Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01602 Тарих-Дінтану мұғалімін даярлау в ОҚМПУ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ұлттық біліктілік жүйесі мен еңбек нарығы талаптарына сай жалпымәдени және кәсіби құзыретіліктерді меңгерген бәсекеге қабылетті тарих- дінтану пәнінің мұғалімін даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B015 Гуманитарлық пәндер мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Дүниежүзі тарихы және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B016 Гуманитарлық пәндер бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ежелгі дүние тарихы
Алғашқы қоғам тарихы
Дінтануға кіріспе
Орта ғасырлардағы Батыс елдерінің тарихы
Археология
-
2 Оқу жылы
Қазақстанның ежелгі және орта ғасырлар тарихы
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Жасерекшелік психологиясы
Орта ғасырлардағы Шығыс елдерінің тарихы
Жаңа кезеңдегі Шығыс елдерінің тарихы
Педагогика және тәрбие жұмысының әдістемесі
ХҮІІІ-ХХ ғасырлардағы Қазақстанның тарихы
Жаңа кезеңдегі Батыс және Америка елдерінің тарихы
-
3 Оқу жылы
Тарихты және дінтануды оқыту әдістемесі
Ежелгі дүниенің мифологиясы және политеизм
Инклюзивті білім берудегі арнайы педагогикалық технологиялар
Діни кітаптар
Бағалаудың заманауи технологиялары
Қазақ ойшылдарының діни көзқарастары
Қазақстан Республикасындағы діни ахуал
Қазақстандағы этносаралық және дінаралық қатынастар
Ғылыми зерттеулердің әдістері
Дін философияcы
Дінтану және тарихи білім беруде дизайн ойлау технологиясын қолдану әдістемесі
Қаржылық сауаттылық
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қоғамдағы философиялық және діни проблемаларды ғылыми зерттеулердің жаңа әдістерін қолдана және олардың нәтижелерін академиялық стилде рәсімдей отырып талдайды;
- Қазақстан мен әлем елдерінің қоғамдық-саяси, экономикалық және әлеуметтік-мәдени дамуының сипатын, адамзаттың мәдени әртүрлілігін түсіндіреді.
- психологиялық-физиологиялық, педагогикалық, инклюзивті білім негізінде оқушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты туындайтын мәселелерді шеше алады.
- критериалды бағалау, диагностикалау, қысқа мерзімді оқу жоспарын әзірлеу технологияларын қолданады.
- тұлғааралық қарым-қатынаста коммуникативтілігін, командада жұмыс істеу дағдыларын және ақпараттық мәдениеті мен академиялық адалдығын көрсетеді.
- дін теориясы мен тарихы саласындағы білімі мен түсініктерін көрсетеді.
- гуманитарлық, экономикалық, экологиялық білім негізінде әлеуметтік және кәсіби салада туындаған даулы мәселелерді шеше алады.
- отан және дүниежүзі тарихы кезеңдері, отандық және әлем тарихы оқиғалары, құбылыстары, процестері туралы қазіргі ғылым талабына жауап беретін білімін көрсетеді;
- оқыту мақсаты мен оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сәйкес инновациялық технологиялар мен АКТ қолдана отырып оқу үдерісін ұйымдастырады.
- тарихи оқиғаларды, діни құбылыстарды, олардың әр түрлі тарихи кезеңдерде отандық және әлемдік тарихқа ықпалы тұрғысынан бағалайды.
- танымдық, кәсіби және ғылыми зерттеулерде модельдеуді қолдану негізінде мәселелерді шешу жолдарын талдай біледі.
- оқушының тұлғалық дамуын қалыптастыруда, өмір бойы білім алуда пәнаралық білімді интеграциялайды.