Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01900 Арнайы педагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Арнайы педагогика» БББ мақсаты – арнайы және жалпы білім беру мекемелерінде ЕҚБ (сөйлеу және ақыл-ой кемістігі) бар балалармен жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттіліктері бар бакалаврларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Невропатология негіздері
Арнайы педагог мамандығына кіріспе
Психопатология негіздері
Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Экология және өмір қауіпсіздігі
Ақыл-есі кем балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Инклюзивті білім беру жағдайында МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Есту, сөйлеу және көру мүшелерінің және жүйке жүйесінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері
Кәсіпкерлік дағдылары
Ғылыми зерттеу әдістері
Экономика және құқық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Олигофренопедагогика
Арнайы педагогика
Педагогикалық зерттеулер
Арнайы психология
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Оқыту әдістері мен технологиялары
Логопедия
-
3 Оқу жылы
Ақыл-ой кемістігі бар адамдарды әлеуметтік оңалту және кәсіптік-еңбекке баулу
Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру
Сыныпты басқару
Әр түрлі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Инклюзивті білім беру ортасы
ЕҚБ бар баларды ойынға үйрету әдістемесі
Педагогикалық технологиялар
Сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балалрмен жұмыс жасау технологиялары
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны
Логоритмика
Бағалау және дамыту
Логопедикалық практикум
Педагогикалық шеберлік негіздері
Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру жұмысының негіздері
Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалармен түзету-дамыту жұмыстарының технологиялары
Зиятында бұзылыстары бар балалардың әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлауы
Ойынды оқыту әдістемесі, психомоторика мен сенсорлық процестерді дамыту
-
4 Оқу жылы
Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу жүйесі
Инклюзивті білім беру жағдайында ЕҚБ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Айналадағы әлем)
Зиятында бұзылыстары бар балаларды еңбекке оқыту технологиялары
АСБ бар балалармен жұмысының теориясы мен әдістемесі
Күрделі сөйлеу тілінің бұзылыстары бар балаларға арналған логопедиялық бағдарламаларды жобалау
Зерттеулер, даму және инновациялар
МШ балалардың дамуының онтогенезі
Бастауыш сыныпта ақыл-ойы бұзылған балаларды оқытудың арнайы әдістемесі (Сауат ашу, Сөйлеу және тіл дамыту)
Инклюзивті білім беру жағдайында АҚҚ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
Логомассаж
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инновациялық педагогикалық тәжірибені сандық технологияларды зерттеу мен қолдануға, педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие, өздігінен білім алуға және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады
- ЕҚБ балалармен түзету-дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді.
- Әртүрлі мәдениет, әлеуметтік жағдай, дене мүмкіндіктері, жасы мен көзқарастары бар адамдармен коммуникация және ынтымақтастық дағдысы, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдысы бар
- ЕҚБ балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді.
- ЕҚБ балаларды оқытудың жеке траекториялары мен бейімдеу бағдарламаларын әзірлейді.
- Әлеуметтік-саяси және экокномикалық жағдайды, дүниетанымдық сұрақтарды, академиялық адалдық принциптерді, медициналық-биологиялық білімдердің негіздерін, арнайы педагогиканың ерекшеліктерін, баланың даму ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұнының құрылымын, ЕҚБ балаларды тәрбиелеу, оқыту және дамыту ерекшеліктерін түсінуін көрсетеді.
- Оқыту процесінде оқушылардың психофизикалық, жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, сыни ойлауды, өздігінен білім алуды және өзін-өзі дамытуға ықпал ететін педагогикалық және инновациялық технологияларды қолданады.
- Пән саласындағы практикалық және шығармашылық міндеттерді шешу үшін қашықтықтан және АКТ технологияларын қолдана алады
- Арнайы-педагогикалық зерттеулерді жобалай алады, қажетті эмпирикалық ақпаратты жинай алады, оны талдай алады, нәтижелерің академиялық жазудың ерекшеліктерің ескере отырып ұсына алады
- ЕҚБ балалармен өзара іс-қимыл әдістерін, тәсілдерін және технологияларын меңгерген.
- OOP бар балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалаудың әдістерін, әдістерін және технологияларын біледі