7M01612 Тарих в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының негізгі мақсаты – Қазақстан және Түркияда орта, арнаулы және жоғары білім беру саласында кәсіби тарихи қызметін жүзеге асыра алатын, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар білікті магистр тарихшыларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M016 Тарих педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M016 Гуманитарлық пәндер бойынша педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Курс магистранттарға сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруді көздейтін студенттердің коммуникативті және лингвистикалық құзыреттілігін қалыптастыру үшін қажет. Практикалық сабақтар барысында шағын топтардағы магистранттар кәсіби міндеттерді шешу үшін шетелдік көздерден қажетті ақпаратты іздестіреді, рөлдік және іскерлік ойындар ойнайды, түрлі тақырыптар бойынша топтық пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл шет тілділердің бұрын алған ауызша сөйлеу іскерліктер мен дағдыларын жетілдіруге және бекітуге мүмкіндік береді. Өздік жұмыс аясында зерттеу эсселерін жазады, конференциялар мен семинарларда сөз сөйлейді, конкурстарға қатысады. Қорытынды бақылау ауызша емтихан нысанында жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Дерекнама: заманауи тәсілдер мен тәжірибе
Курс студенттерге Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдау мен түсіндірудің теориялық негізі мен әдістемелік құралдарын ұсынады. Бұл курстың мақсаты магистранттарда негізгі тақырыптар бойынша дәрістер, семинарлар мен пікірталастар, сондай-ақ зерттеу жобалары, мұрағаттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, практикалық сабақтар арқылы деректану теориясы мен әдістері туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру. Осы бағдарламадан өту нәтижесінде магистранттар дереккөздерді талдау әдістері туралы теориялық білім алып қана қоймай, оларды болашақ ғылыми және кәсіби қызметінде, әсіресе Тарихты оқыту саласында тәжірибеде қолдана алады.Курс студенттерге Тарихи дереккөздердің әртүрлі түрлерін талдау мен түсіндірудің теориялық негізі мен әдістемелік құралдарын ұсынады. Бұл курстың мақсаты магистранттарда негізгі тақырыптар бойынша дәрістер, семинарлар мен пікірталастар, сондай-ақ зерттеу жобалары, мұрағаттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, практикалық сабақтар арқылы деректану теориясы мен әдістері туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру. Осы бағдарламадан өту нәтижесінде магистранттар дереккөздерді талдау әдістері туралы теориялық білім алып қана қоймай, оларды болашақ ғылыми және кәсіби қызметінде, әсіресе Тарихты оқыту саласында тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Ғылым тарихи мен философиясы
Пән магистранттарда заманауи ғылыми жетістіктерді сыни талдау, ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімді пайдалана отырып, ғылыми дүниетаным негізінде кешенді зерттеулерді жобалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар жекелеген ғылымдар мен ғылыми теориялардың философиялық мәселелері, ғылыми зерттеу мәселелері туралы пікірталастарға қатысады, философия мен әдіснаманың қазіргі тұжырымдамалық бейнесі туралы зерттеудің өзекті тақырыптары бойынша өздігінен жиналған деректерді интерпретациялауды қолдана отырып зерттеу очерктерін жазады. Өздік жұмыс барысында білім алушылар ғылыми зерттеу мәселелері мен ғылым генезисі туралы идеяларды талдау арқылы жағдайаттық мәселелер мен кейстерді шешеді. Кейс тапсырмаларын шешу барысында магистранттар оның жетістіктері негізінде ғылым эволюциясының тарихи процесі мен әртүрлі философиялық мектептердің қалыптасуы арасындағы тығыз байланыс саласындағы қажетті білім мен дағдыларды алады. Бұл оқыту технологиялары магистранттарға идеялық деңгейде ғылыми білімнің қалыптасу тарихының гносеологиялық аспектілерін және оның жеке тұлға мен жалпы қоғамның дамуына әсерін анықтауға мүмкіндік береді. Емтихан эссені ашық қорғау форматында қарастырылған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ауызша тарих: теория және тәжірибе
Курстың мақсаты - ауызша деректерді талдауға сүйенетін адамдардың өткенді қабылдау ерекшеліктерін зерделеудің негізгі тәсілдерін анықтау. Курстық жұмыс барысында келесі мәселелер қарастырылады: ауызша дереккөздерге сыни көзқарасты дамыту; ауызша тарихи талдауды қолданудың қолайлы салаларын талқылау; жеке және ұжымдық жадты талдау құралдары мен әдістерін ұсыну; ауызша естеліктермен жұмыс жасауға үйрету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Жоғары мектеп педагогикасы
Пән магистранттардың жоғары мектеп педагогикасы саласындағы кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға, жоғары мектеп педагогикасын дамыту туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға, заманауи білім беру жүйелерінің алдында тұрған мәселелерді ұғынуға, жоғары білімнің заманауи тәжірибелерін іске асыру тәжірибесін игеруге бағытталған. Теория мен практиканы интеграциялау практикалық сабақтар арқылы мүмкін болады, оның барысында магистранттар алған білімдерін нақты білім беру жағдайларында қолдана алады. Өздік жұмыс шеңберінде магистранттар жобалау қызметін іске асыру арқылы ЖОО білім беру жүйесінің әдістемелік мәселелері бойынша зерттеу жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Осман Империясының тарихы туралы құжаттар
Пәннің мақсаты студенттердің теориялық білімді меңгеруіне және тарихи құжаттармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын және оларды талдай білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында студенттер тарихи білімнің қалыптасу кезеңдерімен танысып, деректану ғылымының негізгі бағыттарымен, алдыңғы қатарлы түрік тарихшыларының еңбектерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда магистранттар әр дәуірдегі тарихи зерттеулерге талдау жасайды, Осман империясының мұрағат құжаттарын оқып, стратегиялық талдау жасайды, тарихи дереккөздерге жалпы баға береді, Осман империясының мұрағаттары мен мұрағат құжаттарының түрлері туралы ақпарат алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Қазақ ұлттық интеллигенциясының қалыптасу тарихы
Курстың мақсаты – магистранттарда қазақ ұлттық интеллигенциясының қалыптасу тарихы туралы жан-жақты кәсіби түсінік қалыптастыру. Білімалушыларда ХХ ғасыр басындағы қазақ зиялыларының халық бірлігі мен тұтастығын сақтаудағы рөлі туралы объективті түсінік қалыптастыру. Ұлт зиялыларының қазақтарды ағартушылыққа, ағарту ісіне арнаған еңбектеріне назар аударыңыз. Қазақ ұлттық зиялыларының дүниежүзілік тарихтағы орнын анықтаңыз
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Алаш қозғалысының тарихы
Алаш ұлттық қозғалысын зерттеудің пәні, міндеттері мен әдіснамасы. XIX ғасырдың аяғы - - XX ғасырдың басындағы Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық және саяси жағдайы. Алаштың қалыптасуы мен дамуы. Алаш ұлттық идеологиясы. Алаш қозғалысының көрнекті өкілдері және олардың тағдыры. Алаштың ғылыми-теориялық мұрасы және оның қазіргі әлемдегі маңызы. Алаш және Тәуелсіз Қазақстан.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Түркия жалпы тарихының дереккөздері
Пән Түркия тарихындағы негізгі кезеңдер мен оқиғаларды, сондай-ақ тарихи дереккөздерді зерттеу әдістерін қамтитын ауқымды курсты ұсынады. Аталған курстың мақсаты білім алушыларды тарих бойынша зерттеулерде пайдаланылатын негізгі ұғымдармен және терминдермен таныстыру, магистранттарға түрік тарихы зерттеулерінде қолданылатын тарихи дереккөздерді талдаудың әртүрлі әдістері туралы білім беру арқылы таныстыру. Бұл бағдарлама білім алушыларға Түркия тарихын терең түсінуге, талдау дағдылары мен сыни ойлауды дамытуға, сондай-ақ тарих саласындағы дербес ғылыми жұмысқа дайындалуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 9
-
Ғылыми-зерттеу жұмысының әдіснамасы және академиялық жазу сауаттылығы
Курс ЖОО-да жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті ғылыми және ғылыми-техникалық құжаттаманы ресімдеу бойынша іскерліктер мен дағдыларды дамытуға бағытталған. Курс магистранттардың зерттеу жүргізуінің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар кезінде магистранттар қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық деректер базасында жұмыс істейді, плагиатқа қарсы түрлі бағдарламаларды пайдаланады, зерттеу эсселерін жазады, баяндамалар, ғылыми журналдарға мақалалар, конференциялар мен семинарларда тезистерді дайындайды, студенттерге дайындық бағыттары бойынша жобалар тақырыбын әзірлейді, жобалар кезеңдерінің сипаттамаларын жасайды, білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға диплом жұмыстарын кеңес беруге қатысу арқылы үйренеді. Магистранттар ЖОО студенттерінің ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қала тарихын зерттеу
Курс белгілі бір қаланың тарихын зерттеуге қызығушылық танытатын және қала өмірінің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде әкімшілік, әлеуметтік-экономикалық және мәдени аспектілерді анықтау үшін тарихи дереккөздерді талдау әдістерін меңгергісі келетін магистранттарға арналған. Бұл пәннің мақсаты магистранттарды мұрағат құжаттары, баспа материалдары, көрнекі көздер және т.б. сияқты әртүрлі көздермен жұмыс істеуге үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Исламға дейінгі кезеңдегі Түркия тарихы
Курстың мақсаты-магистранттарда Түркияның исламға дейінгі тарихы туралы кешенді кәсіби түсінік қалыптастыру.Түркияның исламға дейінгі тарихы. Исламға дейінгі кезеңде құрылған түрік мемлекеттері және осы мемлекеттердің саяси-мәдени қызметі. Азия мен Еуропаның Ислам аймақтарында тұратын түркі қоғамдарының саяси, әлеуметтік және мәдени дамуының ежелгі түркі тарихы. Түрік қоғамындағы саяси, әлеуметтік, мәдени және экономикалық жағдайы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Танзиматтан кейінгі Османлы уәлаятының әкімшілігі
Пәннің мақсаты - Танзиматтан кейінгі Осман Түркиясындағы саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени процестерді қарау. Курс аясында Түркия тарихындағы кезеңнің ерекшеліктері қарастырылады, магистранттар қарастырылып отырған кезеңде саяси-әкімшілік басқару туралы құнды білім алады. Түрік қоғамының әлеуметтік дамуы мен экономикасының ерекшелігі зерделенеді, зерделенетін уақыттың мәдени ерекшеліктері ерекшеленеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Түрік демократиясының тарихы
Афинадан бүгінгі күнге дейін демократия идеясының интеллектуалды және саяси даму кезеңдері. Осман империясындағы реформалық қозғалыстар, республиканың қалыптасуы мен дамуы, экономикалық және әлеуметтік өзгерістер, әлеуметтік таптар, көппартиялық жүйенің қалыптасуы. Бұл курста демократияның түрік дәстүрінің кезеңдері Османлы оқиғаларынан басталады, сәйкесінше бірінші және екінші Конституциялық кезеңдерден, бітімгершілік пен ұлттық күрес кезеңдерінен, Республиканың жариялануынан және бір партиялы кезеңнен, көп партиялы өмірге көшуден басталады. Түрік демократиясының тарихы негізделген және өзекті мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақстандағы демографиялық үрдістер
Курстың мақсаты – магистранттарда 19-20 ғасырдың басындағы Қазақстанның демографиялық жағдайы туралы жан-жақты кәсіби түсінік қалыптастыру. Жүргізіліп жатқан қоныстандыру және көші-қон саясаты барысында патша үкіметінің шаруалар мен әскери казактарды Қазақстанға қоныстандыру саясатын жүзеге асыру кезеңдері. 1916 жылғы ұлт-азаттық қозғалыстың, «Кіші Қазан» сааясатының, 1920-1930 жылдардағы ашаршылықтың, екінші дүниежүзілік соғыстың, тың және тыңайған жерлерді игерудің салдарын мысалға ала отырып, Қазақстанның демографиялық жағдайын талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дамыған орта ғасырлардағы Түркия тарихы
Курсты зерттеудің негізгі мақсаты - Селжұқ-Османлы кезеңдері тарихының өзекті мәселелері бойынша білім алу, бейлік дәуірінің тарихы бойынша тарих ғылымындағы пікірталастар. Көшпенділердің Кіші Азия аумағына екі ірі көші-қоны, Ильханов державасының құлауы, мемлекеттің бірқатар шағын Әмірліктерге ыдырауы кезінде маңызды саяси, әлеуметтік-экономикалық, мәдени және этникалық өзгерістер анықталатын болады. Османлы кезеңінің тарихын кезеңдендіру мәселелері және аграрлық қатынастардың, әлеуметтік қабаттар мен саяси ұйымның нысандарының эволюциясы мәселелері қаралатын болады. Османлы феодалдық құқығын кодификациялаудың алғашқы әрекеттерінің тарихы – наме қарсаңында зерттеледі. Ибн Халдунның "Мұқаддимах" Трактаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Басқару психологиясы
Пән болашақ магистрлердің басқару дағдыларын қалыптастыруға бағытталған, ұйымдастырушылық мәселелерді талдау және басқару функцияларын жүзеге асыру іскерліктерін игеруге ықпал етеді. Практикалық сабақтар шеңберінде магистранттар түрлі тақырыптар бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, дөңгелек үстелдерге қатысуды ұйымдастырады, бұл стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді табуға және олар үшін жауапкершілікті қабылдауға мүмкіндік береді. Өздік жұмыс барысында білім алушылар басқару психологиясының өзекті мәселелеріне баяндамалар мен зерттеу эсселерін жазады. Белсенді оқыту әдістері, сыни ойлау технологиялары, проблемалық оқыту, кейс-технологиялар, АКТ технологиялары, "төңкерілген сынып" әдістемесі, шығармашылық жұмыс қолданылатын болады. Пән портфолионы қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
20 ғасырдағы Түркияның экономикалық тарихы
«20 ғасырдағы Түркияның экономикалық тарихы» пәнін меңгеру мақсаты. Бұл Ататүрік дәуіріндегі Түркия Республикасының экономикалық құрылымының тарихи даму жолдары туралы студенттерде тұтас түсінік қалыптастыру. Курста Түркияның 1970 жылдардағы жоспарлы экономикаға өтуі және одан кейінгі түрік экономикасы қарастырылады. Әскери төңкеріс және оның түрік экономикасына әсері. Түркияның жалпы заңдардағы эволюциясы. Пән 20 ғасырдағы Түркияның Ататүріктен басталып, 1960 жылғы әскери интервенция кезеңіне дейінгі экономикалық, әлеуметтік, саяси және тарихының негізгі бағыттары туралы материалды ұсынуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Қазақстан тарихи демографиясының көкейкесті мәселелері
XIX - XX ғғ. өткен демографиялық үрдістер ауқымының кеңдігі мен күрделілігі. Әлеуметтік-саяси, экономикалық үрдістер республика халқының құрамына, оның табиғи қозғалысы, көші-қон процестері, әлеуметгік құрылымына әсер етуі. Республика аймақтарында халықтың орналасу ерекшеліктері. Олардың өсіп-өнуі мен динамикасы. Тәуелсіз мемлекетімізде болып жатқан ұлтаралық қарым-қатынастағы құбылыстардың астарын түсіну.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қажетті нәтижеге қол жеткізу үшін тарихи және педагогикалық ғылыми зерттеулер нәтижесінде алынған білімді практикада қолдана алады;
- Тарих саласындағы ғылыми жұмыстарды халықаралық ғылыми деңгейде жариялайды;
- Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін халықаралық академиялық қоғамдастыққа және білім алушыларға хабарлайды;
- Тарихи зерттеулерді жүзеге асыру барысында әдіснамалық қағидаттар мен арнайы тарихи әдістерді қолданады;
- Диссертациялық зерттеуді жазу барысында деректану және тарихнама саласында талдамалық жұмысты жүзеге асырады;
- Орта, арнаулы және жоғары білім беру ұйымдарында кәсіби тарихи қызметке жоғары педагогика саласының инновациялық әдістерді енгізеді;
- Диссертациялық зерттеу жүргізу үшін қажетті тарихи материалдарды жинауды, жүйелеуді және талдауды жүзеге асырады;
- Оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін және еліміздегі білім беру жүйесінің ерекшеліктерін ескере отырып, олармен сабақты тиімді жүргізеді