6B04102 Маркетинг саласындағы іскерлік әкімшілендіру бакалавры в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Үнемі өзгеретін ортада заманауи әдістерді, құралдарды және цифрлық технологияларды қолдана отырып, тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынас құру үшін брендтік стратегияны және тұрақты бәсекелестік артықшылықты жасай алатын, әлеуметтік жауапты, білімді маркетологты даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 248
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Баға белгілеу
"Курстың мақсаты-маркетингтегі баға белгілеу әдістері мен стратегияларын зерттеу және оларды қолданудың практикалық дағдыларын игеру. Курста компаниялардың әр түрлі сегменттері мен бағыттары негізінде баға белгілеудің әр түрлі модельдері қарастырылады: маржа негізінде қызмет көрсету шығындары, қызметтердің нарықтық құны негізінде тұрақты және икемді баға белгілеу. Нарықтағы бағаны орналастыру және белгіленген бағаға байланысты нарықтық үлестерді бөлу моделі зерттелетін болады. Студенттер нарықта және корпоративтік сегментте өнім құнын қалыптастыру модельдерімен танысады, кешенді баға ұсынысын жасайды және топтық жобалар шеңберінде баға бойынша келіссөздер жүргізеді. Курсты игеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, ситуациялық мәселелерді шешуді, сондай-ақ компанияның баға стратегиясын талдауға және жетілдіруге бағытталған командалық жобаны жүзеге асыруды қамтиды."
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы маркетинг
Курс студенттерге жағдайлық зерттеулер жүргізу арқылы нарық пен бәсекелестерді сыни тұрғыдан талдау үшін қажетті құралдарды ұсыну мақсатында сән индустриясында қолданылатын маркетингтің негізгі ұғымдарын игеруге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды зерттеуді қамтиды: іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру, іс-шаралар маркетингі, тәуекелдерді басқару және сән іс-шараларының жаңа тенденциялары. Курсты игеру сонымен қатар сән топтамасының ассортиментін таңдауға және құрастыруға, әртүрлі сату арналары үшін баға белгілеу және жылжыту процесіне әсер ететін механизмдерді түсінуді қамтамасыз етеді. Студенттер жеке де, топтарда да бұл білімді ситуациялық есептерді шешу, жағдайларды талдау және жобалық жұмысты орындау арқылы игереді.
Несиелер - 5
-
Сән индустриясындағы ивент-менеджмент
Пән сән индустриясындағы сән көрсетілімдерін, инсталляцияларды және басқа да іс-шараларды сәтті ұйымдастыру және өткізу үшін ұйымдастырудың негізгі принциптері мен стратегияларын зерттеуге бағытталған. Курс келесі тақырыптарды зерттеуді қамтиды: іс-шараларды жоспарлау, ұйымдастыру және үйлестіру, іс-шаралар маркетингі, тәуекелдерді басқару және сән іс-шараларының жаңа тенденциялары. Студенттер сән іс-шараларының әртүрлі аспектілерін жоспарлауда, үйлестіруде және басқаруда практикалық дағдыларды меңгереді: іс-шаралар түрлері, қолайлы орынды таңдау, бюджетті басқару, кесте құру, модельдерді таңдау, сондай-ақ аудиторияны тарту үшін коммуникациялық стратегияларды әзірлеу. Студенттер жеке, топтарда да бұл білімді ситуациялық мәселелерді шешу, кейстерді талдау және жобалық жұмысты орындау арқылы игереді.Студенттер сән іс-шараларының әртүрлі аспектілерін жоспарлауда, үйлестіруде және басқаруда практикалық дағдыларды меңгереді: іс-шаралар түрлері, қолайлы орынды таңдау, бюджетті басқару, кесте құру, модельдерді таңдау, сондай-ақ аудиторияны тарту үшін коммуникациялық стратегияларды әзірлеу. Студенттер жеке де, топтарда да бұл білімді ситуациялық мәселелерді шешу, жағдайларды талдау және жобалық жұмысты орындау арқылы игереді.
Несиелер - 5
-
Маркетингтік стратегия
Курстың мақсаты-компанияның маркетингтік стратегияларын әзірлеу және іске асыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Курста келесі бөлімдер бар: бизнестегі маркетингтің рөлі, компаниядағы маркетингті ұйымдастыру, маркетингтік стратегия, Стратегиялық және тактикалық маркетинг жоспары, маркетингтік бюджет, маркетингтік іс-шаралардың тиімділігі, маркетингті бақылау, бағалау және аудит. Студенттер ситуациялық міндеттерді және бірлескен кейс-стадилерді шешу барысында маркетинг стратегияларын таңдауды, іске асыруды және бақылауды қамтамасыз ететін кәсіби функцияларды меңгереді.
Несиелер - 5
-
Халықаралық бизнес
Курста халықаралық бизнес-ортада қазіргі менеджерлер кездесетін динамика мен сын-қатерлер қарастырылады; жаһанданудың тауарлар мен қызметтердің бәсекеге қабілеттілігіне әсері; халықаралық бизнестің дамуына әсер ететін негізгі факторлар, бизнесті ұйымдастыру формалары, халықаралық бизнестің негізгі стратегиялары қарастырылады, сонымен бірге курстың мәдени айырмашылықтарды түсінуге және мәдениеттер объективі арқылы басқару мәселелерін талқылауға баса назар аударылады, мәдениетаралық коммуникациялар және халықаралық мәселелер. Студенттер бұл білімді ситуациялық есептерді шешу, іскерлік ойындар өткізу және кейстерді шешу арқылы меңгереді.
Несиелер - 5
-
Маркетинг аясындағы таңдаулы тақырыптар
Курстың мақсаты-академиялық ұтқырлық шеңберінде оқытуды қоса алғанда, кәсіби білім мен дағдыларды алуға бағытталған маркетингтің мамандандырылған және өзекті мәселелерін зерттеу. "Маркетинг саласындағы таңдаулы тақырыптар" курсы ұсынылған бейіндік пәндер каталогын толықтырады. Оқу барысында студент өздерінің кәсіби қызығушылықтарына сәйкес таңдалған маркетинг курсын оқи алады. Осыған байланысты студент жазғы/қысқы мектепте, академиялық ұтқырлық бағдарламасы бойынша немесе танылған онлайн платформаларда оқу арқылы таңдалған маркетинг курсын игере алады. Игерілген курс ресми және бейресми білім берудің оқу нәтижелерін тану мәселесін қарастыру үшін негіз бола алады.
Несиелер - 5
-
Халықаралық дағдарысты басқару
Курс халықаралық саясат пен қақтығыстардың табиғаты мен соңғы тарихын зерттеуге ; сыртқы саясатты тұжырымдау мен іске асырудың теориясы мен практикасы туралы жалпы түсінік алу; негізгі жаһандық және аймақтық сыртқы саяси сын-қатерлерді бағалау үшін қажетті аналитикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Барлық адами және табиғи апаттар "шешілуге келе бермейді". Тиімді жоспарлау проблеманы нақты сипаттауды және кейде "соңғы нүкте" немесе "соңғы күй"деп аталатын қажетті нәтижеге нақты көзқарасты қажет етеді. Жанжал туындаған жағдайда жоспарлаушылар, тіпті соңғысы қылмыстық әрекеттер жасаса да, қарсылас тараптың уәждерін түсінуі керек. Курс студенттерді сыныптағы сабақтарға бейімделген нақты өмірлік жағдайларға сүйене отырып, мақсатты топтың жұмысына қатысуға тартады. Сценарийлер студентке жұмыс топтары шеңберіндегі дағдарыстық жағдайларды талдауға және шешуге мүмкіндік береді.
Несиелер - 5
-
Жеке бизнесті құру
Курс жеке бизнесті құру мен жүргізудің ұйымдастырушылық және басқарушылық аспектілерін зерттеуге бағытталған. Курстың мақсаты - өз бизнесін құру процесін зерттеу және практикалық қолдану: идеядан жүзеге асыруға дейін. Курс барысында студенттер бизнес-идеяларды сынауды, жаңа бизнес құрудың озық тәжірибелерін, шешім қабылдау және стартап-компанияны басқару құралдарын пайдалануды үйренеді. Курс кәсіпкерлік көзқарасты дамытады, кәсіпкерлік ойлауды тәрбиелейді және шығармашылық ойлау қабілетін дамытуға ықпал етеді. Жоба барысында маркетингтік зерттеулер негізінде студенттер мақсатты аудитория мен тұтынушы профилін анықтап, жаңа стартап өнімін әзірлейді.
Несиелер - 5
-
Компанияның бизнес-моделін құру
Курс заманауи әдістерді қолдана отырып дәстүрлі және инновациялық бизнес модельді құруға бағытталған. Осы курсты оқып-үйрену студенттерге кез келген ұйымның бизнес-моделін жасауға және бизнестің рентабельділігін арттырудың тиімді тәсілдерін жасауға, стартап жобаларды әзірлеу мен іске асыруға бағытталған. Ол бір жағынан компанияның ішкі потенциалын айқындауға, екінші жағынан сыртқы факторларды объективті бағалауға, сондай-ақ жаңа идеяларды табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Курсты әзірлеу барысында табысты компаниялардың бизнес-кейстері зерттеледі, сонымен қатар зерттелетін компания үшін қолданыстағы бизнес жүйесіне сыни талдау жасалады.
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық менеджмент
Курс халықаралық нарықтағы басқарумен байланысты мәдениетаралық және басқарушылық мәселелерді қарастырады. Осы курсты зерделеу барысында студенттер халықаралық нарықтарға шығу кезінде және өз ішкі нарықтарында халықаралық бәсекелестермен әсер ету кезінде компаниялардың кездесетін мүмкіндіктері мен проблемаларын талдауға және түсінуге мүмкіндік алады. Халықаралық бәсекелестік жағдайында әртүрлі мамандандырылған басқару рөлдері үшін қол жетімді әртүрлі құралдар мен аналитикалық құзыреттерге ерекше назар аударылады. Студенттер бұл аспектілерді кейс стадиді талдау, ситуациялық есептерді шешу, топтық талқылаулар арқылы меңгереді.
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметті экономикалық талдау
Курс кәсіпкерлік қызметтің нәтижелілігін, кәсіпорынның экономикалық жағдайын және әлеуетін талдау мен бағалауды үйрету, капитал салымын жасау және ресурстарды пайдалану тиімділігін өлшеу, сыртқы ортаның ықпалы мен айқынсыздық жағдайында экономикалық өсімнің негізгі факторлары мен резервтерін анықтау мақсатын көздейді. Студенттер өз бетінше және топ құрамында кәсіпкерлік қызметке экономикалық талдау жүргізу тәжірибесін меңгереді, бизнес-кейстерді талдайды, зерттеу нәтижелері бойынша презентациялар ұсынады.
Несиелер - 5
-
Инновациялық маркетинг
Курс маркетингтік инновацияның негізгі теориялары мен тұжырымдамаларымен таныстырады: инновациялық маркетинг тұжырымдамасы; компанияның инновациялық даму стратегиялары; жаңа өнім / қызмет тұжырымдамасын және оны нарықта жылжыту стратегиясын әзірлеу, компанияның инновациялық дамуын басқару, инновацияларды жобалау, инновациялық маркетингтің тиімділігі. Инновациялық маркетинг саласындағы шетелдік және отандық компаниялардың тәжірибесін зерделеу негізінде студенттер нарықтық жағдайларды талдау негізінде жеке «go to market» жобасының идеясын қалыптастырады, содан кейін нарыққа шығарылатын жаңа өнім / қызметке бизнес-модель мен маркетингтік жоспар жасайды.
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік қызметті модельдеу
Курс кәсіпкерлік қызметті модельдеудің теориялық және практикалық әдістерін үйренуге бағытталған. Оқу пәні кәсіпкерлік қызметті талдау мен болжау әдістерін пайдалану, стратегиялық және бизнес жоспарлау әдіснамасын меңгеруге мүмкіндік береді. Осы курсты оқып үйрену нәтижесінде білім алушы кәсіпкерлік қызметтің ағымдағы жағдайын бағалау, болжам жасау, кәсіпкерлік қызметті модельдеудің заманауи құралдарын қолдану, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларын иеленеді.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Курс академиялық жазудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер оқу әдебиеттерін жинақтау, талдау, сыни тұрғыдан бағалай отырып, эссе, мақала, аналитикалық есеп, т.б. жазуды үйренеді. Сондай-ақ халықаралық дәйексөз стандарттарына сәйкес әдебиет көздерін тиімді пайдалану дағдыларын меңгереді. Курс игерген дағдыларын көрсететін эссе жазумен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық және инновация
Бұл курс көшбасшылық пен инновацияның негізгі теорияларын қамтиды және жұмыс берушілер іздейтін жаһандық дағдылардың дамуына ықпал етеді. Курс сондай-ақ ұйымдағы инновацияларды ынталандыруға арналған жаңа құралдармен, оның ішінде зерттеулер жүргізу әдістерімен және инновацияларды әзірлеу үшін зерттеулерді қолданумен таныстырады. Іс-шаралар (ми шабуылы, командалық тапсырмалар және т.б.) инновациялық мәселені шешудің жолын және оны жүзеге асыру үшін көшбасшылық дағдыларды қолдану тәсілдерін ұсыну үшін шағын зерттеу жобасын жүзеге асыру және ұсыну үшін контекст береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Студенттер экология, техногенді әсер етудің негізгі түсініктерін және тұрақты дамудың принциптерін меңгереді. Студенттер практикалық тапсырмаларды орындай отырып, биосфераның негізгі заттарының белгілерін сипаттайды, тірі ағзалардың жаһандық рөлін түсіндіреді. Топпен жұмыс жасай отырып, студенттер халықаралық ұйымдардың статистикалық материалдарына сүйене отырып, тұрақты дамудың жергілікті, өңірлік, мемлекеттік және жаһандық деңгейлерінің сипаттамасын құрайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Курс білім алушыларда құқық пен заңнама негіздерін, оның ішінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама негіздерін, құқық көздерінің жүйесін, құқықтық қатынастардың түсінігі, элементтері мен мазмұнын, құқықтық жауапкершіліктің мәнін, сондай-ақ салалық (әкімшілік, қылмыстық, азаматтық және т.б.) заңнаманың негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер түрлі практикалық жағдайларды талдау және құқықтық кейстерді шешу арқылы құқықтық санаттармен жұмыс істеу, азаматтар мен ұйымдардың құқықтары мен заңды мүдделерін іске асыруды қамтамасыз етуге бағытталған өтініштер мен арыздарды құрастыру, заңнама нормаларын қолдану дағдыларына ие болады. Курсты оқу нәтижелері бойынша студенттер сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және оған қарсы іс-қимыл жөніндегі мемлекет саясатының негізгі үрдістеріне бағдар алады, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтарға қарсы күресте сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың нормаларын қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі математика
Бұл курс іргелі санау дағдыларын қалыптастыру және бизнес саласындағы іргелі пәндер үшін қажетті аналитикалық дағдыларды дамыту үшін әзірленген. Курс барысында студенттер іскерлік сценарийлер контекстінде функциялар, логарифмдер, шектер, туындылар, интегралдар және матрицалар сияқты негізгі математикалық ұғымдарды қолдану дағдыларын меңгереді. Курс соңында студенттердің осы математикалық құралдарды нақты іскерлік жағдайларда қолдануын бағалайтын кешенді жазбаша емтихан өткізіледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикаға кіріспе
Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық есеп 1
Курс қаржылық есеп негіздерін бизнес тілі ретінде оқуға бағытталған. Курс шеңберінде студенттер қаржылық есептің функцияларын, бухгалтерлік есеп циклін, қаржылық жағдай туралы есеп, шығыстар туралы есеп, меншікті капиталдағы өзгерістер туралы есеп және ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп сияқты негізгі қаржылық есептерді қалыптастыруды үйренеді. Курс АССА форматы бойынша жазбаша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнестегі компьютерлік қолданбалар
Курс бизнес мәселелерін тиімді шешу үшін компьютерлік технологияларды қолдануға арналған. Ол деректерді жинау және өңдеу, деректерді өңдеу және тексеру (Validation), үлкен және жиынтық кестелермен жұмыс істеу, кірістірілген функцияларды пайдалану, аналитикалық құралдарды пайдалану, аралық қорытындыларды алу, есеп үлгілерін жасау және деректерді визуализациялауды қамтиды. Жетілдірілген функционалдылықты пайдалана отырып, студенттер деректерді талдайды және визуализациялайды, есептерді жасайды және қаржылық модельдеу, бухгалтерлік есепті автоматтандыру және т.б. үшін күрделі есептеулерді орындайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Курс ұлттық табыс пен өнім, жиынтық сұраныс пен ұсыныс, мемлекеттік саясат, экономикалық өсу, бизнес циклдері және халықаралық сауда ағындары ұғымдарын қарастырады. Студенттер макроэкономикалық тұжырымдамалар, тәсілдер және оларды экономикалық мәселелерді талқылауда қолдану туралы түсінік алады. Курс жазбаша емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы негіздері
Курс ақша қаражаттарының қозғалысын зерттеуге, уақыт факторын ескере отырып және жеке жинақтарды басқару, қаржылық пайданы қамтамасыз ету, болашақта табысты қызметті құру үшін қаржылық шешімдер қабылдауға бағытталған. Бизнесті ұйымдастырудың қаржылық аспектілері, үлестік және қарыз нарықтарының жұмыс істеуі, акциялар мен облигацияларды бағалау, капиталдың құрылымы мен құны, сондай-ақ ақшаның уақытша құны, ақша ағынын бағалау сияқты тақырыптар. қаржылық есептілікті талдау зерттеледі. Студенттер қажетті қолданбалы құзыреттерді алады және қаржы нарығындағы инвесторлардың мінез-құлқын бағалауда өзіндік ой-пікірлерін қалыптастырады, капиталдық активтердің, инвестициялардың, ақша ағындарының тиімділігін және олармен байланысты тәуекелдерді есептейді, Bloomberg, Refinitiv деректер базалары негізінде ақша ағындары бойынша есептер мен кейстерді шешеді және түсіндіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент негіздері
Курстың негізгі мақсаты ретінде студенттерді менеджменттің заманауи ұғымдарымен таныстыру, ұйым менеджменті саласында негізгі теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Курсты меңгеру барысында студенттер: басқарудың қажеттілігі мен табиғатын; басқару деңгейлері мен еңбек бөлінісінің түрлерін; қазіргі заманғы бизнес пен кәсіпкерлікті дамыту бағыттары тұрғысынан менеджерлердің кәсіби құзыреттілігіне қойылатын талаптарды; негізгі функцияларды, олардың ұйым мақсаттарына қол жеткізу үшін өзара байланысы мен маңыздылығын; ұйымдық құрылымдардың әртүрлі түрлерін, менеджменттің байланыстырушы процестері және адами ресурстарды басқарумен байланысты негізгі ұғымдарды меңгереді. Кәсіби қызметтерді жүзеге асырумен байланысты мақсаттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады; басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын қолдана алады. Студенттер білім алу барысында менеджменттің негізгі аспектілері бойынша дағдыларға кейс-стади, пікірталас, талқылаулар, топтық және жеке жұмыстар, презентациялар жасау арқылы ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқарушылық есеп
Курс студенттерді шешім қабылдауға дайындауға бағытталған. Тақырыптар: шығындарды жіктеу, шығындарды талдау және болжау, үстеме шығыстарды талдау, толық жұтылу және ауыспалы шығындар бойынша әдістер, костинг стандарты, бюджеттеу негіздері, менеджмент үшін шоттар мен есептерді дайындау, тәуекелдер мен ықтималдылықтар, қысқа және ұзақ мерзімді шешімдер. Топтағы студенттер кез келген басқару деңгейі (менеджмент деңгейі) үшін басқару міндеттерін жеке шешетін болады. Курсты игеру жазбаша емтиханмен аяқталады. Қонақ дәріскерлер-экономиканың түрлі секторларынан басқару есебінің мамандары. Бұл курс АССА және CIMA ВА2 бағдарламасымен үйлесім тапқан.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетинг негіздері
Курстың мақсаты турбулентті ортада бизнес сценарийлерін шешу үшін маркетингтің тұжырымдамалары мен қолданбалы аспектілерін зерттеу болып табылады. Курс маркетингтің негізгі аспектілерін зерттейді, соның ішінде тұтынушылардың қажеттіліктерін түсіну және қалыптастыру, маркетингтік ортаны талдау, B2C және B2B нарықтарын зерттеу, болжау, сегменттеу, мақсатты анықтау және позициялау, маркетинг кешенін әзірлеу, брендинг негіздері, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Студенттер жеке де, топпен де бұл білімді ситуациялық есептерді шешу, жағдайларды талдау және жоба жұмысын аяқтау арқылы игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес ағылшын тілі
Курс қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының және жоғары деңгейдегі тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты қазіргі әлемдік нарық жағдайында болашақ кәсіби қызметте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ іскерлік тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттіліктерді меңгеру және бизнес бойынша әріптестердің, серіктестердің және қоғамдастық мүшелеріне қатысты күтулерге сәйкес қарым-қатынасты дұрыс құра білу болып табылады. Курс әртүрлі стандартты емес іскерлік жағдайларда сыни ойлауды, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны Іскерлік жазбаша хат алмасу бойынша практикалық тапсырмалар бойынша жұмысты, прагма-бизнес аясындағы кәсіби және типтік жағдайларды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бизнес коммуникациялар
Пән іскерлік қарым-қатынас дағдыларын дамытуға мүмкіндік беретін бизнес аясындағы заманауи ұйымдарға тән коммуникация жүйесі жайлы негізгі түсініктерді қалыптастырады. Іскерлік коммуникацияның қазіргі кезеңгі бағыттарына шолу жүргізіледі. Бизнес-коммуникацияларды жүзеге асырудың ерекшеліктері, ұйымның бизнес-ортадағы мінез-құлқы, ақпаратты қабылдау, негіздеу және талдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау туралы жан-жақты ойларды дамытады. Әріптестермен, әлеуметтік серіктестермен, бәсекелестермен, іскерлік коммуникациялардың сапасын қамтамасыз етуге мүдделі кәсіпорындардың клиенттерімен өзара іс-қимыл жасауға бағытталған кәсіби құзыреттерді қалыптастырады. Студенттер бұл дағдыларды жағдайлық есептерді шешу, іскерлік ойындарды өткізу және кейстерді шешу арқылы меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушылар мінез-құлқы
Курстың мақсаты-тұтынушылардың қанағаттану және адалдық дәрежесін арттыру үшін олардың мінез-құлқын талдау және басқару бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Курста тұтынушылардың мінез-құлқы клиентке бағдарлану объективі арқылы зерттеледі: сатып алу туралы шешім қабылдау процесі; тұтынушылардың мотивациясы, қабылдауы, құндылықтары мен өмір салты; зерттеу әдістері, сатып алу мінез-құлқының түрлері мен модельдері; тұтынушылардың адалдығын қалыптастыру және тұтынушылардың құқықтарын қорғау. Студенттер шетелдік және отандық кейстерді зерттейді, жеке және командалық түрде кәсіпорындар мен қызметтердің әртүрлі түрлері үшін қанағаттану мен адалдық дәрежесін арттыру стратегияларын әзірлейді және ұсынады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Корпоративтік қаржы
Пән студенттердің корпоративтік қаржыны ұйымдастырудың негізгі принциптерін, кәсіпорынның қаржылық ресурстарын тиімді қалыптастыру және пайдалану әдістерін меңгеруге бағытталған. Курс корпоративтік басқарудың принциптері мен механизмдерін; инвестициялық шешімдерді қабылдау критерийлері; капиталдың құны және оны бағалау; қаржылық левередж; айналым капиталын басқару, операциялық левередж. Оқушылар жеке де, топпен де есептер шығарады, кейстерді талдайды. Пәнді меңгеру кешенді емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер 1
Курс статистикалық көрсеткіштерді пайдалана отырып эмпирикалық мәліметтерді өңдеу және жүйелеу сияқты негізгі сандық әдістерді қолдану дағдыларын меңгеруге бағытталған. Курс сипаттамалық статистика құралдарын қолдануды, ықтималдықтар теориясын, гипотезаларды құру және тексеруді зерттейді. Курс кешенді есептерді шешуді қарастыратын емтиханмен аяқталады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Курстың мақсаты-маркетингтік зерттеулер тұжырымдамасын әзірлеу және оны сәтті жүзеге асыру үшін теориялық білім мен практикалық дағдылар жиынтығын қалыптастыру. Курста маркетингтік зерттеулер жүргізу процесі, іріктеуді жоспарлау, зерттеу кабинеті және далалық әдістер (сандық: сауалнама, формальды бақылау, эксперимент; сапалық: терең сұхбат, фокус-топтар, проективті әдістер; панель) зерттеледі. Курсты игеру әртүрлі типтегі маркетингтік зерттеулерді жоспарлаудың, ұйымдастырудың және жүргізудің негізгі құзыреттерін қалыптастыру, сондай-ақ кабинеттік, пилоттық және далалық зерттеулер жүргізуді көздейтін командалық жобаны орындау арқылы маркетингтік зерттеулердің нәтижелері бойынша есеп беру дағдыларын дамыту үшін теорияны, шетелдік және отандық кейстерді зерделеуді көздейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік бизнес құқығы
«Корпоративтік бизнес құқығы» пәні жалпы құқықтық базаны және бизнеспен байланысты мамандандырылған құқықтық салаларды түсінудегі білім мен дағдыларды дамыту үшін, сонымен қатар қажет болған жағдайда қосымша заң кеңестеріне жүгіну қажеттілігін ұғыну үшін ұйымдастырылған. Корпоративтік бизнес құқығы: сот жүйесі және заңнама көздері сияқты жалпы құқықтық жүйеге енуден басталады, содан кейін міндеттеме құқығы саласына, оның ішінде іскерлік операциялардың негізінде жатқан шарттық және азаптау құқығына ауысады және жалпылай алғанда, қаржы саласындағы мамандарды маңызды алаңдататын бизнестің әртүрлі аспектілеріне қатысты бірқатар мамандандырылған құқықтық салаларды қамтиды. Соңғы бөлім корпоративті алаяқтық пен қылмыстық мінез-құлыққа арналған. Студенттер құқықтық базаларға сәйкес компаниялардың қалай басқарылатындығын, әкімшілдендірілетінін және реттелетінін сипаттауды және түсіндіруді үйрене алады. Пән АССА бағдарламасына сәйкес құрастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдық мінез-құлық
Пән ұйымдағы жеке тұлғалар мен топтардың тәртібін талдау, этикалық және моральдық нормаларға сәйкес жұмысшылардың еңбек тәртібін түзету мақсатында көшбасшылық дағдыларды жасау негіздері; жүйелік, процестік және жағдайлық тәсілдер негізінде ұйым мәдениетінің анықтамалары, ұйымның тәртіптілік, социомәдени және институционалдық табиғатын білуді қамтиды. Студенттер мұндай аспектілерді топтық пікірталастарға қатысу, өзін-өзі бағалау бойынша тесттер, кейс стади мен жағдайлық есептер арқылы танып біледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау және визуализация
«Деректерді талдау және визуализация» курсы бизнес-шешімдерді тиімді қабылдау үшін қажетті деректерді талдау және визуализациялау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды нығайтуды зерттеуге бағытталған. Курс ақпараттық ресурстардың стратегиялық құндылығын бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу құралы, корпоративтік деректерді басқару жүйелерін енгізу мәселелері және бизнес-аналитика әдістерін (жаппай қызмет көрсету жүйелері, клиенттер мен жеткізушілер тізбегін басқару, желілік модельдер, операцияларды зерттеу) қолдану мүмкіндігі ретінде қарастырады. R Studio немесе Python қолданбалы бағдарламаларын және Bloomberg платформасын пайдалана отырып, жеке үй тапсырмаларын жеке және топтық жобаларды орындауды ұйымдастыру арқылы негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін деректердің үлкен көлемін тиімді жинау, өңдеу, талдау және бағалау әдістерін қолдану дағдылары дамытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес этика
Пән өзін-өзі және контрагенттерді құрметтеуге, іскерлік тәжірибе контекстіндегі моральдық құқық мәселелерін зерттеуге, ұйымдардың талаптардың сақталуын бақылау кезінде этикалық мәдениетті қалай құруға және ынталандыруға, іскерлік этиканы дамытуда қолданылатын негізгі этикалық шеңберлерді сипаттауға негізделген адал бизнес жүргізу принциптері туралы идеяны қарастырады. Сондай-ақ, дұрыс келіссөздер жүргізу, келісімшарттар жасау, бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі жайлы қабілеттіліктерді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық маркетинг
Курстың мақсаты - сандық маркетингтің құралдары мен арналарын зерттеу және практикалық қолдану. Курс келесі бөлімдерден тұрады: Сандық маркетинг тұжырымдамасы; Әлеуметтік желілерде SMM жылжыту; контент маркетинг; копирайтинг; сандық маркетинг құралдары: графикалық дизайн және видео; SMM стратегиясының құрылымы; сандық маркетингтегі деректерді талдау; жарнама арналары: таргеттелген жарнама, ретаргетинг, контексттік жарнама; е-mail-маркетинг; SEO оңтайландыру; веб-талдау және сандық маркетингтегі көрсеткіштер, сандық маркетингтегі этика. Курсты игеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, сондай-ақ клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатудың SMM стратегиясын жасауға бағытталған жобалық жұмыс келесі аспектілер бойынша жүзеге асыруды көздейді: мінез-құлықты талдау және әлеуметтік медиада мақсатты аудиторияны анықтау, контент стратегияны құру, контент жоспар құру, парақшаны толтыру (фото, видео, мәтін), жарнамалық науқанды баптау, таргеттелген жарнаманы іске қосу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қызмет маркетингі
Курстың мақсаты-әртүрлі сервистік компанияларда қызмет маркетингі тұжырымдамасын зерттеу және практикалық қолдану. қызметтер маркетингі курсындағы секторлар: қызметтердің жіктелуі мен сипаттамасы, қызметтер нарығының ерекшеліктері, қызметтер индустриясындағы сатып алу тәртібі мен тәуекелдері қызмет сапасының тұжырымдамалық моделі, персонал мен коммуникация маркетингі, қызметтің әртүрлі салаларындағы маркетингті басқару ерекшеліктері зерттеледі. Студенттер кейстерде ұсынылған мәселелердің шешімдерін талдайды, қызмет көрсету стандартының барлық құрамдас бөліктерін қамтитын топтық жобаларды ұсынады, соның ішінде фирмалық стильді әзірлеу, қызмет көрсету уақытын анықтау, сервистік компаниялардағы топтық зерттеулерге негізделген әртүрлі қызмет түрлері үшін Фирмаішілік тренингтердің мазмұны және т .б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
В2В Маркетинг
Курстың мақсаты-бизнестің өсуін қамтамасыз ету үшін компанияда В2В маркетингін ұйымдастыру бойынша теориялық білім мен практикалық дағдылар кешенін қалыптастыру. Курс келесі бөлімдерді қамтиды: В2В маркетингінің ерекшеліктері және оның кешенін қалыптастыру, портфолио-талдау және ABC-талдау; В2В нарығында сатып алу және сегменттеу процесі; В2В нарығында сату жүйесін ұйымдастыру; аймақтық маркетингтік саясатты және оқиғалар маркетингін жоспарлау. Студенттер В2В нарығында табысты жұмыс істеу үшін қажетті әдістерді меңгереді және алған білімдерін кейстерді талдау, ситуациялық міндеттерді шешу және жобалау жұмыстарын орындау арқылы тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Біріккен маркетингтік коммуникациялар
Курстың мақсаты - сәтті жарнамалық кампаниялар жүргізу үшін интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды зерттеу және практикалық қолдану. Курс келесі бөлімдерден тұрады: SMART мақсаттар мен БМК, маркетингтік коммуникация қағидалары, брендинг, сегменттеу, таргеттеу, жайғастыру, бірегей тауарлық ұсыныс, дифференциациялау нүктелері, паритет нүктелері, инсайттар, коммуникациялық мақсаттар, негізгі хабарламаны әзірлеу, жарнамалық дизайн, шығармашылық идеяларды жасау, медиа-жоспарлау, коммуникация бюджеті, жарнамалық зерттеулер және нақты маркетингтік коммуникация құралдары. Студенттер жағдайлық есептер мен кейстерді шешеді. Оқыту нәтижелерін бағалау коммуникациялық жоспар, ақпараттық себеп, мақсатты аудиторияны анықтау, бірегей тауарлық ұсыныс әзірлеуді қамтитын жылжыту стратегиясын әзірлеуге бағытталған командалық жобаны қорғау негізінде өтеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Курстың мақсаты - компаниядағы маркетингті басқару процесін зерттеу және іс жүзінде қолдану арқылы оның қызметін жақсарту. Курс келесі бөлімдерден тұрады: бизнестегі маркетингтің рөлі; компаниядағы маркетингті ұйымдастыру; корпоративтік, функционалдық және инструменталдық деңгейдегі маркетингті басқару; маркетингтің стратегиялық және тактикалық жоспары; маркетингтік бюджет; маркетингті басқаруды бақылау, бағалау және аудит. Жағдайлық есептерді және коллоборативті кейстерді шешу барысында студенттер маркетингтік стратегияларды таңдау, шешім қабылдау техникаларын, маркетингтік қызметті басқаруды қамтамасыз ететін кәсіби функцияларды игереді, сонымен қатар зерттелетін компания үшін маркетингтік басқару әзірлеу бойынша командалық жобаны жүзеге асыру көзделеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингтік талдау
Курстың мақсаты тұтынушылардың қалауларын зерттеу және тұтынушылар базасын кеңейту стратегияларын әзірлеу үшін статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалана отырып маркетингтік аналитиканы зерттеу және практикалық қолдану болып табылады. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: тұтынушыларға бағытталған маркетинг, тұтынушылық талғамдарды зерттеу мен маркетингтік аналитиканы жүргізуде Битрикс-24 бағдарламалық қамтамасыз ету мысалында CRM жүйелерін зерттеу және қолдану, медиа аудитория және тұтынушы талдауы, бәсекелестік барлау аналитикасы; аналитикадағы тұтынушылық құндылық түсінігі және оны өлшеу; нарық үлесін болжау үшін жиынтық сұраныс және таңдаудың дискретті модельдері; сұранысты бағалау; сегменттеу, мақсатты нарықты таңдау, жайғастыру және тұтынушы құндылығын бағалау мақсатында өлшеу, модельдеу; әлеуметтік желілерде маркетингтік зерттеулерді басқару және аналитикалық нәтижелерді тарату; қолда бар тұтынушыларды ұстап қалу және әлеуетті тұтынушыларды тарту стратегиясын әзірлеу. Курсты оқу барысында шетелдік және отандық кейстерді, жағдайлық есептерді, сонымен қатар жобалық жұмысты орындау қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғаламдық, этикалық және тұрақты маркетинг
Курстың мақсаты-компанияның бәсекеге қабілеттілігін, корпоративтік және әлеуметтік жауапкершілігін арттыру үшін жаһандық, этикалық және тұрақты маркетинг қағидаттарының үштұғырлы тәсілін қолдану мүмкіндіктерін зерттеу. Курс келесі тақырыптарды қамтиды: Жаһандық маркетингтің мәні мен ерекшелігі; компанияның ішкі және жаһандық нарықтардағы маркетингтік стратегиялары мен нәтижелеріне сыртқы бизнес ортасының әсері; брендті жылжыту үшін жаһандық нарыққа кіру стратегиялары мен тактикасы; этикалық маркетинг және жаһандану; тұрақты маркетинг стратегиясын әзірлеу және оны жүзеге асыру. Студенттер компанияның маркетингтік қызметіндегі және оның барлық стейкхолдерлері үшін экологиялық, әлеуметтік және этикалық салдарлардың есебін жүргізе алады. Курсты зерделеу барысында шетелдік және отандық кейстерді талдау, сондай-ақ компанияны жаһандық нарықта жылжыту үшін тұрақты маркетинг тұжырымдамасын әзірлеуге бағытталған командалық жобаны орындау көзделген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Операциялық менеджмент
Пән өндірістік және қызмет көрсету операцияларын әзірлеу, жоспарлау, бақылау және жақсартумен байланысты тұжырымдамалар мен әдістерді қарастырады. Операцияларға тұтас көзқарас қалыптастырады, өнімді әзірлеуді үйлестіруді, процестерді басқаруды және жеткізу тізбегін басқаруды баса көрсетеді. Студент процестерді талдау, материалдарды басқару, өндірісті жоспарлау, сапаны арттыру және өнімді жобалау аясында үнемді өндіріс бойынша мәселелерді шешу және операциялық жобаны әзірлеу, кейстерге жазбаша талдау әзірлеу негізінде білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендтерді басқару
Курстың мақсаты брендті басқару процесін және брендбукты әзірлеуден брендті жылжыту стратегиясын әзірлеуге дейінгі практикалық қолдануды зерттеу болып табылады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: брендтер мен бренд менеджмент, бренд капиталы, бренд стратегиясын жобалау және енгізу, жаңа өнімдерді енгізу және атау, брендті кеңейту, жаңа өнімді шығару, брендті орналастыру, бренд элементтерін таңдау, маркетингтік науқан дизайны, бренд капиталын құруға арналған интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар, брендті жылжытудың жылдық жоспарын жасау, және бренд капиталын өлшеу. Курстың дамуын бағалау бренд жобаларын нөлден бастап бренд бук құруға дейін дәлелді қорғау негізінде жүзеге асырылады. Студенттер бренд менеджментінің негізгі тұжырымдамаларын іс жүзінде қолдану үшін таңдалған брендтер бойынша жеке және топтарда жұмыс істейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық зерттеулер
Курстың мақсаты - академиялық зерттеулердің принциптері мен практикасымен терең танысу. Жоғары курс студенттеріне арналған курс оларға тәуелсіз зерттеулер жүргізу, дереккөздерді сыни бағалау және ғылыми пікірталастарға қатысу үшін қажетті дағдыларды береді. Зерттеу сұрақтарын анықтау мен нақтылаудан бастап толық зерттеу процесіне қатыса отырып, студенттер зерттеу нәтижелерін ауызша қорғалған жазбаша жобада ұсынады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Стратегиялық менеджмент
Пән келесілерді қамтиды: компанияның стратегиялық көзқарастарын құру үшін басқару функцияларының өзара қарым-қатынасы, миссия мен мақсат құру, сыртқы және ішкі орта жөнінде деректерді жинау мен талдау, стратегияны қалыптастырудың жүйелік және үдерістік тәсілдері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік негізіндегі функционалдық, бәсекелік және корпоративтік стратегия түрлері. Кейс стади мен тапсырмалар арқылы ұйым үдерістерін үлгілеуді қолдану негізінде студенттер ұйым стратегиясын әзірлеу мүмкіндігіне ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мансапты дамыту
Пән өзін-өзі бағалауға, мамандықты зерттеуге және шешім қабылдауға; мансапқа әсер ететін әлеуметтік, экономикалық және ұйымдастырушылық өзгерістерге; жұмысқа орналасу дағдыларына және академиялық/мансаптық даму жоспарларын жүзеге асыру стратегияларына бағытталған. Студенттер мансаптық даму теориясы мен шешім қабылдау үлгілерінің өзара әрекеттесуі туралы білім алады; жұмыс, психикалық әл-ауқат, қарым-қатынас және басқа да өмірлік рөлдер мен факторлар арасындағы қатынастарды тұжырымдамалау тәсілдері; мансапты бағалау, өмір салтын бағалау, қабілеттерді, қызығушылықтарды, құндылықтарды, жеке қасиеттерді және мансапқа ықпал ететін басқа факторларды бағалау стратегиялары. Студенттер бұл білімді іскерлік ойындар өткізу, кейстерді талдау және ситуациялық есептерді шешу арқылы алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Елдің әлеуметтік-экономикалық дамуын анықтайтын негізгі өзгерістерге талдау жасайды және бұл ақпаратты компанияның маркетингтік қызметін стратегиялық жоспарлауда пайдаланады.
- Зерттеу сұрақтарын әзірлейді, деректерді жинау мен талдаудың тиісті әдістерін қолданады, сондай-ақ бизнес пен экономика саласындағы мәселелерді шешу үшін нәтижелерді түсіндіреді.
- Сандық стратегиялар мен маркетингтік науқандарды оңтайландыру үшін жылжыту арналарын таңдау және пайдалану қабілетін көрсете отырып, бизнес мәселелерін шешу үшін тиісті цифрлық технологияларды қолданады.
- Ауызша және жазбаша дағдыларды, маркетингтік контентті сыни тұрғыдан түсініп, фактілер мен зерттеулерге сүйене отырып, тиімді қарым-қатынас орнатады.
- Компанияның маркетингтік және экономикалық көрсеткіштерін бағалау үшін аналитикалық әдістерді қолданады және оның маркетингтік стратегияларын оңтайландыру үшін нақты ұсыныстарды әзірлейді, соның ішінде жарнамалық науқандардың тиімділігін арттыру, өнімді орналастыруды жақсарту және тұтынушы базасын ұлғайту.
- Таңдалған өнімдер мен брендтерді ілгерілету үшін кешенді маркетингтік стратегияларды әзірлейді, соның ішінде нарықты зерттеу, бәсекелестік ортаны талдау, бірегей бәсекелестік артықшылықтарды анықтау, позициялауды дамыту және маркетинг арналарын анықтау.
- Дәстүрлі және цифрлық құралдарды, жылжыту арналарын қолдана отырып, интеграцияланған маркетингтік коммуникацияларды қолданады және дамытады.
- Маркетингтік қызметтегі этикалық мінез-құлық нормаларын білетіндігін көрсетеді және оларды мәдениетаралық, құқықтық және корпоративтік жағдайларға бейімдеу, адалдықты, ашықтықты және стейкхолдерлерге құрмет көрсетуді қамтамасыз ету арқылы іс жүзінде қолданады.
- Кәсіби саладағы озық білімге негізделген көшбасшылық қасиеттерді көрсетіп, өзін-өзі дамытуға тырысады.
- Саналы басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық ақпаратты тиімді талдайды және түсіндіреді.
- Ұйымдастырушылық мінез-құлықты жақсарту және белгіленген мақсаттарға жету үшін стратегиялық жоспарлауды, операциялық процесті оңтайландыруды және мәдениетаралық сезімталдықты қоса алғанда, ұйымдарда тиімді басқару дағдыларын көрсетеді.
- Құқықтық нормалар мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың сақталуын қамтамасыз ете отырып, бизнестің күрделі мәселелерін талдау және шешу үшін экономика және құқық білімін біріктіреді.