Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01471 Көркем еңбек, графика және жобалау в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «6В01471 Көркем еңбек, графика және жобалау» БББ мақсаты: пәндік саласында сапалы білімі бар, зерттеу және кәсіпкерлік дағдылары бар, өзара қарым-қатынастарды басқаруға дайын көркем еңбек, графика және жобалау мұғалімін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Графика және жобалау 1
Графика және жобалау 2
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Кәсіпкерлік дағдылары
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Экономика және құқық негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Академиялық және шығармашылық сурет
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Материалдарды өңдеу практикумы 1
Ғылыми зерттеу әдістері
Материалдарды өңдеу практикумы 2
Педагогикалық зерттеулер
Оқыту әдістері мен технологиялары
Академиялық кескіндеме
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
-
3 Оқу жылы
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 1
Инклюзивті білім беру ортасы
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 1
Дизайн және композиция негіздері
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 1
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 1
Графика және жобалауды оқыту әдістемесі
Сыныпты басқару
Тігін бұйымдарының дизайны мен технологиясы 2
Мүсін және пластикалық модельдеу
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Бейнелеу өнердің замануи түрлері
Сәндік-қолданбалы өнер (қыздарға арналған) 2
Конструкциялық материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясы 2
Сәндік-қолданбалы өнер (ұлдарға арналған) 2
Бағалау және дамыту
-
4 Оқу жылы
Балаларға арналған қосымша білім берудің педагогикасы
Көркем еңбек және бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
Дәстүрлі емес кескіндеме
Бейнелеу өнері тарихы
Үй және тамақтану мәдениеті (қыздарға арналған)
Зерттеулер, даму және инновациялар
Арт-білім беру
Бейнелеу өнеріндегі мультимедиялық технологиялар
Цифрлық өнер
Үй және тамақтану мәдениеті (ұлдарға арналған)
Шағын комплектілі мектеп жағдайында педагогикалық үдерісті басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (өру, зергерлік өнер, Көркем күйдіру, Мозаика және т. б.) бойынша білімді көрсетеді; интерьер декоративтік заттарын жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарас;
- Тоқыма, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясының, Сән, Стиль және бейне индустриясының негіздері бойынша білімді, материалдарды әртүрлі тәсілдермен көркем өңдеу, Ұлттық киім элементтерін дайындау бойынша арнайы пәндік дағдыларды меңгерген;
- Әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, кәсіпкерлік және бизнес негіздерін ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға береді;
- Жеке гигиена, дұрыс тамақтану негіздері; үстел басында жүріс-тұрыс ережелері, әлем халықтарының тағамдары; тұрғын үй экологиясы; өсімдік шаруашылығы негіздері, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн; киімді күту және сақтау негіздері, әмбебап тұрмыстық Дағдылар мен үй шаруашылығын жүргізу, үстелді жабдықтау дағдылары; тамақ дайындау технологиялары; заманауи техника мен технологияларды пайдалану;
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде коммуникация бағдарламаларын құру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша қоғамға қарсы құбылыс ретінде білім алу, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, қашықтықтан білім беру технологияларын меңгеру, салауатты және қауіпсіз өмір салтына, экологиялық қауіпсіздікке бағдарлану негізінде Азаматтық және адамгершілік ұстанымдарын көрсетеді;
- Тұрғын үй экологиясының негіздері, өсімдік шаруашылығы, сәндік гүл өсіру, ландшафтық дизайн, электр энергиясы; электр аспаптары мен тұрмыстық техниканы пайдалану және жөндеу; жөндеу-тұрмыстық жұмыстар, интерьерді ұйымдастыру және жоспарлау бойынша білімдерді меңгерген;
- Өз бетінше және білім алушылармен жобалық, ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыруға, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін логикалық түрде баяндауға және ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістері негізінде пәндік салада жаңа білім алуға дайындығын көрсетеді.
- Классикалық және заманауи визуалды өнер, қазақстандық және басқа суретшілердің шығармашылығы, визуалды өнердің түрлері мен жанрлары; сандық өнер; визуалды өнердің экспрессивті құралдары; қазақ және басқа халықтардың визуалды өнер теориясының негіздері бойынша көркем материалдар мен техникалармен тәжірибе жасау дағдылары мен дағдылары, өнер құралдарымен шығармашылық идеяларды білдіреді;
- Конструкциялық, табиғи, жасанды және дәстүрлі емес материалдардан жасалған бұйымдардың дизайны мен технологиясының негіздері, арнайы пәндік Дағдылар мен көркем өңдеу, материалдар мен объектілерді түрлендіру, макеттеу, интерьер дизайны, робототехника, Көлік құралдарын модельдеу дағдылары бойынша білімді меңгерген;
- Инклюзивтік орта жағдайларын жасау үшін ЕБҚ бар балаларды оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын әзірлейді;
- Оқушылардың жас психикалық даму заңдылықтарын, ерекше білім беру қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып, орта білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында Көркем еңбек саласындағы оқу-тәрбие процесін тиімді ұйымдастыру үшін педагогика мен оқыту әдістемесі бойынша білімді қолданады;
- Философия негіздерін білу, негізгі кезеңдерді, заңдылықтарды және Қазақстанның тарихи дамуының өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде дүниетанымдық ұстанымын көрсетеді;
- Қосымша білім беруді жүзеге асыру бойынша кәсіби қызметті жүргізу кезінде әмбебап тұрмыстық және арнайы пәндік білімді, іскерліктер мен дағдыларды қолданады;
- Графикалық бейнелер теориясының негіздерін және геометрикалық-графикалық модельдеу әдістерін біледі және білім алушылардың жобалық шығармашылық қызметін дамытуға, олардың графикалық мәдениетін қалыптастыруға бағытталған оқу процесін ұйымдастырады;
- Қазақ ұлттық және әлемдік мәдениеттің сәндік-қолданбалы өнері теориясының негіздері (көркем кестелеу, өру, тоқыма және тоқыма, көркем жазу, ши току, киіз басу, кілем тоқу және т. б.) бойынша білімдерін көрсетеді; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарас;