Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01506 Математика (көптілді білім беру) в Шоқан Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты сапалы кәсіби құзыреттілікке ие, үш тілді білім беру саясатын іске асыруға және инновациялық шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыруға дайын математика мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жазықтықтағы және кеңістіктегі аналитикалық геометрия
Элементарлық математика
Геометрия 1
Педагогика
Мектеп геометрияның қосымша сұрақтары
Геометрия 2
-
2 Оқу жылы
Қаржылық сауаттылық негіздері
Геометрия 3
Математикалық талдау 1
Алгебра және сандар теориясы 1
Конструктивтік геометрия
Шоқантану
Сызыктык алгебра және жиындар элементтері
Экология және тұрақты даму
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Ғылыми зерттеу негіздері
Тіршілік қауіпсіздік негіздері
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Алгебра және сандар теориясы 2
Математикалық талдау 2
Бүтін сандар сақинасындағы топтар және бөліну теориясы
Бірнеше айнымалы функцияның дифференциалды есептелуі
Оқушылардың физиологиялық дамуы
-
3 Оқу жылы
Математика тарихы және әдістемесі
Дифференциалдық теңдеулер
Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 1
Алгебра және сандар теориясы 3
Математиканы оқытудың әдістемесі
Бірнеше айнымалы функцияларды интегралдау. Өріс теориясы
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Математикалық есептерді шешу практикумы 1
Математикалық талдау 3
Академиялық жазу
Математиканың мектеп курсы 1
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Инклюзивті білім беру
-
4 Оқу жылы
Элементар математиканың таңдаулы бөлімдері 2
Математикалық есептерді шешу практикумы 2
Математиканың мектеп курсы 2
STEM білім беруді ұйымдастыру
Математикалық логика
Математикалық логика және дискреттік математика
Математикалық есептерді шығарудың әдістемелік негіздері 2
Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Математиканың стандартты емес есептері
Стандартты емес теңдеулер мен теңсіздіктер
CLIL-технологиясы
Ғылыми-техникалық ақпаратты іздеу әдістемесі және проектік жұмыс
Профессии
Оқыту нәтижелері
- математикалық пәндер бойынша оқыту процесін жүзеге асыру үшін дидактикалық материалдарды, электрондық білім беру ресурстарын әзірлеу
- экономика және құқық салаларынан, сыбайлас жемқорлыққа қарсы қызмет негіздерінен, экологиядан және өмір сүру қауіпсіздігінің негіздерінен, сондай-ақ кәсіпкерлік, көшбасшылық, инновацияны қабылдау дағдыларынан білімдерін жаңғырту; табысты өзінің кәсіби қызметін құру үшін инклюзивті білім беру
- кәсіби қоғамдастықта тәжірибені тарату және өзін-өзі дамыту үшін өзіндік педагогикалық рефлексия негізінде психологиялық-педагогикалық міндеттерді шешу
- математика саласындағы теориялық концепциялармен интеграциялауда дидактиканың классикалық ережелерін меңгеру; функционалдық сауаттылықты және сыни ойлау дағдыларын, соның ішінде инклюзивті білім беру жағдайында көрсету
- математика және ғылыми зерттеулер саласында үш тілді білім беру саясатын іске асыру үшін академиялық, кәсіби мақсаттар, мәдениетаралық коммуникация және академиялық хат үшін тілдерді қолдану
- оқушылардың логикалық-аналитикалық ойлау түрін қалыптастыру және дамыту үшін математикадан стандартты және стандартты емес есептерді шешу дағдыларын қалыптастыру
- жаңа тәсілдерді ескере отырып, оқыту мазмұнын жоспарлау және құрылымдау: оқыту мақсаттарының иерархиясы, спираль тәрізді оқыту принципі, сондай-ақ пәнаралық өтпелі тақырыптарды зерделеу арқылы; практикада оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясын пайдалану (БЖБ, ТЖБ, ФБ);
- әр түрлі математикалық есептерді шешуде оларды қолдану үшін пәндік математикалық дайындық пәндері бойынша қажетті білімді таңдау
- кәсіби қызметте ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдану; компьютерлік-математикалық модельдеу әдістерін білу