокалдық өнер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Классикалық би өнері 2
Педагогикалық зерттеулер
Қазақ биін оқытудың практикумы мен әдістемесі
Вокалдық-дирижерлік дағдылар негіздер
Дауыс қою әдістемесі
Хор дирижерлеу
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Классикалық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі 2
-
3 Оқу жылы
Халық биі өнері
Инклюзивті білім беру ортасы
Халықтық сахналық биді оқытудың практикумы мен әдістемесі
Хор сыныбы және балалар репертуарымен жұмыс жасау практикумы
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Вокалдық ансамбль
Қазақ хореографиялық мәдениеті
Сыныпты басқару
Қазақ хореографиялық өнерінің тарихы
Бағалау және дамыту
Жалпы фортепиано
Қазақ музыкасының тарихы
Шетел хореографиялық өнерінің тарихы
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Синтезаторда ойнау негіздері
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық-би қызметін ұйымдастыру
Дүниежүзілік хореографиялық мәдениеті
Қазақ музыка мәдениеті
Балабақшада музыкалық және хореографиялық тәрбие берудің әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Музыка аспабында ойнауды үйрету әдістемесі
Әлемніңмузыкалық мәдениеті
Заманауи би өнері
Оркестр
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
Арт-менеджмент негіздері
Шығармашылық ұжымды басқару
Музыкалық және хореографиялық білім берудегі цифрлық технологиялар
Шетел музыкасының тарихы
Білім берудегі заманауи технологиялар
Фольклорлық-этнографиалық ансамбль
Заманауи биін оқытудың практикумы мен әдістемесі
Зерттеулер, даму және инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Тиімді педагогикалық және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас, отандық және әлемдік мәдениеттегі тарихи процестерді түсіну, мультимәдениетті қоғамда Қазақстанның ұлттық құндылықтарын көрсету үшін гуманитарлық білім мен көптілділік дағдыларын қолданады.
- Білім алушыларда азаматтық жауапкершілікті, құқықтық мәдениетті қалыптастыру, бизнес жобаларын әзірлеу, корпоративтік қызметті ұйымдастыру және басқару үшін менеджмент, әлеуметтік-саяси, қоғамдық-құқықтық ғылымдар саласында практикалық дағдыларды енгізеді.
- Оқушыларда әлеуметтік бейімделудің, ұжымдық әрекеттестіктің және тұлғаның өзін-өзі дамытуының өмірлік маңызды дағдыларын дамыту үшін инновациялық педагогикалық, денсаулық сақтау технологиялары, инклюзивті білім беру моделі негізінде білім беру процесін жобалайды.
- Білім беру, ғылыми-зерттеу, музыкалық және шығармашылық мәселелерді шешу және цифрлық білім беру мазмұнын құру үшін қашықтықтан оқыту, музыкалық-компьютер, IT, медиа технологияларды пайдаланады.
- Оқу үдерісінде инновациялар бойынша ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінің нәтижелерін ұйымдастыру, жүргізу және енгізу әдістемесін меңгерген.
- Музыкалық-теориялық білімді жаңғыртуға және музыкалық орындаушылық жеке және ұжымдық қызметте сольфеджиолау, сүйемелдеуді үйлестіру және таңдаудың практикалық дағдыларын қолдануға қабілетті.
- Стилистика, форма, үйлесім, жанрлық ерекшеліктерді және музыкалық мәнерлілік құралдарын талдау дағдыларының білімі негізінде музыкалық пен хореографиялық шығарманың орындаушылық тұжырымдамасын түсіндіреді.
- Әртүрлі дәуірдегі, жанрдағы, стильдегі билерді қою және музыкалық шығармаларды орындау кезінде қазақ, дүниежүзілік музыкалық және хореографиялық өнердің дамуының тарихи заңдылықтары мен заманауи тенденциялары туралы түсінікті қолданады.
- Оқу-тәрбие, сауықтыру жұмысы процесінде әртүрлі жеке ерекшеліктері бар білім алушыларда дирижерлік, вокалдық-хорлық, аспаптық, хореографиялық дағдыларының даму деңгейін талдауға және жетілдіруге қабілетті.
- Білім алушылармен музыкалық және хореографиялық шығармаларды үйрену және орындау кезінде әдістемені әзірлейді және енгізудің тиімділігін тексереді.
- Мектепке дейінгі, орта, қосымша, кәсіптік білім беру ұйымдарында музыка және хореографияны оқытуда инновациялық педагогикалық, IT, медиа технологияларды пайдалану негізінде педагогикалық процесті жоспарлау мен іске асырудың нәтижелілігін сыни тұрғыдан бағалайды.
- Білім беру және мәдениет ұйымдарында оқитын вокалдық-хор, музыкалық-этнографиялық, оркестрлік, би ұжымдарының қызметін жоспарлайды және басқарады.