Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B06112 Жасанды интеллект технологиялары в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

Пәндер

  • С++ тілінде программалау

    Пән стандартты типтегі деректер, констант, тұрақтылар, айнымалылар, операциялар, бірөлшемді және көпөлшемді массивтер, көрсеткіштерді зерттеуге арналған. С++программалау тілінде программалық қамтаманы әзірлеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Киберқауіпсіздік негіздері

    Пән ақпараттық қоғамдағы қауіпсіздік туралы жалпы түсініктер мен дағдыларды алуға және ақпараттық қауіпсіздік технологияларын түсінуді қалыптастыруға, барлық қызмет салаларында киберқауіпсіздік тұжырымдамасын қолдана білуге, электрондық коммуникациялар арқылы өзара әрекеттестікті және мәліметтермен алмасуды жүзеге асыратын мемлекеттік және мемлекеттік емес ұйымдар мен мекемелердің ақпаратты қорғаудың құқықтық және программалық-техникалық мәселелерін, ақпараттық қауіпсіздік негіздерін және адаммен ақпараттық процестердің өзара әрекеттесуін реттеудің практикалық әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелердің архитектурасы және ұйымдастырылуы

    Пәнді оқу кезінде заманауи есептеу жүйелерін құрылымдық және функционалды ұйымдастырудың принциптері, есептеу жүйесінің әртүрлі компоненттерінде, цифрлы компьютердің элементтері мен түйіндерінде жүзеге асырылатын негізгі әдістер мен алгоритмдер қарастырылады. Пән білім алушыларда есептеу процесінің барысы туралы тұтас түсінікті қалыптастыруға және ассемблер деңгейіндегі тілде программалық кодпен жұмыс істеу дағдыларын алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика

    Пән практикалық мәселелерді шешу үшін аналитикалық алгебра және сызықты геометрия мәселелерін шешудің негізгі дағдыларын қалыптастыруға, аналитикалық алгебра және сызықты геометрия әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Дискретті математика

    Пән дискретті құрылымдарға, мысалы, жиындар, қатынастар, шексіз алгебралық жүйелер, шексіз графиктер, шексіз автоматтар және функциялар сияқты операцияларды анықтауға және қолдануға бағытталған есептеу техникасының әр түрлі салаларында, пропозиционалды және предикатты логиканың көмегімен аргументтің дұрыстығын тексеру, тікелей дәлелдемелерді пайдалана отырып, дәлелдемелерді құру, қарама-қарсы қою жолымен дәлелдеу, қарама-қайшылықтар жолымен дәлелдеу және әртүрлі салалардағы есептерді шешу үшін рекурренттік қатынасты қолдану

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пән комбинаториканың негізгі элементтерін, Бернулли схемасындағы шекті теоремаларды, үлестірудің маңызды заңдылықтарын, математикалық статистиканың негізгі ұғымдарын зерттеуге мүмкіндік береді. Бұл әр түрлі есептерді шешу үшін Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика саласындағы теориялық білімді қолдануға және ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика есептерін зерттеудің аппараты мен әдісін дұрыс таңдау дағдыларына ие болуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Пән алгоритмдер негізгі қасиеттері мен деректер құрылымдарын (тізім, стек, кезек, ағаштар, графиктер, хэш-кестелер), тиімді алгоритмдерді құру әдістерін және оларды талдауды, ақпаратты ішкі сұрыптаудың әртүрлі алгоритмдері мен іздеу есептерін оқытуға арналған. Бұл алгоритмдер пайдалы болуы мүмкін жағдайлар, алгоритмдерді талдаумен байланыс қарастырылады және алгоритмдердің тиімділігі зерттеледі.. Алгоритмдер күрделілігін бағалау мәселелері қозғалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Python тілінде программала

    Пән Python-да программалау негіздерін (негізгі деректер құрылымдары, логикалық өрнектер, шартты операторлар, тармақталу операторлары, циклдар, тізбектер (жолдар мен тізімдер) және Python-дағы сөздіктер) және кітапханаларды мәтінді талдау, деректерді визуализациялау және т.б. жасанды интеллект есептерін шешуді үйретуге арналған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Java тілінде объектіге бағытталған программалау

    Пән Java жоғары деңгейдегі программалау тілін пайдалана отырып, практикалық есептерді шешу негізгі дағдыларын алуға, объектілі-бағытталған программалау технологиясын меңгеруге, мәліметтерді өңдеу алгоритмдері мен әртүрлі құрылымдарын, программалау әдістерін қолдану және графикалық пайдаланушы интерфейсін жүзеге асыруға, объектілі-бағытталған программалаудың негізгі тәсілдерін пайдалануға, деректер базасына қосылу үшін JDBC технологиясын пайдалану үшін көп ағынды қосымшалар мен GUI-интерфейстерді құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖИ үшін функционалдық программалау

    Пән функционалды программалау тілдерінің ерекшеліктерін, ламбда есептеу, жасанды интеллект мәселелерін шешудегі функционалды программалаудың теориялық негіздері мен қолданбалы құралдарын, жасанды интеллект мәселелерін шешудің заманауи парадигмаларын зерттеуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білімдерді ұсыну моделдері мен тілдері

    Пән білімді ұсынудың негізгі модельдері мен әдістерін, мысалы, фреймдер, семантикалық желілер, продукционды модельдер, логикалық модельдер, бұлдыр білімді ұсыну және формализациялау модельдері, онтология, сонымен қатар білімді ұсыну тілдерінде және олардың тіркесімінде модельдер құру, осы модельдерді практикалық іске асырудың ерекшелігі, формализацияланбайтын есептер модельдерін құру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер базасы және SQL сұратымдар

    Пән заманауи деректер базасын құру негіздерін, деректер базасын құрудың технологияларын, сонымен қатар негізгі зерттеу объектісі - тілдік-реляциялық SQL сұраулары мен меншікті реляциялық ДББЖ қызметкерлеріне арналған қосымшаларды зерттеуге арналған. Курста студенттер деректер базасын жобалауды, деректер базасының қосымшаларын жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрондық желілер

    Пән нейрондық желілер туралы жалпы ақпаратты, жасанды нейронның типтік моделін, жасанды нейрондық желілердің түрлері мен архитектураларын жіктеуді және оларды қолдануды, нейрондық желілерді оқыту алгоритмдерін, нейрондық желілер арқылы шешілетін негізгі қолданбалы мәселелерді, жасанды нейрондық желілерді модельдеу және қолдану үшін бағдарламалық және аппараттық құралдарды орнату әдістері мен әдістерін, ассоциативті жад құру принциптерін, адаптивті резонанс теориясын зерттеуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалық қамтама және жүйелік инженерия стандарттары

    Пән программалық инженерияда ақпараттық жүйелер жобаларын басқару модельдері мен процестерін, бағдарламалық жасақтама және жүйелік инженерия саласындағы стандарттарды реттейтін жүйелер мен бағдарламалар кешендерінің өмірлік циклінің қолданыстағы мемлекеттік және халықаралық стандарттарын зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • R тілінде программалау

    Пән R тілінің барлық элементтері мен құрылымдарын және сызықтық модельдерді, сызықтық емес регрессиялық модельдерді, статистикалық сынақтарды, уақыттық қатарларды талдауды, жіктеуді және кластерлеуді, сапалық және сандық деректерді өңдеу, визуализация және талдау әдістерін ұйымдастырудың негізгі кітапханаларының кейбір мүмкіндіктерін қарастырады. Әр түрлі ақпараттың үлкен көлемінен статистикалық мәліметтерді іздеу және алу үшін R тілінің мүмкіндіктерін пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖИ үшін логикалық программалау

    Пән жасанды интеллект есептерін шешудегі логикалық программалаудың теориялық негіздері мен қолданбалы құралдарын, жасанды интеллект есептерін шешудің қазіргі парадигмаларын, жасанды интелллект есептерін шешудегі логиканың рөлін зерттеуге мүмкіндік береді. Логиканы программалау тілі ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Машиналық аударма

    Пәннің мазмұны машиналық аударманың тарихын, ерекшеліктерін және қолдану салаларын талдауды, машиналық аударма жүйелерінің жұмыс алгоритмдерін талдауды, байланыс мәселелерін шешу жолдарын, диалогтық жүйелер мен "табиғи тілді өңдеу" жүйелерін құруды, машиналық аударма жүйелерінің жіктелуін, машиналық аудармалардың сапасын талдауды, сөздіктерді қолдаудың компьютерлік програмаларында (мәліметтер базасы, электронды картотекалар, мәтіндерді өңдеу програмалары) қарауды және оқытуды қамтиды. Сондай-ақ машиналық аударма мәселесін шешудің заманауи тәсілдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және бизнес

    "Кәсіпкерлік және бизнес" оқу пәнін оқытудың мақсаты: теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы студенттердің өз ісін құруға, кәсіпкерлік қызметке қатысуға дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректердi интеллектуалдық талдау

    Пән деректер жинағындағы айқын емес заңдылықтарды анықтау дағдыларына ие болуға, үлкен көлемдер, деректер, математикалық статистика әдістері, деректер қоры теориясы, жасанды интеллект теориясы арасындағы жекелеген оқиғалар арасындағы өзара байланысты іздеу әдістерін меңгеруге мүмкіндік береді. Пән деректерді интеллектуалды талдау алгоритмдерін, уақытша қатарлар мен кластерлеу алгоритмдерін, нейрондық желілер мен логистикалық регрессия алгоритмдерін үйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операцияларды зерттеу

    Пән операцияларды зерттеудің негізгі ұғымдарын, математикалық бағдарламалаудың әртүрлі модельдерін – сызықтық, сызықты емес, квадраттық, бүтін және динамикалық бағдарламалауды, жасанды интеллект технологиялары саласындағы практикалық қызметте туындайтын мәселелерді шешуде операцияларды зерттеу әдістерін қолдануды оқытуға арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тілдер мен автоматтар теориясы

    Пән тілдер және автоматтар теориясын, формальды грамматиканың жалпы түсініктерін, регуляр тілдер тудыру механизмдерін, контекстсіз тілдер анықтау механизмдерін, компиляцияның негізгі кезеңдерін, берілген есепті шешуші класстан жалғаспалы азайтындыны ауысу санына және жағдай санына қарай мүмкін болатындай, абстрактілі автомат құруды уйренуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалық пакеттердегі деректерді статистикалық өңдеу

    Пән статистикалық өңдеудің заманауи математикалық пакеттерін және деректерді өңдеуге және визуализациялауға арналған мамандандырылған бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, деректерді статистикалық өңдеу мен талдаудың заманауи әдістері мен әдістерін терең зерттеуге арналған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Hadoop экожүйесіне негізделген талдау

    Пәнді оқу барысында кеңауқымды деректердің мінездемелері, оларды жинақтау, сақтау, өңдеу, архивтеу және жою тәсілдері қарастырылады. Apache Hadoop көмегімен үлестірілетін кластерлерде жұмыс істеу, Map Reduce программаларын жазу, жүзеге асыру дағдылары қалыптастырылады. Деректердің өмірлік циклын, кеңауқымды деректерді өңдеу жүйелерінің архитектурасын меңгеру; Hadoop-тің құрылымдық элементтерін, Hadoop-ті администрациялауды, Hadoop-ті локалды, псевдо үлестірілген, толықтай үлестірілген режимдерде орнату дағдыларын қалыптастыру; HDFS жүйесінде файлдармен жұмыс істеу, MapReduce- программаларын жазу дағдыларын қалыптастыру мүмкіндіктеріне ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: білім алушыларға адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесу әдістері, қоршаған орта қауіпсіздігі, қоршаған орта факторлары мен қоршаған орта сапасының жаһандық өзгеруі және олардың салдары, су ресурстарының экологиялық қауіпсіздігі, әуе бассейні, жер ресурстарының деградациясы, экологиялық тәуекелдер, азық-түлік қауіпсіздігі, адамның қызметімен байланысты табиғи -техногендік апаттар және олардан қорғану тәсілдері туралы білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді визуализациялау

    Пән деректерді визуализациялау, визуализациялаудың түрлі құралдарын қолдану және салыстыру, түрлу программалық пакеттерді қолдана отырып, сандық визуализациялаудың бірнеше түрлерін құру, деректерге қойылатын нақтыталаптарын ескере отырып, келісті деректерді визуализациялау тәсілдерін анықтауды білу, презентация және визуализация құру кезінде тиісті қағидаларды қолдану, деректерді визуализациялаудың талдауын жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің тұрақты дағдыларын түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Мемлекет және құқық сияқты категориялар, құқықтың ұлттық салалары туралы, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық нормалары, оның ішінде конституциялық, әкімшілік, азаматтық, қылмыстық салалардағы және Қазақстан құқығының ақпараттық технологиялар саласындағы нормативтік-құқықтық актілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі дағдыларын қалыптастыруға және студенттердің зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілетін дамытуға бағытталған. Ғылыми-зерттеу жұмыстарының әртүрлі түрлері, ғылыми-шығармашылық әдістемелер, ғылым логикасы, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, өз бетінше ғылыми жұмыстарды жүргізу және ақпарат алудың заманауи әдістерін пайдалана отырып ақпарат көздерімен жұмыс істеу қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім инженері және білім базасын жобалау

    Пән онтология мен тезаурус туралы білім алуға және интеллектуалды бағдарламалық жасақтама компоненттерін жасау кезінде онтологияны жобалау мен қолданудың практикалық дағдыларын қолдануға,белгілі бір пән саласы үшін онтологияны дербес дамытуға және онтология негізінде пәндік аймақтың білім базасын құруға, мәтінді автоматты түрде өңдеу және интеллектуалды іздеу мәселелерін шешуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту

    Пән машиналық оқыту алгоритмдерін қолданудың және ауқымды деректерді талдаудың, жасанды интеллекттің тәсілдерін, әдістері мен модельдерін, сондай-ақ өзінің кәсіби қызметінде тиісті компьютерлік құралдарды, математикалық және бағдарламалық қамтамасыз етуді қолданудың, өнеркәсіп пен білім беруді қоса алғанда, әртүрлі қосымшалар үшін перспективалы компьютерлік зияткерлік жүйелерді әзірлеудің негізгі дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Табиғи тілдерді өңдеуге кіріспе

    Пән мәтін мен сөйлеуді өңдеу негіздерін, тілдік моделдерді құруды, N-граммдар, жасырын Марков модельдері, машиналық және терең оқыту әдістері, сияқты табиғи тілді өңдеу тәсілдері, моделдері мен әдістерін игеруге және оларды морфологиялық, синтаксистік, семантикалық және сентимент талдау, автоматты қысқаша мазмұндау, атау есімдерін тану, сондай-ақ ақпаратты іздеу мәселелерін шешу үшін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пән жобаларды таңдау әдістері, жұмыстың құрылымдық ыдырауы, желілік диаграммалар, сыни жолды талдау, сыни тізбектерді жоспарлау, шығындарды бағалау, алынған құнды басқару, мотивация теориясы және команда құру сияқты жобаларды басқарудың құралдары мен әдістерін қарастырады. ЖИ өсіп келе жатқан мәніне ықпал ететін факторлар қарастырылады, бұзылуларға қалай дайындалу, дағдыларды шыңдау, жобаларды тиімді бастау, жоспарлау, орындау, бақылау және бақылау, жабу және біріктіру үшін ЖИ пайдалану сипатталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиа деректерін зерттеу және талдау әдістері

    Пән әлеуметтік психологиядағы негізгі мәліметтер түрлерін зерттеуге, мәліметтер жинауға, күрделі және гетерогенді әлеуметтік-психологиялық деректерді жинау және өңдеу құралдарына, әлеуметтік желілердегі мәтіндік мазмұнды талдауға, мәтіндік хабарламаларды жіктеу алгоритмдеріне, әлеуметтік медиа деректерін кластерлеуге, болжауға және визуализациялауға, әлеуметтік медианы модельдеуге арналған (Эрдош–Ренья, Барабаши–Альберт модельдері,т. б.). Ваттс-Строгатц), инновациялық талдау әдістерінің мінез-құлық деректерінің үлкен ауқымын талдау үшін заманауи веб-аналитикалық құралдарды қолданудың қолданбалы аспектілері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойындар теориясы

    Пән маңызды ойын модельдерін сипаттау үшін қолданылатын ойын теориясының негізгі ұғымдарын, деректерді жинау және талдау әдістерін зерттеуге, теориялық және практикалық мәселелерді шешу үшін ойын теориясының құралдарын қолдануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және оңтайландыру

    Пән ғылыми деректер форматтарын және деректерді сақтаудың негізгі әдістерін, таратылған деректерді өңдеуді, үздіксіз оңтайландыру мәселелерін шешудің классикалық және заманауи әдістерін (соның ішінде дөңес емес), сондай-ақ машиналық оқытуда туындайтын оңтайландыру есептерінде осы әдістерді қолдану ерекшеліктерін зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шешім қабылдау теориясы

    Пән заманауи шешім қабылдау теориясына арналған. Басқару шешімдерін әзірлеудің технологиялық негіздері мен қабылдау процедуралары қарастырылған. Шешім қабылдау әдістері, оның ішінде тиімділеу, ықтималды статистикалық, сараптамалық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ақпараттық-іздеу жүйелері

    Пән ғаламдық Интернет желісі мен ақпараттық іздеу жүйелерінің даму тарихын, ақпараттық іздеу жүйелерінің жұмыс істеуінің негізгі ұғымдары мен принциптерін, ЖЗШ көмегімен ақпаратты іздеудің ең танымал үлгілік алгоритмдерін және оларды ДК пайдалана отырып іске асыру әдістерін, ЖЗШ қолдану тиімділігін талдауды зерделеуге, талап етілетін ақпаратты жария ету үшін қазіргі заманғы ақпараттық іздеу жүйелерін пайдалануға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді өңдеу

    Python программалау тілінде деректерді өңдеу NumPy, Matplotlib, Pandas, scikit-learn, SciPy, Jupyter кітапханаларымен жұмыс істеу қарастырылады. Кітапханаларды қолдану барысында деректерді алдын-ала өңдеу, жетіспейтін жоқ деректер мәселесін шешу, категориялық деректерді өңдеу әдістерін меңгеру, белгілерді масштабтау (нормалдау) мәселелеріне аса жіті көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Виртуалдау және контейнерлеу технологиялары

    Пән әртүрлі ресурстарды виртуализациялау технологияларын және бұлтты есептеу жүйелері үшін контейнерлеуді пайдаланудың ұйымдастыру принциптері мен архитектуралық ерекшеліктерін, Docker және Podman көмегімен контейнерлермен жұмыс істеу негіздерін, сондай-ақ Kubernetes контейнерлерін оркестрлеу жүйелерін, контейнерлерге негізделген бұлтты қосымшаларды құрудың негізгі принциптері мен әдістерін, контейнерлер мен платформалардың өзара әрекеттесуінің әртүрлі түрлерін басқару тұжырымдамаларын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Терең оқыту

    Пән студенттердің нейрондық желілерді қолдана отырып процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін құру, нейрондық желілерді қолданатын жүйелер негізінде басқару модельдерімен танысу, нейроматематиканың тұжырымдамалық аппаратындағы процестер мен құбылыстарды формализациялау әдістерін зерттеуге арналған. Терең оқытудың математикалық негіздері, конволюциялық нейрондық желілер, қайталанатын нейрондық желілер, терең оқыту құралдары, генеративті-қарама-қарсы нейрондық желілер, терең оқытуды күшейту әдістерін қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Технологиялық кәсіпкерлік және IT StartUp

    Бұл пән студенттерге IT-құзыреттіліктерін, командалық жұмысты және Бизнес дағдыларын дамытуға көмектесу үшін жасалған. Идеялар, Трендтер қарастырылады. Инкубатор мен акселератор арасындағы айырмашылық. Құрылтайшыларды қажетті құзыреттілікпен қалай тартуға және қиын сәттерде команданы қалай ынталандыруға болатынын. Мақсатты аудиторияны клиенттік сегменттерге бөлу. Әр сегментке ерекше құнды ұсыныс жасау. TAM-SAM-SOM нарығының көлемі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Виртуалды және кеңейтілген нақтылық технологиялары

    Пән компьютерлік көру саласындағы негізгі міндеттерді, модельдерді, әдістер мен алгоритмдерді, AR/VR жүйелерін дамытудың негізгі ұғымдарын, принциптері мен құралдарын, сондай-ақ іске асыруға арналған жабдықты, VR/AR жүйелерін құрудың кезеңдері мен технологияларын, оның компоненттерін, виртуалды және кеңейтілген нақтылық жүйелерін қолдану саласын, виртуалды және виртуалды қауіпсіздік пен құпиялылық тәуекелдерін қарастырады. кеңейтілген шындық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қауіпсіздік және жасанды интеллект этикасы

    Пән білім беру, денсаулық сақтау, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылықты мемлекеттік басқаруға, сондай-ақ сот жүйесіне ЖИ технологияларын енгізу процесінде туындайтын этикалық мәселелерді; ЖИ қауіпсіздік салаларын жіктеу; этикалық нормаларды бұзумен байланысты тәуекелдер; ЖИ негізіндегі киберқауіпсіздік шешімдерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды басқару жүйелері және когнитивті жүйелер

    Пән интеллектуалды ақпараттық жүйелер мен технологиялар туралы, атап айтқанда ақпаратты өңдеуге арналған және жасанды интеллект әдістерін қолдануға негізделген жүйелерді ұйымдастыру, жобалау, құру және қолдану мәселелері туралы білім алуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектуалды жүйелерді жобалау және әзірлеу

    Пән интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру принциптері мен іске асыру әдістерінің ерекшеліктері, білімді ұсыну және құрылымдау принциптері мен әдістерін зерттеу, зияткерлік басқару жүйелерінің заманауи құралдарын құру және пайдалану, зияткерлік жүйелерге арналған заманауи аспаптық бағдарламалық құралдарды игеру, сондай-ақ зияткерлік жүйелерді құру туралы білім алуға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • ЖИ бойынша практикум

    Бұл пән жүйелік талдау және жобалау әдістерін қолдана отырып, бизнес-талаптарды қанағаттандыру үшін жасанды интеллект саласындағы жобалық ұсынысты әзірлеуді қамтиды. Студенттер ЖИ немесе өнеркәсіптік серіктеспен шешуге болатын бизнес-мәселені анықтайды; шешімді зерттеу; және оны шешу жоспарлары жасалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Деректерді талдау бойынша практикум

    Пән студенттерді деректерді талдаудың мамандандырылған саласына тереңірек енгізуге және қорытынды практикалық жобаны жүзеге асыруға арналған. Пән аясында студенттерге топтық және жеке жобалар, сондай-ақ өз жобаларын ұсыну мүмкіндігі ұсынылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Оқыту нәтижелері

  • Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау
  • Ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда цифрлық технологияны, әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында кәсіпкерлік білімді қолдана білу; қаржылық тәуекелдердің, дағдарыстардың әсерін бағалау негізінде қаржы өнімдері мен инвестициялау құралдарын, қаржы заңдары мен ережелерін, цифрлық және қаржылық технологияларды қолдану негізінде ұтымды қаржылық мінез-құлыққа кепілдік беретін заманауи қаржы құралдарын пайдалану
  • Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі
  • Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, қауіпсіздік мәдениетін меңгеру, экологиялық жағдайдан хабардар болу
  • Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар мен қылмыстар жасауды болдырмайтын құқықтық сана мен құқықтық мәдениеттің жеткілікті деңгейіне ие болу, кәсіби міндеттерін және мінез-құлық мәдениеті мен қарым-қатынастың этикалық нормаларын орындау
  • Математикалық талдаудың, дискретті математиканың, ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың тиісті математикалық аппаратын пайдалана отырып, кәсіби есептерді шешу
  • Базалық деректер құрылымын өңдеу алгоритмін әзірлеу, жүзеге асыру және талдау принциптері бойынша терең білімдерін көрсету; білімді ұсынудың әртүрлі модельдері үшін білімді өңдеу алгоритмдерін құруға , ителлектуалды жүйелердің программалық архитектурасы мен программалық қамтамасыз ету мүмкіндіктерін пайдалану, ителлектуалды жүйелердегі мәселелерді шешу үшін қолданбалы программалармен және құралдармен жұмыс істеуге
  • Кәсіби қызмет объектілерін әзірлеу және зерттеу процесін ұйымдастыру кезінде технологияларды, есептеу техникасы құралдарын таңдауды жүзеге асыру, бағдарламалық-аппараттық құралдарды пайдалана отырып, желідегі ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету
  • Деректер қорының нысандарын әзірлеу, деректер базасын нақты ДББЖ--да іске асыру, білімді рәсімдеу технологиясын қолдану және қолданыстағы стандарттарға толық сәйкес келетін әртүрлі пәндік салалардың білім базасын құру, шешімдер қабылдаудың модельдері мен әдістерін қолдану, жобаларды басқару және жылжыту
  • Ақпаратты іздеу, үлкен көлемдегі әртүрлі күрделі құрылымдалған деректерді өңдеу, талдау, визуализациялау, сақтау тапсырмаларында интеллектуалды талдау әдістерін, технологиялары мен құралдарын қолдану; үлкен деректерді өңдеуді автоматтандырудың бағдарламалық құралдарын әзірлеу және басқару
  • Деректерді өңдеудегі күрделі мәселелерді шешуде нейрондық желілерді пайдалану, нейрондық желілер негізінде программалар әзірлеу, ителлектуалды қосымшаларды құру үшін алгоритмдік тілдер мен әдістерді қолдана білу
  • Табиғи тілді және үлкен деректерді өңдеуді ұйымдастыру, деректерді өңдеудің программалық құралдарын жасау, жасанды интеллекттің заманауи әдістері, күрделі бағдарламалық-техникалық жүйелерді жобалау құралдары мен технологиялары негізінде ителлектуалды және қолданбалы жүйелердің математикалық, лингвистикалық, ақпараттық және бағдарламалық қамтамасын жобалау; әртүрлі мақсаттағы ителлектуалды және қолданбалы жүйелерді прототиптеу, тестілеу және күйін келтіру
  • Өзінің жеке қызметін ұйымдастыру, кәсіби міндеттерді орындау тәсілдері мен әдістерін анықтау, олардың тиімділігін бағалау; ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау, өз бетінше ғылыми жұмыстарды жүргізу
Top