Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01502 География в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік маңызы бар мәселелер мен процестерді ғылыми талдауға, гуманитарлық, экологиялық, әлеуметтік және экономикалық ғылымдардың әдістерін кәсіби және әлеуметтік қызметтің әртүрлі салаларында қолдануға, қаржылық шешімдерді қабылдай алуға қабілетті болу. ЖИ модельдерін құрастырып, оларды нақты мәселелерде қолдана алу.
  • Кәсіби қызметте физикалық география саласындағы негізгі ұғымдар, заңдар, физикалық географияның бөлімдері және географиялық ақпаратты іздеу, формализациялау, құрылымдау және жүйелеу дағдылары туралы білімді қолдану.
  • Қазақстан мен әлемнің аумақтық рекреациялық жүйелерінің туристік-рекреациялық қабілеттері мен ерекшеліктерін талдау, зерттеу мен үлгілеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, географиялық ғылым мен білім беру саласында ғылыми жобалар әзірлеу дағдыларын меңгеру.
  • Топырақтану, Ландшафттану, Биогеография, Гидрология және Метеорология бойынша далалық географиялық зерттеулер жүргізу дағдыларына ие болып, ғылыми географиялық зерттеу нәтижелерін, идеяларды, проблемаларды және шешімдерді тұжырымдау.
  • Әлемнің жекелеген елдері мен өңірлерінің ресурстармен қамтамасыз етілуін, олардың демографиялық жағдайын, урбанизация деңгейін және халық пен өндірістің аумақтық шоғырлануын, жекелеген аумақтардың табиғи, антропогендік және техногендік өзгеру дәрежесін есептеу.
  • Қазіргі кезеңде табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының ерекшеліктерін, табиғатты пайдалану ерекшеліктерін, геосфералық қабықтарға антропогендік әсер ету ерекшеліктерін, Қазақстанда қалыптасқан геоэкологиялық ахуал бойынша ақпаратты анықтау және қоршаған ортаның ғаламдық және жергілікті мәселелерін шешу үшін басқа ғылым салаларынан алған білімін кіріктіре отырып, өзінің көзқарасын дәлелдеу.
  • Ғылыми және инновациялық пәндердің, оның ішінде педагогика, инклюзивті білім беру саласында, педагогикалық қызметте теориялық білімдерін, дағдыларын, өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық ұстанымдары мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өзінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою.
  • Географиялық білім беру саласындағы міндеттерді тұжырымдау, Қазақстанның білім беру жүйесін жаңғыртудың өзекті міндеттеріне жауап беретін географияны оқыту әдістері бойынша кәсіби қызметте алған білімдерін қолдану. Білім алушылардың оқудағы жетістіктеріне тұрақты мониторинг жүргізу.
  • Географиялық карталардың ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және картографиялық бейнелеу тәсілдерін ажырату және табиғат объектілерінің кеңістіктік-уақыттық моделін түсіну үшін геоақпараттық әдістер мен технологияларды қолдана отырып, әртүрлі кеңістіктік деректерді іс жүзінде қолдану; Ақпаратты іздеу, фильтрлеу және сын тұрғысынан бағалау негізінде ақпараттық технологияларды пайдалана отырып әзірлеу.
Top