Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01601 Тарих және дінтану в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Педагогикалық білім бакалаврында тарихи- дінтанушылық білім жүйесін қалыптастыру,алған білімдерді кәсіби оқу үдерісін қазіргі заманғы ғылыми деңгейде ұйымдастыра білу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогика
Тарихи өлкетану
Шығыс елдерінің орта ғасырлар тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Алғашқы қауымдық қоғам тарихы
Археология
-
2 Оқу жылы
Әлем өркениетінің тарихы
Қосалқы тарихи пәндер
Тарихи антропология
Ежелгі Қазақстан тарихы
Ежелгі дүние тарихы
Қазақстанның тарихи антропологиясы
Орта ғасырлар тарихы
Музейтану және архивтану
Ғылыми зерттеу негіздері
Қаржылық сауаттылық негіздері
Орта ғасырлардағы Батыс мемлекеттерінің өркениеттері
Қазақстанның орта ғасырлық тарихы
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Шоқантану
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Экология және тұрақты даму
-
3 Оқу жылы
Сандық тарих
Жалпы білім және арнайы білім беретін оқу мекемелерінде ғылыми зерттеудің әдістемесі
Еуропа мен Американың жаңа және қазіргі заман тарихы
Шығыс елдер тарихы
Этнология
Орта Азия және Қазақстан халықтары этнографиясы
Жаңа және қазіргі замандағы Азия мен Африка елдерінің тарихы
Тарихты оқыту әдістемесі
Қазақстанның жаңа заман тарихы
Азия мен Африканың жаңа және қазіргі заман тарихы
Түркі халықтарының тарихы
Академиялық хат
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Инклюзивті білім беру
Қазақстанның қазіргі заман тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өз азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету
- Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін және дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;
- ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану;кәсіби қызметтің ерекше жеке стилін қалыптастыру үшін қазіргі заманғы білім беру үрдістеріне сәйкес өзіндік оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын пайдалану.
- Білім алушылардың төзімділігі мен төзімділігін қалыптастыру және дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамның діни жағдайын талдау үшін әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қолдану
- Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін сандық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану (БЖБ, ТЖБ);
- Өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби коммуникацияны, ұлтаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
- Кең ой-өрісі, жоғары ойлау мәдениеті, төзімділік және гуманизм бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерді көрсету
- ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;
- Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану; тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әр түрлі категориялары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызмет пен Т. Б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлу; әлеуметтік және саяси құрылыстың әр түрлі нысандары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;
- Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; оларды практикалық пайдалану үшін тарихи дереккөздерді жіктеу; тарих және дінтану саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.