Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04102 Маркетинг в КИМЭП университеті

Пәндер

  • Ұйымдастыру тәртібі

    Назарға ала отырып, бұл менеджерлер жетеді ұйымның мақсаттарына бағыттай отырып, басқа адамдар бұл курс бағытталған зерттеу теориясы адами аспект/мінез-құлық ұйымның жұмысы, сондай-ақ қажетті дағдыларды дамыту табысты басшының адамдармен жұмыс жүргізген кезде. Осы курс студенттері танысады осындай аспектілерін адамдардың мінез ұйымының органиационная мәдениет, қанағаттануы, қызметкерлердің жұмысқа деген қатынас, теориясы және тұжырымдамасы жеке тұлғаны басқару, стресс, эмоционалдық интеллект, дау-жанжалдарды басқару. Бұл курс қамтиды дәрістер, кейстер талқылау, пікірталастар топта және жеке презентация, рольдік ойындар, жаттығулар мен топтық жобалар. Нәтижесінде осы курс студенттері алады түсіну, талдау және қолдану алынған теориялық білімдер мен дағдыларды іс жүзінде, сондай-ақ жақсарту құзыреті адамдармен жұмыс істеу, необхоидмые қазіргі заманғы менеджерлерге.

    Несиелер - 5
  • Аудит

    Бұл курс аудитке кіріспе беруге және студенттерге аудиттің теориясы мен тәжірибесін түсінуге көмектесуге арналған. Студенттер аудиттің негізгі тұжырымдамалары мен принциптеріне түсініктеме алады және осы ұғымдар мен принциптерді барлық жағдайларда қолдануға және бейімдеуге үйренеді. Курстың мақсаты – студенттерге нормативтік құқықтық актілер мен аудит стандарттарының талаптарын түсінуге, аудитте кәсіби этиканың маңыздылығын тануға, қаржылық есеп берудегі аудиторлық тәуекелдерді анықтауға және маңыздылығын есептеуге, аудиторлық мәлімдемелерді түсінуге және мәселені шешу үшін қажетті әрекетті жоспарлауға мүмкіндік беру болып табылады. анықталған проблемалар, аудиторлық дәлелдемелерді жинаудың әртүрлі әдістерін қолдану.

    Несиелер - 5
  • Қоғамдағы алдаушылық, алаяқтық және сыбайлас жемқорлық

    Студенттер сыбайлас жемқорлықтың негізгі анықтамаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылды реттейтін халықаралық және ұлттық заңнаманы, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы стратегияны қалыптастырудың негізгі тәсілдерін зерттейді. Студенттер сыбайлас жемқорлықты халықаралық және ұлттық контексте қоғамның әлеуметтік-саяси өмірінің элементі ретінде тануды, мемлекеттік билік органдарының, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы саяси және қоғамдық ұйымдардың қызметін талдауды, сыбайлас жемқорлық мәселесін ұлттық, өңірлік және жергілікті деңгейде шешудің сындарлы және тиімсіз тәсілдерін анықтауды үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Маркетинг принциптері

    Курстың міндеттері студенттерге ұйымдардағы маркетинг функцияларының құрылымы туралы негізгі түсінік беру. Студенттер маркетинг мақсаттарын маркетингтік стратегия мен бағдарламалармен сәйкестендіруді үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Ивент-маркетинг

    Курс студенттерге іс-шараларды жоспарлаудың, жобалаудың және жүзеге асырудың құрылыс блоктары туралы түсінік береді. Ұйымдардағы сатуды ынталандыру әдістеріне, маркетингтік шығармашылыққа және қоғаммен байланысқа баса назар аударылады. Курс маркетингтік жағдайларды шешуде аналитикалық және диагностикалық дағдыларды дамытады.

    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелерді басқару

    Бұл курста ақпараттық жүйелер, соның ішінде олардың ресурстары мен компоненттері туралы жалпы шолу жасалады. Сонымен қатар, пән ақпараттық жүйелерге / ақпараттық технологияларға бизнес-функцияларға әсерін түсіну үшін кәсіпорында ақпараттық жүйелерді енгізу және қолдануға байланысты басқарудың негізгі мәселелерін зерттейді; ақпараттық жүйелерді тиімді пайдалану мен басқаруға, бизнес мәселелерін талдауға және тиісті ақпараттық жүйелерді шешудің дизайнын жасауға негізделген корпоративтік даму стратегиясын анықтау; ақпараттық жүйелерді бизнес-процестерді өзгерту үшін және басқару мен шешімдер қабылдаудың тиімді жүйесін қамтамасыз ету үшін қалай қолдануға болатындығын түсіну.

    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Бұл курс өнім саясаты, баға белгілеу, маркетингтік коммуникациялар, тарату арналары және нарықты зерттеу сияқты тақырыптарды қамтитын халықаралық маркетинг операцияларын қамтиды. Ұйымдардың шетелдік мәмілелерді жасау туралы шешіміне әсер ететін факторлар жан-жақты зерттеледі. Нарықты терең зерттеу курстың негізгі бөлігін құрайды.

    Несиелер - 5
  • Құқық және өнер

    Курс әдебиет, бейнелеу өнері, театр және кино мысалдарын пайдалана отырып, іргелі құқықтық ұғымдарды зерттейді, сонымен қатар студенттердің сыни және пәнаралық талдау дағдыларын, шешім қабылдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс барысында құқық әлеуметтану, саясат, экономика және басқа да әлеуметтік ғылымдармен байланысты интеграцияланған әлеуметтік құбылыс ретінде көрсетіледі.

    Несиелер - 5
  • Операциялық басқаруға кіріспе

    Бұл курс операцияларды басқару тұжырымдамаларына, принциптеріне, мәселелеріне және тәжірибелеріне кіріспе береді. Бұл курс белгісіздіктің шешім қабылдауға әсерін және жоғары деңгейдегі қаржылық мақсаттар мен операциялық мүмкіндіктер арасындағы байланысты көрсетеді. Тақырыптар операциялық стратегияны, процесті жобалауды, қуаттылықты жоспарлауды, нысанның орналасуын және дизайнын, болжауды, өндірісті жоспарлауды, жиынтықты жоспарлауды, материалдарға қажеттілікті жоспарлауды, дәл уақытында жүйелерді, түгендеуді бақылауды, сапаны қамтамасыз етуді және жобаны басқаруды қамтиды. Тақырыптар ұйым қызметінің жүйелік моделі арқылы біріктірілген. Сондай-ақ орталық тұжырымдамаларды көрсететін кейс-стадилер, қонақтық лекциялар және симуляциялық ойындар кіреді.

    Несиелер - 5
  • Жаңа өнімді әзірлеу

    Бұл курс жаңа өнімді әзірлеуге қатысты маңызды маркетингтік мәселелерді қарастырады және фирманың стратегиясына негізделген және маркетинг, өндіріс, қаржы, инженерлік және ҒЗТКЖ функцияларын қамтиды. Курс контекстінде «жаңа өнім» термині кез келген жаңа және шығармашылыққа қатысты, соның ішінде өнім тұжырымдамасы, жарнамалық ұран, қаптаманың жаңа дизайны және басқалардың арасында жаңа логотип. Бұл курстың бірегей ерекшелігі студенттерге жаңа өнімді маркетингтік процестерді түсіну және басқару болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Қонақүй бизнесін басқару

    Бұл курс зерттеуге бағытталған теориясы, философия, тарих және практика индустрия қонақжайлылық. Бұл курс шеңберінде студенттер танысады, әр түрлі стильде басқару теориями менеджмент және маркетинг, ұйымдастырушылық құрылым, сондай-ақ негізгі жергілікті және халықаралық проблемаларға байланысты осы сектор. Бұл курста студенттер алады шешу үшін қажетті дағдыларды ерекше мәселелерді, қонақжайлылық сияқты басқару кірістілігі, қызмет маркетингі, тарату арналары қонақжайлық және стратегиясын басқару қызмет көрсету сапасы. Бұл курс қамтиды дәрістер, бизнес кейстер, тақырыптық зерттеулер, топтық пікірталас, жеке және топтық презентациялар жобалар. Осының нәтижесінде студенттер алады түсіну, талдау және қолдану сатып алынған теориялық білімдер мен дағдыларды іс жүзінде шешу кезінде операциялық және урпавленческих міндеттерді қонақ үй бизнесі.

    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық туризмнің маркетингі

    Бұл курс адамның өзінің және басқа мәдениеттер туралы хабардарлығы мен сезімталдығын арттыруға бағытталған. Студенттер мәдени туризмнің күрделі динамикасымен танысады және мәдениетаралық туризмді мәдени өзекті және мүмкіндік беретін жолдармен жылжыту үшін қажетті дағдылар мен білімдер базасын дамытады. Олар мәдени мұраны сақтауға қатысты мәселелерді зерттей отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас пен жанжалдарды шешу дағдыларын дамытады. Жалпы алғанда, студенттер мәдениетаралық туризммен байланысты экономикалық, мәдени және экологиялық әсерлер мен мүмкіндіктер туралы сыни түсінікке ие болады.

    Несиелер - 5
  • Инновацияларды басқару

    Бұл курс зерттеуге бағытталған негізгі теориялар мен тұжырымдамалар, инновациялық менеджмент, сондай-ақ олардың практикалық қолдану. Сондай-ақ, осы курс студенттер танысады неғұрлым қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен саласындағы инновациялық менеджмент, сондай-ақ применят сыни талдау бейімдеу үшін осы теорияның контексінде Қазақстан. Бұл курс қамтиды лекциялық сабақтар талқылау кейстер, пікірталас топпен және жеке презентация, рольдік ойындар, жаттығулар мен топтық жобалар. Нәтижесінде осы курс студенттері алады түсіну, талдау және алған теориялық білімдері мен дағдыларын іс жүзінде, тиімді басқарушылық шешімдер қабылдауға және басқаруға инновациялық процестерді басқару мақсатында, инновациялық әлеуетін дамыту, қазіргі заманғы компаниялар.

    Несиелер - 5
  • Маркетингтік байланыстар

    Бұл курс студенттерді маркетингтік коммуникациялар кешенінің негізгі аспектілерімен, сондай-ақ маркетингтік коммуникациялар стратегиясымен таныстыруға арналған. Бұл білім оларды компанияның коммуникацияларын басқара алатын болашақ маркетинг менеджерлері ретінде дамытады. Курстың соңында студенттер компанияның маркетингтік коммуникациялар стратегиясын анықтап, дамыта алады; жарнамалық агенттіктерді жарнамалық науқан үшін пайдаланылатын хабарлама стилі мен ақпарат құралдары туралы хабардар етуге; және жарнама агенттіктерінің ұсыныстарын бағалау.

    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер

    Бұл курс өлшеу үшін нарықты зерттеудің функциялары мен процедураларын қалай пайдалануға болатынын қарастырады тұтынушылық сұраныстың экологиялық факторларын талдау, өткізу тиімділігі, жарнама тиімділігі бағдарламалар және бәсекелестердің стратегияларының салдары. Ол өнімді бөлу және баға белгілеу әдістерін қамтиды. зерттеу жұмысы. Жобаларда маркетингтік зерттеулердің заманауи әдістеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Академиялық оқу және жазу практикасы II

    Студенттер зерттеу жүргізу және ғылыми жұмыстарды жазу негіздерімен таныстырылады. Пән оқу тақырыптары бойынша сыни тұрғыдан ойлауды дамытады. Студенттер таңдалған тақырып бойынша ғылыми жобаны академиялық жазу принциптеріне және APA стиліне сәйкес аяқтайды, сонымен қатар негізгі және қосымша зерттеулермен танысады, жазба жұмыстарын қайталайды және академиялық контекстке қажетті оқу және жазу дағдыларын жақсартады.

    Несиелер - 5
  • Үлкен деректерді талдау

    Бұл курс студенттерге үлкен деректерді басқару және аналитиканың негізгі әдістемелері туралы білім береді, үлкен деректерді басқару және аналитика әдістерін қолдана отырып практикалық мәселелерді тұжырымдау және шешу туралы білім, бизнес мәселесін зерттеу үшін қолайлы деректер жиынтығының көрнекі және сандық нәтижелерін құруды, сондай-ақ үлкен деректер мәселелерін шешу үшін алдыңғы қатарлы информатика және/немесе информатика білімін қалай қолдану керегі туралы білім береді.

    Несиелер - 5
  • Қаржылық модельдеу

    Зерттеу шеңберінде осы затты пайдаланылады әр түрлі құралдарын қоса алғанда, жиынтық кестелер модельдеу үшін қаржылық операцияларды жүргізу, бағалау және шешім күрделі қаржы проблемаларының барлық облыстарының қаржы (капитал, қарыздық міндеттемелер және олардың туындылары). Студенттер пайдалануға болады қаржылық функциялар мен формулаларды бағдарламалау дағдыларын дамыту, қалыптастыру және формулалар жазу макрос және жаңа әзірлемелер бағдарламалар әр түрлі қаржылық қосымшаларда. Үшін үйрену осы пәннің қажетті жеткілікті дәрежеде білу және меңгеру қандай да бір электрондық кестелермен жұмыс (Microsoft Excel, Lotus т. б.).

    Несиелер - 5
  • Қазіргі әлемдегі тамақтану

    Бұл курста біз азық-түлік және тамақтану мәселелерінің тарихын, жаһандық тамақтану саясатын және оның уақыт бойынша динамикасын талқылаймыз. Тақырыптар әртүрлі мәдениеттердегі адамдардың тамақтануы мен тамақтану қалауларын дамытатын әлеуметтік, экономикалық, саяси факторларды қамтиды; кедейлік пен азық-түлік; азық-түлік саясаты және азық-түлік жүйелерінің тұрақтылығы. Тамақтану саясаты тұрақты ауыл шаруашылығы, органикалық егіншілік, азық-түлік өндірісі және ондағы генетикалық түрлендірілген азық-түліктердің рөлі сияқты мәселелерді қамтиды. Сондай-ақ қазіргі әлемде дұрыс тамақтанбау, азық-түлік аллергиясы, тамақтанудың бұзылуы, пайдалы және қолжетімді тағамға тең емес қолжетімділік сияқты көп қырлы тамақтану проблемалары: жаһандық семіздік эпидемиясы, азық-түлік жарнамасының әсері және жеке тамақтану әдеттеріне қазіргі ортаның қалай әсер ететіні қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Академиялық сөйлеу

    Бұл курс студенттердің гуманитарлық ғылымдар, бизнес-зерттеу және әлеуметтік ғылымдар саласындағы әртүрлі академиялық тақырыптар бойынша сенімді және сенімді сөйлеу дағдыларын дамытады. Оқулары туралы жүйелі түрдегі презентациялар арқылы студенттер өздерінің тілдік дағдыларын және академиялық контексте өз көзқарастарын тиімді және сенімді қорғай білу, сонымен қатар нақты және статистикалық мәліметтерді өңдеу қабілеттерін жетілдіреді. Сабақтар пікірталастар, пікірталастар және презентациялар түрінде өтеді.

    Несиелер - 5
  • Туризм қағидалары және сарамандары

    Пәнаралық тәсіл арқылы бұл курс студенттерді туризм және қонақжайлылық табиғатымен салалық және әлеуметтік тұрғыдан таныстырады. Курс зерттеу дағдыларын енгізу, сыни талдауды дамыту арқылы білім мен түсінуді береді және ұғымдар мен пікірлердің айтылуын ынталандырады. Студенттерге «жүйелік ойлауды» дамыту және оны туризмде де, қонақжайлылық индустриясында да қолдану туралы ақпарат беріледі.

    Несиелер - 5
  • Тұрақты маркетинг

    Тұрақты маркетинг курсы студенттерді ұйымның маркетингтік қызметіне қолданылатын әлеуметтік және экологиялық тұрақтылық қағидаттары туралы түсініктермен таныстырады. Курс студенттерге табиғат пен қоғамның әл-ауқатына қатысты маркетингтік шешімдерді қалай оңтайландыру керектігін көрсетеді. Қатысушылар Triple Bottom Line, табиғи капитализм, бесіктен бесікке дейін дизайн және т.б. сияқты ұғымдарды үйренеді. Маркетингтік қызметке тұрақтылық қағидаттарын енгізу бизнес ұйымының өнімділігі мен кірістілігін жақсарта алатынын көрсетеді деп күтілуде.

    Несиелер - 5
  • Инвестициялар

    Бұл курс студенттерді портфолио теориясының пайда болуымен, бағалы қағаздар нарығындағы бағамен, құнды қағаздарды сату және бағалауымен, сонымен қатар әртүрлі қаржы құралдарының инвестициялық талдау негіздерімен таныстырады. Курс заманауи портфолио теориясын енгізуден басталады, содан кейін активтерді бағалау моделіне және қайта сату үшін бағалы қағаздарды сатып алуға баға теориясына негізделген активтерді бағалауға көшеді. Тағы екі зерттеу бағыты - кірістер мен үлестік құралдарды бағалау және талдау. Жалпы, бұл пән қаржылық теорияның минимумын және қажетті практикалық құралдарды ұсынады, олардың көмегімен қаржы мамандығы бойынша білім алушы маңызды инвестициялық шешімдер қабылдай алады және инвестициялық менеджменттің күрделі тақырыптарын қабылдауға дайын болады.

    Несиелер - 5
  • Тауашалық туризм

    Курс туризм секторының ең жылдам дамып келе жатқан бағыттарының бірін зерттейді. Ол «макро» және «микро» тауашаларды қарастыра отырып, тұтастай алғанда мамандық/тауашалық туризмнің интеграцияланған бейнесін береді. Онда жан-жақты теориялық негіз бар және халықаралық деңгейде қабылданған бастамалар, саясаттар мен стратегиялар талқыланады. Теорияны практикамен байланыстыруға баса назар аудара отырып, ол дүние жүзіндегі заманауи халықаралық жағдайлық зерттеулермен қолдау тапты. Ол 3 бөлікке бөлінген, ерекше қызығушылық туризмі, дәстүр мен мәдениетке негізделген туризм және белсенділікке негізделген туризм тақырыптары бойынша әртүрлі аспектілерді қамтиды.

    Несиелер - 5
  • Жарнамалық бизнесті басқару

    Бұл курс жарнаманың принциптері мен әдістерін басқарушылық тұрғыдан талдайды. Мақсат Курстың мақсаты студентті жарнаманы өңдеу және басқару процесімен таныстыру. курс жоспарлау кезеңінде өнімді жарнамалау және нарықты талдау себептерін қарастырады жарнамалық бағдарлама. Бұл кезең сонымен қатар медиа таңдауды, жасауды және өндіруді қамтиды. жарнама, көшірме тестілеу және жарнамалық бюджеттерді әзірлеу.

    Несиелер - 5
  • Сату негіздері

    Бұл курста студенттерге компанияның жарнамалық бағдарламасындағы жеке сатудың рөлін, тұтынушылардың сатып алу тәртібін, сату үдерісін және сату менеджерінің функцияларын түсінуін қамтамасыз ету үшін сату және сатуды басқару негіздері зерттеледі. Студенттер тиімді қарым-қатынас пен табысты сату үшін қажетті дағдыларды үйренеді. Клиенттерді іздеу және оларға жақындау, сатуды ұсыну, қарсылықтарды өңдеу, жабу және бақылау әдістері егжей-тегжейлі зерттеледі. Сатуды жоспарлау, дамыту және сату күштерін басқару, сондай-ақ ұйымдардың сату аспектілерінің өнімділігін бағалау студенттердің сатуды басқаруды түсінуіне ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Бұл курс ұйымдар бетпе-бет келетін маңызды брендтік шешімдерге бағытталған. Оның негізгі мақсаттары, біріншіден, бренд стратегияларын жоспарлау мен бағалаудың маңызды мәселелерін түсінуді жақсарту болып табылады.Екіншіден, курс жақсырақ брендтік шешімдер қабылдау үшін теорияларды, модельдерді және басқа құралдарды ұсынады. Үшіншіден, курс студенттерге осы принциптерді практикалық мысалдар арқылы қолдану форумын ұсынады. Курста брендтерге қатысты басқару шешімдерін қабылдау процесін жақсартатын клиент деңгейіндегі психологиялық принциптерді түсінуге ерекше назар аударылады. Курстың негізгі мақсаты – бұл ұғымдарды ұйымның кез келген түріне (мемлекеттік немесе жеке, үлкен немесе кіші) сәйкес ету.

    Несиелер - 5
  • Маркетингтегі жаңа тенденциялар

    Курс маркетингтегі қазіргі тенденцияларды, соның ішінде жаңа технологияларды және оларды маркетингте пайдалануды қамтиды. Студенттер тренд туралы түсінікті дамытады, ағымдағы тенденцияларды бақылайды және маркетингтегі жаңа тенденциялардың стратегияға қалай әсер ететінін анықтайды. Курс студенттердің маркетинг пен маркетологтарға ағымдағы және дамып келе жатқан тенденциялардың байланысы мен әлеуетті әсерін болжай алатын дербес оқушылар және тәуелсіз ойшылдар ретінде дамуын қолдайды.

    Несиелер - 5
  • Бизнестегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық

    Бұл курс студенттерді бизнестегі этика, жауапкершілік және тұрақтылық ұғымдарының теориясы мен тәжірибесімен қаруландыруға бағытталған. Этика және жақсы мінез-құлық кез келген іскерлік қызметтен асып түседі және қаржылық нәтижелер мен бәсекелестік артықшылықтар туралы басқару шешімдерінде маңызды орын алады. Арнайы тақырыптарға мүдделі тараптарды анықтау, корпоративтік мінез-құлық кодекстерін әзірлеу, іскерлік этиканың әсері, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік және корпоративтік басқарудың тұрақтылығы кіреді. Бұл курс сонымен қатар менеджмент, бухгалтерлік есеп, қаржы, маркетинг және бизнестің басқа салаларындағы этика, жауапкершілік және тұрақтылықтың маңыздылығын талқылайды.

    Несиелер - 5
  • Ритейл-сауда

    Бұл курс бөлшек сауда саласының құрылымын зерттейді. Қамтылған мәселелерге бөлшек сауда тенденциялары кіреді, бөлшек сауда дүкендерін ұйымдастыру және бөлшек тұтынушыларды түсінуге арналған құралдар. Дүкеннің орналасуы, дизайны және орналасуы бөлшек сауда бизнесін жүргізудің негізгі негіздерін түсінудің өзегі ретінде қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Бизнес пен экономикаға арналған математика

    Пән экономикада және бизнесте қолданылатын нақты айнымалы функциялар мен матрицалық алгебраның дифференциациясы мен интеграциясына баса назар аударатын математикалық талдаудың негізгі түсініктерін ұсынады. Бұл тұжырымдамаларға көзқарас интуитивті және көрнекі. Ресми дәлелдемелер ұғымдарды түсінуге көмектескен кезде ғана беріледі. Экономика, бизнес және әлеуметтік ғылымдарға қосымшалар зерттеліп, сонымен қатар есептеулер жүзеге асырылады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі макроэкономика

    Бұл курс бизнес шешімдерін қабылдауда қолданылатын негізгі макроэкономикалық түсініктер мен әдістерді (математикалық және статистикалық) зерттеуге бағытталған. Осы тақырып аясында студенттер кіріс пен мультипликативті эффектіні анықтауға арналған кейнсиялық модельдің тұжырымдамалық теориясын игереді. Сонымен қатар студенттер қаржылық емес және қаржылық нарықтардың өзара әрекеттесуін, кірістер мен ақшаны құру процесін анықтайтын факторларды талдауда және бағалауда қажетті дағдыларға ие болады; екпін фискалдық және ақша-кредит саясатының әсерін болжауға бағытталған. Студенттер компьютерлік модельді жасайды және оны қаржылық саясаттың айнымалы мәндерін талдау үшін қолданады. Соңында курс студенттерді ашық экономика модельдерімен таныстырады және қолма-қол ақша мен форвардтық бағамдарды анықтаудағы негізгі әдістермен таныстырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Іскерлік құқық

    пән студенттерді Қазақстан Республикасының құқықтық жүйесінің негізгі ұғымдарымен және ұғымдарымен таныстырады, олар студенттер өздерінің кәсіби қызметінде жиі кездесуі мүмкін. Пән қазіргі заманғы бизнес контекстіндегі негізгі құқықтық ұғымдарды ұсынады, студенттерді Қазақстан Республикасының коммерциялық құқығының негізгі доктриналарымен және оның негізгі бағыттарымен, оның ішінде валюталық операциялар құқығымен, меншік құқығымен, жауапкершілік туралы заңмен, жер құқығы, еңбек құқығы, салық заңнамасымен және т.б.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес саясаты мен стратегиясы

    Бұл курс кәсіпорынды тұтастай зерттеуге, оның әр түрлі функцияларының өзара байланысын қарастыруға және талдауға, сондай-ақ осы функциялар арасындағы қызметті үйлестірудің қалай жүзеге асырылатындығын қарастыруға бағытталған. Осы курстың аясында студенттер кәсіпорынның іскерлік ортасын талдау әдістемесімен танысады және компания қызметінің ішкі факторларын ескере отырып, кәсіпорын стратегиясын қалыптастыруды, іске асыруды және бақылауды жүзеге асыруды үйренеді. Осы курстың нәтижесінде студенттер проблемаларды талдап, бүкіл кәсіпорынның жетістіктеріне әсер ететін шешімдер қабылдауға үйренеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық басқару

    Төменде әртүрлі бәсекелестік жорамалдары бойынша пайданы барынша арттырудың әртүрлі үлгілері талқыланады. Соңында курс стратегиялық мәселелерді қарастырады. Бұл пәнді оқуға қажетті алғышарттар болмаса да, курс тез дамып, микроэкономикалық теорияның орта деңгейін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент принциптері

    Бұл курс қазіргі компанияларда менеджменттің рөлі мен мәнін түсінуге бағытталған. Сонымен қатар менеджменттің негізгі теориялық тұжырымдамаларын жүйелі зерттеуге, оларды практикада қолдануға бағытталған. Курст аясында студенттер қазіргі менеджердің ойлауының негізгі қағидаларымен, кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасының факторларымен танысады, сонымен қатар компания менеджерлері кездесетін әлеуметтік және этикалық мәселелер қарастырылады, табысты компаниялардың (жеке де, мемлекеттік те, ірі де, кіші де) жұмыс істеуі мен дамуында шешуші рөл атқаратын басқару шешімдерін қабылдаудың негізгі қағидалары түсіндіріледі және зерделінеді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлығы

    Бұл курс тұтынушылардың мінез-құлқы туралы ғылымның негізгі түсініктерін және олардың маркетингтік стратегияларды әзірлеуде қолданылуын зерттеуге бағытталған. Бұл курста студенттер тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін сыртқы және ішкі факторларды, сонымен қатар олардың шешім қабылдау процесін талдауға үйренеді. Сонымен қатар, осы курс аясында студенттер тұтынушылық стратегия мен тактика ұғымдарымен танысады, сонымен қатар тұтынушы шешімдеріне тиімді әсер ету үшін тауар мен бренд имиджін, дүкен имиджін құру және сақтау процесінде қажетті дағдыларды меңгереді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнесті статистикалық талдау

    Курста ықтималдық туралы негізгі білімдер, ықтималдықтың аксиомалары, күтулер, бірлескен және шартты бөліну, статистикалық анықтаманың Байес тұжырымдамасы, барлау мәліметтерін талдау және деректерді түрлендіру, сенімділік шектері, ықтималдылықтың үздіксіз таралуы, үлгіні бөлу, сынамалық зерттеу, гипотезаны тексеру, регрессиялық талдау, дисперсия және т.б. корреляциялық талдау.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Бизнес деректерін талдаудың сандық әдістері

    Бұл курс бизнестің мінез-құлқын және өнімділігін түсіну үшін қолданылатын сандық әдістерді зерттейді. Ол студенттерге бір айнымалының екіншісіне әсерін болжау немесе бағалау үшін регрессиялық талдауды қалай пайдалану керектігін, ресурстарды тиімді бөлу жолдарын табу үшін сызықтық бағдарламалауды және студенттерге өлшенетін және тексерілетін деректерді жинауға және бағалауға мүмкіндік беретін басқа да күрделі жаһандық бизнес-қоршаған ортадағы сандық әдістерді үйретеді. Сонымен қатар, студенттер өнімділікті бағалау, қаржылық құралдарды бағалау және болжау сияқты бизнес-контексттерде компьютерлік дағдылар мен сандық әдістерді қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеулердегі ғылыми әдістер

    Бұл курс зерттеудегі дизайнды және соған байланысты зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған. Ол ғылыми зерттеу логикасының негізгі аспектілерін, негізгі әдістемелері мен зерттеу әдістерін қамтиды. Курс студенттерге зерттеу әдістемесі теориясы, бағалау әдісі және практика арасындағы байланыс туралы түсінік береді. Студенттер сонымен қатар іскерлік тәжірибені зерттеу үшін сауалнамаға негізделген бастапқы деректерді және нақты әлемде бизнес теориясы мен зерттеу әдістемесінің өзектілігін зерттеу үшін қосымша деректерді пайдалану туралы түсінік алады. Курс сонымен қатар статистикалық түсініктер, ықтималдық және іріктеуді бөлу, корреляция және регрессия, жалғыз және көп регрессия, гипотезаны тексеру, сәйкестік жақсылығы, дисперсияны талдау, регрессиялық талдау мен құралдардағы мәселелер және уақыттық қатарларды талдау сияқты тақырыптарды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Басқарушы бухгалтерлік есеп I

    Бұл курс студенттерді құндылық және басқару есебінің негізгі ұғымдарымен таныстырады. Курс студенттерге кәсіпорынның ішкі мәселелерін шешу үшін қаржылық ақпаратты пайдалану дағдыларын игеруге мүмкіндік береді. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер тәжірибелік жүйені жобалауда (тапсырыс бойынша шығындар және процестер бойынша шығындар), шығындар динамикасы мен мінез-құлқын талдау, шығындар есебін, өзгермелі шығындар есебі, функционалдық шығындар есебі, пайданы жоспарлау, стандартталған бухгалтерлік есеп, бюджетті құру және құрастыруда қолдана алады. сегменттік есеп беру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық есеп I

    Бұл курс студенттерді қаржылық есеп негіздерімен таныстырады және мына тақырыптарды қамтиды: бухгалтерлік есеп принциптері мен тұжырымдамалары; операцияларды тіркеуді, компания шоттарын түзетуді және жабуды және қаржылық есептілікті дайындауды қамтитын есеп циклі. Сондай-ақ сауда операцияларын есепке алу, тауарлық-материалдық құндылықтарды, сатылған өнімнің өзіндік құнын және дебиторлық берешекті есепке алу да қамтылған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық маркетинг

    Курс цифрлық медиа арқылы маркетингтің бірегей мүмкіндіктерін зерттеуге арналған. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер цифрлық маркетингке қандай әрекеттер кіретінін және осы әрекеттермен маркетингтік стратегияны қалай қолдау керектігін түсіне алады. Студенттер сандық медианың офлайн медиаға қарағанда артықшылықтары туралы біліп қана қоймайды, сонымен қатар веб-дизайн, іздеу жарнамасы, дисплейлік жарнама, онлайн бейне, вирустық маркетинг, брендтік контент сияқты сандық маркетинг құралдарын дұрыс пайдалану бойынша нұсқаулық алады. , мобильді маркетинг және әлеуметтік медиа маркетингі. Курс жергілікті және халықаралық нақты өмір мысалдарын пайдаланады және цифрлық маркетингпен байланысты этикаға баса назар аударады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестегі микроэкономика

    Бұл бизнес шешімдерін қабылдау үшін пайдалы микроэкономикалық тұжырымдамалар мен әдістерге (математикалық және статистикалық) кіріспе. Курс нарықтарды – сұраныс пен ұсыныстың өзара әрекетін зерттеуден басталады. Сұранысты анықтайтын факторлар және ұсыныс негізінде жатқан шығындар құрылымдары зерттеледі. Бағаны реттеудің динамикалық процесі де қарастырылады. Төменде әртүрлі бәсекелестік жорамалдары бойынша пайданы барынша арттырудың әртүрлі үлгілері талқыланады. Соңында курс стратегиялық мәселелерді қарастырады. Бұл пәнді оқуға қажетті алғышарттар болмаса да, курс тез дамып, микроэкономикалық теорияның орта деңгейін меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Бұл курс маркетингтік ортаға, маркетингтік стратегияларды әзірлеуге, саясатты тұжырымдауға және маркетингті бизнестің басқа функционалдық бағыттарымен біріктіруге баса назар аудара отырып, маркетингті басқаруды терең зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету саласының маркетингі

    Бұл курс табысты қызмет көрсету маркетологтары тап болатын нақты қиындықтарға бағытталған. Қызметтік маркетинг, оның ішінде жылжыту мен баға белгілеудің әдістері мен стратегиялары егжей-тегжейлі талқыланады, франчайзинг пен нақты қызмет көрсету секторлары туралы практикалық білімдер тереңдетіледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ тілі

    Бұл курста студенттер болашақта өз салаларында мемлекеттік тілді қарым-қатынас құралы ретінде қолдануды үйренеді. Олар іскерлік қарымқатынастың барлық түрлерінде іскерлік этикеті үйренеді, мамандықтарына қатысты сөздік қорын байланысты сөздермен, терминдермен байытады, іскерлік мәтіндерді, құжаттарды, хаттарды жазуды, ауызша тапсырмаларды түсініп, талдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік қаржы

    Бұл курс орта деңгейдегі студенттерге корпоративтік қаржының іргелі ұғымдарын терең түсінуге және олардың нақты өмір сценарийлерінде практикалық қолданылуына арналған. Бұл пән капиталды бюджеттеу әдістерін егжей-тегжейлі қарастыруға бағытталған, оның ішінде қаржылық жоспарлау мен болжау, капиталды бюджеттеу әдістері, белгісіздік жағдайында капиталды бюджеттеу, капитал құрылымы саясаты, дивидендтер мен акцияларды сатып алу және айналым капиталын басқару. Қосымша тақырыптарға корпоративтік қаржы тұрғысынан іскерлік этика және корпоративтік басқару мәселелерін талқылау кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік желілер тарихы

    Курс инновациялық технологиялық дамулар қоғамның мәдени, саяси және экономикалық дамуына әсер еткен адамзат тарихындағы маңызды сәттерді қарастырады. Студенттер «жаңа» медианың (мысалы, әліпби, баспа БАҚ, телеграф, фотография, радио, теледидар, Интернет) құрылу кезеңдері мен маңыздылығын қарастырады және олардың әрқайсысы өркениет тарихымыздың бағытын қалай өзгерткенін және болашақ роботтандыру мен цифрландыру қорқынышын қалай қалыптастыратынын талдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • іскерлік операцияларға және қаржылық есептілікті дайындауға, сондай-ақ қаржылық талдауға және ресурстарды ұтымды бөлуге қатысты заманауи деректерді жинау әдістерін көрсету және қолдану;
  • маркетингтегі этикаға, жауапкершілікке және тұрақтылыққа қатысты бар және ықтимал проблемаларды анықтау және түзету;
  • бизнес-процестер мен жобаларға қатысты басқару мәселелерін шешуде математикалық және статистикалық талдау құралдарын, сондай-ақ заманауи ақпараттық технологияларды көрсету және қолдану;
  • тиімді ауызша және жазбаша іскерлік қарым-қатынас жасау үшін екінші шет тілін білуді көрсету;
  • негізгі бизнес, менеджмент және көшбасшылық (менеджмент, маркетинг, операцияларды басқару және бизнес құқығы) қағидалары мен дағдыларын көрсету және қолдану және теорияны практикамен біріктіру; басқару мәселелерін шешуге ұмтылу;
  • тұтынушы құны, тұтынушы сияқты негізгі маркетингтік концепциялар туралы білімдерін көрсету қанағаттану, маркетинг кешені және маркетинг мүмкіндіктеріне арналған ортаны сканерлеу;
  • сегменттеу, мақсаттылық және позициялаумен байланысты маркетингтік стратегияларды талдау;
  • брендингке (дифференциатор ретінде), бренд капиталына қатысты тұжырымдамалық білім мен дағдыларды көрсету және бәсекелестікке қарсы күресу;
  • нарықты зерттеуді, тарату арналарын, бөлшек сауда және біріктірілген маркетингтік коммуникацияларды жоспарлау және басқару; коммуникацияның мақсаттары мен міндеттерінің әрбір түріне қажетті цифрлық құралдарды анықтау, цифрлық маркетологтың құзыреттілігін көрсету;
  • тактикалық және стратегиялық маркетинг құралдарын әзірлеу және енгізу үшін жергілікті, аймақтық және жаһандық стратегияларды қолдану, бейімделу мен стандарттауды саралау.
Top