7M01301 Бастауыш оқытудың педагогикасы мен әдістемесі в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Болашақ бастауыш оқыту педагогикасы мен әдістемесі магистрін терең іргелі және кәсіби даярлықты, соның ішінде ғылыми-зерттеу жұмысына даярлықты, талап ететін іс-әрекетке даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M003 Пәндік мамандандырылмаған педагогтерді даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M013 Пәндік мамандандырылмаған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
Қазіргі заманғы педагогика ғылымының негізгі мәселелерін және бастауыш оқыту педагогикасы саласындағы гуманитарлық білімнің қазіргі заманғы жетістіктерін ескере отырып, шешілуге тиісті жаңа теориялық және тәжірибелік міндеттерді оқып үйрену. «Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері» оқу пәні ретінде. Педагогикалық ғылымдардың қазіргі жіктемесі. Ғылыми парадигмалар жүйесі ғылым дамуының заңы ретінде. Бастауыш мектеп педагогикасы саласындағы ғылыми білім алудың әдістері. Білімдегі инновациялар, жобалар, олардың тиімділігін бағалаудың критерийлері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық риторика
Пән риториканың мәнін, риторика өнеріне кіріспе, педагогикалық практикада көпшілік алдында сөйлеуді қолдану, риторика тарихы, қазіргі риторикадағы сөйлеу түрлері, риториканың сапалық ерекшеліктері, риториканың логикамен байланысы, риторикаға қойылатын талаптар. Пәннің мақсаты: кәсіби коммуникативтік құзыреттіліктің қажетті деңгейін қалыптастыру, магистранттарды шешендік өнер, Іскерлік сөйлеу негіздерін, тиімді қарым-қатынас тәсілдерін табысты меңгеруге дайындау
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының салыстырмалы педагогикасы
Магистранттарда отандық және шетелдік білім берудің негізгі тұжырымдамаларын салыстырмалы талдау дағдыларын, Қазақстанда және шетелде білім беруді дамытудың қазіргі үрдістерінде бағдарлану қабілетін қалыптастыру. Халықаралық контексте әлемдік білім беру жүйелері мен білім беруді дамытудың өзекті үрдістері туралы жүйелі түсінік қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогиканың теориялық әдістемелік проблемалары
Педагогиканың ғылымының әдістемесі – қоғамның даму жағдайында үнемі өзгеріп отыратын педагогикалық шындықты шынайы, дұрыс көрсететін білімді табудың ыңғайы мен тәсілдері туралы қағидалардың, педагогикалық теорияның негіздері және құрылымы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Магистранттарда жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымның қалыптасуы.Білім алушыларды ғылымның эволюциялық дамуында қалыптасқан философиялық ойларға, дүниетанымдарға, қоғамдық құндылықтарға және ғылыми зерттеулерге үйретеді. Ғылым тарихындағы философиялық мәселелерді зерттейді. Ғылыми дүниетанымдық ақпаратты іздеу және дұрыс шешу, қызметтің жеке және кәсіби тәжірибесін белсендіру, ғылыми зерттеулерді өз бетімен білім алу және өз бетінше зерделеу дағдыларына ие.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Шет тілі (кәсіби)
Магистранттарда кәсіби тақырыптар бойынша қарым-қатынас жасау және ақпарат алмасу дағдыларын қалыптастыру, ғылыми, іскерлік, өндірістік және академиялық міндеттерді шешуде кәсіби қызметте белсенді пайдалану үшін ағылшын тілін практикалық меңгеру дағдыларын жетілдіру, мамандық бойынша ғылыми-танымал әдебиеттер мен әдебиеттерді оқу және аудару дағдыларын жетілдіру. Курстың мақсаты: шет тілін кәсіптік-бағдарланған оқытуда білім алушылар әлеуметтік қарым-қатынас дағдыларын қалыптастырады, орфографиялық, лексикалық және грамматикалық дағдыларды дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық-психологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
Педагогикалық және психологиялық пәндерді оқытудың ғылыми негіздерін, әдіс-тәсілдерін, принциптерін және ұйымдастыру формаларын, педагогика мен психологияның теориялық және практикалық аспектілерін бірлікте қарастырып, оқу процесінің тиімділігін арттыруға бағытталған әдістемелік құралдарды ұсынады. Мақсаты — педагогикалық және психологиялық пәндерді оқыту үдерісінің ғылыми негіздерін, әдіс-тәсілдерін, құралдарын және ұйымдастыру формаларын зерттеу арқылы болашақ педагогтардың кәсіби дайындық деңгейін көтеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі оқыту технологиялары
Бұл пән болашақ педагогтарды білім беру технологияларын тиімді қолдануға, білім беру үдерісін тиімді ұйымдастыру және оның сапасын арттыру мақсатында қолданылатын түрлі педагогикалық технологияларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыруды қарастырады. Магистранттардың ойлау қабілеттерін, шығармашылық және аналитикалық дағдыларын дамытуға ықпал етеді, білім беру процесін инновациялық тұрғыдан қайта құруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зертеулердегі математикалық өңдеу әдістері
Педагогика мен психологиядағы өлшеу мәселелерін және педагогика ғылымындағы математикалық әдістердің эволюциясы зерделей отырып, бақылау нәтижелерін математикалық өңдеу әдістерін тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін қалыптастыратын және жетілдіруге бағыттайтын кәсіби білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орындарында педагогикалық практиканы ұйымдастыру әдістемесі
Жоғары оқу орнында оқудың нақты жағдайларын бағалау: қысқаша сипаттама (профессор-оқытушылар құрамы, материалдық-техникалық жəне оқу базасы); магистрант практикалық сабақтар өткізген сыныптың, академиялық топтың сипаттамасы (сандық құрамы, оқу үлгерімі, жеке студенттердің нашар үлгеру себептері).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру мониторингі
Білім берудегі мониторинг ғылыми және тәжірибелік мәселе ретінде. Білім беру сапасын бағалаудың халықаралық жүйелері. Отандық білім беру жүйесінің кеңістігіне интеграциялануы. Білім берудің даму жолдарын жобалау. Бастауыш білім беру жағдайында оқыту нәтижелерін анықтаудың, білім мазмұнын қарастырудың, магистранттардыңоқу жетістіктерін бағалаудың жолдары. Білім беру жүйесінде оқыту нәтижелерін анықтауды, магистранттардың оқу жетістіктерін бағалаудың жолдарын білу; білім берудің даму жолдарын жобалай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы
Жобалаудың теориялық негіздерін және жобалау әрекетінің мүмкіндіктерін педагогикалық технологиялар тұрғысынан қарастырудың ғылыми негіздемесін, жобалаудың заңдылықтары мен ұстанымдарын, оның білім берудің жаңа нәтижелерін қалыптастырудағы ролін айқындайтын, жобалау әрекетін жүргізудің нақты әдістемесі, ерекшеліктері мен бағалау жолдарын қамтитын кәсіби білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаңартылған білім мазмұны жағдайында бастауыш сынып мұғалімдерін даярлау
Білім алушылардың бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасының құрылымы, материалдардың күрделілігінің өсу реті, мазмұны және мақсаттары. Білім алушылардың бойында орта білім мазмұнын жаңарту жағдайында бастауыш сынып пәндері бойынша жаңартылған білім беру бағдарламасын іске асыру үшін қажетті дағдылар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулердің әдіснамасы және әдістемесі
Педагогтың әдіснамалық мәдениетін қалыптастыруға, магистранттардың әдіснамалық контексте ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметтің әдіснамалық негіздері туралы білімді, педагогикалық зерттеудің мәні, оның әдістері, ұйымдастырылуы туралы білімді меңгеруіне ықпал ететін кәсіби білім алу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Академиялық жазылымның теориясы мен практикасы және оның ерекшелігін айқындайтын, академиялық жазылым әдісін, плагиаттық және одан сақтану жолдарын, зерттеу әдістерін тиімді пайдалану, зерттеудің ғылыми аппаратын құру және оның құрылымының негізінде жазудың жолдарын қамтитын кәсіби білім.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жоғары оқу орны оқытушысының инновациялық іс-әрекеті
Инновациялық даярлығы қалыптасқан мұғалім-ғылыми ізденуші педагогикалық іс-әрекеті кәсіби тұрғыдан қарап, оны әдістемелік жағынан түрлендіріп, өзінің шығармашылығы арқасында инновациялық деңгейге көтеріп, технологиялық операцияларды жүйелеп, педагогикалық іс-әрекеттің жетістіктері мен кемшілік тұстарын зерттеп, себептерін ашып, өзінің іс-тәжірибесінен шыққан технологияны ғылыми жағынан негіздеп, ғылыми ізденушілік іс-әрекетін атқарады. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімнің инновациялық іс-әрекетінің ғылыми-педагогикалық негіздерін меңгеруі – маңызды мәселелердің бірі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру жүйесін басқару
Білім берудің заманауи теориялары мен технологияларын оқыту негізінде магистранттардың кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Білім беру технологиясы саласындағы студенттердің жалпы ғылыми ой-өрісін кеңейту негізінде жаңа педагогикалық ойлауды қалыптастыру және оны практикалық қызметке тікелей қосу үшін жағдай жасау; жаңа білім беру ортасы жағдайында білім беру және зерттеу міндеттерін шешу кезінде қызмет тәжірибесін қалыптастыру үшін жағдай жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі
Бастауыш білім беру бағдарламасын жүзеге асыру әдістемесі пәнінің мазмұны: бастауыш білім беру пәндерінің ғылыми-теориялық негіздері мен мазмұны, оқыту технологиялары мен ұйымдастыру формалары туралы білім мен білігін жетілдіретін кәсіби білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бастауыш білім беру мазмұны және оқыту технологиясын жасаудың ғылыми-теориялық негіздері
Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздерін және оқыту технологиясын, білім мазмұнын, бастауыш мектептің оқу пәндері аясында оқытудың мазмұны мен технологиясы негізінде қажетті дағдыларды қалыптастыру. Бастауыш мектептегі білім мазмұнын жасаудың ғылыми теориялық негіздері және оқыту технологиясы оқу пәні ретінде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеу әдістері
Магистранттың ҒЗЖ негізгі мақсаты инновациялық жағдайларда күрделі кәсіби міндеттерді шешуге байланысты ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше жүзеге асыру қабілетін дамыту болып табылады. ҒЗЖ міндеттері: магистранттардың кәсіби ғылыми-зерттеу ойлауының қалыптасуын қамтамасыз ету, олардың негізгі кәсіби міндеттері, оларды шешу тәсілдері туралы нақты түсінігін қалыптастыру; ақпаратты жинаудың, алынған эксперименталды және эмпирикалық деректерді өңдеу және интерпретациялаудың қазіргі заманғы технологияларын қолдана білуін қалыптастыру, зерттеудің қазіргі әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми эксперимент нәтижелерін жоспарлау және ұйымдастыру әдістемесі
Пәнді оқытудың мақсаты-магистранттарға ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білім беру. Мамандық бойынша оқылатын пәнді іс жүзінде қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Білім берудің инновациялық, технологиялық-психологиялық аспектісі
Болашақ педагогтарды инновациялық технологияларды қолдануға дайындау әдістемесін әзірлеу және теориялық негіздеу. Магистранттардың жаңа педагогикалық әдістерді практикалық қолдану туралы білімдерімен қарулануы. Қазіргі заманғы мектептерде, гимназияларда, ЖОО-да оқыту педагогикасының жаңа технологияларымен танысу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық-кәсіби құіреттілікті қалыптастыру теориясы мен әдістемесі
Ақпараттық технологиялар арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудың педагогикалық-психологиялық негіздерімен таныстырып, құзыреттілікті қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық мәнін талдай отырып, білім алушылардың ақпараттық құзіреттілігін қалыптастыратын кәсіби білім.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі білім беру тұжырымдамалары
Білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностикалауда заманауи технологияларды қолдануға дайын.Кәсіби және тұлғалық өздігінен білім алуды жүзеге асыруға, әрі қарай білім беру бағыты мен кәсіби мансабын жобалауға, эксперименттік жұмысқа қатысуға дайын.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ғылым тарихы мен философиясының, педагогиканың ғылыми концепцияларын талдайды, қоғам мен ғылым дамуының жалпы мәселелерімен байланыстырып тұжырымдайды, полилингвальды ортада еркін коммуникация құрады.
- Педагогикалық-психологиялық пәндерді оқуда шешендік сөйлеуге үйренеді, әлемдік педагогикада қолданылатын технологияларды салыстырып, саралайды, қазіргі инновациялық технологияларды түрлендере отырып, өз нұсқаларын әзірлейді және педагогикалық практикада сынайды.
- Қазіргі білім беру тұжырымдамаларын талдайды, ақпараттық технологиялар арқылы болашақ мaмaндapдың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың теориялық негіздерін тұжырымдайды, білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалауға қатысты білім беру аспектілерін талқылайды, ғылыми-зерттеу жұмыстарын академиялық жазылым стилінде жазу дағдыларын меңгереді.
- Жаңартылған білім беру мазмұны мен бастауыш сынып педагогикасының өзекті мәселелерін ғылыми тұрғыда бағалайды, мониторинг ұйымдастырудың жолдарын саралайды, білім беру бағдарламаларын дайындауда өз нұсқаларын ұсынады.
- Ғылыми-педагогикалық жобалау технологиясы мен зерттеу әдістерін игеріп, нақты жағдайларда қандай шешім қабылдау керектігін түсінеді, педагогтың дидактикалық білгірлігін математикалық өңдеу әдістері арқылы дамыту жолдарын көрсетеді, ғылыми эксперимент нәтижелерін қорытындылайды.