7M11104 Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қызмет көрсету нарығының динамикалық тенденцияларына сәйкес мейрамхана және қонақ үй бизнесінің ғылыми мәселелері мен қолданбалы міндеттерін шешуге қабілеті жоғары санатты ғылыми-педагогикалық және басқарушы кадрларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M149 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
Білім беру саласы 7M11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 7M111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қонақжайлық индустриясында желілік ақпарат және байланыс жүйесі
Мақсаты: отандық қонақжайлылық индустриясында тиімді қолдану үшін әлемдік қонақ үй бизнесін дамытудың заманауи стратегияларын саралау қабілеттерін қалыптастыру. Зерделенеді: қонақжайлылықтың әлемдік индустриясын дамытудың теориялық негіздері, қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында бизнес-стратегияларды қалыптастырудың әлемдік тәжірибесі; қонақ үй практикасындағы табысты бизнестің әдістемелері; қонақжайлылық индустриясында стратегиялық менеджменттің табысты жобаларын енгізу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының теориялық және әдіснамалық мәселелері
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясының мәселелерін зерттеудің теориясы мен әдіснамасын жүйелі түсінуді қалыптастыру үшін арнайы ақпаратты бағалау және теорияландыру қабілетін қалыптастыру. Оқытылады: ғылыми зерттеулердің теориясы мен әдіснамасы, МІҚШ-қа қазіргі көзқарастар, қонақжайлылық индустриясының шекаралары мен құрамы; жаһандану процестері; қонақжайлылық индустриясының қазіргі жағдайы, қызметкерлерді даярлау және қайта даярлау саласындағы саясат.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бизнес және кросс-мәдени байланыс
Мақсаты: жаһандану және интернационалдандыру жағдайында қонақжайлық кәсіпорындарында табысты бизнес-процестерді жүзеге асыру үшін тиімді іскерлік және мәдениаралық коммуникация құру қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: іскери мәдени байланыс пен халықаралық компаниялар қызметкерлерінің мотивациясының негізгі тұжырымдамалары; аймақтар мен елдердің бизнесіндегі негізгі бағыттардың даму ерекшеліктері; ұйымның ұлттық басқару модельдерінің негізгі сипаттамалары; менеджмент мектептерінің қалыптасуы мен дамуының бизнестің жаһандану процестеріне және адамдар арасындағы қатынастардағы ұлттық мәдениет пен дәстүрлердің сипаттамаларына тәуелділігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы болжау және жоспарлау
Мақсаты: қонақжайлылық саласындағы зерттеулерді жоспарлау және орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Зерделенеді: қазіргі бизнестегі зерттеулердің мәні, маңызы және рөлі; зерттеу жобасын жоспарлау; зерттеудің қолданбалы әдістерінің түрлері және оларды қолдану саласы; зерттеулер жүргізу және деректер жинау; сауалнама-сауалнама парағын құру технологиясы; пилоттық зерттеу; кейс-зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлықтағы қолданбалы зерттеу әдістері
Қонақжайлықтағы қолданбалы зерттеу әдістері Мақсаты: қонақжайлылық саласындағы зерттеулерді жоспарлау және орындау үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру. Оқытылады: қазіргі бизнестегі зерттеулердің мәні, маңызы және рөлі; зерттеу жобасын жоспарлау; зерттеудің қолданбалы әдістерінің түрлері және оларды қолдану саласы; зерттеулер жүргізу және деректер жинау; сауалнама-сауалнама парағын құру технологиясы; пилоттық зерттеу; кейс-зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясын жүйелі талдау
Мақсаты: ғылыми зерттеудің мәселелері мен міндеттерін оларды шешу әдістері мен құралдарын таңдау арқылы тұжырымдау, ғылыми эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, зерттеу нәтижелерін адекватты түрде түсіндіру және оларды ұсыну қабілеттерін қалыптастыру Зерделенеді: әдеби-эксперименттік зерттеулер жүргізу әдістемесі, ғылыми әдебиеттерді іздеу және талдау, зерттеу тақырыбын таңдау, эксперименттерді жоспарлау, зерттеу нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясының кластерлік дамуы
Мақсат - тұрақты даму қағидаттарына сәйкес қонақжайлылық нысандары мен туристік-рекреациялық инфрақұрылымды оңтайлы орналастыру үшін аумақтарды ғылыми негізделген кешенді жоспарлау қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: аймақтың қонақжайлылық секторының әлеуетін кластерлік талдау, кластерлерді қалыптастыру; тұжырымдаманы іске асыру тетіктері; туризм мен қонақжайлықтың кластерлік деңгейлері; кластерлерді құрудың әдіснамалық және әдістемелік негіздері, туристік-рекреациялық аймақтар мен нысандарды жобалауға кластерлік тәсіл, Қазақстандағы туризмдегі кластерлік бастамалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты: Ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық және әдістемелік негіздерін білу негізінде филология саласындағы ғылыми зерттеулерді жоспарлау және жүргізу қабілетін қалыптастыру. Оқу курсы болашақ маманның зерттеушілік мәдениетін қалыптастырады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасын, филологияда қолданылатын заманауи әдістерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана қызметін сату тиімділігін басқару
Мақсаты: өнімді тұтынушыға тиімді жеткізу үшін қонақжайлықта сатудың қазіргі заманғы технологияларын басқару қабілетін қалыптастыру. Қонақ үй-мейрамхана қызметтерін сатудың қазіргі заманғы нысандары, сату техникасы мен әдістерінің мәні, маркетингтік құралдар, қонақ үй-мейрамхана қызметтерін қазіргі заманғы тұтынушының сатып алу тәртібі, клиенттің қарсылықтарын басқару, CRM-жүйелер (клиенттермен қарым-қатынасты басқаруды автоматтандыру және стандарттау) зерттелетін болады.)
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлемдік қонақ үй бизнесінің стратегиялары
Мақсаты: отандық қонақжайлылық индустриясында тиімді қолдану үшін әлемдік қонақ үй бизнесін дамытудың заманауи стратегияларын саралау қабілеттерін қалыптастыру. Зерделенеді: қонақжайлылықтың әлемдік индустриясын дамытудың теориялық негіздері, қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында бизнес-стратегияларды қалыптастырудың әлемдік тәжірибесі; қонақ үй практикасындағы табысты бизнестің әдістемелері; қонақжайлылық индустриясында стратегиялық менеджменттің табысты жобаларын енгізу тәсілдері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық теңдестірілген көрсеткіштер жүйесін енгізу
Теңгерімді көрсеткіштер жүйесін әзірлеуде және оларды қызмет көрсету саласының заманауи менеджерін басқарудың тиімді құралы ретінде пайдалануда қабілеттер мен дағдыларды қалыптастыру. Зерделенеді: орналастыру және тамақтандыру кәсіпорындарының қызметін басқару жүйесіндегі теңгерімді көрсеткіштер жүйесінің мәні; теңгерімді көрсеткіштер жүйесін әзірлеудің базалық қағидаттары; туризм мен қонақжайлылық қызметінің әртүрлі салаларындағы кәсіпорындар үшін теңгерімді көрсеткіштер жүйесін талдау әдістемесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласындағы ұйымдастырушылық жобалау және жобаларды басқару
Пәннің мақсаты: жобаларды басқарудың теориялық және практикалық мәселелерін шешуге қажетті білім мен дағдыларды меңгеру қабілетін қалыптастыру. Зерделенеді: қонақжайлылықтағы ұйымдастырушылық дизайн мен жобаны басқарудың мәні, принциптері мен әдістемелік тәсілдері, шешімдердің технологиялары мен құралдары, жобаларды басқару әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы өзгерістерді басқару
Мақсаты: дағдарыс режимінде тиімді және тұрақты жұмысты қамтамасыз ететін заманауи басқару құралдары мен әдістерін пайдалана отырып, ұйымды дамытудың негізгі заңдылықтарын және өзгерістердің негізгі үлгілерін қолдану қабілетін қалыптастыру Зерделенеді: ұйымның даму заңдылықтары; ұйымдық патологиялар, менеджмент проблемалары және компанияның «өсіп келе жатқан ауруы»; компанияның бизнес-процестерін өзгертуді басқаруды оңтайландырудың іргелі идеялары мен принциптері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Тұтынушылардың сұранысын зерттеу және болжау
Мақсаты: қонақжайлылық саласында тұтынушылардың сұранысын болжау мен жоспарлаудың негізгі категорияларын, теориялық, әдістемелік және ұйымдастырушылық негіздерін пайдалану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: қызмет көрсету саласында болжамдау мен жоспарлаудың ғылыми-әдістемелік негіздері; қызметтерге сұранысты болжау әдістерін талдау және оны қызмет көрсету саласында модельдеу; болжамдарды тексеру және жоспарлардың сапасын бағалау; болжам нәтижелерін бағалау критерийлері; болжау және жоспарлау әдістерінің сапасын бағалау; сұранысты жоспарлау мен болжау кезінде сараптамалық бағалау; статистикалық жоспарлаудың болжау әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық кәсіпорындарының менеджерінің жүйелі ойлауы
Мақсаты: басқару жүйесінің құрылымдық бөлімшелері арасындағы байланысты қалыптастыру арқылы қонақжайлылық кәсіпорнының адам ресурстарын басқаруда жүйелік тәсілдің қабілеттері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Зерделенеді: жүйелі ойлаудың мәнін және оның құрылымдық ойлаудан айырмашылығын; жүйелік иерархия; контекстік ойлау, жүйе реттеушілерінің иерархиясы; жүйелі көзқарас негізінде шешім қабылдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Кәсіпорынды басқарудағы тиімді байланыс теориясы мен технологиясы
Мақсаты: коммуникацияларды басқару қабілеттерін қалыптастыру, сыртқы орта субъектілерімен тиімді кросс-функционалдық өзара әрекеттестікке және өзара әрекеттестікке қол жеткізу, корпоративті мәдениетті құру. Зерттелетін болады: әлеуметтік коммуникацияның теориялық және қолданбалы модельдері, қарым-қатынас түрлері, ауызша іскери коммуникация стратегиялары, көпшілік алдында сөйлеу ерекшеліктері, әлеуметтік-мәдени механизм ретіндегі іскери қарым-қатынас, коммуникацияны басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық тәуекелдерін басқару
Мақсаты: қонақжайлылық индустриясында қызметті ұйымдастыруда болжам жасау, бағалау, жоспарлау және тәуекелдерді басқарудың ғылыми негізделген әдістерін қолдану қабілетін дамыту. Пәнді оқу кезінде магистранттар келесі аспектілерді зерттейді: ықтимал тәуекелдерді анықтау мен бағалаудың теориялық негіздері; қонақжайлылықтағы тәуекелдерге әсер ететін объективті, субъективті, сыртқы және ішкі факторлар; тәуекелдерді жіктеудегі негізгі түсініктер, тәсілдер және мәселелер; тәуекелдерді анықтауға әдістемелік тәсілдер; тәуекелдерді басқару құралы, талдау, бағалау, болжау және тәуекелдерді басқару әдістері; қонақжайлылықтағы қауіпті азайту әдістері; тәуекелдерді азайту тәсілі ретінде сақтандыру мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қонақ үй және мейрамхана ісінде бизнес-жобалау
Мақсаты: қонақ үй мен мейрамхана бизнесіндегі бизнес-дизайнның негізгі компоненттерін өз бетінше дамыту қабілетін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: бизнес-жобаның құндылық тізбектерін құру принциптері мен технологиялары; қонақ үйлер мен мейрамханалар кәсіпкерлерінің менеджерлерімен тиімді өзара әрекеттесу негіздері; бизнесті ұйымдастыру модельдері және оларды іске асыру шарттары; ұйымдық дамудың теориялық аспектілері, стратегиялық талдаудың мәні; ұйымның бизнес-процестерін басқаруға қажетті материалдар жиынтығы: оларды құрастыру және бекіту ерекшеліктері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Көп мәдениетті және шет тілдік ортада тиімді байланыстарды, функционалдық және мүдделі тараптармен өзара әрекеттесуді жүзеге асырады, келіссөздер жүргізеді, жанжалды жағдайларды шешеді.
- Адам ресурстары, сапа менеджмент жүйесі және бөлімшенің ағымдағы қызметін басқарады, ұйымдық құрылымды және еңбек ресурстарын жоспарлайды, кәсіби және корпоративті мәдениетті қолдайды, қонақжайлылық индустриясын ұйымдастырудағы кәсіпорын мен мекеме міндетті талаптар мен стандарттарға сәйкес келуін қадағалайды.
- Брондау, автоматтандырылған басқару, жобалау, қонақжайлылық секторында болжау мәселелерін шешуде ақпараттық технологияларды (соның ішінде ГАЖ және GDS) қолданады, қонақжайлылық кәсіпорындарын басқаруда инновациялық технологиялар мен өзгерістер енгізеді.
- Жоғары мектептің, жоғары білімді кадрлардың біліктілігін арттыру және қайта даярлау бейінді мекемелерінің кәсіптік білім беру педагогикасының заманауи талаптары контекстінде оқыту үшін өзекті ғылыми мазмұнның оқу курсының бағдарламасын әзірлейді.
- «Мейрамхана ісі және қонақ үй бизнесі» мамандығы бойынша жоғары білім беру кезінде оқу процесінде ғылыми және кәсіптік білімдерін педагогикалық әдептілікке, педагогикалық этика ережелеріне және жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға сәйкес қолданады.
- Сценарий әзірлейді және зерттелетін салаларда күтілетін нәтижеге қол жеткізуге бағытталған тәуелсіз ғылыми және қолданбалы зерттеулер жүргізеді.
- Жаңа және бейтаныс контексте, көп мәдениетті және шет тілдік ортада ғылыми және қолданбалы мәселелерді шешу үшін қонақжайлылық саласындағы заманауи ғылыми идеяларды, тұжырымдамалар мен теорияларды түсіндіреді.
- Өзінің дамуын, өзіндік қызмет етуін басқарады, өзінің оқу дайындығының деңгейін бағалайды және әрі қарай кәсіби дайындықтың жеке траекториясын қалыптастырады.
- Тәуелсіз зерттеу объектісі мен зерттеу пәнін анықтау үшін қонақжайлылық саласындағы заманауи ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды сын тұрғысынан бағалайды, объектінің табиғаты мен ғылыми бағытының әдіснамасына сәйкес тәуелсіз зерттеу әдістері жүйесін дұрыс таңдайды.
- Нарықтың стратегиялық, жағдайлық, жан-жақты экономикалық талдауын жүргізеді, кәсіпорын қызметінің барлық түрлерін қарастырады, бөлімшенің бизнес-жоспарын, экономикалық қызметтің тиімділігін, қызмет көрсету мен сатудың сапасын жақсарту шараларын жасайды.
- Мейрамхана мен қонақ үй бизнес саласында тәуелсіз ғылыми немесе қолданбалы зерттеулердің нәтижелерін көп мәдениетті және шет тілдер ортасында бизнес-жоспар, оқу материалы, презентация, баяндамалар, мақалалар мен диссертациялар түрінде нәтижелер ұсынады.
- Саланың, оның жекелеген секторларының және нақты кәсіпорындардың қызмет динамикасына болжамды бағалау жүргізеді, ерекше емес жағдайларда толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде шешімдер қабылдайды және тұжырым жасайды.