6B08402 Аквакультура және су биологиялық ресурстары в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы нарыққа бағдарланған, аквакультура мен су биоресурстары саласының тарихы мен қазіргі жай-күйін терең теориялық және практикалық білетін, аквакультура объектілерін сақтау, қорғау, өсімін молайту және культивациялау жөніндегі инновациялық технологиялар әдістерін меңгерген, өзінің кәсіби қызметі саласында өндірістік және практикалық міндеттерді орындауға бәсекеге қабілетті, білікті, құзыретті мамандарды даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B080 Балық шаруашылығы
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B08 Ауыл шаруашылығы және биоресурстар
-
Дайындық бағыты 6B084 Балық шаруашылығы
Пәндер
-
Зоология
Курс жануарлар әлемінің алуантүрлілік жүйесін, олардың бір – бірімен және сыртқы әлеммен өзара байланысын қарастырады, омыртқасыздар мен омыртқалылардың экологиялық ерекшеліктері мен морфо-анатомиялық құрылымын зерттейді. Курсты зерделеу нәтижесінде студент омыртқасыздар мен омыртқалы жануарлардың құрылымдық ерекшеліктерін сипаттай алады, жануарлар әлемінің негізгі таксондарының құрылымының салыстырмалы морфологиясын талдай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 9
-
Жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: сыбайлас жемқорлық бойынша құқық бұзушылықтарды алдын-алу мақсатында сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың қағидалары мен нормаларын қолдануды іс-жүзінде көрсете білу, жауапкершілік қабілетін қалыптастыру, азаматтық-құқықтық жауапкершілікке ие болып, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті, күнделікті өмірде сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл субъектілерінің жүйесі мен қызметі, сыбайлас жемқорлыққа ықпал ететін себептер мен жағдайлар, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің халықаралық тәжірибесі оқытылатын болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеудің әдістері
Мақсаты: әдіснамалық және ғылыми мәдениетті қалыптастыру; ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізуде білім, білік және дағдылар жүйесін қалыптастыру. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістері, оның ішінде ғылыми білімнің объективті мазмұнын табу үшін ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, жүйелеу, талдау, синтездеу, жалпылау және дәлелдеу әдістері зерделенеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржы сауаттылығының негіздері
Пәннің мақсаты: қаржылық ақпаратты түсіну мен олардың жеке қаржы мәселелеріне қатысты сауатты және негізделген шешімдер қабылдау үшін студенттерде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастыру, сонымен қатар сыни тұрғыдан бағалау қабілетін арттыру, қаржылық құралдарды, оның ішінде цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді талдау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әл-Фараби және қазіргі заман
Пәннің мақсаты: студенттердің әлемдік және ұлттық мәдениеттің даму контекстіндегі ұлы түркі ойшылы Әбу Насыр әл-Фарабидің ғылыми және философиялық мұрасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Әл-Фараби мұрасының ерекшеліктері және оның түркі философиясының қалыптасуына тигізген әсері; шығыс философиясының Еуропалық Ренессансқа әсер ету сипаты; ұлттық және әлемдік философия тарихының дәстүрлі және қазіргі заманғы мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Абай ілімі
Мақсаты – болашақ мамандардың бойында өзін-өзі тану қабілетін қалыптастыру, Абай ілімін қазіргі Қазақстанның руханилығы мен зиялылығының негізі ретінде пайдалану, ел бірлігін және қоғамның азаматтық ынтымағын нығайту мақсатында өзінің кәсіби білімін, түсінігі мен қабілеттерін гуманизм және білім беру призмасы арқылы қолдана білу. Оқытылатын болады: Абай ілімі туралы түсінік; оқыту қайнары; Абай ілімінің құрамдас бөліктері; Абай ілімінің категориялары; Абай ілімін өлшеу құралдары; Абай ілімінің мәні мен мағынасы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі
Мақсаты-адамның табиғатпен өзара әрекеттесу жағдайларын үйлесімді оңтайландыру қағидаттарын іске асыратын табиғатты пайдаланудың заманауи тұжырымдамаларына негізделген бірқатар негізгі құзыреттерді қалыптастыру. Оқытылатын болады: адам өмірінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін табиғи ресурстарды тұрақты дамыту, сақтау және молайту қағидаттары, тәуекелдерді бағалау және азайту әдістері, қауіптерден, апаттардың салдарын жою шаралары, табиғи апаттар, қоршаған ортаны қорғау және қоршаған ортаны ұтымды басқару.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігі
Пәннің мақсаты-жануарлар мен су өсімдіктерінің биоалуантүрлілігін сақтау бойынша проблемалық мәселелерді қарастыру, студенттерге негізгі таксономиялық топтардың құрылымы, систематикасы, биологиясы және филогенезі, экожүйелердегі жануарлар мен өсімдіктердің рөлі туралы толық түсінік береді, жануарлар мен өсімдіктердің түрге дейінгі таксондарын анықтайды, жануарлар мен өсімдіктердің негізгі өкілдерінің экономикалық маңыздылығын жүйелейді және талдайды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік
Мақсаты: экономикалық ойлау тәсілін; коммерциялық іске асырылатын индустриялық-инновациялық жобаларға бағытталуды қалыптастыру үшін қажетті өз бизнесін құрудың теориясы мен практикасы саласында базалық білімдерді қалыптастыру. Кәсіпкерлік, шағын және орта бизнестің ішкі және сыртқы ортасының негізгі шарттары; мемлекеттік реттеу және мемлекеттің кәсіпкерлік орта үшін рөлі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Цитология және гистология
Пәннің мақсаты-тірі жасуша туралы оның биофизикалық және биохимиялық процестерді құрылымдық ұйымдастыруы, өмірлік циклі, тіндердің дамуы, шығу тегі және дифференциациясы, олардың жіктелуі, жануарлардың эмбриональды даму кезеңдерін, гаметогенез кезеңдерін зерттеу; ұрықтандыру; ұсақтаудың негізгі түрлері, х жануарлардағы гаструляция, нейруляция және органонез әдістері туралы білім қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 6
-
Гидробионттарды ғылыми зерттеу әдістері
Пәннің мақсаты-қазіргі деңгейдегі гидробиологиялық зерттеулердің практикалық базасымен таныстыру және су ағзаларын зерттеудің заманауи әдістерін қолдану, ғылыми тәсілдің әртүрлі деңгейлеріндегі зерттеу нәтижелерін жоспарлау және талдау: организм, түр, популяция және экожүйе бойынша құзыреттерді алу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 9
-
Гидробионтар экологиясы
Курс гидробионттардың, олардың популяциялары мен қауымдастықтарының өздері мен су экожүйелерінің абиотикалық компоненттері арасындағы өзара әрекеттесу механизмдерін зерттейді. Курсты меңгеру нәтижесінде студенттерде биосфералық процестердегі гидробионттардың рөлі туралы білімі, микроскоппен және өлшеу аспаптарымен жұмыс істей білу дағдылары қалыптасады, гидробионттардың жағдайын бағалау үшін бентостық және планктондық сынамаларды еркін талдай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Гидрохимия және гидробионттардың биохимиясы
Пәннің мақсаты-жер үсті суларының гидрохимиясы мен биохимиясы саласындағы мәселелерді, гидрохимия мен Биохимияның теориялық негіздерін, аймақтық және қолданбалы химия мәселелерін қарастыру және зерделеу, су ерітінділерінің маңызды қасиеттерін білу, табиғи сулардың құрамын зерттеу әдістері мен білдіру тәсілдері, гидробионттардың құрылымы мен тіршілік ету ортасына әсер ететін негізгі химиялық факторлар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Балықтардың морфологиясы және систематикасы
Курста су жануарлары ретінде балықтардың анатомиялық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктері, олардың сыртқы ортамен қарым-қатынасы, балықтардың өмірлік циклінің негізгі байланыстары, және спецификалық қатынастары зерттеледі. Осы пәнді оқу нәтижесінде студент ихтиология бойынша кәсіби білім алады, балықтәрізділер мен балықтардың сыртқы және ішкі құрылымын, балықтардың жүйеленуін біледі, балықтардың түрлік айырмашылықтарын анықтай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 9
-
Қазақстан суқоймаларының биоресурстары
Курс халықаралық, республикалық және жергілікті маңызы бар Қазақстанның барлық балық шаруашылығы су айдындарының ресурстық әлеуетін қарастырады. Гидробионттардың өнеркәсіптік түрлерінің құрамы мен құрылымын және олардың елдің азық-түлік дамуындағы экономикалық маңыздылығын зерттейді. Студенттерді барлық су айдындарында су биоресурстарын сақтау және ұқыпты пайдалану бойынша белгіленген нормалар мен ережелермен таныстырады, студенттер Су биоресурстарының өнімдерін анықтау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Қарқынды аквакультура технологиялары
Пән даму перспективалары кең балық шаруашылығының жаңа бағытын зерттейді, Қарқынды аквакультура өсірудің қолайлы жағдайларын жасау арқылы, жоғары тығыздықтарда балық өсіріп, барлық өндірістік процестерді механикаландырып және автоматтандырып жыл бойы тауарлық балық өнімін өсіруге негізделген. Студенттер бассейндерде, торларда және рециркуляциялық жүйелерде балық өсіру әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 9
-
Жалпы генетика
Пәннің мақсаты – белгілердің тұқым қуалау заңдылықтары, тұқым қуалау түрлері, биомолекула деңгейінде генетикалық ақпаратты сақтау, көбейту, тасымалдау және жүзеге асыру механизмдерін түсіну; нуклеин қышқылдары мен белоктардың қасиеттері мен қызметі, қазіргі молекулалық-генетикалық зерттеу әдістері туралы тұтас және жүйелі білім қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Балықтардың даму биологиясы
Курс балықтардың түрлі систематикалық топтарындағы онтогенетикалық даму заңдылықтарын, эмбриогенезге әсер ететін факторларды, балықтардың онтогенезінің барлық этаптарында болатын макро- және микроморфологиялық, физиологиялық, биохимиялық және молекулярлық процесстерді қарастырады. Пәнді оқыту нәтижесінде студенттерде келесі қабілеттер қалыптасады: балықтардың жеке дамуының барлық кезеңдерін, морфогенез, өсу процесстерін анықтауға және балықтардың жынысын дифференциациялау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Балықтардың физиологиясы су токсикологиясы негіздерімен
Курс су ортасының әр түрлі жағдайындағы гидробионттардың физиологиясын, улы заттардың көздері мен құрамын, олардың даму мен өсудің әртүрлі кезеңдеріндегі балық жүйелері мен мүшелеріне әсерін, курстың дамуы нәтижесінде балық ағзасының интоксикацияға реакциясын зерттейді, студенттер ихтиотоксикологиялық зерттеулердің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білім алады, су қоймасын экономикалық және экологиялық зерттеулер нәтижесінде басқара алады. адамның қызметі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 6
-
Аквакультурадағы балықтардың селекциясы
Курс аквакультура кәсіпорындарында селекциялық жұмысты ұйымдастырудың ерекшеліктерін қарастырады. Курсты игеру нәтижесінде студент аквамәдениеттің өнеркәсіптік объектілерімен селекциялық-асылдандыру жұмысының теориялық негіздерін біледі. Материалды іріктеу, іріктеу жүргізу әдістемесін меңгерген. Селекцияда іріктеу және іріктеу әдістерін, таза желіні жүргізу негіздерін, балықтың жоғары құнды тұқымдарын шығаруды түсінеді. Балық өндірушілердің сапасын ұрпақтарының сапасы бойынша бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Балықтардың қоректену экологиясы
Пән балықтардың асқазан – ішек жолдарының жұмыс істеу ерекшеліктерін және табиғи суларда балықтардың қоректенуін, қорек ресурстары мен суқоймадағы балықтардың қоректік базасын және қорекпен қамтамасыз етілуін зерттейді. Студенттерге қоректік кесектің сапалық және сандық құрамын анықтау, балықтың қоректенуі бойынша материалды өңдеу, қайталама өнімді (зоопланктон, зообентос) және оны балықпен пайдалану дәрежесін анықтау әдістемелеріне үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Аквафермаларды жобалау
Пән әр түрлі типтегі аквафермаларының құрылымын, жаңа балық өсіру кәсіпорындарын жобалау және қолданыстағы балық өсіру кәсіпорындарын қайта құру технологиясын зерттейді, студенттерге кәсіпорындар салу үшін алаңды дұрыс таңдауға, балық өсіру стандарттарымен жұмыс істеуге, балық аулау технологиясын таңдауда математикалық тәсіл негіздеріне үйретеді, аквафермалар мен балық зауыттарын жобалау кезінде жобалау - сметалық құжаттаманы жасау әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Аквакультурадағы еңбек гигиенасы
Курс гидробионттарды өсіруге жарамды су қоймаларының санитарлық – гигиеналық сипаттамаларын, кәсіптік балықтардың көбею гигиенасын, өндірістік процестерді механикаландыру және автоматтандыру гигиенасын, стандартты талаптарға сәйкес келетін өнімдер шығаруды қамтамасыз ететін аквамәдениет кәсіпорындары қызметкерлерінің, басқарушы қызметкерлердің жеке гигиенасын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Микробиология және вирусология негіздері
Пәннің мақсаты – бактериялар систематикасы, морфологиясы, генетикасы және көбеюі туралы негізгі білімді қалыптастыру; микроорганизмдердің зат алмасуын, олардың құрылысын, физиологиясын және биохимиясын, жиі кездесетін инфекциялардың қоздырғыштарының биологиясын, сондай-ақ осы аурулармен күресу және алдын алу шараларын, микроорганизмдер мен микробиологиялық процестерді зерттеудің заманауи әдістерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 6
-
Балықтарды қоректендірудің биологиялық негіздері
Курс балықтардың ас қорыту физиологиясын, тамақтану биологиясын және балық метаболизмінің ерекшеліктерін, негізгі қоректік ингредиенттердің сипаттамасын, қарқынды аквакультура жағдайында өндірістік балық түрлерін қоректендіруді ұйымдастыру технологиясын, құрама жем өндірудің заманауи технологияларын қолданудың артықшылықтарын қарастырады. Студенттерді өсірілген балықтардың физиологиялық жағдайына және өсу көрсеткіштеріне негізделген жасанды жем сапасын есептеу мен бағалаудың заманауи әдістеріне үйретеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 9
-
Көл-тауарлы балық өсіру және рекреациялық аквакультура
Курс көлдердің қазіргі жағдайы мен гидрологиялық режимін, табиғи гидроэкожүйелердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын зерттейді. Рекреациялық акваөсіру мәселелері, әуесқойлық және спорттық балық аулауды ұйымдастыру үшін тоған алаңын пайдалану мәселелері қарастырылады. Студенттер көл және рекреациялық балық өсіру әдістерін игереді, көлдер мен рекреациялық жүйелерде әртүрлі балық түрлерін өсіру технологияларын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Табиғи балық қорларын молайту
Курс табиғи су қоймаларындағы балық қорының жағдайын зерттейді. Балықтардың популяциясына әсер ететін факторларды қарастырады, кәсіптік балық қорларының сарқылу заңдылықтарын анықтайды. Бекіре, албырт, тұқы балықтары сияқты кәсіпшілік түрлерінің өсімін молайту мүмкіндіктерін зерделейді. Студент балық өсіру зауыттарында және жағалау торларында әр түрлі балық түрлерін өсіру бойынша кәсіби дағдыларды меңгерген
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Гидротехника негіздері
Курс гидротехникалық құрылыстардың конструкциясын және экспулатациясын, гидроқұрылыстар салу үшін жер учаскелеріне қойылатын экологиялық және санитариялық-гигиеналық талаптарды зерделейді, гидротехникалық құрылыстардың конструкциялары мен орналасу орындарын таңдау, ізделетін тоған қорының құрылымын есептеу, су беретін және су бұратын арналарды трассалау, су шаруашылығы балансын жасау, топографиялық карталармен және бас жоспарлармен жұмыс істеу кезінде білім мен дағдылар береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Балықтардың аурулары және олардың профилактикасы
Пәннің мақсаты-студенттерді балық өсіру шаруашылықтарының эпизоотиялық жағдайына және әртүрлі су қоймаларының (вирусологиялық, бактериологиялық, паразитологиялық, гистологиялық) көмегімен табиғи су қоймаларына бақылауды жүзеге асыруға үйрету. Студенттерді жалпы патология, паразитология, ЭПИЗООТОЛОГИЯ негіздерімен, инфекциялық және инвазиялық аурулардың қоздырғыштарын зерттеу әдістерімен, балық ауруларының диагностикасы, алдын алу және емдеуді үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Су биоресурстарының жағдайын бағалау
Курс су биоресурстарын және олардың тіршілік ету ортасын сақтау жөніндегі іс-шараларды жоспарлауға қойылатын экологиялық принциптер мен талаптарды зерделейді. Ихтиологиялық зерттеулер және ықтимал теріс әсердің есептік аймағы шегіндегі су биоресурстары мен су айдындарының жай-күйі туралы егжей-тегжейлі ақпарат негізінде. Курсты игеру нәтижесінде студент зерттеу, сараптама жүргізу, биоресурсты заңсыз өндіру кезіндегі залалды бағалау әдістемелеріне ие.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Аквакультурадағы менеджмент
Курс қазіргі заманғы балық өсіру кәсіпорнын тиімді басқару принциптері туралы түсінік береді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер балық шаруашылығы кәсіпорындарының өндірісін ұйымдастыру және жоспарлау ерекшеліктерін анықтауға, олардың тиімділігін арттыру және кірістілігін арттыру мақсатында өндіріс пен сатуды басқарудың заманауи әдістері мен формаларының жиынтығын қолдануға мүмкіндік алады. Экономикалық тиімділігі мен өсірілген өнімнің өзіндік құнын есептеу әдістерін меңгерген.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Аквариумистика және тірі қоректерді жасанды өсіру
Пән экожүйені аквариумдардағы аквадизайн негіздерімен модельдеуді зерттейді, студенттерді балық өсіру және аквакультура үшін тірі жемді жасанды өсіру әдістерімен таныстырады. Курсты игеру нәтижесінде студенттер аквариумдардың әртүрлі түрлерін жасау технологияларына ие, балықты ұстау және өсіру, аквариум жағдайында омыртқасыз жануарларды өсіру дағдыларына ие
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 9
-
Балық шаруашылығы заңнамасы және өнеркәсіптік балық аулау
Курс табиғи және жасанды су қоймаларында өнеркәсіптік балық аулауды жүзеге асырудың заңнамалық аспектілері мен теориялық негізін зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студент табиғи су қоймаларында балық аулау мәселелерін реттейтін балық шаруашылығы заңнамасын түсіне алады; студент балық аулау құралдарының құрылымдық ерекшеліктерін біледі, балық аулау құралдарының механикасы туралы ғылымның жай-күйі мен даму деңгейін талдайды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның дәстүрлі және қазіргі заманғы тарихы, ғылыми-философиялық мұрасы, мемлекеттің әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуы, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманың ережелері, адам өмірінің қауіпсіздігі негіздері, қаржылық сауаттылық, сауатты сөйлеу, интеллектуалдық дамудың жоғары деңгейі, дамыған тілдік және коммуникативтік құзыреттіліктері туралы білімдерін меңгерген.
- Табиғи және жасанды су айдындарының экожүйесінің экологиялық және биологиялық жағдайын бағалау үшін генетика, эмбриология, гистология, микробиология, гидрохимия және биохимия әдістерін қолдана отырып, балықтардың жеке дамуы туралы білімді қолдана отырып, тірі организмнің ерекше белгілері мен морфологиялық сипаттамаларын, ұйымның әр түрлі деңгейдегі су биологиялық жүйелерінің экологиялық және микробиологиялық процестерін ажыратады.
- Гидробионттардың күйін бағалау үшін гидробионттарды зерттеудің ихтиологиялық, гидробиологиялық, жасушалық және гидрохимиялық әдістерін қолдана отырып, ихтиофауна мен су омыртқасыз организмдерінің таксономиялық әртүрлілігін зерттейді.
- Балық қоректену экологиясы туралы теориялық білімді пайдалана отырып, балықты азықтандыру негіздерімен қарқынды аквамәдениет технологиясы бойынша практикалық дағдыларды және индустриялық шаруашылықтар жағдайында тірі жемшөп организмдерін өсіруді қолданады
- Микробиология және вирусология, Ихтиопатология, балықты ұстаудың аквариум әдістерін қолдана отырып, өсірілген балық популяциясының жағдайын жақсарту және балық өсіру кәсіпорындарында санитарлық – гигиеналық жұмысты дұрыс ұйымдастыру үшін заманауи емдеу – диагностикалық әдістерді қолдана отырып, балықтың негізгі ауруларын анықтайды.
- Табиғи су биоресурстарының қалыптасу заңдылықтары, балықтардың географиялық таралуы, балық аулау құралдарының жіктелуі, балық шаруашылығы заңнамасы туралы білімді балық өсіру кәсіпорындарында және су биоресурстарының табиғи қорларының жай-күйін бағалау бойынша топтық зерттеулерде пайдаланады.
- Балық өсіру және гидротехникалық есептеулерді, балық қорларын молайту, су биологиялық ресурстарын қорғау және бақылау әдістерін меңгере отырып, әр түрлі типтегі аквафермаларды жобалауға қажетті балықтарды табиғи және зауыттық көбею технологиясын қолданады.
- Көл – тауарлық, рекреациялық және сәндік балық өсіруді ұйымдастыру үшін, гидротехника негіздері, балық өсіру кәсіпорындарының қызметін басқару және жоспарлау әдістерін пайдалана отырып, кәсіпкерлік, балық шаруашылығы экономикасы, аквакультураның қарқынды технологияларын жобалау бойынша білімдерін қолданады.
- Гидробионттарды қорғау және ұтымды пайдалану үшін су биологиялық ресурстарын есепке алудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, Қазақстанның ішкі су айдындарының су биоресурстарының санын бағалайды
- Балық шаруашылығы саласындағы кейбір мәселелерді ғылыми негізделген және шығармашылық шешу үшін аналитикалық ойлау мен логиканы пайдалана отырып, бастапқы деректерді жинау, жүйелеу және жалпылау, бағдарламалық қамтамасыз етумен (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint) жұмыс істеу дағдыларын меңгерген
- Бакалавриатты бітіргеннен кейін өзін-өзі дамытуға және магистратурада оқуды жалғастыруға, ақпаратты талдау және синтездеу әдістерін пайдалана отырып, ақпараттық және білім беру технологиялары негізінде өз білімін кеңейтуге дайын
- Жұмыстарды орындау мерзімдерін сақтай отырып және кәсіби қызмет мәселелері бойынша есеп дайындай отырып, уақытты өз бетінше жоспарлайды, әріптестерімен және басшылықпен кәсіби қарым-қатынас орнатуға дайын