6B10116 Педиатрия в Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әмбебап, кәсіби құзыреттілік жүйесі бар, толыққанды кәсіби қызметке дайын педиатрия бейіндегі дәрігер-медицина магистрін даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
-
Оқу мерзімі 6 года
-
Кредиттер көлемі 360
-
Білім беру бағдарламаларының тобы BM088 Педиатрия
-
Білім беру саласы 6B10 Денсаулық сақтау
-
Дайындық бағыты 6B101 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Адамның физиологиялық процестерін құрылымдық ұйымдастыру
Интеграцияланған пән: адамның физиологиялық процестерін, әсіресе балаларда құрылымдық ұйымдастырудың негізгі аспектілерін түсінуге бағытталған іргелі білімді қалыптастыру: зат алмасу процестері, жасуша құрылымы, олардың полиморфизмі, олардың құрылымы мен функцияларының байланысы, тірі материяны ұйымдастырудың тіндік деңгейінің принциптері; алған білімдерін практикалық қызметте патологиялық жағдайлар мен бұзылуларды түсіндіру, емдеу стратегиялары мен әдістерін әзірлеу, медициналық күтімнің қауіпсіздігі мен тиімділігін қамтамасыз ете отырып, балалардағы аурулардың алдын алу, сондай-ақ осы салада зерттеулер жүргізу үшін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мамандыққа кіріспе
Интеграцияланған тәртіп: қауіпсіз және этикалық медициналық тәжірибеге қажетті дағдылар мен білімді дамытады. Медициналық практикадағы қауіпсіздік, медициналық саладағы этика және кәсіби мінез-құлық, медициналық құқық; пациенттерге қауіпсіз күтімді қамтамасыз ету үшін кәсіби дағдылар мен техниканы қолдану, пациенттермен, оның отбасы мүшелерімен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас жасау, ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік қарым-қатынас дағдылары туралы негізгі қағидаттар туралы түсінік қалыптастырады; заңнамалық талаптар мен этикалық нормаларды ескере отырып, медициналық құқықты практикалық қызметте қолдану. Педиатр-дәрігердің үздіксіз жеке және кәсіби өсуін қалыптастыра отырып, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Құқық және экономика негіздері
Қазақстан Республикасының конституциялық, әкімшілік, азаматтық және отбасылық, қаржылық және еңбек, экологиялық және жер және қылмыстық құқықтарының негіздері бойынша білімді қалыптастыру. Нарық және бәсекелестік. Ақша және инфляция. Ақша-несие жүйесі. Қаржы жүйесі және фискалдық саясат. Қазақстан Республикасында ұлттық экономиканың даму ерекшеліктері. Бизнес-идея мен Стартапты таңдау, кәсіпкерлік қызмет жүйесіндегі бизнес-жоспарлау, бизнес-жоспардың мазмұны, оларды әзірлеу дағдылары. Құқық және мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы негізгі идеялар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық, экономикалық, экологиялық және ғылыми білімдер
Экономикалық, құқықтық, экологиялық және ғылыми білімдердің; қазақстандық қоғамның өмір бойына өзін-өзі дамытуымен білім алуы үшін қоғамдық, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық нормаларын қолданудың жалпы құзіреттіліктері, қазіргі әлемдегі құзіреттіліктері мен сыни тұрғыда ойлауының; нақтылы ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен тәсілдерін қолданудың дағдлары негізінде өзіндік адамгершілік және азаматтық ұстанымдарының қалыптасуы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты тірек-қимыл аппараты және терісі
Интеграцияланған дисциплина: балалардағы тірек-қимыл аппараты мен терінің анатомиялық-физиологиялық және жас ерекшеліктері мен құрылымы туралы іргелі білімді қалыптастыру: поза және дұрыс позаның белгілері; сүйектердің химиялық құрамы, сүйектену процесі; бұлшықет тіндерінің жіктелуі мен қасиеттері; баланың қаңқасының тірек-қимыл функциялары; сүйектердің, буындардың, бұлшықеттердің макроскопиялық және микроскопиялық құрылымы, тері. Рентген балалардағы тірек-қимыл жүйесінің анатомиясы. Балалардағы тірек-қимыл аппараты мен теріні зерттеудің визуалды әдістері. Алынған білім педиатрдың медициналық практикасында: балалардағы тірек-қимыл аппараты мен терінің жай-күйін бағалау бойынша зерттеулердің нәтижелерін дұрыс жүргізуге және талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту іс-шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Гендер және тұқымқуалаушылық
Интеграцияланған дисциплина: генетиканың негізгі ұғымдары мен принциптері туралы түсініктерді қалыптастыру: гендердің құрылымы мен қызметі, тұқым қуалау және мутация механизмдері; дағдылар: генетикалық деректерді талдау және түсіндіру; тұқым қуалайтын заңдарды және олардың практикалық жағдайларда қолданылуын балалардағы генетикалық аурулардың даму қаупін болжау ретінде түсіндіру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы генетикалық аурулардың сәтті алдын алуға; пациенттерге дұрыс кеңес беруге және жеке емдеу жоспарларын жасауға мүмкіндік береді; генетика және тұқым қуалаушылық саласындағы пациенттермен және әріптестермен тиімді қарым-қатынас жасау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі. Ғылыми зерттеу әдістері
Экологиялық сауаттылықты дамыту: экологиялық және ғылыми білім негізінде дағдыларды қалыптастыру: экологиялық проблемаларды талдау, қоршаған орта саласындағы проблемаларды қарау кезінде талдау және сыни ойлау дағдыларын дамыту, экологиялық проблемаларды анықтау және зерттеу, себеп-салдарлық байланыстарды іздеу және тиісті шешімдерді ұсыну; экологиялық зерттеулерді жүргізу және түсіндіру: деректерді жинау, ақпаратты талдау дағдылары табиғи жүйелерді зерттеу үшін экологиялық әдістерді қолдану; қоршаған ортаның ластануына және оның адам ағзасына әсеріне байланысты мәселелерді талдау және шешу үшін экологиялық білімді қолдану. Ғылыми білімнің әдіснамалық негіздерін меңгеру. Ғылыми зерттеу әдістерін теория мен практикада қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және кәсіпкерлік дағдылар негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.«Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің теориялық және әдістемелік негіздері. Саяси билік және сыбайлас жемқорлық. Непотизм. Қазіргі мемлекеттердегі сыбайлас жемқорлықтың трансформациясы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және ондағы әлеуметтік саланың рөлі. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңды жауапкершілік. Әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты асқорыту және эндокриндік жүйелер
Интеграцияланған пән: балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйелердің морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері туралы, балалардағы асқазан-ішек жолдары мен эндокриндік жүйенің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы, балалардағы визуалды зерттеу әдістері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйелердің қалыпты дамуы мен жұмыс істеуін дұрыс анықтауға, диагностика жүргізуге және олардың жағдайларын бағалау, бұзылуларды емдеу үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты қан мен лимфа
Интеграцияланған пән: балалардағы қан мен лимфаның морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері, гемопоэз және иммундық жүйе органдары, қан жасушаларының морфологиясы және иммунитет түрлері, балалардағы Клиникалық, зертханалық, визуалды зерттеу әдістері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы гемопоэтикалық және лимфа жүйелерінің қалыпты дамуы мен жұмыс істеуін дұрыс анықтауға, диагностика жүргізуге және олардың жағдайын бағалау, бұзылуларды емдеу үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жобалық қызмет және дәлелді медицина негіздері
Интеграцияланған пән: білімдерді қалыптастыру: медицинадағы жобалық менеджменттің негізгі әдістері мен құралдары туралы; жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру және басқару дағдылары; әдебиеттерді жүйелі шолу және ғылыми деректерді синтездеу; дәлелді медицинаның негізгі принциптері, әдістері, этикалық және құқықтық аспектілері; іскерліктер: жобалау топтары шеңберінде коммуникация және ынтымақтастық жасау; тәуекелдер мен тиімділікті талдау және болжау Денсаулық сақтау саласындағы ғылыми зерттеулерді сыни тұрғыдан талдау; дәлелді медицинаны клиникалық практикада қолдану және негізделген шешімдер қабылдау; профилактикалық, диагностикалық және емдік араласуларды олардың тиімділігі мен қауіпсіздігінің қолда бар дәлелдеріне сүйене отырып қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардағы қалыпты жүйке жүйесі мен сезім мүшелері (есту және тепе-теңдік, көру)
балалардағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің ( есту және тепе-теңдік, көру) морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері туралы, олардың физикалық диагностика үшін топикалық негізі, балалардағы жүйке жүйесін, сезім мүшелерін (есту және тепе-теңдік, көру) зерттеудің жас морфофизиологиясы мен визуалды әдістері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің қалыпты дамуы мен жұмыс істеуін дұрыс анықтауға, диагностика жүргізуге және олардың жағдайын бағалау, бұзылуларды емдеу үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Микробиология және иммунология
Пән бактериялардың, вирустардың морфофизиологиясының негіздерін, инфекциялардың берілу механизмдерін, этиопатогенез мәселелерін және адам ағзасындағы иммундық жауап жүйесінің жұмыс істеуін зерттеуге мүмкіндік береді. Пән биомедициналық ғылымның маңызды құрамдас бөлігі бола отырып, болашақ педиатрға халықтың денсаулығын қорғауда, медициналық персоналды алдын алу шаралары мен қорғау шараларын әзірлеуде мүмкіндік беретін жұқпалы және жұқпалы емес ауруларды емдеудің медициналық технологиялары мен әдістерін дамытуға жәрдемдеседі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулерге кіріспе
Интеграцияланған пән: Қоғамдық денсаулық сақтаудың негізгі қағидаттары мен тұжырымдамалары туралы, Денсаулық сақтау саласындағы зерттеулерді жобалау және жоспарлау қағидаттары туралы, деректерді сипаттау және түсіндіру үшін халық денсаулығының әдістері мен статистикалық көрсеткіштері туралы білімді қалыптастыру; іскерліктер: халықтың денсаулық жағдайын талдау және бағалау және оған әсер ететін факторларды анықтау; халықтың денсаулығын жақсарту жөніндегі шараларды әзірлеу және іске асыру және аурулардың алдын алу; статистикалық компьютерлік бағдарламалармен жұмыс істеу және статистикалық модельдеу жүргізу; халықтың денсаулығын жақсарту шараларының тиімділігін бағалау үшін биостатистикалық әдістерді қолданыңыз.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардағы қалыпты несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: балалардағы несеп-жыныс жүйесінің морфофункционалды және биохимиялық ерекшеліктері, зәр шығару жүйесінің эмбриогенезінің ерекшеліктері, синтопия, голотопия, несеп-жыныс мүшелерінің қаңқасы және балалардағы клиникалық, визуалды зерттеу әдістері туралы іргелі білімді қалыптастыру. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы несеп-жыныс жүйесінің қалыпты дамуы мен жұмыс істеуін дұрыс анықтауға, диагностика жүргізуге және олардың жағдайларын бағалау, бұзылуларды емдеу үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардағы қалыпты кардиореспираторлық жүйе
Интеграцияланған пән: балалардағы кардиореспираторлық жүйенің морфофункционалды, биохимиялық ерекшеліктері, олардың физикалық диагностика үшін топикалық негізі, әртүрлі жастағы балалардағы жүрек пен өкпенің жұмыс істеуінің негізгі көрсеткіштері, балалардағы кардиореспираторлық жүйені зерттеудің визуалды әдістері бойынша іргелі білімді қалыптастыру; клиникалық әдістер мен аспаптық зерттеулердің көмегімен кардиореспиратондық жүйенің жай-күйін бағалауды жүргізу қабілеті. Алынған білім медициналық практикада: балалардағы кардиореспираторлық жүйенің қалыпты дамуы мен жұмыс істеуін дұрыс анықтауға, диагностика жүргізуге және олардың жағдайларын бағалау, бұзылуларды емдеу үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Балалардың патологиядағы тірек-қимыл аппараты және терісі
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, микроорганизмдердің микробиологиясы, тірек-қимыл аппараты мен терінің жиі кездесетін патологиялық процестерін сәулелік диагностикалау, Диагностика үшін зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері бойынша іргелі білімді қалыптастыру. ересектер мен балалар. Алынған білім медициналық практикада микро және макро деңгейде балалардағы тірек-қимыл жүйесі мен терінің патологиялық өзгерістерін дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың патологиядағы ас қорыту және эндокриндік жүйесі
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, ас қорыту және эндокриндік жүйелердің жиі кездесетін патологиялық процестерінің микроорганизмдерінің микробиологиясы мәселелері бойынша іргелі білімді қалыптастыру, балаларда жиі кездесетін ауруларды емдеуге арналған диагностика мен дәрі-дәрмектерді зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру. Алынған білім медициналық практикада балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйелердің патологиялық өзгерістерін микро және макро деңгейде дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жалпы патология
Интеграцияланған пән: ең көп таралған ауруларды диагностикалау үшін типтік жалпы патологиялық процестердің даму заңдылықтары туралы іргелі білімді қалыптастыру; Клиникалық-зертханалық деректерді патофизиологиялық талдау дағдылары, макро-және микропрепараттарды сипаттау, әртүрлі аурулардың алдын алу мен емдеудің патофизиологиялық негіздерін түсіну. Алынған білім медициналық практикада микро және макро деңгейдегі патологиялық өзгерістерді дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың патологиядағы кардиореспираторлық жүйесі
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, микроорганизмдердің микробиологиясы, жүрек-қан тамырлары және тыныс алу жүйелерінің жиі кездесетін патологиялық процестері туралы іргелі білімді қалыптастыру. олардың өзара байланысы, диагностика үшін зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру және ең көп таралған ауруларды емдеуге арналған дәрі-дәрмектер балалар. Алынған білім медициналық практикада балалардағы кардиореспираторлық жүйенің патологиялық өзгерістерін микро және макро деңгейде дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Жалпы хирургия
Алғашқы хирургиялық көмекті ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру: аспетика және антисептика; жарақаттар, күйіктер және оларға көмек көрсету; жаралар мен жара процесі және хирургиялық тігістердің түрлері; қан кету, қан жоғалту және оларға көмек көрсету; хирургиядағы жергілікті және аймақтық ауырсынуды жеңілдету, жалпы анестезия; хирургиядағы этика және деонтология мәселелері; ауруханаға жатқызу мәселелері. Алынған білім медициналық практикада: диагностиканы дұрыс жүргізуге және хирургиялық науқастардың жағдайын бағалау, хирургиялық көмек көрсету үшін зерттеу нәтижелерін талдауға, балалардың денсаулығын сақтау үшін профилактикалық және оңалту шараларын әзірлеуге және іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Топографиялық анатомия және оперативтік хирургия
Клиникалық ойлаудың анатомиялық негіздерін және негізгі хирургиялық әдістердің негізгі дағдыларын қалыптастыру: адам денесінің қабатты құрылымының жалпы принципі; нақты аймақтардың топографиялық анатомиясы; ішкі органдардың, талшықты кеңістіктердің, тамыр-жүйке түзілімдерінің, сүйектер мен ірі буындардың клиникалық анатомиясы; балалардағы ағзалардың құрылымының, формасы мен орналасуының жас ерекшеліктері; негізгі хирургиялық әдістерді қолдану арқылы орындау техникасы жалпы хирургиялық және мамандандырылған құралдар; этика және деонтология мәселелері. Кәсіби қызметте педиатр диагнозды негіздеу, патологиялық процестердің ерекшеліктерін түсіндіру, диагностикалық және анатомиялық-хирургиялық мәселелерді шешу үшін алынған топографиялық анатомиялық білімді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардың патологиядағы несеп-жыныс жүйесі
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, микроорганизмдердің микробиологиясы, несеп-жыныс жүйесінің жиі кездесетін патологиялық процестері, ересектер мен балаларда жиі кездесетін ауруларды емдеуге арналған диагностика мен дәрі-дәрмектерді зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру бойынша іргелі білімді қалыптастыру. Алынған білім медициналық практикада балалардағы генитурарлық жүйенің патологиялық өзгерістерін микро және макро деңгейде дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай - ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалардың патологиядағы жүйке жүйесі және сезім мүшелері (есту және тепе-теңдік, көру)
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, микроорганизмдердің микробиологиясы, жүйке жүйесінің жиі кездесетін патологиялық процестері туралы іргелі білімді қалыптастыру, жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің (есту) ең көп таралған ауруларын емдеуге арналған диагностика мен дәрі-дәрмектерді зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру және тепе-теңдік, көру) балаларда. Алынған білім медициналық практикада микро және макро деңгейде балалардағы жүйке жүйесі мен сезім мүшелерінің (есту және тепе - теңдік, көру) патологиялық өзгерістерін дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай-ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балалардың патологиядағы қан мен лимфа жүйесі
Интеграцияланған пән: Семиотика негіздері, синдромология, физикалық зерттеу әдістері және зертханалық зерттеулердің негізгі параметрлері, этиология, патогенез, морфогенез, қан түзуші және лимфоидты жүйелердің жиі кездесетін патологиялық процестерінің микроорганизмдерінің микробиологиясы мәселелері бойынша іргелі білімді қалыптастыру, балаларда жиі кездесетін ауруларды емдеуге арналған диагностика мен дәрі-дәрмектерді зерттеу әдістерін таңдау дағдыларын игеру. Алынған білім медициналық практикада балалардағы қан түзуші және лимфа жүйелерінің патологиялық өзгерістерін микро және макро деңгейде дұрыс талдауға және түсіндіруге, сондай-ақ оларды алдын-ала диагноз қоюға, зерттеудің тиісті әдістерін таңдауға, патологиялық мәліметтер негізінде емдеу жоспарын жасауға қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гигиена және эпидемиология
Интеграцияланған пән: медициналық ұйымдарда санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы жұмыстарды, ауруханаішілік инфекцияларды инфекциялық бақылауды ұйымдастыру негіздерін қалыптастыру; халық арасында және аурухана мекемелерінде аурулардың таралуын алдын алу және бақылау әдістерін қолдану, эпидемиологиялық талдау жүргізу және халықтың денсаулық жағдайына бағалау жүргізу, бұл маманға аурухана ортасында тиімді жұмыс істеуге, пациенттер мен персоналдың қауіпсіздігін сақтауға, инфекциялар мен аурулардың таралуын болдырмауға, сондай-ақ жұқпалы аурулардың алдын алу және бақылау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биоэтика және медицинадағы ғылыми зерттеулерді жүргізу
Биомедициналық зерттеулер жүргізудің этикалық мәселелері, ғылыми әзірлемелерді пайдаланудың этикалық нормалары, құқықтық реттеу бойынша іргелі білімді қалыптастыру; биомедициналық зерттеулер мен диагностика саласындағы жауапты шешімдерді Құзыретті бағалау дағдылары; зерттеу сұрағын тұжырымдау, гипотеза қою және медицинада зерттеу әдіснамасын таңдау дағдылары; әдебиеттерге шолу жасау, ғылыми мақалаларды жинау және талдау, дизайнды таңдау, ақпаратты алу және талдау, тұжырымдарды тұжырымдау, зерттеу білімдерін беру және пайдалану, ғылыми жұмыстарды рәсімдеу. Алынған білім педиатрға инновациялық әдістер мен емдеу әдістерін анықтауға және енгізуге, емдеу нәтижелерін жақсартуға және қалпына келтіру мүмкіндігін арттыруға және балалық шақ ауруларын дәлірек диагностикалауға және болжауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы жүйке жүйесі және сезім мүшелерінің (есту және тепе-теңдік, көру) аурулары
Интеграцияланған медицина: балалардағы жүйке жүйесінің, сезім мүшелерінің (есту және тепе-теңдік, көру) әртүрлі бөлімдерінің ауруларының алдын алу, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулердің атомын анықтау, алдын ала диагноз қою, тексеру нәтижелерін түсіндіру, тексеру дағдыларын қалыптастыру; негізгі дәрігерлік диагностикалық және емдеу шараларын орындау. шұғыл және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы жүйке жүйесі, сезім мүшелері (есту және тепе-теңдік, көру) ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ оларды жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасының факторларына зиянды әсері
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Балалар хирургиясы, травматология және ортопедия
Интеграцияланған пән: балалар хирургиясының, травматологияның және ортопедияның заманауи мәселелері және балалардағы хирургиялық аурулардың клиникалық көрінісі туралы білімді қалыптастыру; балалардағы хирургиялық, травматологиялық және ортопедиялық патологияны диагностикалау, емдеу және алдын алу дағдылары; ауруханаға дейінгі кезеңде шұғыл көмек көрсету; хирургиялық патологиясы бар науқастарды басқару тактикасы және ауруханаға жатқызу көрсеткіштері. Этика және деонтология мәселелері. Ғылыми принциптерге негізделген басым зерттеулер, диагностика әдістерінің, хирургиялық араласулардың, емдеу мен оңалтудың жаңа технологиялары. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және нығайтуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Акушерия
Жүкті әйелдермен, босанатын әйелдермен және босанатын әйелдермен емдеу-диагностикалық жұмыстың негізгі кезеңдерін меңгеру және білімін қалыптастыру; клиникалық диагнозды қою және негіздеу, жүкті әйелдердің, босанатын әйелдердің, босанатын әйелдердің патологиялық жағдайларына, жүктілік, босану барысының асқынуларына дифференциалды диагностика жүргізу және акушерлікте шұғыл жағдайларда шұғыл көмек көрсету қабілетін қалыптастыру. Перинаталдық кезеңдегі және кейінгі өмірдегі балалардың денсаулығын анықтайтын тұжырымдама, жүктілік, босану және ерте неонаталдық кезең процестері туралы алынған білім педиатрға кәсіби қызметте ана мен баланың денсаулығын сақтау мәселелерін шешуге, өз қызметін жетілдіруге және акушерлік саласында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психикалық бұзылулар
Интеграцияланған пән: балалар мен жасөспірімдерге психиатриялық және наркологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері бойынша білімді қалыптастыру; балалар мен жасөспірімдерде клиникалық-психологиялық, психологиялық, патопсихологиялық, нейропсихологиялық, наркологиялық тексеруді, балалар мен жасөспірімдерде психикалық бұзылулардың терапиясын, профилактикасын және психокоррекциясын жүргізу дағдылары. Этика және деонтология мәселелері. Қалыптасқан базалық, іргелі медициналық білім өзінің кәсіби міндеттерін табысты шешуге және балалар мен жасөспірімдердің өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша емдеу-диагностикалық, профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйенің аурулары
Интеграцияланған пән: балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулер атомының көлемін анықтау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйелер ауруларының алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы ас қорыту және эндокриндік жүйелер ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына оның қоршаған орта факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді тіршілік ету ортасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардағы тірек-қимыл аппараты мен тері аурулары
Интеграцияланған пән: балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулер атомының көлемін анықтау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы тірек-қимыл аппараты мен тері ауруларының алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы тірек-қимыл аппараты мен тері ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына зиянды әсер ететін факторларды жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді оның тіршілік ету ортасы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Балалар фтизиатриясы
Балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және профилактика үшін қосымша зерттеулер көлемін анықтау дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балаларда туберкулездің пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Гинекология
Интеграцияланған пән: балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғауды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, отбасын жоспарлау; ғылыми принциптер негізінде контрацепция әдістерін қолдану, балалар гинекологиялық ауруларының алдын алуды диагностикалау, емдеу. Балалар мен жасөспірімдердегі гинекологиялық науқастардың емдеу-диагностикалық жұмысының негізгі кезеңдерін игеру. Онкогинекология: түрлері, даму себептері, диагностикасы және емделуі. Алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар педиатрға кәсіби міндеттерді еркін шешуге, өз қызметін жетілдіруге және балалар мен жасөспірімдердің репродуктивті денсаулығын сақтау саласында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді. Интеграцияланған пән: балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғауды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру, отбасын жоспарлау; ғылыми принциптер негізінде контрацепция әдістерін қолдану, балалар гинекологиялық ауруларының алдын алуды диагностикалау, емдеу. Балалар мен жасөспірімдердегі гинекологиялық науқастардың емдеу-диагностикалық жұмысының негізгі кезеңдерін игеру. Онкогинекология: түрлері, даму себептері, диагностикасы және емделуі. Алынған теориялық білім мен практикалық дағдылар педиатрға кәсіби міндеттерді еркін шешуге, өз қызметін жетілдіруге және балалар мен жасөспірімдердің репродуктивті денсаулығын сақтау саласында зерттеулер жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар жұқпалы аурулары клиникалық иммунология және микробиологиямен
Интеграцияланған пән: балалардың қазіргі заманғы инфекционологиясының базалық негіздерін қалыптастыру, оның клиникалық микробиологиямен, иммунологиямен өзара байланысы; пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы жұқпалы аурулардың алдын алу үшін қосымша зерттеулер атомының көлемін анықтау дағдылары. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балаларда жұқпалы аурулардың пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Клиникалық патоморфология және сот медицинасы
Интеграцияланған пән: балаларда жиі кездесетін аурулар мен шұғыл жағдайларды өмір бойы және өлімнен кейінгі патоморфологиялық диагностикалау дағдыларын қалыптастыру: патологиялық аутопсия, хаттама, эпикриз, диагнозды тұжырымдау, диагноздарды салыстыру, биопсиялық зерттеуге материал алу ережелері, патогистологиялық қорытынды. Заңнама шеңберіндегі сот-медициналық сараптаманың процестік, ұйымдастырушылық негіздері. Перинаталдық кезеңде және нәресте кезінде қайтыс болған ұрықтар мен балалардың мәйіттерін патологиялық зерттеудің ерекшеліктері. Зорлық-зомбылықсыз және зорлық-зомбылықсыз өлімнің әртүрлі белгілері бар балалардың мәйіттерін сараптау дағдылары. Қайтыс болу туралы дәрігерлік куәлікті толтыру, балалардың қайтыс болу себептерін кодтау.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Менеджмент
Басқару ақпараттық және функционалдық процесс ретінде. Басқарудың принциптері мен әдістері. Қазіргі заманғы басқару тәсілдері. Басқарудағы интеграциялық процестер. Басқарудың ақпараттық жүйесі. Басқару жүйесіндегі бақылау. Ұйым жүйе ретінде. Негізгі басқару функциялары. Басқарудағы процестерді байланыстыру. Басқару жүйесіндегі көшбасшы. Көшбасшылық, билік және көшбасшылық. Қызметті үздіксіз жетілдіру. Іскерлік этика.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейіндегі балалар офтальмологиясы
Диагностика, емдеу, диспансерлеу, көру органы мен қосымша аппараттың жиі кездесетін ауруларының алдын алу және алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсетуде шұғыл офтальмологиялық көмек көрсетуге қатысты теориялық және практикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Этика және деонтология. Көрсетілетін қызметтердің процестерін құжаттау. Алынған білім педиатрға диагностикалық зерттеулердің деректері және көру органы мен бағынышты аппараттың патологиялық процестері, күйлері, реакциялары мен аурулары туралы деректерді талдау негізінде олардың пайда болуының, дамуы мен аяқталуының жалпы заңдылықтары мен тетіктері туралы білімді пайдалана отырып, кәсіби дәрігерлік міндеттерді тиімді шешуге, сондай-ақ оларды анықтау принциптерін (алгоритмдерін, стратегиясын) және әдістерін тұжырымдауға мүмкіндік береді, емдеу және алдын алу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы қан және лимфа аурулары
Интеграцияланған пән: балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулер көлемін анықтау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы гемопоэтикалық және лимфитикалық жүйелер ауруларының алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы гемопоэтикалық және лимфитикалық жүйелер ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына оның қоршаған орта факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді тіршілік ету ортасы.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Басқару психологиясы
Кәсіби салада ұйымдастырушылық және басқару қызметін тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін басшының психологиялық басқарушылық мәдениетін қалыптастыру. Басқару функцияларының психологиясы, жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, үйлестіру, ынталандыру, ынталандыру, коммуникациялар мен шешімдерді басқару. Тұлға басқару, әлеуметтену және тұлғалық даму объектісі ретінде. Бастың психологиялық портреті. Көшбасшылық пен көшбасшылық психологиясы, басшының этикасы және әлеуметтік жауапкершілігі. ҚР заңнамасы аясындағы қызмет. Көшбасшының өзін-өзі дамытуы. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасы, ұйымның корпоративтік мәдениеті, ұжымдағы психологиялық климат және командалық жұмыс психологиясы.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмектегі балалар аурулары
Алғашқы медициналық-санитариялық көмек көрсетуде балаларды диагностикалау, аурулар мен жағдайларды емдеу, медициналық оңалту, салауатты өмір салтын алдын алу және қалыптастыру және санитариялық-гигиеналық ағарту бойынша дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру; Денсаулық сақтау ұйымдарында негізгі есептік-есепке алу құжаттамасын және электрондық құжат айналымын жүргізу; эпидемияға қарсы іс-шаралар мен вакцинациялауды, диспансерлеуді жүргізу. Алынған білім учаскелік педиатрдың балалардың денсаулығын қорғаудағы, баланың үйлесімді дамуын қамтамасыз етудегі, ата-аналарға оны тәрбиелеуде, соматикалық және жұқпалы аурулардың алдын алудағы негізгі міндеттерін іске асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педиатриядағы нутрициология
Толыққанды және шала туылған балаларды тамақтандыру әдістемесі бойынша, жасын және өмір салтын ескере отырып, балалардың ұтымды тамақтануын ұйымдастыру саласында білімді қалыптастыру; балаларды парентеральді тамақтандыру әдістемесі; оңалту кезеңінде әртүрлі патологиясы бар балалар жасындағы пациенттерге диеталық терапияны тағайындау қағидаттары бойынша; дағдылар: антропометрия деректері бойынша баланың тағамдық мәртебесін бағалау; диетаны құру және оңалтуды ескере отырып, нутрацевтикалық түзету жүргізу баланың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктері; тамақтану арқылы тапшылықты анықтау және түзету; әр түрлі нозологиялық бірліктерде емдік тамақтануды ұйымдастырудың негізгі принциптерін қолданыңыз. Алынған білім педиатрға өз қызметінде толық көлемде медициналық көмек көрсетуге және балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейіндегі балалар оториноларингологиясы
Балалардағы Лор органдарының жиі кездесетін ауруларын диагностикалауға, емдеуге, диспансерлеуге, алдын алуға және алғашқы медициналық-санитариялық көмекте шұғыл оториноларингологиялық көмек көрсетуге қатысты теориялық және практикалық білімді, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру. Этика және деонтология. Көрсетілетін қызметтердің процестерін құжаттау. Алынған білім педиатрға өз қызметінде толық көлемде медициналық көмек көрсетуге және балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы кардиореспираторлық жүйенің аурулары
Интеграцияланған пән: балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулер көлемін анықтау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы кардиореспираторлық жүйе ауруларының алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы кардиореспираторлық жүйе ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасы факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Шет тілі (кәсіби)
Кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді (лингвистикалық, әлеуметтік-лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени, стратегиялық, дискурсивті және прагматикалық) қалыптастыру және дамыту. Ғылыми қызметте қажетті жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін Кәсіби шет тілін меңгерудің жеткілікті деңгейін қалыптастыру.
Оқу жылы - 5
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Клининикалық эпидемиология
Азаматтардың денсаулығын сақтау үшін жағдай жасауға бағытталған дәлелді медицина қағидаттарын пайдалана отырып, клиникалық эпидемиологиялық зерттеулер жүргізу бойынша құзыреттерді қалыптастыру; ерте диагностикалау, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау іс-шаралар кешенін жүзеге асыру бойынша; мақсаттарды таңдау мен міндеттерді тұжырымдауды, жоспарлауды, барабар әдістерді іріктеуді, жинауды, жинауды қоса алғанда,ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша, ақпараттық технологияларды өңдеу, пайдалану, деректерді талдау және оларды көпшілік алдында ұсыну. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте ерте диагностикалық іс-шаралар кешенін жүзеге асыру, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтау, сондай-ақ адам денсаулығына оның тіршілік ету ортасының факторларының зиянды әсерін жоюға бағытталған.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Педиатриядағы жедел медициналық көмек
Балаларға сындарлы және терминалдық жағдайларда көмек көрсетудің ұйымдастырушылық негіздерін, балалардағы сындарлы жай-күйді диагностикалау, шұғыл және сындарлы жағдайларда балаларға синдромдық терапия жүргізу дағдыларын қалыптастыру; сындарлы жағдайларда шұғыл көмек көрсету, емдеу және мониторинг аппаратурасын пайдалану тәсілдерін меңгеру; өкпені мәжбүрлеп желдету, трахея интубациясы, жергілікті және өңірлік ауырсынуды басатын әдістер; кешенді жүрек-қан тамырлары және церебральды реанимацияны жүргізудің заманауи әдістері. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Амбулаториялық-емханалық балалар хирургиясы
Балалар хирургиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген емханалық жағдайларда балалар жасындағы хирургиялық патологияны диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ақпараттық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, этика және деонтология. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Амбулаториялық-емханалық педиатрия
Профилактикалық іс-шаралар кешенін ұйымдастыру және жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру (әртүрлі жастағы топтардағы балаларды динамикалық медициналық бақылау, оларды кіші мамандықтағы дәрігерлердің кешенді тексерулерінің жиілігі); үйде және емханада емдеу-консультациялық көмек көрсету; Мектепке дейінгі балалар мекемелері мен мектептерінде диспансерлеу және оңалту, емдеу-профилактикалық көмек көрсету; эпидемияға қарсы іс-шараларды және егу иммунопрофилактикасын жүргізу; балалар мен жасөспірімдерде шұғыл жағдайларда алғашқы медициналық көмек көрсету; медициналық құжаттаманы, оның ішінде электрондық түрде жүргізу. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Денсаулық сақтау мекемелерін басқарудың қазіргі заманғы практикасының негізгі функциялары мен қағидаттары және стратегиялық және жедел жоспарлау жүйелері туралы білімді қалыптастыру; Денсаулық сақтау ұйымдарын диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, ұйымның сыртқы және ішкі ортасын бағалау дағдылары; іскерлік ортада коммуникациялар мен тұлғааралық қарым-қатынасты жүзеге асыру; жекелеген қызметкерлердің басшылығымен немесе іс-әрекеттерімен байланысты қызметті жүзеге асыру, бағыныстыларға көмек көрсету; ғылыми негізде білім беру қызметтері нарығының конъюнктурасының өзгеруіне және тұтынушылардың сұранысына байланысты медициналық мекеменің жұмысын ұйымдастыру, өндірістік-шаруашылық қызметін жоспарлау. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте іскерлік процестерді, басқару процестерін және денсаулық сақтау ұйымдарының жұмыс істеу процестерін тиімді ұйымдастыру үшін қажет.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалардағы зәр шығару жүйесінің аурулары
Интеграцияланған пән: балалар жасындағы пациенттерге тексеру жүргізу, Тексеру нәтижелерін түсіндіру, алдын ала диагноз қою, диагнозды нақтылау үшін қосымша зерттеулер көлемін анықтау, клиникалық диагнозды тұжырымдау, фармакотерапия және балалардағы зәр шығару жүйесі ауруларының алдын алу дағдыларын қалыптастыру. Пациенттерді басқару тактикасы. Этика және деонтология мәселелері. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте денсаулықты сақтауға және нығайтуға, балалардағы зәр шығару жүйесі ауруларының пайда болуының және/немесе таралуының алдын алуға, оларды ерте диагностикалауға және емдеуге, олардың пайда болу және даму себептері мен жағдайларын анықтауға, сондай-ақ адам денсаулығына зиянды әсерді жоюға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.оның тіршілік ету ортасы факторлары.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цифрлық медицина
Медицина және денсаулық сақтау саласындағы цифрлық технологиялар, медициналық ақпаратты өңдеудің заманауи бағдарламалық және аппараттық құралдары, медициналық ақпаратты өңдеу процестері мен тәсілдері, дәрігердің кәсіби қызметіндегі ақпараттық ағындарды практикалық пайдалану жолдары, Интернеттің медициналық ресурстары, телемедициналық қызметтердің нысандары мен мүмкіндіктері; компьютерлік қосымшаларды, ақпараттық қолдау құралдарын пайдалану дағдылары мен дағдылары туралы білімді қалыптастыру медициналық шешімдерді, автоматтандырылған медициналық-технологиялық жүйелерді. Алынған білім педиатрға медицина және денсаулық сақтау міндеттерін шешу үшін медициналық қызметте қажет: медициналық қызметтерді жоспарлау; жасанды интеллект көмегімен диагноз қою; тағайындалған препараттың дұрыстығын және оның дозасын тексеру; аурулардың толық тарихына қол жеткізу және медициналық көмекке жүгіну, жағдайлар немесе пациенттер туралы хабарламалар мен ескертулер; бос ресурстардың болуы туралы ақпаратқа қол жеткізу (препараттарды, медициналық бұйымдарды, техниканы, көрсетілетін қызметтерді, кереуеттерді) қайта бағыттауға арналған; медициналық зерттеулер, емдеу стандарттары мен хаттамаларын әзірлеу және т. б. үшін сенімді иесіздендірілген ақпаратқа қол жеткізу.
Оқу жылы - 5
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Балалар аурулары
Қазіргі заманғы зерттеу әдістері мен ғылыми деректер негізінде балалар жасындағы негізгі ауруларды диагностикалау, емдеу, алдын алу және Балаларға шұғыл көмек көрсету дағдыларын қалыптастыру. Жүкті әйелдер мен жас балалардың патронажы. Профилактикалық тексерулер. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің (емдеу-профилактикалық, медициналық-әлеуметтік) және диспансерлік бақылаудың тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 12
-
Балалар гинекологиясы
Балаларға гинекологиялық көмекті ұйымдастыру негіздері бойынша және гинекологиялық аурулары бар балаларды жүргізу алгоритмі бойынша білімді қалыптастыру; қазіргі заманғы әдістер мен ғылыми деректер негізінде балалар гинекологиялық науқастарына диагностика, емдеу, профилактика, диспансерлік бақылау, оңалту, медициналық-әлеуметтік және шұғыл көмек көрсету дағдылары. Жасөспірімдердің контрацепциясы. Электрондық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, өзін-өзі бақылау, пациенттерді қолдау. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмектегі балалар фтизиатриясы
Қазіргі заманғы әдістер мен ғылыми деректер негізінде туберкулезбен ауыратын науқастарды ерте және дифференциалды диагностикалау, емдеу және алдын алу және жүргізу, балалар мен жасөспірімдерде шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету, амбулаториялық жағдайларда ерекше және спецификалық емес профилактика жүргізу, емхана жағдайында балаларды диспансерлеуді жүргізу алгоритмдері бойынша жұмыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; баланы жүргізудің тиімділігін бағалау дәлелді медицина тұрғысынан. Ақпараттық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, этика және деонтология. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалардағы анестезиологиялық және реанимациялық жұмыстарды ұйымдастыру
Анестезиологты алғашқы тексеру, анестезия картасын, анестезия хаттамасын, балалар реаниматологының күнделігін, операция алдындағы тексеруді, премедикацияны және жалпы анестезиологияны толтыру; балаларда жүрек-өкпе және кеңейтілген жүрек-өкпе реанимациясын жүргізу; балалар жасындағы Анестезиология және реаниматология саласындағы жаңа технологиялар мен әдістемелерді меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Алынған білім дифференциалды-диагностикалық іздеуді жүргізе алатын, медициналық көмекті толық көлемде, оның ішінде ауыр жағдайларда көрсете алатын, балалар өмірінің барлық жас кезеңдерінде өмір мен денсаулықты сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізе алатын және өзінің кәсіби міндеттерін табысты шеше алатын дербес кәсіби емдеу-диагностикалық қызметке педиатрды дайындауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар жұқпалы аурулары
Қазіргі заманғы әдістер мен ғылыми деректер негізінде инфекциялық аурулары бар пациенттерді ерте және дифференциалды диагностикалау, емдеу және алдын алу және жүргізу, инфекциялық патологиясы бар балалар мен жасөспірімдерде шұғыл жағдайларда алғашқы көмек көрсету, амбулаториялық жағдайларда балаларда инфекцияның ерекше және спецификалық емес профилактикасын жүргізу, балаларды диспансерлеуді жүргізу алгоритмдері бойынша жұмыс дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру емхана жағдайында; дәлелді медицина тұрғысынан баланы жүргізудің тиімділігін бағалау. Ақпараттық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, этика және деонтология. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алғашқы медициналық-санитарлық көмек деңгейіндегі балалар жасындағы аурулардың интеграциялық жүргізілуі
Балаларда: диарея, пневмония, тамақтанудың бұзылуы, анемия, төмен салмақ, тамақ проблемалары, құлақ проблемалары сияқты аса маңызды ауруларды жүргізу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру; дәлелді медицинаға негізделген, шұғыл көмек көрсетуде және ауруханаға жатқызуда балаларды ауырлық дәрежесі және ерте шешім қабылдау бойынша, қауіптің жалпы белгілері бойынша сұрыптау. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте тамақтану, иммундау аспектілері және баланың денсаулығына әсер ететін басқа да маңызды факторлары бар балалық шақ ауруларын басқаруды жақсартуға мүмкіндік береді, нәтижесінде сырқаттанушылық, өлім-жітім және мүгедектік деңгейінің төмендеуіне, сондай-ақ балалардың физикалық және психикалық дамуының жақсаруына әкеледі.
Оқу жылы - 6
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Балалар хирургиясы
Балалар хирургиясы саласындағы заманауи ғылыми жетістіктерге негізделген стационарлық жағдайларда балалар жасындағы хирургиялық патологияны диагностикалау мен емдеудің негізгі принциптері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ақпараттық жүйеде құжаттамамен жұмыс. Қарым-қатынас дағдылары, этика және деонтология. Алынған білім педиатрға кәсіби қызметте медициналық көмек көрсетудің тиісті сапасын қамтамасыз ету жолымен балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын сақтауға және жақсартуға бағытталған іс-шаралар кешенін жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Неонатологиядағы диагностика мен емдеудің заманауи тәсілдері
Жаңа туған нәрестенің денесіндегі физиологиялық және патологиялық процестер туралы білімді қалыптастыру; жаңа туған нәрестелер мен шала туылған нәрестелерді тексеру әдістерін игеру, реанимация және қарқынды терапия дағдыларын, ауыр науқастарды және терең шала туылған нәрестелерді тамақтандыру және күту әдістерін игеру; өмірдің алғашқы төрт аптасындағы балалардағы ауруларды диагностикалау мен емдеудің оңтайлы әдістерін қолдану дағдылары, сондай-ақ науқас жаңа туған нәрестелерді оңалту, неонаталдық кезеңде адамның бүкіл кейінгі өмірінде денсаулық жағдайын қалыптастыру үшін қажетті жағдайлар жасау; жаңа туған балалардың патологиясы кезінде жоспарлы және шұғыл көмек көрсету. Алынған білім педиатрға медициналық қызметте, оның ішінде ауыр жағдайларда толық көлемде медициналық көмек көрсетуге, жаңа туған балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау бойынша профилактикалық және оңалту іс-шараларын жүргізуге және өзінің кәсіби міндеттерін ойдағыдай шешуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 6
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Балаларда жиі кездесетін ауруларды диагностикалау, емдеу, динамикалық бақылау үшін жалпы қабылданған, дамып келе жатқан және үнемі жаңартылып отыратын білімді қоса алғанда, биомедициналық, клиникалық, эпидемиологиялық және әлеуметтік-мінез-құлық ғылымдары саласындағы білімді практикада қолданады.
- Медициналық ұйымдарда және олардың құрылымдық бөлімшелерінде балалардың денсаулығын қорғау саласындағы ұйымдастыру, басқару қағидаттарын сақтайды.
- Пациенттермен, олардың отбасыларымен және медицина қызметкерлерімен тиімді ақпарат алмасуға және ынтымақтастыққа әкелетін тұлғааралық және коммуникативтік дағдыларды сақтайды.
- Дәлелді медицина негізінде балаларды қабылдау, диагностикалау, емдеу, динамикалық бақылау және балалар арасында сауықтыру іс-шараларын жүргізеді.
- Өзінің біліктілігі шеңберінде жаңа тәсілдерді енгізу және ақпараттық коммуникациялық технологияларды меңгеру негізінде көрсетілетін қызметтер үдерістерін құжаттау үшін денсаулық сақтау саласындағы ақпаратты тиімді пайдаланады.
- Емдеу нәтижелерін бағалау негізінде және ғылыми деректерге негізделген зерттеу жүргізу кезінде ғылыми білімді қолданады.
- Балалар халқының ауруларын диагностикалауға, емдеуге және алдын алуға бағытталған тиісті және тиімді іс-шараларды қамтитын тиімді пациент-орталықтандырылған күтімді қамтамасыз етеді.
- Уақтылы және сапалы медициналық көмек көрсету үшін жас ерекшеліктерін ескере отырып, шұғыл немесе тәртіпте науқас балаларды госпитализациялауға көрсеткіштерді анықтайды.
- Үздіксіз жеке және кәсіби өсуді қолдайды, өмір бойы өзін-өзі бағалау және оқыту негізінде үздіксіз жетілдіріледі.
- Денсаулық сақтау ұйымдарындағы қоғамдық денсаулық сақтау, санитарлық-гигиеналық режим және еңбек қауіпсіздігі, қоршаған ортаның эпидемиологиялық қауіпсіздігі нормаларын сақтайды.
- Сапалы медициналық қызмет көрсетуді қамтамасыз ету үшін Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы заңнамасы шеңберінде өз қызметін жүзеге асырады.
- Кәсіби міндеттерді орындауға беәімді, медициналық қызмет көрсету сапасын үнемі жақсарту үшін этикалық қағидаттарды сақтайды.
- Биоқатерлерді бағалау, балаларға қауіпсіз көмек көрсету, медициналық персоналды қорғау және халықтың денсаулығын сақтау үшін педиатриялық қызметте профилактикалық және сауықтыру іс-шараларын жүргізеді.