6B08402 Аквакультура және судың биологиялық ресурстары в Қазақ ұлттық аграрлық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Аквакультурада, жасанды балық өсіру және су биологиялық ресурстары саласында жоғары сапалы деңгейде теориялық білімі мен практикалық дағдылары бар жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
Пәндер
-
Жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігі
Өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің биоалуантүрлілігі білім салаларының бірі ретінде өсімдіктер мен микроорганизмдер әлемінің алуан түрлілігін, оның қалыптасуының құрылымы мен негізгі заңдылықтарын құрылымын эволюциясын негізгі өкілдерінің өмірлік циклдары мен систематикасын, жануарлар мен микроорганизмдердің өсімдіктер экологиясының ерекшеліктерін, олардың экологиялық жүйелердегі рөлін, сондай-ақ экономикалық маңыздылығын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тұрақты даму
Барлық табиғат қорғау іс-шараларының, оның ішінде адамның экологиялық қауіпсіздігін қамтамасыз ету, оның денсаулығын сақтау жөніндегі іс-шаралардың теориялық негізі болып табылатын экологиялық білім негіздерін қалыптастыру, сананы экологияландыру және экологиялық мәдениетті тәрбиелеу, болашақ маманға экологиялық білімді жан-жақты қалыптастыру сонымен қатар қоғамның экологиялық дағдарыстан шығуына және орнықты даму жолында қозғалысқа жәрдемдесуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Зоология
Пән жануарлардың ішкі және сыртқы құрылымын, олардың түрлерінің әртүрлілігін, таралуын, дамуын, пайда болуын, қоршаған ортамен қарым-қатынасын, табиғаттағы маңыздылығын және қоршаған ортаны қорғау мәселелерін зерттейді, сонымен қатар эволюциялық дүниетанымды қалыптастырады. Оқу нәтижесінде студенттерде омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігі, биологиялық объектілердің әртүрлілігі туралы; жануарлар материалындағы эволюцияның негізгі бағыттары мен заңдылықтары туралы; табиғаттағы және адам өміріндегі жануарлардың табиғатты ұтымды пайдалану негіздерін білудің ажырамас бөлігі ретіндегі рөлі туралы идеялар қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жасанды интеллект негіздері
Пән жасанды интеллекттің (ЖИ) негізгі ұғымдарымен, тарихымен және негізгі бағыттарымен таныстырады. Интеллектуалды жүйелерді құрудың әртүрлі әдістерін, соның ішінде машиналық оқытуды, терең оқытуды, табиғи тілді өңдеуді және компьютерлік көруді қарастырады және жасанды интеллекттің этикалық және әлеуметтік аспектілерін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Бакалаврларда құқықтық сауатты ойлауды дамыту, практикалық міндеттерді шешудегі ғылымның рөлі туралы мағыналы түсінік қалыптастыру, теориялық білімді бекіту, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте практикалық дағдыларды игеру. Курстың негізгі мәселелері сыбайлас жемқорлық құбылысын зерттеудің заманауи тәсілдерін зерттеуге арналған. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тәжірибеде халықаралық құқық пен қазақстандық заңнаманы қалыптастыру және қолдану мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Курс қауіпсіздіктің кәсіби мәдениетін қалыптастырады және алған білімдерінің жиынтығын кәсіби қызметте қолдану, кәсіби қызмет саласындағы қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біліктілік пен дағдылар қабілеттілігі түсініледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
«Биохимия» пәні студенттің негізгі білімін, тірі ағзаны құрайтын молекулалардың құрылымы мен химиялық қасиеттері, ондағы метаболизм процестерінің заңдылықтары, сондай-ақ жануарлардың тіршілік әрекетін реттеудің әртүрлі механизмдері мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға, арнайы пәндерді кейіннен зерделеу үшін теориялық негізді қалыптастыруға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық физиологиясы
Балық физиологиясы - студенттерді өмірлік маңызы бар процесстермен (метаболизм, тыныс алу, тамақтану және т.б.), жеке органдардың және жүйелердің функциясының құндылықтарымен, ағзаның сыртқы ортамен өзара әрекеттесуін қамтамасыз ететін механизмдермен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидрохимия
Табиғи суларды, суды табиғи еріткіш ретінде, химиялық құрамның қалыптасу шарттарын, табиғи сулардың минералдануын, табиғи сулардың Алекин, Валяшко және т. б. бойынша жіктелуін, су құрамының графикалық бейнесін, табиғи суларда еріген газдарды, биогенді, макро-, микроэлементтерді, органикалық қосылыстарды, карбонат тепе-теңдігін, ластануды, ластану көздерін және табиғи суларды қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Гидробиология
Гидробиологияның принциптері мен ұғымдарын, су үйірлерінің тіршілік етуінің физика-химиялық жағдайларын, гидросфера мен оның халқын, континенттік су айдындары мен олардың халқын, гидробиоценоздар мен су экожүйелерін, су экожүйелерінің биологиялық өнімін және оны арттыру жолдарын, су айдындарының ластануының биологиялық индикациясын, су айдындарының гидрологиясын, су айдындарының пайда болуын, су айдындарын жинау көздерін, су айдындарының түрлерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан суқоймаларының зоогеографиясы
Бұл пән Қазақстан су қоймаларындағы балықтардың және суда тіршілік ететін басқа да жануарлардың таралуы зерттеледі. Зоогеографияның негізгі объектілері фауналар мен ареалдар болып табылады. Ол балық түрлері мен басқа да таксондардың жер шары және Қазақсан бойынша таралуын зерттейді, фауналық кешендердің таралуын, сондай-ақ жануарларды қоныстандыру және жойылу процестерін, яғни олардың таралу аймағының кеңею және таралу процестерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика
«Экономика» пәні жеке адамдардың, жекелеген кәсіпорындардың және мемлекеттің экономикалық қызметі жүзеге асырылатын қоғамның экономикалық өмірі туралы негізгі білімді меңгеруге бағытталған. Пән студенттердің экономикалық ой-өрісін дамытуға және шектеулі табиғи ресурстар жағдайында ұтымды шешім қабылдауға ықпал етеді. Пән экономиканың жұмыс істеуі туралы алған білімдерін мамандық таңдауда және одан әрі білім алуда бағдарлау үшін пайдалануға дайындығын қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыруға үйрету, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғаудың тиімді тәсілдері, қаржылық өнімдер мен қызметтерді пайдалану тәртібін білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік
Пән студенттерде кәсіпкерлік қызмет негіздерін түсінуді қалыптастыруға, табысты бизнес үшін негізгі дағдылар мен құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты студенттерді кәсіпкерліктің негізгі аспектілерімен таныстыру, соның ішінде бизнес-идеяны қалыптастыру және оның нәтижесінде бизнес-жоспар құру. Курс барысында студенттер бизнес-жоспарларды әзірлеу және талдау, кәсіпкерлік жобаны басқарудың стратегиялық және тактикалық тәсілдерін қолдану, бизнес мәселелерін тиімді шешу дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Аквакультура
Пән жасанды жағдайда тауарлы балықтарды өсіру технологиясы саласында теориялық білім береді, кәсіптік балық түрлерін өсірудің негізгі кезеңдері, жасанды, сондай-ақ жылы және суық су шаруашылықтарында бекіре, албырт, балықтар және басқа да балық түрлерін өсірудің ерекшеліктері мен әдістері, өндірушілерді дайындау және алу, балықтардың қоңдылығы, уылдырықты ұрықтандыру, қазақстандағы балық шаруашылықтарымен және су қоймаларымен.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балық генетикасы
Балықтардағы белгілердің өзгергіштігінің, тұқым қуалаушылығының және тұқым қуалауының негізгі заңдылықтарын, гибридологиялық және популяциялық талдау әдістерін, тұқым қуалаушылықтың материалдық негіздерін, генетикалық заңдылықтарды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Азаматтық құқық
Азаматтық құқық құқықтағы салалық ғылымдардың ең маңызды саласы. Азаматтық құқықтың мәні азаматтық заңнаманың нарықтық экономикаға зор әсерімен анықталады. Пәнді оқу барысында студент азаматтық құқық түсінігі, қайнар көздері, қағидалары, азаматтық құқықтық қатынас элементтері, жеке тұлға, заңды тұлға, кәсіпкерлік түсінігі, шарт, мәміле, міндеттеме түсінігі, оны орындауды қамтамасыз ету әдістері, интеллектуалдық меншік, мұрагерлік құқық туралы мәліметтер алып шығады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ихтиология
Пән балықтардың сыртқы белгілері мен ішкі құрылымын, балықтардың сыртқы ортамен қатынасын, түрлердің, туыс, отрядтардың даму тарихын, географиялық таралуын, балық үйірлерінің санының өзгеру заңдылықтарын зерттейді, олардың өнеркәсіптік қорларын анықтау тәсілдерін, балық аулаудың қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді болжамдарын, балық этологиясын, олардың бағытын, өзара қарым-қатынас жасауын, ұрпақтарға қамқорлық жасау формаларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Санитарлық гидробиология
Пән судың сапасының экологиялық критерийін зерттейді, оның құрамы мен қасиеттерін су организмдерінің мекендеу ортасы ретінде және оған ластаушы антропогендік факторлардың әсер ету нәтижесінде суда болатын өзгерістерді сипаттайды. Сондай-ақ табиғи суларды қорғау, «таза су» проблемасы, физикалық және химиялық факторлардың әсері, су объектілеріндегі табиғи процестер, улы заттардың әрекет ету заңдылықтары, гидробиологиялық мониторинг мәселелері де қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық систематикасы
Балықтардың систематикасы ішкі және сыртқы, яғни балықтардың морфологиялық және анатомиялық ерекшеліктеріне негізделген. Бұл ерекшеліктер балықтардың туыстық және шығу тегін бағалауға мүмкіндік береді. Акулалардың таксономиясы, мағынасы. Майшабақ таксономиясы, мағынасы, ауқымы. Қазақстан суларындағы балық түрлерімен танысу. Қаланың хайуанаттар бағындағы балық түрлерін таныстыру және жүйелеу. Қазақстанда ауланған балық түрлері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық селекциясы
Пән асылдандыру жұмысындағы селекциялық белгілердің параметрлерін, популяциялар мен жеке тұлғаларды ұрпақтарына генетикалық бағалау әдістерін жасауды, ауруларға төзімділігі жоғары балықтарды құру әдістерін, иммуногенетика және ақуыз полиморфизмі мәселелерін зерттейді. Балық шаруашылығының биологиялық негіздерін білу, жасанды жағдайда тауарлы балық өсіру технологиясы туралы теориялық білім беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балық шаруашылығының зерттеу әдістері
Бұл пән – балық шаруашылығындағы ғылыми зерттеулерді , су айдындарындағы балық ресурстарын зерттеу, бағалау, деректерді жинауды және өңдеуді зерттейді. Балықтардың түрлік құрамы мен экологиялық топтары және Популяцияның құрылымы, саны және жас құрамын, өсуі, көбеюі, көші-қоны және қоректенуін зерттейді. Ихтиоценоз және су экожүйесіндегі түрлердің өзара қатынасының негіздері,сондай -ақ балық аулау құралдарының түрлері және оларды қолдану әдістері, балық ресурстарын бағалау және кәсіптік қорларды болжау әдістері, балық аулау статистикасын жинау және талдау тәсілдері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балықты шаруашылығындағы сұрыптау
Балықтарды іріктеу, балықтардың әртүрлі түрлерін, әсіресе экономикалық, құнды және сәндік балық түрлерін таңдау, сұрыптаудың үш негізгі формасын ажыратады: тұрақтандыру, бөлшектеу және бағытталған, жаппай сұрыптау, өсу қарқыны бойынша жаппай сұрыптау, жеке сұрыптау, аралас сұрыптау, индукцияланған мутагенез, гиногенез, андрогенез.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы ихтиологиялық зерттеулердің тарихы
Ихтиологияның негізгі міндеттері балық ресурстарын сақтау,,Қазақстандағы ихтиологиялық зерттеулердің кезеңдері, балық шаруашылығының даму кезеңдері, су айдындарында жүргізілген акклиматизациялық жұмыстардың тарихы, аборигендік және эндемикалық балықтардың түрлері, Қазақстан су айдындарында жүргізілген зерттеулердің тарихы болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ихтиопатология
Білім алушыларды табиғи су айдындарында және арнайы балық өсіру кәсіпшіліктерінде мекендейтін балық ауруларының пайда болу заңдылықтарымен және жалпы этиологиясымен таныстыру. Балықтардың жалпы жұқпалы, инвазиялық және қарапайым аурулары, балықтарды қауіпті аурулардан сақтандыру және емдеу ережелері, балық өнімдеріне ветеринарлық санитарлық тексерулер жүргізу туралы түсінік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жеке ихтиология
Олардың түрлерінің әртүрлілігін, таралуын, құрылымын, тіршілік әрекетін, эволюциясын, су ортасындағы практикалық маңыздылығын, тұқымдастарын, балықтар класының тұқымын, олардың түрлерін, сипаттамасын, биологиясын, экологиясын, филогениясын, таксономиялық жағдайын, систематикасын, экономикалық маңыздылығын және олардың табиғаттағы рөлін зерттейді және анықтайды, көп жағдайда ерекшелігі балықтардың болуымен анықталады оларды зерттеу жер үсті жануарларының зоология әдістерінен ерекшеленетін нақты әдістемелік тәсілдерді қажет ететін сулы ортада.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Әсемдік балық шаруашылығы
Әсемдік балық шаруашылығын ұйымдастыру, балық өсіру аквариумының міндеттерін, аквариумды құру мен ұйымдастырудың және оған күтім жасаудың жалпы принциптерін, аквариум түрлері, әсемдік балық шарушылығында дизайн қолдану, әсемдік балық шаруашылығында техника қауіпсіздігін, аквариум балықтарының түрлерін, балықтардың мінез-құлық механизмдерін және оларды балық өсіруде пайдалану мүмкіндіктерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Аквариумда балық өсіру технологиясы
Биологиялық сипаттамасын, жылы су балықтарын ұстау және өсіру, олардың түрлері мен тұқымдары, аквариумның су ортасының сапасын бақылау әдістерінде және өсірілетін түрлердің экологиясының сипаттамаларына сәйкес оны түзету әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Су айдындарының токсикологиясы
Пән су айдындарының токсикологиялық жай-күйі, зерттеу әдістері, су айдындарының уытты қалдықтармен ластану себептері, антропогендік фактордың гидрохимиялық режимге әсері мәселелерін көрсетеді, бұл өз кезегінде табиғи тепе-теңдікті сақтау мақсатында су айдындарындағы гидрохимиялық режимді реттеу әдістері мен шараларын анықтауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Пән студенттердің биометрия саласындағы практикалық білім мен дағдылардың негіздерін және оның басқа ғылымдармен байланысын, яғни маманның қазіргі биометрияның қарапайым әдістерін игеруін қалыптастырады. Курс студенттің заманауи биометриялық әдістер мен ақпараттық технологиялардың көмегімен сандық және сапалық белгілер бойынша бастапқы деректерді талдау, өңдеу қабілетіне ықпал етеді. Зерттелетін өзгергермелі белгілердің негізгі сипаттамаларын, таралу түрлерін, популяция параметрлерін, хи-квадрат критерийін, дисперсиялық талдауды, белгілер арасындағы байланыс түрлерін игеруге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылығы саласының гидротехникалық құрылымдары
Су төгетін қондырғылар және олардың қабілетін есептеу.,төменгі палубалар, балықты қорғау, балық аулау құрылғылары, балық аулау және балық аулау, балық аулаушылар., су қоймасының шаруашылықтары үшін қажетті ағынды анықтауды есептеу әдісі, тоғанды толтыруға қажетті су ағынын анықтау, фильтрация және булану арқылы су шығынын анықтау, су тоғанының ағынын қамтамасыз ету үшін қажетті су ағынын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аграрлық экономика
Курста экономиканың аграрлық секторын қалыптастыру мен дамытудың объективті алғышарттары, сондай-ақ, макро, мезо және микро деңгейдегі агробизнестің экономикалық тетіктері, бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы өнімін өндіру процесінде аграрлық сектордың түрлі ресурстарын пайдалану және ұйымдастыру зерттеледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балық аулау
Табиғатты пайдалану түрін, Қазақстандағы балық шаруашылығының даму тарихын, өнеркәсіптік балық аулау құралдарының жіктелуін, балық аулау құралдарының, торлардың селективтілігін, балық аулау құралдарының материалдары мен құрылысын, балық аулау құралдарының жай-күйін сақтауды және бағалауды, ішкі су айдындарында балық аулауды ұйымдастыруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылық гидротехникасы
Тоған шаруашылығының түрлерін, тоған шаруашылығының құрылымдық ерекшеліктерін, уылдырық шашатын тоғандарды, су өткізгіш каналдардың гидравликалық есептеулерін, су қабылдайтын құрылыстарды, науалар мен су құбырларын, су шығаратын құрылыстарды, каналдардан тоғандарға су шығаруды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Биостатистика
Бастапқы биологиялық деректерді топтастыру әдістерін, белгілердің таралу түрлерін талдауды, сондай-ақ алынған биостатистикалық деректерді биометриялық өңдеу бойынша жұмыстар жүргізуді зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Балық өнімдерінің сапасын бағалау әдістері
Балық және балық өнімдерін қабылдау тәртібі, олардың сапасын анықтау әдістерін, балықты кесу, тірі балықты сақтау, балық пен уылдырықты сақтау, маринадтау және тұздау. балықты кептіру және кептіру, консервілер өңдіру мен пресервілер, балықтан жасалған аспаздық өнімдерді, балық қалдықтарын пайдалануды зертейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылығындағы заңнама негіздері
Пән балық шаруашылығында қолданылатын заңнамалық базаны; су биоресурстарын қорғау жөніндегі іс-шараларды; браконьерлікке қарсы күрес жөніндегі іс-шараларды, ҚР балық аулау ережелерін, су биологиялық ресурстарын пайдаланудың заңдық аспектілерін зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Су биоресурстарының жағдайын бағалау
Су биоресурстарын және олардың тіршілік ету ортасын сақтау жөніндегі іс-шараларды жоспарлаудың экологиялық принциптері мен талаптарын зерттейді. Ихтиологиялық зерттеулер және ықтимал теріс әсердің есептік аймағы шегінде су биоресурстары мен су айдындарының жай-күйі туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде. Курсты игеру нәтижесінде студент тексерулер, сараптамалар жүргізу, биоресурсты заңсыз өндіру кезіндегі залалды бағалау әдістемелерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Аквакультура технологиялары және құрал-жабдықтар
Балық бассейндері, механикалық сүзуді, биологиялық тазарту, газсыздандыруды, аэрацияны, тазартуды, оттегімен қанықтыруды, ультракүлгін сәулендіруді, рН деңгейін реттегіштерді, сорғыларды, мониторингті, бақылау және дабылды, вариациялық жүйелерді, ТЖҚ компоненттерінің құрылымының жобаларын жоспарлауды және жүзеге асыруды, биологиялық, механикалық сүзгі құрылымының ерекшеліктерін, тағайындаудан ТЖҚ құрылымының ерекшеліктерін зертейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық қорын қалыптастыру теориясы
Тарихтың қысқаша шолуын, балық қорын қалыптастыру теориясының дамуын, балық қорының қалыптасуына әсер ететін факторларды, азық-түлік қатынастарын, құнарлылықты, кәрілік пен өсуді, жалпы және табиғи өлімді, жыртқыштардың популяцияға әсер ету заңдылықтарын, абиотикалық жағдайлардың балық өліміне әсерін, балық санының ауытқу себептерін, ықтимал аулауды математикалық модельдеудің биологиялық негіздерін, есепке алу әдістерін зерттейді балықтардың саны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Су биоресурстарын қорғау
Жануарлар дүниесін және балық қорларын қорғаудың жалпы қағидаттарын, антропогендік әсер ету факторларын, жануарлар дүниесі объектілерін орнықты пайдалану мен молықтыруды және сақталуға жататын гидробионттардың түрлерін зерделеуді қарастырады, су биологиялық ресурстарының тіршілік ету ортасын қорғаудың құқықтық негіздерін зерттеу су биологиялық ресурстарын пайдаланудың, өсімін молайтудың, қорғаудың және бақылаудың құқықтық шаралары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балық шаруашылығы өнімдерін өңдеу технологиясы
Балық өнімдерін қайта өңдеу үшін қажетті шикізат пен қосалқы материалдарды; негізгі қосалқы және консервациялау материалдарын, балық өнімдерін өндіру мен қайта өңдеуді, балықты тұздау, маринадтау, кептіру, қақтау және ыстау технологиясын, балық жартылай фабрикаттары мен аспаздық өнімдерін өндіруді, гидробионттардан түрлі заттарды және шикізатты, жартылай фабрикаттар мен дайын балық өнімдерін зерттеу әдістерін қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шарбақтық балық шаруашылығы
Шарбақтық балық шаруашылығы пәні балық өсіретін шарбақтар жасау, шағын балық шаруашылықтарын ұйымдастыру, селекциялық-асылдандыру жұмыстарын жүргізу, шабақтарды өсіру арқылы ерекше бағалы балық түрлерін өсіру әдістерімен таныстырады. Сондай-ақ қоректік база және балық ауруларымен күресу, шарбақтардың түрлері, шарбақта өсірілетін объектілерінің сипаттамалары, шарбақта балық өсіруге қоршаған ортаның әсері, температура және т.б. қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Табиғи балық қорын молайту
Курс табиғи су қоймаларындағы балық қорының жағдайын зерттейді. Балық популяциясына әсер ететін факторларды қарастырады, балық аулау қорларының сарқылу заңдылықтарын анықтайды. Бекіре, лосось, тұқы балықтары сияқты коммерциялық түрлердің көбею мүмкіндіктерін зерттейді. Студент балық өсіру зауыттарында және жағалау сызықтарында әртүрлі балық түрлерін көбейту бойынша кәсіби дағдыларға ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Тоған және индустриялық балық шаруашылығы
Тоған балық өсіру шаруашылығының құрылымын, балық өсіру шаруашылықтарының түрлері мен жүйелерін, бейімделген су айдындарында бір жылдық, екі және үш жылдық азықтандыруда тауарлық балықты өсіруді, тоған шаруашылығының негізгі объектілерін өсіру технологиясын, балық өсіру шаруашылығын жүргізудің аралас нысандарын, тауарлық балық шаруашылықтарында балықты азықтандыруды, тоғандардың өнімділігін арттыру әдістерін, балық өсіру торларының түрлері мен сорттарын, торлы балық өсіруді зерттейді, ашық және жабық бассейндер; бассейндік шаруашылықтарды жобалау және пайдалану, жабық балық өсіру қондырғылары, жабық типтегі қондырғылар жағдайында балық өсіру .
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Фермерлік балық өсіру
Ауыл шаруашылығы өндірісінің басқа объектілерімен балық өсіру үшін шағын табиғи және адам жасаған су айдындарын балық шаруашылығында пайдалану технологияларын зерделейді, қазіргі заманғы фермерлік аквамәдениеттің жай-күйі, балық өсіретін фермерлік шаруашылықтарды ұйымдастыру және басқару негіздері, фермерлік шаруашылыққа арналған учаске мен акваторияны таңдауға қойылатын ережелер мен талаптар, олардағы балық немесе басқа аквамәдениет объектілерін өсіру технологиялары туралы қажетті теориялық білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Аквакультурадағы балық қорегі және қоректенуі
Резервуардың жемшөп ресурстары мен жемшөп базасы, балықтарға арналған құрама жем ұғымын және олардың сипаттамасын, құрама жем өндіру үшін пайдаланылатын жемнің құрамы мен қоректенуін, тірі жемді өсіруді, балықтар мен гидробионттардың әртүрлі түрлеріне арналған жемшөп рецепін әзірлеуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Гидробионттарды өсіру технологиясы
Пән әр түрлі балықтардан жыныстық өнімдерді зауыттық әдіспен алу және оны жасанды теңдестірілген жемді қолдану арқылы тауарлық массаға дейін өсіру әдістерін зерттейді, Балық өсіру кезінде су айдындарының балық өнімділігін арттырудың әртүрлі әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ихтиофауна және гидробиология объектілерінің құрамының таксономиясы мен алуантүрлілігін анықтауға қабілетті, балықтардың жеке дамуы бойынша білімді қолданады, гидробионттарды зерттеудің заманауи ихтиологиялық және гидробиологиялық, гистологиялық және гидрохимиялық әдістемелерін, балық популяциясы мен су омыртқасыз жануарлар қауымдастықтарының биологиялық жағдайын бағалау және талдау үшін пайдалану.
- Ғылыми зерттеулердің әдістерін білу және балықтарға морфологиялық және биологиялық талдау жүргізу ерекшеліктерін салыстыру, жүргізілген зерттеулерді статистикалық өңдеу, алынған нәтижелерді талдау.
- Гидробионттардың тіршілік формаларын, жануарлар әлемінің систематикасындағы балықтардың жүйелі жағдайын, балықтардың морфологиясын, экологиясын және анатомиясын Қазақстан балықтарының биологиясын ажырата білу. Су өсімдіктерінің түрлерінің әртүрлілігін, жүйесін, құрылымын білу.
- Су организмдерінің өзара әрекеттесу заңдылықтарына, теңіз және континенттік су қоймаларындағы гидробионттардың экологиялық топтарына; табиғи сулардың ерекшеліктерін, олардың өзара әрекеттесуі мен процестеріне; табиғи сулардың химиялық, құрамына, олардың өзгеру заңдылықтарына сипаттама беру. Микроорганизмдердің құрлысы, физиологиясы, биохимиясының рөлі. Биологиялық объектілерге қолданылатын жаппай құбылыстарды статистикалық талдаудың математикалық әдістерін қолдану. Барлық деңгейлерде тірі табиғаттың физикалық аспектілерін білу.
- Инвазиялық аурулардағы балықтардың патоморфологиялық диагностикасы мен ветеринариялық-санитариялық сараптамасына байланысты экспериментті дәлелдеу.
- Балықтарды өсіру және азықтандыру, балықтарды өңдеуге арналған емдік-профилактикалық ерітінділердің құрамы мен концентрациясына байланысты білім мен түсініктерді қолдану.
- Тұйық сумен жабдықтау (ТСЖ) қондырғыларында балық өсірудің неғұрлым тиімді әдістерін, ТСЖ пайдалану практикасын, белгілі бір жеке жағдайлар үшін акваөсіру объектісін бағалау.
- Аквакультурадағы балық санының динамикасын, балық популяциясының жас, өлшем және жыныстық құрылымын зерттеудің теориялық әдістерін әзірлеу.
- Аквакультура, балық аулау және су биоресурстарын сақтау саласындағы заңнамалық базаға білімі мен нәтижелерін көрсету, әсемдік балық түрлерін, балықтарды қолдан өсіру мен көбейту әдістерін, балықтардың мінез – құлықтарын білу. Балық қорын қорғаудың жалпы принциптерін, әсер ету факторларын, биоәртүрлілікті сақтау, балықты өңдеу мәселелерін білу.
- Кәсіпорындар мен еңбек ұйымдарында жұмыс істейтіндердің еңбек қауіпсіздігін, аквакультура саласында қолайлы жағдайларды қамтамасыз ету бойынша теориялық және практикалық білімді қолдану және әдістерді бағалау.
- Су айдынының азық базасын, құрама жемді, балыққа арналған жем рецептурасын, балық өнімдерін өндіру технологиясы бойынша деректерді тексеру.
- Жаратылыстану - ғылыми пәндер мен тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі саласындағы базалық негіздерді, құқықтық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы, экологиялық және экономикалық мәдениеттің құрылымы мен функцияларын түсіну, ғылыми зерттеулердің негізін, АИ негізгі түсініктерін және қаржылық сауаттылық негіздерін білу және оларды оқытылатын салада қолдану.
- Гидробионттарды жасанды түрде өсіру және көбетуде, қарқынды балық шаруашылығының нысандарында, балықты өсірудің индустриялық әдістерінде және аквариумда балық өсіруде заманауи технологияларды кәсіби деңгейде қолдану.