Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01510 Математика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Азаматтық және әлеуметтік жауапкершілігі жоғары, білімді, білікті, бәсекеге қабілетті математика пәнінің мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Мамандыққа кіріспе
Математика оқулығынан тыс есептерді шешу әдістемесі
Элементарлы математика
Қаржылық сауаттылық негіздері
Экономика және кәсіпкерлік
Құқық негіздері
Мектеп математика курсының негіздері
-
2 Оқу жылы
Математикалық талдау 1
Экология және тұрақты даму
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Математика тарихы мен методологиясы
Сызықты алгебра
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Алгебра және сандар теориясы 1
HR менеджмент (минор 2)
Алгебра және анализ бастамалары
Менеджмент (минор 1)
Геометрия 1
Функциялар теориясы және функциялық талдау элементтері
Математика пәні бойынша дарынды балалардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Инклюзивті білім беру
Математикалық талдау 2
Педагогика
Алгебра және сандар теориясы 2
-
3 Оқу жылы
Функционалдық талдау
Геометрия 2
Математикалық талдау 3
Математикалық білім берудегі цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект
Математиканы оқыту әдістемесі
Математиканы оқытуда жасанды иннтеллектті қолдану
Геометрия 3
Көшбасшылық және жауапкершілік (минор 3)
Алгебра және сандар теориясы 3
Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны
Ойындар теориясының алгоритмі
Математикадан сыныптан тыс жұмыстар
Сандық әдістер
Математикалық есептер шешу практикумы 1
Дифференциал теңдеулер
Конструктивті оқыту әдістемесі
Математикалық кoмпьютерлік модельдеу
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары
-
4 Оқу жылы
Көпмүшеліктер сақиналары
Математикадан олимпиада есептерін шешу жолдарын үйрету әдістемесі
Мектепте математиканы саралап оқыту
Математикалық логика және дискреттік математика
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
Шағын комплектілі мектептерде педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері
Мектеп математика курсында ауызша есептер мен жаттығулар
Математикалық сауаттылық негіздерін қалыптастыру
Математиканы оқыту әдістемесі практикумы
Жалпы физика курсы
Математикалық есептер шешу практикумы 2
Стандартты емес есептерді шығару әдістемесі
Математиканы кіріктіре оқытудың практикумы
Геометриялық есептер шығару практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Математиканы оқыту технологиясында зерттеудің теориялық және эксперименттік әдістерін қолданады; оқушылардың пәнді меңгерудегі дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру әдістерін меңгереді.
- Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, азаматтық қорғаныстың рөлі мен міндеттерін, құтқару және апаттың – қалпына келтіру жұмыстарын біледі.
- Практикалық есептерді шешуде ақпаратты математикалық өңдеу және тарату, бағдарламалау, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект әдістерін қолданады.
- Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен тәсілдерін, инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Балалар мен жасөспірімдер өсунің жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясын біледі.
- Жалпы физиканың, іргелі, қолданбалы математиканың білімдерін және ақпараттық технологияларды құбылыстар мен процестерді жинақтау мен талдау үшін қолданылады; бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгереді.
- Математиканың теориялық және концептуалдық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылықтарын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
- Іргелі математиканы оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын меңгерді.
- Білім беру үдерісінің барлық субъектілерінің (өзінің, оқушылардың, ата-аналардың) қызметін инклюзия қағидаттарын ескере отырып талдайды, математика пәнін сыныптағы және зертханалық сабақтарда оқыту үдерісін жетілдіру мақсатында әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істей алады, барлық оқушылар үшін қолжетімділік пен тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етеді.
- Математиканы оқытудың педагогикасы мен әдістемесін, ағылшын тілінде, оның ішінде online режимде оқытудың заманауи білім беру технологияларын, тұлғаның даму заңдылықтарын, оқыту және тәрбиелеу процестерін біледі; білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін меңгерген.
- Зерттеу және кәсіби қызметінде негізгі математикалық әдістерді математикалық есептерді талдауда қолданады.
- Экономика, менеджмент, маркетинг, кәсіпкерлік, қаржылық сауаттылық және құқықтық аспектілердің негіздерін меңгерген. Экономика және басқару саласындағы заманауи басқару технологияларының рөлін және маңыздылығын түсінеді. Қолданбалы ғылымдардың негіздерін, экологияның негізгі заңдары мен қағидаттарын, еңбекті ғылыми ұйымдастыру қағидаттарын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі.
- Кәсіби қызметінде жаңа білім беру технологияларын, соның ішінде жасанды интеллектті, зертханалық бағдарламалық қамтамасыз етуді, бала құқықтары мен ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі құжаттарды, критериалды бағалау әдістерін, зерттеу нәтижелерін қолданады.
Ұқсас БББ
6B01510 Математика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01510 Математика
Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
6B01510 Математика
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01510 Математика
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01510 Математика
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті