Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01601 Тарих және дінтану в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Оқу-тәрбие процесін, оның ішінде инклюзивті білім беруді ұйымдастыру үшін гуманистік дүниетаным негізінде өз азаматтық ұстанымын қорғауда көшбасшылық қасиеттерін көрсету
  • Қазақ және түркі халықтарының тарихын, мәдениетін және дінін дүниежүзілік тарих пен жалпы әлемдік өркениеттің бір бөлігі ретінде бағалау; алынған білімді ғылыми-зерттеу жұмысында, археологиялық, этнографиялық экспедициялар қызметінде патриотизм мен әлеуметтік маңызды қасиеттерді қалыптастыру үшін қолдану;
  • ҚР білім берудің жаңартылған мазмұнын және критериалды бағалау жүйесін ескере отырып, ғылыми-зерттеу және жобалау қызметінде Инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану;кәсіби қызметтің ерекше жеке стилін қалыптастыру үшін қазіргі заманғы білім беру үрдістеріне сәйкес өзіндік оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеу;кәсіби қызметтің әртүрлі түрлеріне психофизикалық дайындық және өзін-өзі дайындау үшін дене тәрбиесінің әртүрлі құралдарын пайдалану.
  • Білім алушылардың төзімділігі мен төзімділігін қалыптастыру және дамуының әртүрлі кезеңдерінде қоғамның діни жағдайын талдау үшін әлемдік діндер тарихы бойынша білімді қолдану
  • Білім беру бағдарламасын жаңарту және критериалды бағалау жүйесін енгізу контексінде мұғалімнің педагогикалық шеберлігін жетілдіру үшін сандық білім беру технологиялары саласындағы білімді практикада қолдану (БЖБ, ТЖБ);
  • Өз бетінше білім алу және өзін-өзі жетілдіру, іскерлік байланыстарды, кәсіби коммуникацияны, ұлтаралық қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін мемлекеттік және шет тілдерінде коммуникативтік дағдыларды қолдану; Академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңызын түсіну.
  • Кең ой-өрісі, жоғары ойлау мәдениеті, төзімділік және гуманизм бар үйлесімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін әлеуметтік-гуманитарлық, жаратылыстану-ғылыми пәндер саласындағы базалық білімдерді көрсету
  • ТМД тарихы мен мәдениеті, әлемдік саяси дамудың қазіргі заманғы үрдістері бойынша білімдерін көрсету; діни факторларды ескере отырып, ұлттық қауіпсіздік мәселелері бойынша ТМД мен халықаралық қоғамдастықтың ұстанымдарын талдау;
  • Ғылыми зерттеулер мен академиялық хаттардың әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану; тарихи ескерткіштер мен дереккөздердің әр түрлі категориялары негізінде адамзат қоғамының ерте даму кезеңдерін, жекелеген құбылыстарды, күнделікті қызмет пен Т. Б. қайта құру үшін тарихи оқиғаларды сыни бағалау; әртүрлі өркениеттердің белгілерін салыстыру және бөлу; әлеуметтік және саяси құрылыстың әр түрлі нысандары, тұлғаның тарихтағы рөлі туралы білімдерін көрсету;
  • Тарихи зерттеулерде тарихи процестердің себеп-салдарлық байланыстарын анықтау және тарихи тұлғалардың қызметін объективті бағалау үшін Еуропа және Америка, Азия және Африка елдерінің тарихы саласындағы базалық білімді пайдалану; оларды практикалық пайдалану үшін тарихи дереккөздерді жіктеу; тарих және дінтану саласында олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолдану.
Top