Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11104 Қонақ үй және мейрамхана бизнесі в Халықаралық туризм және меймандостық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қонақ үй және мейрамхана кәсіпорындарының қызметін тиімді ұйымдастыруға қабілетті, орналастыру және тамақтану құралдарында қонақтарға қызмет көрсетуді ұйымдастырудағы инновациялық тәсілдерімен, кешенді білімі мен практикалық дағдылары бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Академиялық жазуға кіріспе
Экология және өмір тіршілігі қауіпсіздігі негіздері
Қонақжайлылыққа кіріспе
Экономика, кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Іскерлік қарым-қатынас мәдениеті
Сервистік қызмет
Кәсіби шетел тілі І
Менеджмент және көшбасшылық негіздері
-
2 Оқу жылы
Тауартану және тамақ өнімдерін сараптау
HR менеджмент
Қаржылық менеджмент
Кәсіби шетел тілі ІІ
Minor 1
Қазақ тағамдарын дайындау технологиясы
Гастрономиялық туризм
Қонақжайлылық саласындағы маркетинг
Қонақжайлылық индустриясындағы жасанды интеллект
Гастрономиялық трендтер
Қонақтарды қабылдау және орналастыру бөлімінің операциялық рәсімдері
Бизнес-логистика
Әлемдік гастрономия
Қонақ үй шаруашылығы
Minor 2
-
3 Оқу жылы
Тамақ және сусындар бөлімі
Бар ісі және эногастрономия
Шаруашылық бөлімдерінің операциялық рәсімдері
Ивент-менеджмент
Мейрамхана ісі
Мейрамхана және қонақ үй бизнесін ұйымдастыру
Қаржы және шығындарды бақылау
Бизнесті жоспарлау және жобалау
Бөлмелерді брондау және кірістерді басқару
Аспаздық өнер және менеджмент
Фуд-стайлинг және фотосурет
HoReCa саласындағы сторителинг және брендинг
Стандарттау және сапаны басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстандық қоғамның даму тарихы заңдылықтарын, философиялық және этикалық нормаларды, коммуникацияның түрлі салаларындағы әлеуметтік-мәдени, саяси және психологиялық құндылықтарды меңгереді, экономикалық, экологиялық және құқықтық білім негіздерін біледі; дамыған ақпараттық қоғам жағдайында ақпаратты алу, басқару, интеграциялау, бағалау, құру және беру үшін цифрлық технологияларды, байланыс құралдарын ұтымды пайдалануға қабілетті
- Қазақ, орыс және шет тілдерінде кәсіби жұмыс істеу үшін тілдік және коммуникативтік дағдыларды қолдану, сондай-ақ өз пайымдауларын жазбаша және ауызша түрде кәсіби деңгейде жеткізе білу, мәдениетаралық коммуникация проблемаларын шешу үшін логикалық дұрыс, дәлелді және сыни ойлауды меңгереді; кәсіптік қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтына бағдарланады
- Қонақ үй және мейрамхана қызметтері нарығындағы негізгі принциптер мен ағымдағы үрдістерді терең түсінуді қамтитын қонақжайлылық саласындағы негізгі білімге ие болады, әлемдік үрдістердің дамуын және қонақжайлылық саласындағы соңғы трендтерді бақылайды
- Сервистік қызметті ұйымдастыру саласындағы теориялық және практикалық білімді, іскерлік тиімділікті арттыруға және қонақтарға қызмет көрсету сапасын жақсартуға бағытталған мінез-құлық ережелері мен нормаларын, қонақтарға қызмет көрсету техникасын қолданады
- Халықаралық сапа стандарттары бойынша өнімдер мен қызметтерді сертификаттау саласындағы білім мен түсінікті, тауартанудың нормативтік-техникалық құжаттамасымен жұмыс істеуді, қонақжайлылық саласындағы логистикалық процестерді оңтайландыру үшін тапсырыс берушілер мен нарықтың әртүрлі жағдайлары мен талаптарына бейімделу қабілетін көрсетеді
- Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің бизнес-процестерін оңтайландыру үшін HoReCa саласында сторителлинг техникасын және заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдана отырып, нарық пен мақсатты аудиторияны талдау, бренд пен қызметтерді ұйымдастыру, жылжыту дағдыларын қолданады
- Ұйымдағы менеджмент, қаржылық, материалдық және еңбек ресурстарын басқару саласында іргелі білімге, сондай-ақ клиенттермен және қызметкерлермен тұлғааралық қатынастарды сауатты құруға мүмкіндік беретін көшбасшылық, ұйымдастырушылық және коммуникативтік қасиеттерге ие болады
- Қонақ үй және мейрамхана бизнесінде проблемалық жағдайларды шешудің әдістері мен стратегияларын қолданады, кәсіби мінез-құлық пен коммуникацияны қоса алғанда, клиенттердің қанағаттануын қамтамасыз ету мақсатында негізделген шешімдер қабылдау арқылы жағдайды талдайды
- Қонақ үй шаруашылығындағы барлық қызмет процестерін тиімді жүргізуді, қаржы мен шығыстарды бақылау кезінде арнайы ақпараттық ресурстарды қолдануды, сондай-ақ осы салада кәсіби қызметті сауатты жүзеге асыру мақсатында осы кәсіпорындарды басқаруды көрсетеді
- Аспаздық шеберліктің кәсіби дағдыларын, әлемнің әртүрлі елдердің дәстүрлі тағамдарын дайындауды, тағамды безендіруді және тағамдардың сапалы фотосуреттерін жасауды, сондай-ақ бар және мейрамхана саласындағы басқару дағдыларын жетілдіреді, бұл дағдылар мансапты қалыптастыруға және жеке мейрамхана бизнесін құруға кең перспективалар береді