Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01514 Математика (IP) в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементарлық математика (алгебра)
Абайтану (IP)
Бір айналмалы функцияларын дифференциал есептеу (IP)
Элементарлық математика (геометрия)
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия (IP)
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері (IP)
-
2 Оқу жылы
Білім туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу (IP)
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы (IP)
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу (IP)
Оқыту әдістері мен технологиялары (IP)
Алгебра және сандар теориясы (IP).
Бағдарламалау (IP)
Педагогикалық зерттеулер
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
-
3 Оқу жылы
Бағалау және дамыту (IP)
Білім берудегі цифрлық технологиялар (IP).
Инклюзивті білім беру ортасы (IP)
Математиканы оқыту әдістемесі (IP)
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу дағдылары
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Экология және өмір қауіпсіздігін зерттеу негіздері (IP)
Экономика мен кәсіпкерлікті зерттеу әдістері (IP)
Комплексті анализ (IP)
Дифференциал теңдеулер (IP)
Қатарлар теориясы
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау (IP)
Физика (IP)
Дифференциал геометрия (IP)
Математикалық модельдеу негіздері
Ілгермелі шетел тілі (IP)
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Lesson Study и Action Research
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
-
4 Оқу жылы
Зерттеулер, даму және инновациялар (IP)
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Ғылыми зерттеулердің негіздері (IP)
Математикалық сауаттылық негіздері
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Геометрия негіздері (IP)
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар (IP)
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Қатарлар теориясы
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері (IP)
Эконометрика
Дифференциал теңдеулер (IP)
Математикалық логика және дискреттік математика (IP).
Математика тарихы (IP)
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Комплексті анализ (IP)
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу және математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі үшін пайдалану
- инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану
- математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу