Жаңа білім беру бағдарламасы

6B10118 Медициналық-профилактикалық іс в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы

Пәндер

  • Құқық және экономика негіздері

    Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.«Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Морфофизиология

    Интеграцияланған пән: Адам ағзасының морфофункционалды ерекшеліктерін, оның топикалық негізін түсінуге бағытталған іргелі білімді қалыптастыру. Ағзалар мен жүйелердің қалыпты жағдайдағы анатомиясы, физиологиясы және гистологиясы: тірек-қимыл, тері, жүйке, сезім ағзалары, жүрек-тамыр, тыныс алу, асқорыту, эндокриндік, қантүзуші, иммундық, қан жүйесі, несеп шығару, жыныстық. Морфофизиологиядағы ғылыми зерттеулер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Құқықтық, экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер

    Экономикалық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білімдердің; қазақстандық қоғамның өмір бойына өзін-өзі дамытуымен білім алуы үшін қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын қолданудың жалпы құзіреттіліктері, қазіргі әлемдегі құзіреттіліктері мен сыни тұрғыда ойлауының; нақтылы ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолданудың дағдлары негізінде өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымдарының қалыптасуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Ғылыми зерттеу әдістері

    Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық және ғылыми білім негізінде дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, қоршаған орта саласындағы проблемаларды қарау кезінде талдау және сыни ойлау дағдыларын дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздеу және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулерді жүргізу және түсіндіру: деректерді жинау, ақпаратты талдау дағдылары табиғи жүйелерді зерттеу үшін экологиялық әдістерді қолдану; қоршаған ортаның ластануына және оның адам ағзасына әсеріне байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе

    Интеграцияланған тәртіп: қауіпсіз және этикалық медициналық тәжірибеге қажетті дағдылар мен білімді дамытады. Медициналық практикадағы қауіпсіздік, медициналық саладағы этика және кәсіби мінез-құлық, медициналық құқық; пациенттерге қауіпсіз күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби дағдылар мен техниканы қолдану, пациенттермен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары туралы негізгі қағидаттар туралы түсінік қалыптастырады; заңнамалық талаптар мен этикалық нормаларды ескере отырып, медициналық құқықты практикалық қызметте қолдану. Педиатр-дәрігердің үздіксіз жеке және кәсіби өсуін қалыптастыра отырып, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Микробиология және паразитология

    Интеграцияланған пән: Микроорганизмдердің морфофизиологиясы мен генетикасы, этиопатогенезі, иммунитеті, негізгі бактериялық, вирустық, саңырауқұлақтық және паразиттік аурулардың зертханалық диагностикасы, профилактикасы және этиотропты терапиясы. Паразитизм экологиялық құбылыс ретінде. Паразиттік аурулардың жіктелуі. Медициналық протистология. Медициналық гельминтология. Медициналық арахноэнтомология. Микробиология саласындағы зерттеулер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта гигиенасы

    Интеграцияланған пән: Халықтың денсаулығы және қоршаған орта. Қоршаған ортаның әртүрлі нысыналарының сапа көрсеткіштерін зертханалық және аспаптық зерттеу, талдау және бағалау дағдылары. Қоршаған ортаны қорғау және халықтың денсаулығы. Қоршаған орта факторларын гигиеналық нормалау. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйін санитариялық-эпидемиологиялық бақылау, тіршілік ету объектілерін қадағалау, аса қауіпті инфекцияларды әкелуден және таратудан шекараларды қорғау, оның ішінде төтенше жағдайлар жағдайында. Санитарлық-эпидемиологиялық мониторинг негіздері. Нормативтік құжаттар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық қызмет және дәлелді медицина негіздері

    Интеграцияланған пән: білімдерді қалыптастыру: медицинадағы жобалық менеджменттің негізгі әдістері мен құралдары туралы; жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдылары; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; дәлелді медицинаның негізгі принциптері, әдістері, этикалық және құқықтық аспектілері; іскерліктер: жобалау топтары шеңберінде коммуникация және ынтымақтастық жасау; тәуекелдер мен тиімділікті талдау және болжау Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; дәлелді медицинаны клиникалық практикада қолдану және негізделген шешімдер қабылдау; профилактикалық, диагностикалық және емдік араласуларды олардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолда бар дәлелдеріне сүйене отырып қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Химия және зертханалық зерттеу әдістері

    Сыртқы орта нысаналарын санитарлық-гигиеналық сараптау кезінде сапалы және сандық талдау негіздері, титрлеу техникасы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Физика-химиялық үдерістерді және қоршаған ортаның адам ағзасына әсерін түсіну үшін қажетті химияның жалпы заңдылықтары. Органикалық заттардың химиялық құрамы, құрылымы, қасиеттері мен биологиялық белсенділігі арасындағы байланыс туралы түсінік. Санитарлық гигиенада қолданылатын әртүрлі концентрациядағы ерітінділерді дайындау. Нәтижелерді рәсімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтау саласындағы маркетинг және менеджмент негіздері

    Денсаулық сақтаудағы менеджмент. Менеджменттің негізгі функциялары мен түрлері. Денсаулық сақтаудағы басқару шешімдерінің жіктелуі. Көшбасшылық стильдері. Қақтығыстардың түрлері және олардан шығу жолдары. Денсаулық сақтау маркетингі. Маркетинг тұжырымдамалары. Маркетингтің негізгі тәсілдері. Маркетингтің түрлері мен функциялары. Коммерциялық емес маркетингтің анықтамасы. Маркетингті басқару процесі. Жарнама және қызметтер нарығын жылжыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Клиникаға кіріспе

    Мейірбике қызметкерлерінің жұмысын ұйымдастыру және әртүрлі манипуляцияларды орындау алгоритмдері. Әртүрлі бейінді пациенттерге күтім жасау қағидалары және емдеу-қорғау тәртібін ұйымдастыру. Мейірбикелік процедураларды орындау және зерттеудің аспаптық әдістеріне дайындық ережелерімен танысу. Қауіпсіз аурухана ортасы және санитарлық-эпидемияға қарсы режимді қамтамасыз ету. Науқастарды тасымалдауды ұйымдастыру. Емшара кабинетінде жұмыс істеу және медициналық құжаттаманы жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фармакология негіздері

    Дәрілік заттардың фармакодинамикасының және фармакокинетикасының жалпы заңдылықтары және фармакологиялық әсерлерден туындаған мүшелер мен жүйелер қызметінің өзгерістері. Перифериялық және орталық жүйке жүйесінің қызметіне әсер ететін дәрілік заттардың фармакодинамикасы, фармакокинетикасы, атқарушы жүйелер мен химиотерапевтік агенттердің қызметтері. Дәрілік заттардың классификациясы және номенклатурасы. Дәрілік заттардың жанама әсерлері, жанама әсерлердің алдын алу және түзету әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жедел медициналық көмек

    Алғашқы медициналық көмек көрсетудің негізгі қағидалары. Шұғыл көмек көрсету кезіндегі пациенттің құқықтары. Антисептика және асептика. Жұмсақ тіндердің жарақаттарымен зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек. Қан жоғалтуға алғашқы көмек. Химиялық, термиялық, сәулелік күйіктер кезінде дәрігерге дейінгі Алғашқы көмек. Көгерген кезде алғашқы медициналық көмек. Реанимациялық іс-шаралар. Негізгі жүрек-өкпе реанимациясы (VLS). Кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясы (ACLS).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Генетика және радиобиология

    Интеграцияланған пән: Биологиялық белсенді заттар мен генетикалық аппараттың химиялық құрылымының негіздері. Тұқым қуалаушылық механизмдерінің молекулалық және жасушалық негіздері, адамның эмбриональды даму заңдылықтары, оның маңызды кезеңдері, даму ауытқуларын анықтаудың жаңа молекулалық-генетикалық және профилактикалық әдістері. Аурудың этиологиясындағы тұқым қуалайтын факторлардың маңызы, ағзаның фармакологиялық және басқа емдеу түрлеріне реакциясы. Макромолекулаларға, органоидтарға және жасушалардың бөлінуіне иондаушы сәулеленудің әсері. Ағзаның радиосезімталдығы. Медициналық генетика саласындағы зерттеулер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерге кіріспе

    Интеграцияланған пән: Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі қағидаттары мен тұжырымдамалары туралы, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді жобалау және жоспарлау қағидаттары туралы, деректерді сипаттау және түсіндіру үшін халық денсаулығының әдістері мен статистикалық көрсеткіштері туралы білімді қалыптастыру; іскерліктер: халықтың денсаулық жағдайын талдау және бағалау және оған әсер ететін факторларды анықтау; халықтың денсаулығын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру және аурулардың алдын алу; статистикалық компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу және статистикалық модельдеу жүргізу; халықтың денсаулығын жақсарту шараларының тиімділігін бағалау үшін биостатистикалық әдістерді қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биохимия

    Адам ағзасының биохимиялық құрамы, зат алмасу және оны реттеу туралы білімді қалыптастыру. Қоршаған ортаның қолайсыз факторларының ағзаның биофлюидтеріне әсері. Жасушаның маңызды компоненттерінің құрамы, құрылымы және биологиялық қызметтері. Ферменттер биохимиясы. Ағзаға тән ферменттер. Ағзадағы зат алмасу мен энергияның байланысы. Негізгі қоректік заттардың алмасу кезеңдері және оларды реттеу. Функционалды биохимия. Қоршаған ортаның зиянды факторларының метаболизм үдерісіне әсері. Дененің жағдайын анықтайтын биохимиялық маркерлер. Биохимиядағы зерттеулер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жалпы патология

    Интеграцияланған пән: ең кең таралған ауруларды диагностикалау үшін типтік жалпы патологиялық үдерістердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыру; клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдылары, макро-және микропрепараттарды сипаттау, әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсіну. Этиопатогенез, морфогенез, морфология, нәтиже.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жұқпалы аурулар

    Емдеу-профилактикалық ұйымда инфекциялық ауруларды ерте диагностикалау, инфекциялық қауіпсіздік және инфекциялық бақылау, медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекцияларға қатысты профилактикалық іс-шараларды қолдану бойынша білімді қалыптастыру. Инфекциялық науқастарды ауруханаға жатқызу ережелері. Жұқпалы аурулар ауруханаларының құрылымы мен режимі. Жұқпалы аурулар. Этиологиясы. Патогенез. Емхана. Диагностика. Емдеу және алдын алу принциптері. Ауруханаға жатқызу көрсеткіштері. Жұқпалы аурулардың жалпы профилактикасы, ошақтардағы эпидемияға қарсы іс-шаралар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гигиена және эпидемиологиядағы зертханалық зерттеулер

    Адамның тіршілік ету ортасы факторларының зертханалық және аспаптық зерттеулерінің орындалуын әдістемелік, техникалық ұйымдастырушылық қамтамасыз ету дағдылары, оларды анықтау және халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы заңнама талаптарына сәйкестігін растау әдістері (әдістемелері). Алгоритмнің анықтамасы: санитариялық-эпидемиологиялық жағдайға байланысты гигиена және эпидемиология саласындағы санитариялық-химиялық, физикалық, токсикологиялық, микробиологиялық және радиологиялық зерттеулердің, зерттеулердің, интерпретацияның, нәтижелерді ресімдеудің және статистикалық өңдеудің, сынамаларды іріктеу және ресімдеу әдістемесінің еселігі мен көлемі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Эпидемиология негіздері

    Жұқпалы аурулардың эпидемиялық үдерісінің пайда болуының, дамуының және жойылуының жалпы заңдылықтары туралы, жүргізілетін дезинфекциялық, зарарсыздандыру іс-шараларының тиімділігіне қадағалау жүргізу туралы білімді қалыптастыру. Эпидемиология әдістері. Эпидемиялық үдерістің буындары. Жұқпалы аурулардың берілу механизмдері, жолдары және факторлары. Инфекция ошақтарындағы профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралар. Эпидемиологиялық қадағалау, талдау және диагностика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дезинфекциялық іс және медициналық қалдықтарды утилизациялау

    Интеграцияланған пән: ҚР дезинфекциялық істі ұйымдастыру. Дезинфекцияның міндеттері. Профилактикалық және эпидемияға қарсы шаралар кешеніндегі дезинфекциялау. Дезинфекцияның түрлері, әдістері және құралдары. Профилактикалық дезинфекция. Профилактикалық дезинфекцияны жүргізудің көрсеткіштері мен құралдары. Ошақты дезинфекция. Ағымды және қорытынды дезинфекция, оны жүзеге асыру құралдары. Медициналық қалдықтарды жинау, уақытша сақтау және тасымалдау кезеңдері. Медициналық қалдықтарды жинауға қойылатын талаптар. А, Б, В, Г, Д класындағы қалдықтарды жинау кезіндегі іс-қимыл тәртібі. Медициналық қалдықтарды уақытша сақтау (жинақтау) шарттарына қойылатын талаптар. Медициналық қалдықтардың қозғалысын есепке алу және бақылау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Денсаулық сатаудағы ғылыми зерттеулердің биоэтикасы

    Денсаулық сақтаудағы ғылыми зерттеулер: түрлері, мақсаттары, міндеттері. Халық денсаулығына ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктері. Ғылыми зерттеулер саласындағы қызметті реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Принциптері биомедициналық этика ережелері. Стандартты операциялық процедуралар. Этикалық комитеттер: мақсаттары, функциялары, қатысушыларға қойылатын талаптар. Ақпараттандырылған келісім. Мүдделер қақтығысы. Зерттеу нәтижелерін жариялауға қойылатын этикалық талаптар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлеуметтік медицина

    Әлеуметтік медицина ғылым ретінде және оның денсаулық мәселелерін ғылыми дамытудағы рөлі. Жеке және қоғамдық денсаулық, олардың түрлері. Эпидемиология ғылым ретінде. Жеке және қоғамдық денсаулықты эпидемиологиялық зерттеулердің жіктелуі. Ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу принциптері мен әдістері. Әлеуметтік маңызды аурулар. Мүгедектік-анықтамасы, себептері, түрлері, түрлері, әлеуметтік-медициналық аспектілері. Уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздық сараптамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалау

    Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалаудың құқықтық негіздері (МСЭҚ). Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз етуді реттейтін негізгі нормативтік-құқықтық актілер. Қадағалау нысыналарын таңдау критерийлері. МСЭҚ органдарының қадағалау қызметін іске асыруы. Бақылау-қадағалау іс-шараларының түрлері. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі. Қызметті ақпараттық-әдістемелік қамтамасыз ету. Алдын алу, ағымдағы санитарлық қадағалау. Санитарлық-эпидемиологиялық бақылау әдістері. Санитарлық талаптар мен нұсқамалардың орындалуын бақылау. МСЭҚ-тағы есептік-есептік құжаттама және ақпараттық жүйелер. Санитарлық-ағарту жұмысының нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Радиациялық гигиена және медициналық экология

    Интеграцияланған пән: Радиациялық гигиенаның мақсаты мен міндеттері туралы, халық ағзасына иондаушы сәулеленудің өзара іс-қимылының негізгі заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру, олардың қолайсыз әсерінің алдын алу шаралары және халықтың әртүрлі контингенттерінің денсаулық деңгейін арттыруға және инфекциялық емес сырқаттанушылықты төмендетуге бағытталған медициналық-профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру, радиациялық фактордың денсаулыққа әсерін бағалау және халықтың радиациялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Радиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі қағидалары. Медициналық экология, халықтың денсаулығына әсер ететін экологиялық қауіп факторларының жіктелуі. Ксенобиотиктер. Қоршаған ортаның сапасын бағалау критерийлерінің бірі ретінде халық денсаулығының көрсеткіштері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Хирургиялық аурулардың және жарақаттанудың алдын алу негіздері

    Клиникалық хирургия негіздері, хирургиялық аурулардың және олардың асқынуларының ағымын талдау. Ағзалар мен жүйелердің шұғыл және жоспарлы хирургиялық ауруларының этиологиясы, патогенезі, клиникасы, диагностикасы және дифференциалды диагностикасы, консервативті және хирургиялық емдеудің заманауи әдістері мәселелері. Клиникалық ойлау, дағды, шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда медициналық іс-әрекет алгоритмдерін қолдану және жарақаттар кезінде жансыздандыру әдістері, травматикалық жарақаттар, жарақаттанудың алдын алу. Білім мен дағдыларды жетілдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медициналық ұйымдардағы инфекциялық бақылау

    Медициналық көмек көрсетуге байланысты инфекциялар (МККБИ), ғылыми және ұйымдастыру негіздері. Әртүрлі ауруханалардағы МККБИ ерекшеліктері. МККБИ-ды төмендету мақсатында ауруханаларды жетілдіру. Инфекциялық ошақтың себептері мен белгілері. Инфекциялық ошақтың түрлері. Дезинфекция, және дератизация мәселелері бойынша нормативтік құжаттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Акушерия және гинекология

    Қазақстан Республикасында әйелдер денсаулығын қорғауды ұйымдастыру. Босану мекемелерінің құрылымы, бөлімдері және жұмыс әдістері. Жүктілікті анықтау. Репродуктивті денсаулықты қорғау. Отбасын жоспарлау. Босану. Экстрагенитальды патология және жүктілік. Репродуктивті жүйені реттелуі. Гинекологиялық науқастарды тексеру әдістері. Етеккір циклының бұзылуы. Әйел жыныс мүшелерінің қабыну аурулары. Гинекологиядағы “Жедел іш”. Әйелдер бедеулігі. Акушерлік және гинекология саласындағы ғылыми зерттеулер

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Аурулардың алдын алу

    Интеграцияланған пән: Халықтың денсаулығын нығайту, иммунопатологиясы мен вакцинопрофилактикасын ұйымдастыру және бақылау мақсатында салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыру. Денсаулықты нығайту, принциптері. Өмір сапасы, денсаулық және ұзақ өмір сүру. Салауатты өмір салтын насихаттау негіздері. Қауіп факторлары. Аурулардың алдын алу. Ана мен бала денсаулығын қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы статистика

    Статистика туралы түсінік. Денсаулық пен денсаулық сақтаудың медициналық статистикасы. Демографиялық статистика. Денсаулық сақтау мекемелерінің медициналық есепке алу құжаттамасы. Медициналық-статистикалық зерттеулерді ұйымдастыру және кезеңдері. Стандарттау әдісі. Статистикалық талдаудың негізгі қателіктері. Халықтың денсаулығын, Денсаулық сақтау ұйымдарының қызметін зерделеу және бағалау әдістері. Статистикалық зерттеулер нәтижелерінің графикалық көрінісі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ішкі аурулар пропедевтикасы

    Субъективті (сұрақ қою) және объективті тексеру (пальпация, перкуссия және аускультация). Семиотика мен синдромологияның негізін түсіну. Ішкі ағзалардың аурулары кезінде клиникалық тексерудің негізгі әдістерін қолдану туралы жиналған материалдың қажеттілігін негіздеу. Медициналық құжаттаманы толтыру. Зертханалық және аспаптық зерттеулерді жоспарлау. Пациенттермен қарым-қатынас кезіндегі байланыс негіздері. Білім мен дағдыларды жетілдіру, үздіксіз кәсіби даму.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтауды ұйымдастыру, экономика және қаржыландыру

    Интеграцияланған пән: Қоғамдық денсаулықтың заманауи теориялары мен тұжырымдамалары. Халықтың денсаулығын сақтау саласындағы саясат. МӘМС жағдайында медициналық көмекті ұйымдастыру және көрсету қағидалары. Денсаулық сақтауды басқару жүйесіндегі ақпараттық технологиялар. Медициналық қызметтердің сапасын бақылау. Денсаулық сақтаудағы әкімшілік-құқықтық қатынастар. Еңбек заңнамасы. Денсаулық сақтаудың медициналық, әлеуметтік және экономикалық тиімділігі. Медициналық көмекке деген қажеттілік және медициналық қызметтерге деген сұраныс. Баға белгілеу. Денсаулық сақтауды қаржыландыру. Денсаулық сақтаудағы экономикалық бағалау: шығындарды азайту әдісі, шығындар әдісі-тиімділік, шығындар әдісі-пайдалылық, шығындар әдісі-пайда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Медициналық заңнама

    Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы, мақсаттары, міндеттері, қағидаттары. Денсаулық сақтау саласындағы лицензиялау, аккредиттеу, аттестаттау және сертификаттау. Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мемлекеттік бақылау мен қадағалауды жүзеге асыру кезінде лауазымды адамдардың құқықтары мен әлеуметтік қорғалуы. Денсаулық сақтау саласындағы адамдардың құқықтары мен міндеттері. Медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру. Медициналық заңнаманы бұзғаны үшін жауапкершілік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Балалар және жасөспірімдер гигиенасы

    Балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы мен дене дамуының жай-күйін зерттеу және бағалау әдістері. Балалар мен жасөспірімдердің тамақтану гигиенасы. Білім берудегі іс-әрекет гигиенасы, балалар мен жасөспірімдердің дене тәрбиесі, шынықтыру. Білім алушылардың еңбек тәрбиесі, оқыту және кәсіптік тәрбиелеу гигиенасы. Балалар мен жасөспірімдер мекемелерін жобалау мен салудың гигиеналық негіздері. Балалар мен жасөспірімдер мекемелерін абаттандыру мен жабдықтауға қойылатын гигиеналық талаптар. Балалар және жасөспірімдер гигиенасы саласындағы нормативтік құжаттар. СӨС насихаттау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жұқпалы емес ауруларды эпидемиологиялық бақылау

    Жұқпалы емес ауруларды (ЖҚА) зерттеуге эпидемиологиялық тәсіл. Эпидемиологиядағы себептілік. Адамдар популяциясында жұқпалы емес аурулардың даму қаупі факторлары. Эпидемиологиялық зерттеулер. Инфекциялық емес патологияның эпидемиологиясы. Халықтың денсаулық жағдайын бақылаудың мемлекеттік жүйесі. Өзекті инфекциялық емес аурулардың эпидемиологиясының негіздері (Теориялық және әдістемелік негіздер). Экологиялық және жүрек-қан тамырлары ауруларының эпидемиологиясы. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Коммуналды гигиена

    Қолданыстағы санитариялық қағидалар мен нормаларға сәйкес жай-күйін зерттеу мақсатында қоршаған орта нысыналарының (су объектілері, ауыз су, атмосфералық ауа, топырақ, зиянды физикалық факторлар, жасанды мекендеу ортасы) сапасын зерделеу. Елді мекендерді сумен жабдықтауды және кәрізді ұйымдастыруды, аумақтарды санитарлық тазалауды, қалдықтармен жұмыс істеуді, полимерлік және құрылыс материалдарының сапасын, сараптамалық және санитарлық–эпидемиологиялық қорытындыларды ресімдей отырып, тұрғын және қоғамдық ғимараттар мен нысыналарды жобалау және салу мәселелерін санитарлық–эпидемиологиялық қадағалау. Тұрғындардың орналастыру мен тұрудың оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету бойынша профилактикалық іс-шаралар кешенін әзірлеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Санитариялық-эпидемиологиялық сараптама

    Санитариялық-эпидемиологиялық сараптаманы(СЭС) ұйымдастыру саласындағы заңнамалық, нормативтік және құқықтық актілер. СЭС өткізу нысаналары мен тәртібі. Радиациялық гигиена, тамақтану, еңбек, балалар мен жасөспірімдер гигиенасы, жобалық құжаттама саласында СЭС жүргізу ерекшеліктері. Санитарлық-эпидемиологиялық қорытындылар беру тәртібі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аса қауіпті инфекцияларды эпидемиологиялық бақылау

    Ел аумағын санитарлық қорғау жөніндегі іс-шараларды, жекелеген нозологиялық нысандардың клиникалық-эпидемиологиялық сипаттамасын, науқасты анықтау кезіндегі медициналық персоналдың іс-қимылын, Ақпарат және хабарлау схемаларын, емдеу және шұғыл профилактиканы, төсемдерді жинақтауды, материалды алу, тасымалдау қағидаларын, жеке қорғану құралдарын қолдануды, режимді талап ететін аса қауіпті инфекциялардың (АҚИ) бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру патогенді микроорганизмдермен ластанған түрлі объектілерді зарарсыздандыру. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі. АҚИ-ды эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік актілер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбек гигиенасы

    Еңбек гигиенасы және өндірістік санитария. Еңбек гигиенасы саласындағы нормативтік құжаттар. Мекеменің (ұйымның) ғимараттары мен үй-жайларының аумағына, құрылысына қойылатын санитариялық-гигиеналық талаптар. Өндірістік микроклиматты нормалау. Зиянды өндірістік факторлар, олардың жұмысшылардың ағзасына әсері және олардың алдын-алу. Кәсіптік және өндірістік-шартты аурулар мен уланулар және олардың алдын алу. Еңбек жағдайлары мен жұмысшылардың денсаулық жағдайын медициналық бақылау. Медициналық тексерулер. Жұмыс орындарын аттестаттау. СӨС насихаттау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тамақтану гигиенасы

    Халықтың дұрыс тамақтануы. Азық-түлік өнімдерін санитарлық қорғау және азық-түлік шикізаты мен азық-түлік өнімдерінің қауіпсіздігін, оларды өндіру және өткізу жағдайларын, оның ішінде қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарында қамтамасыз ету. Халықтың тамақтану мәселелерінің гигиеналық аспектілері. Алиментарлы аурулардың алдын алу. Халықтың тамақтануының барабарлығын гигиеналық бақылау. Тағам рационын гигиеналық бағалау. Диеталық және емдік-профилактикалық тамақтану. Тамақтан улану және олардың алдын алу. Азық - түліктің санитарлық-эпидемиологиялық сараптамасы. Тамақтану гигиенасы саласындағы нормативтік құжаттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Жұқпалы және паразиттік ауруларды эпидемиологиялық бақылау

    Ел аумағын санитарлық қорғау жөніндегі іс-шараларды, жекелеген нозологиялық нысандардың клиникалық-эпидемиологиялық сипаттамасын, науқасты анықтау кезіндегі медициналық персоналдың іс-қимылын, Ақпарат және хабарлау схемаларын, емдеу және шұғыл профилактиканы, төсемдерді жинақтауды, материалды алу, тасымалдау қағидаларын, жеке қорғану құралдарын қолдануды, режимді талап ететін инфекциялық және паразиттік аурулар бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру патогенді микроорганизмдермен ластанған түрлі объектілерді зарарсыздандыру. Халықтың денсаулығына қауіп-қатерді бағалау әдістемесі. Ресми статистика және арнайы ұйымдастырылған зерттеулер деректері негізінде жұқпалы ауруларды эпидемиологиялық қадағалау үшін қажетті деректерді жинау, сақтау (деректер базасы), жүйелеу алгоритмі. Жұқпалы және паразиттік ауруларды эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік актілер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Төтенше жағдайлардың эпидемиологиясы, санитарлық-карантиндік бақылауды ұйымдастыру және жүргізу

    Төтенше жағдайларды (ТЖ) эпидемияға қарсы қамтамасыз ету негіздері. ТЖ-ны антибактериологиялық қамтамасыз ету ерекшеліктері. Биологиялық терроризм. Эпидемиология, карантиндік инфекциялардың алдын алу және эпидемияға қарсы қамтамасыз ету. ҚР аумағын санитарлық қорғау. ҚР Мемлекеттік шекарасында санитарлық-карантиндік бақылауды ұйымдастыру. Карантиндік инфекциялардың тізімі. Карантин мен бақылауды ұйымдастыру. Карантиндік инфекциялар әкелінген жағдайда қызметтердің өзара іс-қимыл жасау тәртібі. СББ қызметі. Карантиндік инфекцияға күдік болған кезде ақпарат беру тәртібі. Халықтың жалпы және арнайы профилактикасын жүргізу. Санитарлық-карантиндік бақылау жөніндегі нормативтік құжаттар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Еңбекті қорғау және қауіпсіздік

    Еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласындағы мемлекеттік саясат. Еңбекті қорғауды басқару жүйесі. ҚР және халықаралық маңызы бар еңбекті қорғау жөніндегі негізгі заңнамалық актілер мен нормативтік құжаттар. Өндірістік ортаның зиянды және қауіпті факторлары мен жағдайлары. Еңбекті қорғау жөніндегі құқықтық, әлеуметтік-экономикалық, ұйымдастыру-техникалық, эпидемиологиялық, емдеу-профилактикалық, жақсарту іс-шаралары. СӨС насихаттау

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Менеджмент

    Басқару ақпараттық және функционалдық процесс ретінде. Басқарудың принциптері мен әдістері. Қазіргі заманғы басқару тәсілдері. Басқарудағы интеграциялық процестер. Басқарудың ақпараттық жүйесі. Басқару жүйесіндегі бақылау. Ұйым жүйе ретінде. Негізгі басқару функциялары. Басқарудағы процестерді байланыстыру. Басқару жүйесіндегі көшбасшы. Көшбасшылық, билік және көшбасшылық. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Іскерлік этика.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылық саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау критерийлері

    Нормативті құжаттар. Қауіп дәрежесін бағалаудың объективті критерийлері. Салалық қауіптерді анықтауға арналған ақпарат көздері және қауіп дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері. Қауіп көрсеткіштері. Субъективті критерийлер бойынша қауіп индексін есептеу. Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін есептеу формуласы. Шұғыл әрекет ету шаралары. Бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу кезінде бақылау және қадағалау субъектілеріне (объектілеріне) қойылатын талаптардың бұзылу дәрежесі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Клининикалық эпидемиология

    Азаматтардың денсаулығын қорғау үшін жағдай жасауға бағытталған дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу құзыреттерін қалыптастыру; ерте диагностикалау, олардың пайда болуы мен дамуының себептері мен шарттарын анықтау, сондай-ақ қоршаған орта факторларының адам денсаулығына зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін іске асыру туралы; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу, оның ішінде мақсаттарды таңдау және міндеттерді тұжырымдау, жоспарлау, сәйкес әдістерді таңдау, деректерді жинау, өңдеу, талдау және оларды көпшілікке ұсыну.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулер менеджменті

    Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді ұйымдастыру, жүргізу және этикалық реттеу қағидалары мен қағидаттарын регламенттейтін халықаралық және ұлттық стандарттар және өзге де НҚА. Зерттеу жобасының элементтері. Зерттеу бағдарламасы мен жоспарын әзірлеу. Зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау. Ғылыми-зерттеу жұмысы бойынша қорытындылар, ұсынымдар және есептерді ресімдеу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Денсаулық сақтаудағы менеджмент

    Денсаулық сақтау жүйесін стратегиялық басқару. Басқарудың әртүрлі деңгейлеріндегі денсаулық сақтау саласындағы функцияларды бөлу. Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік реттеу. Денсаулық сақтауды қаржыландыру үлгілері. Денсаулық сақтау ұйымының қызмет етуінің ұйымдық-экономикалық үлгілері. Денсаулық сақтау жүйесінің әртүрлі деңгейлеріндегі стратегиялық жоспарлау. ҚР заңнамасы аясындағы қызмет. Халықтың денсаулық жағдайын бағалау және аурулардың алдын алу.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқару қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басшының психологиялық басқарушылық мәдениетін қалыптастыру. Басқару функцияларының психологиясы, жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, үйлестіру, ынталандыру, ынталандыру, коммуникациялар мен шешімдерді басқару. Тұлға басқару, әлеуметтену және тұлғалық даму объектісі ретінде. Бастың психологиялық портреті. Көшбасшылық пен көшбасшылық психологиясы, басшының этикасы және әлеуметтік жауапкершілігі. ҚР заңнамасы аясындағы қызмет. Көшбасшының өзін-өзі дамытуы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы, ұйымның корпоративтік мәдениеті, ұжымдағы психологиялық климат және командалық жұмыс психологиясы.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді (лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, дискурсивті және прагматикалық) қалыптастыру және дамыту. Ғылыми қызметте қажетті жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін Кәсіби шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Санитариялық-эпидемиологиялық аудит

    Санитариялық-эпидемиологиялық аудит. Санитариялық-эпидемиологиялық аудит жүргізу тәртібі мен құжаттары. Жоспарлы тексерулерден босату және санитарлық нормалар мен талаптарға сәйкестік құжаттары. Аудиторларға қойылатын талаптар. Аудиторлық есеп және оны беру тәртібі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық бақылау саласындағы нормативтік құқықтық актілер

    Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласында мемлекеттік қызметтер көрсету. Қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілердің тізбесі (санитарлық ережелер, гигиеналық нормативтер). Санитарлық-эпидемиологиялық қызмет қызметінің негізгі бағыттары бойынша нормативтік-құқықтық құжаттар. Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық бақылау саласындағы ақпараттық қамтамасыз ету жүйесі.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік санитариялық-эпидемиологиялық қадағалаудағы ақпараттық жүйелер және құжаттарды басқару

    Мемлекеттік іс жүргізу жүйесі туралы түсінік. МСЭҚ ұйымдарында іс жүргізу негіздері. Құжаттарды жылжыту тәртібі. Құжаттардың түрлері: нормативтік-техникалық, ұйымдастырушылық-өкімдік, есептік-есептілік. Құжаттарды жасауға және ресімдеуге қойылатын талаптар. МСЭҚ саласындағы ҚР жаңа нормативтік құжаттарының маңызы. Шешімдердің (қаулылардың және т.б.) жобаларын дайындау халықтың өтініштері мен шағымдары бойынша жұмыс. Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар және ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету саласындағы бірыңғай талаптар. МСЭҚ-тағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

    Оқу жылы - 5
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мінез-құлық, биомедициналық, гигиеналық, эпидемиологиялық және клиникалық ғылымдар саласындағы сенімді, заманауи, ғылыми негізделген ақпарат пен білімді сыни тұрғыдан талдайды және тәжірибеде қолданады.
  • Халықтың санитарлық-эпидемиологиялық саламаттылығын қамтамасыз ету мәселелерінде билік органдарымен, ұйымдармен, халықпен, қоғамдастық мүшелерімен, бұқаралық ақпарат құралдарымен тиімді кәсіби өзара іс-қимыл жасайды.
  • Ақпараттық технологияларды меңгерген, өз біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу үшін халықтың санитариялық-эпидемиологиялық салауаттылығын қамтамасыз ету саласындағы ақпаратты тиімді пайдаланады және процестерді құжаттауды қамтамасыз ету үшін электрондық жүйелерді пайдаланады.
  • Еңбек ұжымының жұмысын ұйымдастыру, адам ресурстарын басқару, мақсаттар қою және міндеттерді тұжырымдау, қызметтің басымдықтарын айқындау дағдыларын меңгерген және үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдайды.
  • Тәжірибеде Қазақстан Республикасының азаматтарының денсаулығын сақтау туралы нормативтік-құқықтық актілерін; санитариялық және табиғат қорғау заңнамасын; санитариялық-эпидемиологиялық бақылау мамандары қызметінің құқықтық негіздерін қолданады.
  • Қоршаған ортаның әртүрлі нысандарының сапа көрсеткіштерін зертханалық және аспаптық зерттеу, талдау және бағалау және оларға жағымсыз әсерлердің алдын алу бойынша ұсыныстар түрінде өз қорытындыларын тұжырымдау дағдыларын меңгерген.
  • Халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығын, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде қамтамасыз ету жөніндегі шараларды әзірлеу мақсатында қоршаған ортаның, ауыз судың, тамақ өнімдерінің жай-күйіне санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды, тіршілік ету нысандарын қадағалауды, аса қауіпті инфекцияларды әкелуден және таратудан шекараларды қорғауды ұйымдастырады.
  • Ресми есепке алу-есеп беру құжаттарының деректерін пайдалана отырып, сондай-ақ алдын ала және мерзімді медициналық тексерулер негізінде халықтың әртүрлі жас-жыныс топтарының денсаулық көрсеткіштерін бағалай отырып, санитариялық-эпидемиологиялық жағдайдың жай-күйі туралы ақпарат жинауды және медициналық-статистикалық талдау жүргізеді.
  • Эпидемиялық ошаққа тексеру жүргізеді, оның пайда болу себебін анықтай отырып, эпидемиологиялық жағдайды бағалайды және әртүрлі типтегі эпидемиялық ошақтарда эпидемияға қарсы іс-шаралар жоспарын жасайды.
  • Эпидемиологиялық қадағалауды: инфекциялық (паразиттік) сырқаттанушылықтың деректер базасын жинауды, тіркеуді және қалыптастыруды және олардың жанындағы профилактикалық және эпидемияға қарсы іс-шаралардың іске асырылуын бақылауды, сондай-ақ балалар мен ересектерге иммунопрофилактиканың тиімділігін бағалауды жүзеге асыра алады.
  • Тіршілік ету ортасы факторларының адамға зиянды әсерін, инфекциялық аурулардың және жаппай инфекциялық емес аурулардың пайда болу және таралу себептерін анықтау және болдырмау мақсатында шаруашылық және өзге де қызмет объектілерін, өнімдерді, жұмыстар мен көрсетілетін қызметтерді бағалаудың санитариялық-гигиеналық аудит, санитариялық-эпидемиологиялық сараптама, медициналық тергеп-тексеру, зерттеп-қарау, сынау, токсикологиялық, гигиеналық түрлерін жүргізеді. улану, кәсіптік аурулар.
  • Халықтың денсаулығын жақсарту және қорғау, инфекциялық, паразиттік және инфекциялық емес аурулардың алдын алу, олардың тиімділігін бағалау бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды әзірлеу, ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын меңгерген.
  • Халық арасында, БАҚ арқылы аурулардың алдын алу және салауатты өмір салтын қалыптастыру, өзін-өзі дамыту дағдыларын жетілдіру және әлеуметтік-этикалық нормаларды сақтау бойынша санитарлық-ағарту жұмыстарын жүргізеді.
  • Бастапқы мағлұматтарды жинау негізінде ғылыми зерттеулер жүргізеді, мәліметтер базасынан көрсеткіштер мен зерттеу нәтижелерін түсіндіреді, сондай-ақ дәлелді медицина және биоэтика қағидалары негізінде ғылыми негізделген шешімдер қабылдай алады.
Top