Білім беру бағдарламасы өзекті емес

6B01463 Құқық, экономика және медиация негіздері в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Логика

    Логика ғылымының пәні. Логиканың қалыптасуының негізгі бағыттары мен кезеңдері. Ойлау және тіл, олардың бірлігі мен айырмашылығы. Логиканың негізгі заңдары. Тұжырымдаманың жалпы сипаттамасы. Ұғымдардың түрлері. Анықтау ережелері. Шешімнің жалпы сипаттамасы. Сот және ұсыныс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Медияцияның құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы медиацияның құқықтық негіздерін зерттеу. Студенттер медиация субъектілерінің құқықтық жағдайын, медиаторлардың өзін-өзі реттейтін ұйымдарын, медиация рәсімінің механизмін, медиация келісімін зерттейді. Тәжірибелік сабақтарда студенттер Қазақстан Республикасындағы медиация институтын, білім беру жүйесі мекемелеріндегі дауларды шешудің құқықтық негіздерін, білім беру саласындағы даулы жағдайларды шешудің мәселелері мен жолдарын зерттейді. Тестілеу түрінде емтихан өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиация саласындағы халықаралық құқық

    Пәннің мақсаты – медиация рәсімін жүргізуді қамтамасыз ету жөніндегі қызметті жүзеге асыратын ұйымдардың түсінігін, түрлерін және құру тәртібін оқу. Тәжірибелік сабақтарда студенттер медиация рәсімін жүзеге асыруды қамтамасыз етуге қатысатын медиаторлар мен ұйымдардың заңды жауапкершілігінің түсінігі мен түрлерін, шетелде медиацияны дамытуды, жекелеген шетелдік құқықтық актілердегі медиацияны құқықтық реттеуді, құқықтық реттеуді, медиация рәсімін жүзеге асыруды қамтамасыз етумен айналысатын ұйымдарды зерделей алады. ТМД елдеріндегі медиацияны реттеу. Тестілеу түрінде емтихан өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Осы курстың мақсаты тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қызмет пен зерттеу дағдыларына арналған құзыреттерді дамыту болып табылады. Осы курс болашақ мұғалімдерге (педагогтер) ғылыми зерттеу әдістері бойынша түсінік пен теориялық білім береді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер (педагогтер): өз қызметінде зерттеу тәсілдері мен әртүрлі зерттеу әдістерін, олардың ерекшеліктерін білу негізінде қолдана алады; әдіснама мен талдауды таңдау негізінде зерттеу дизайнын әзірлей алады; ақпаратты қорғау және тарату, іздеу, сақтау, өңдеу үшін интернет-ресурстар, бұлтты және мобильді қызметтер секілді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрін қолдана алады, зерттеу жүргізу процесінде зерттеу әдебін сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саяси-құқықтық ілімдер тарихы

    Пәнге кіріспе. Саяси-құқықтық идеялар тарихын зерттеу әдістемесі. Антикалық және орта ғасырлардағы саяси-құқықтық ілімдер. Жаңа және қазіргі заманның саяси-құқықтық идеялары. Ресейдің саяси-құқықтық ойының тарихы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет елдер ердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес әрекет етуге; қабілетті сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті ұғыну және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндірістің шығыны мен табысы. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Қазақстан жаһаңдық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін ұғынады және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекет және құқық теориясы

    Гуманитарлық-құқықтық ғылымдар жүйесіндегі мемлекет және құқық теориясы. Қуат: түсінігі және түрлері. Мемлекеттік биліктің ерекшеліктері. Мемлекеттің белгілері. Мемлекеттің пайда болуы. Құқықтық мемлекеттің құрылымы. Құқықтың нысандары (қайнар көздері). Нормативтік құқықтық акт: түсінігі және түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Кәсіпкерлік дағдылары

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм менеджмент және жобаларды басқару Күйзелісті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдылары. Командилық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттерде «адам-құқық» жүйесіндегі адамның мінез-құлық үлгілері туралы негізгі психологиялық білімдер жүйесін қалыптастыру. Студенттер медиация және қылмыс саласындағы адам мінез-құлқының психологиялық заңдылықтарын, адамдар мен құқықтың әлеуметтік өзара әрекеттесу саласын зерттейді. Психологиялық сараптама мен есеп жазуды үйренеді, нормативтік құжаттармен жұмыс жасайды. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Пенитенциарлық психология

    Пәнді оқудың мақсаты – түзеу мекемелеріндегі психологтың жұмысы туралы студенттердің білімін дамыту . Студенттер түзеу мекемелеріндегі сотталғандардың мінез-құлқының фактілерін, заңдылықтарын және механизмдерін зерттейді. Олар түзеу мекемелеріндегі ерекше әлеуметтік-психологиялық құбылыстарды анықтауды үйренеді. Олар сотталғандарға ықпал етудің тиімді құралдарын әзірлейтін болады. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Медиация және келіссөздер психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – тиімді коммуникация, келіссөздер және медиация құзыреттерін дамыту, психологиялық медиация қызметіне дайындау. Студенттер келіссөз жүргізудің тиімді тәсілдерін, медиация әдістерін үйренеді, тараптардың медиаторы ретінде медиация рәсіміне қатысады, қызметтің әртүрлі салаларындағы жанжалдарды шешуде медиация тәсілін қолданады. Пән ситуациялық есептерді шешу түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық ілімдер тарихы

    Капиталистік дәуірдің философтары мен схоластиктерінің презентациясындағы Экономика. Саяси экономика классиктерінің Предшественники. Классикалық саяси экономиканың идеялары мен теорияларын қалыптастыру. XIX ғасырдағы саяси экономиканың дәстүрлі емес, революциялық және реформистік нұсқалары. Маржинализм. Неоклассикалық теорияның қалыптасуы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Экономикалық теорияның пәні, әдісі және функциялары. Қоғамдық өндіріс. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Тауар және ақша. Нарығы. Нарық құрылымы және инфрақұрылым. Нарықтық механизм және оның элементтері. Фирманың пайдасы мен шығыны. Ұлттық экономиканың мақсаттары мен міндеттері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қақтығыстар психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты студенттердің жанжалдарды басқару және жанжалдарды шешу туралы білімдерін дамыту болып табылады. Студенттер конфликтологияның теориялық негіздерін, жіктелуін, қақтығыс кезеңдерін, қақтығысты басқару әдістерін, конфликттік жағдайға әсер етудің жалпы алгоритмін зерттейді. Олар қақтығыстар мен жанжалды жағдайларды шешуді, қақтығыстардың себептерін анықтауды, жанжалдардың алдын алу және шешу бойынша ұсыныстар әзірлеуді үйренеді. Пән ситуациялық есептерді шешу түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және экономика оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің оқыту дағдыларын және құқық және экономиканы оқытудың негізгі әдістерін дамытуға бағытталған. Құқық және экономиканы оқытудың теориялық және әдістемелік негіздері. Сабақтың құрылымы мен түрлері туралы түсінік. Жаңартылған білім беру жағдайында оқытудың ерекшеліктері. Оқыту үрдісінде заманауи цифрлық технологияларды қолдану. Шетелдік педагогикалық тәжірибені меңгеру. Емтихан жобаның өздігінен әзірленген сипаттамасын қорғау форматында өтеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасы және неке мәселелері

    Пәннің мақсаты – отбасы мен некенің өзекті мәселелерін зерттеу. Студенттер неке-отбасы қатынастары эволюциясының негізгі ұғымдарын, неке-отбасы қатынастарының даму тенденциялары мен перспективаларын, отбасы жағдайы мен дамуының демографиялық аспектілерін, отбасының өмірлік циклінің құрылымын және оның әлеуметтік мәселелерін зерттейді. жеке кезеңдері, отбасы және неке туралы заңнамалар. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ситуациялық есептерді шеше отырып, отбасы мен некенің негізгі мәселелерін анықтайды, алдын алу шаралары мен отбасы мен неке құру процесінде туындайтын проблемаларды шешу бойынша ұсыныстар ұсынады. Тестілеу түрінде емтихан өткізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Отбасы-неке қатынастарының құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-отбасылық-некелік қатынастардың құқықтық негіздерін зерттеу. Студенттер отбасылық-құқықтық реттеу көздерін зерттейді. Отбасы құқықтарын жүзеге асыру және қорғау тәртібі, неке қию және тоқтату тәртібі, некенің жарамсыздығы, ерлі-зайыптылардың құқықтары мен міндеттері, балалардың шығу тегін белгілеу тәртібі, кәмелетке толмаған балалардың құқықтары, ата-аналардың құқықтары мен міндеттері. Практикалық сабақтарда студенттер ситуациялық мәселелерді шеше отырып, отбасылық-неке қатынастарының негізгі құқықтық мәселелерін анықтайды, отбасылық-неке қатынастарына қатысушылардың құқықтық негіздерін қамтамасыз ету бойынша алдын алу шаралары мен ұсыныстарды ұсынады. Тестілеу түрінде емтихан қарастырылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Инклюзивті білім беру ортасы

    Бұл пән білім алушылардың әртүрлілігін қабылдауға, оларды қолдауға, мектептерде туындайтын қатысу және оқыту жолындағы кедергілерді анықтай білуге; дамудың басымдықтарын айқындауға және әртүрлілікті қолдау үшін іс-шараларды жоспарлауға бағытталған (бағдарламалық Материалды бейімдеу, сараланған тапсырмаларды әзірлеу; инклюзивті құндылықтар негізін құру және білім алушылардың қатысуы мен үлгерімін қолдау мақсатында мектеп қоғамдастығындағы ынтымақтастыққа жәрдемдесу тұрақты мектеп жүйелерінде инклюзивті ортадағы барлық оқушыларды қолдау үшін көмекші құралдар мен АКТ-ны қолдана білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ісін жаңадан бастаған кәсіпкерлердің стартаптарын мемлекеттік қолдау

    ШОБ-ты мемлекеттік қолдау құралдары: «Еңбек» бағдарламасы, нәтижелі жұмыспен қамтуды және жаппай кәсіпкерлікті дамыту бағдарламасы. Кәсіпкерлікті қолдау мен дамытудың бірыңғай бағдарламасы. Қазақстан Республикасының агроөнеркәсіп кешенін және «Агробизнесті» дамыту бағдарламасы. Микронесие беру, кепілдік беру, субсидиялау. ШОБ-ты несиелеудің ерекшеліктері. Несие беруден бас тарту себептері. Микронесие алу кезеңдері мен құжаттар тізімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Базалық экономикалық пәндер

    Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың тақырыбы мен міндеттері. Бизнес-жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы мен қысқаша мазмұны. Түйіндеме. Қаржылық жоспар және тәуекелді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес жоспарды тексеру. Макро- және микроорта факторларын зерттеу, өнім нарығын кешенді зерттеу әдістерін, бәсекеге қабілеттілікті қамтамасыз ету механизмдерін қарастыру. Экономикалық ғылымдар жүйесіндегі қаржы ғылымы, теориялық негіздері, қаржыны қоғамдық ұдайы өндірісте пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 9
  • Сыныпты басқару

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әртүрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Пәнді оқу спич-презентациялармен қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес-жоспарлау

    Жоспарлау бизнесті басқару құралы ретінде. Курстың пәні мен міндеттері. Бизнес-жоспарлаудың мәні. Кәсіпкерлік бизнес-идеяны жүзеге асыру ретінде. Бизнес-жоспардың жалпы құрылымы мен қысқаша мазмұны. Түйіндеме. Қаржылық жоспар және тәуекелдерді бағалау. Бизнес-жоспарды ұсыну нысаны. Бизнес-жоспарды сараптау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәмелетке толмағандардың құқықтары

    Отбасы құқығының негізгі нормалары. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың құқықтық негіздері. Отбасы мен баланы әлеуметтік қорғаудың ұйымдық-әдістемелік негіздері. Қазақстан Республикасындағы отбасы мен баланы әлеуметтік қорғау. Құқық бұзушылық саласындағы кәмелетке толмағандардың құқықтық жағдайы. Кәмелетке толмағандардың құқықтары, бостандықтары және заңды мүдделері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Базалық құқықтық пәндер

    Мемлекеттің, мемлекеттік биліктің түсінігі мен мәні. Мемлекеттің түрлері мен формалары. Әкімшілік құқықтың пәні мен әдісі. Әкімшілік құқық көздері. Әкімшілік-құқықтық нормалар мен қатынастар. Қылмыстық құқықтың пәні, түсінігі, міндеттері және жүйесі. Қылмыстық-құқықтық қатынастар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Тәуелді мінез-құлық психологиясы

    Пәнді оқу мақсаты студенттерге тәуелділік мінез-құлықты түзетуде психологиялық көмек көрсетуде кәсіби құзыреттіліктерді меңгеру болып табылады. Студенттер мінез-құлық пен теріс еліктеу реакцияларымен тәуелді адамдардың психологиялық ерекшеліктерімен, тәуелділік тудыратын заттарға тәуелділіктің қалыптасу механизмдерімен танысады. Олар осы мінез-құлықтың алдын алуға бағытталған бағдарламалар әзірлеуді және іс-шараларды жүргізуді үйренеді. Пән тәуелділік мінез-құлқын оңалту бойынша әзірленген бағдарлама түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Девиантты және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде әртүрлі жас кезеңдерінде девиантты және суицидтік мінез-құлықтың табиғаты, себептері мен мотивтері және оның алдын алу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Студенттер девиантты және суицидтік мінез-құлыққа бейім адамдармен жұмыс істеуді үйренеді, девиантты, тәуелділік пен суицидтік мінез-құлықтың алдын алу әдістерін зерттейді және үйренеді, жеке және мінез-құлық ерекшеліктерін зерттейді. Олар осы санаттағы адамдармен жұмыс істеу үшін профилактикалық және түзету бағдарламаларын әзірлейтін болады. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ҚР білім беру жүйесіндегі құқықтық-нормативті база

    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы. Қазақстан Республикасының қалыптасуы мен дамуындағы білім беру жүйесінің рөлі. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік-құқықтық базасы. Кредиттік жүйе білім беруді дамытудың ең тиімді тәсілі . Білім беру жүйесін дамытудың халықаралық стандарттары, Қазақстан Республикасының Болон процесіне қатысуы. Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің жалпы сипаттамасы. Оқытудың белсенді және интерактивті әдістері (проблемалық семинарлар, нақты жағдайларды талдау).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Персоналды басқару

    Персоналды басқару және оның білім беру жүйесіндегі ұйым қызметін басқарудағы рөлі. Персоналды басқару еңбек ресурстарын басқару жүйесінің құрамдас бөлігі ретінде. Білім беру жүйесіндегі персоналды басқару жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арнайы-құқықтық пәндер

    Азаматтық құқықтың түсінігі мен принциптері. Реттеу пәні мен әдісі. Азаматтық заңнама және азаматтық құқықтың қайнар көздері. Азаматтық құқықтық қатынастар: ұғымдары мен түрлері. Отбасы құқығының түсінігі және жүйесі. Отбасы құқығының пәні мен әдісі. Отбасы құқығының принциптері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық туралы түсінік. Бизнес-жоспардың қаржылық моделінің негізгі түсініктері. Бизнес-жоспардың қаржылық бөлімі. Табыс жоспары, ақша ағынының болжамы. Шығынсыздық нүктесі және жобаның табыстылығы. Салық міндеттемесі, салықтардың және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдердің түрлері, салық режимдері. Шағын кәсіпкерлік субъектілері үшін арнаулы салық режимін қолдану ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Әлеуметтік психология

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерде адамдардың мінез-құлқы мен әрекетінің үлгілері, әлеуметтік топтар мен құбылыстар, сондай-ақ олардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін дамыту болып табылады. Студенттер әлеуметтік психологияның қолданбалы аспектілерін, негізгі ұғымдарды және қоғамдағы адамдардың өзара әрекетін зерттейді. Олар әлеуметтік және топаралық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтауды үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Халықаралық құқық

    Халықаралық құқықтың түсінігі және ерекшеліктері. Халықаралық құқықтың және оның ғылымының даму тарихы. Халықаралық құқықтың нормалары, қайнар көздері және жүйесі. Халықаралық құқықтың субъектілері. Халықаралық құқықтық тану. Халықаралық құқықтағы жауапкершілік және санкциялар. Халықаралық шарттар құқығы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Топтардың психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты – студенттерде топтағы адамдардың мінез-құлқы мен әрекетінің үлгілері, әлеуметтік топтар және олардың психологиялық ерекшеліктері туралы білімдерін дамыту. Студенттер топтық психологияның қолданбалы аспектілерін және топтағы адамдардың өзара әрекетін зерттейді. Топаралық өзара әрекеттесу ерекшеліктерін анықтауды үйренеді. Пән ауызша емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Арнайы-экономикалық пәндер

    Экономикалық пайда және сұраныстың қалыптасуы. Тұтынушы мінез-құлқының теориялары. Микроэкономика ғылымының пәні және негізгі ұғымдары. Нарық концепциялары. Сұраныс, ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік. Сұраныс пен ұсыныстың икемділігі. Тұтынушы таңдауы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің теориялық үлгілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Білім берудегі медиация

    Медиация дауларды шешудің бір түрі және дауларды шешудің соттан тыс әдісі ретінде. Медиация технология ретінде. Қақтығыс. Қақтығыстардың түрлері мен жіктелуі. Медиация процедура ретінде. Медиатордың кәсіби құзыреттері. Медиация қызметін ұйымдастыру. Сот қызметінде медиация технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық, экономикалық салалардағы және медиациядағы оқу-практикалық және кәсіби мәселелерді шешу үшін теориялық және практикалық білімдерін қолдану.
  • Әлеуметтік, әдеп және ғылыми ой-пайымды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін құқық, экономика және медиация саласындағы ақпаратты жинау және түсіндіру.
  • Құқықтық, экономикалық пәндер мен медиацияда одан әрі білім алуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқу дағдыларына ие.
  • Бүкіл ғылыми қызметінің барысында академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну.
  • Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, құқық, экономика және медиацияны оқытуда білім мен түсінікті кәсіби деңгейде қолдану, дәлелдер құрастыру және мәселелерді шешу.
  • Құқық, экономика және медиация саласында фактілер, құбылыстар, теориялар және олардың арасындағы анықталған күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.
  • Осы салалардағы озық білімнің негізінде құқықтық, экономикалық және медиация пәндерінен білімі мен түсінігін көрсету.
  • Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық есептерді шешу үшін қашықтық және АКТ технологияларын қолдануға қабілетті.
  • Инклюзивті ортаның жағдайын жасау үшін ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды оқытудың бейімделу бағдарламалары мен жеке траекториясын әзірлейді.
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасын және академиялық жазылым негіздерін білу және оларды құқықтық, экономикалық пәндерді және медиацияны оқытуда қолдану.
Top