8D04106 Білім беру саясаты мен басқару саласындағы в КИМЭП университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру саясаты және басқару саласындағы докторлық бағдарламаның (PhD) мақсаты жүйелі және сыни ойлау қабілетіне ие, зерттелетін пәнді терең түсінетін, білім беру жүйесіндегі саясат және басқару туралы ғылымға елеулі және шынайы үлес қоса алатын, сондай-ақ ұйым, өңір немесе мемлекеттік деңгейде білім беру жүйесіне сапалы түрлендірулерді енгізе алатын, қабілетті болашақ зерттеушілер мен білім беру көшбасшыларын даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Докторантура
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы КИМЭП университеті
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 180
-
Білім беру бағдарламаларының тобы D072 Менеджмент және басқару
-
Білім беру саласы 8D04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 8D041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Білім беру экономикасы
Білім жергілікті, ұлттық және жаһандық экономиканың тұрақтылығының маңызды факторы болып табылады. Осы негізгі идеяларға байланысты мәселелерді шеше отырып, осы курстағы білім беру саласындағы мамандар білім беруді қаржыландыру мен қамтамасыз етуді зерттейді. Олар экономикалық принциптер мен эконометриканы білім беру практикасы мен саясатын түсінуге қолданады. Олар сонымен бірге білім берудің тиімділігі, сапасы мен теңдігін жақсарту үшін зерттеулерді анықтайды.
Несиелер - 5
-
Саясатты әзірлеу және іске асыру
Білім беру саясаты білім беруді жетілдіру және жаңарту үшін өте маңызды. Осы курстың шеңберінде тілдік білім беру мамандары жергілікті, ұлттық және халықаралық деңгейде білім беру саясатын сыни тұрғыдан талдау дағдыларын дамытады. Бұл курстың тақырыптарына мыналар кіреді: саясатты іске асыру және бағалау процестері, саяси процесте логикалық модельдерді пайдалану, білім берудегі әділеттілік пен әділеттілікті қамтамасыз ету және басқалары.
Несиелер - 5
-
Білім берудегі көшбасшылық және өзгерісті басқару
Бұл курста докторанттар білім беру процестері мен әлеуметтік-мәдени өзгерістердің өзара әсерін көрсететін басқарудың жаңа теорияларымен танысады. Бұл курста олар оқу процесінің тиімділігін ынталандыру және ынталандыру саласындағы әдістерді, дағдылар мен теорияларды, ұсынылатын білім беру қызметтерінің сапасын бақылау және бақылау әдістерін меңгереді. Білім беру ұйымдарында тиімді әлеуметтік өзгерістерді қамтамасыз ету үшін білім беру ұйымдарында қолданылатын басқарушылық және шығармашылық шешімдерді әзірлеуге басты назар аударылады.
Несиелер - 5
-
Тілдік саясат және жоспарлау
Пән тіл саясаты мен жоспарлаудың теориялық тәсілдерімен, зерттеулер мен қолданбалы жобаларды әзірлеу үшін қолданылатын теориялар мен әдістермен танысуға бағытталған. Пәннің мақсаты - әртүрлі әлеуметтік контексттерде, соның ішінде бұқаралық ақпарат құралдарында, мемлекеттік мекемелерде, мектепте және көптілді қала көшелерінде тілдік әртүрлілік туралы сыни түсінік қалыптастыру.
Несиелер - 5
-
Академиялық жазу
Бұл курс жас зерттеушілерді академиялық дискурс жазу принциптерімен және практикасымен таныстырады. Докторанттар өз мақалаларын жазуға - мақаланың мақсатын тұжырымдау, зерттеу тақырыбы бойынша әдебиеттерге шолу жасау, зерттеу әдістемесін, әдістері мен нәтижелерін сипаттау, қазіргі әдебиет аясында тұжырымдар мен пікірталас бөлігін тұжырымдау, халықаралық журналдардың талаптарына сәйкес мәтіндерді редакциялау және пішімдеуге машықтанатын болады. Докторанттар академиялық жазуда нақты тәжірибе жинақтауға және мақаланы халықаралық деңгейде жариялауға дайындауға мүмкіндік беріп, оқытушылардан сындарлы пікірлер мен редакторлық пікірлер алуға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері (сапалық)
Бұл курс сандық зерттеулердің теорияларымен, онтологиясымен және гносеологиясымен, сапалы зерттеулер мен деректерді жинаудың дизайнымен, деректерді жинау құралдарын әзірлеу принциптерімен (сұхбат, бақылау,мәтінді талдау және т.б.), сапалы деректерді талдау тәсілдерімен таныстырады. Курстың соңында тыңдаушылар тілдерді меңгеру және оқыту мәселелерін зерттеу, зерттеу міндеті мен сұрақтарын тұжырымдау, сапалы деректерді жинау және талдау әдістерін анықтау үшін жоба дизайнын жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері (сандық)
Бұл курс математикалық статистика негіздерін және статистикалық деректерді талдаудың негізгі әдістерін зерттеуге және практикалық дамытуға, тілдерді оқыту және қолданбалы лингвистика саласындағы сандық мәліметтермен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсінік алуға бағытталған. Докторанттар ақпаратты жинау мен талдаудың негізгі әдістері, әдістері мен тәсілдерімен, сондай-ақ сандық зерттеу бағдарламаларын құру процедураларымен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру философиясы
Курс білім беру бағдарламаларының мәдени-тарихи парадигмаларды жүйелі талдауды көздейді; білім беру дискурсының түрлерін, қазіргі білім беру саласы мен педагогикалық ғылымдарды қалыптастыруға атсалысқан белгілі ғалымдар мен ұстаздар еңбегімен таныстырады.Курс барысында ойлаудың пәндік әдістеріне, анализдің дәлелденген әрі сұрыпталған техникалары корпусына, білім беру мәселелерін шешу мақсатына құрылған теориялық құрылымдарға басымдылық беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламаны терең бағалау
Докторанттар тілдік білім беру бағдарламаларын әр түрлі бағалауды, соның ішінде қажеттіліктерді бағалауды, қалыптастырушы зерттеулерді, процестерді бағалауды, нәтижелерді бақылауды, әсерді бағалауды және шығындарды талдауды жүргізуге үйренеді. Докторанттар практикалық тәжірибе жинақтайды, жаттығулардың тұжырымдамалық моделін және әртүрлі зерттеу әдістерімен - эксперименталды, квази эксперименталды және эксперименттік емес әдістермен танысуды қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген зерттеу әдістері бойынша семинар
Бұл докторанттардың заманауи сапалы зерттеу әдістері, қолданбалы лингвистикада қолданылатын мәліметтерді жинау мен талдау және тілдерді оқыту мен оқытудағы зерттеулер саласындағы білімдері мен дағдыларын одан әрі дамытуға арналған арнайы тақырыптық семинар. Факультет ұсынатын семинарлар дискурсты терең талдауға, этнографияға, дискурстық сынға немесе корпус тіл біліміне бағытталуы мүмкін.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Пәннің терең, жүйелі және озық білімдерін меңгергендігін көрсету, сондай-ақ, өз мамандығы - білім беру саясаты мен басқару саласындағы іргелі ғылыми мәселелерді шешу мақсатында теорияларды, әдіснамаларды және эмпирикалық нәтижелерді сыни тұрғыдан түсіну, синтездеу және бағалау.
- Білім беру жүйесінде пәнге немесе кәсіптік практикаға айтарлықтай үлес қоса алатын, тәуелсіз, интеллектуалды тәуелсіз ғалым ретінде зерттеуге қажетті сарапшы, мамандандырылған танымдық, техникалық және зерттеу дағдыларын көрсету.
- Білім беру саясаты мен менеджмент теориясын кәсіби практикада қолдана алатын сыни тұрғыдан ойлайтын көшбасшылар, саясаткерлер және зерттеушілер болу.
- Білім беру саласындағы сапа мен теңдікті алға тарту мақсатында кәсіби және сараптамалық топтар үшін зерттеулердің, саясаттың және басқару тәжірибелерінің негізінде жатқан білім беру мағынасын түсіндіру және тарату.
- Ғылыми, педагогикалық және басқарушылық практикада академиялық, педагогикалық және көшбасшылық этика қағидаларын қатаң және мінсіз ұстану.