Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11104 Іс-шараларды ұйымдастыру және басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Іс-шараларды басқару және ұйымдастыру» білім беру бағдарламасы қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында корпоративтік деңгейден халықаралық деңгейге дейін әртүрлі деңгейдегі әлеуметтік және іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру саласында кәсіби қызметін жүзеге асыратын, қызмет көрсету саласындағы құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған. тамақтандыру, орналастыру, көптеген қонақтарды логистикамен қамтамасыз ету, сондай-ақ инвесторларды іздеу және нарықта осындай іс-шараларды жылжыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Экономикалық теория және Микроэкономика
Қонақжайлылықтағы ойын-сауық индустриясы
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
-
2 Оқу жылы
Бухгалтерлік есеп және аудит
Қызмет көрсету саласында анимациялық қызметті ұйымдастыру
Жаһандық ойын-сауық индустриясы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Foreign language 3
Қазақ (орыс) тілі 3
Second foreign language 1
Foreign language 4
Қазақ (орыс) тілі 4
Көшбасшылық
Guest Relations & Customer care
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Мейрамханалар және қонақ үйлерде қызмет көрсету технологиясы
-
3 Оқу жылы
Әлем халықтарының ас түрлері
Іс-шараны жоспарлау
Қонақжайлылық саласында брендинг дестинациясы
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Foreign language 5
Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік
Second foreign language 2
Food & Beverage Management (ағылшын тілінде)
Қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату
Foreign language 6
Second foreign language 3
-
4 Оқу жылы
Қонақ үй, курорт және СПА сервис қызметтерінің халықаралық жүйесі
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті
Екінші шет тілі 4
Қонақжайлылық индустриясындағы мәдениетаралық коммуникациялар
Арнайы іс-шаралар менеджменті мен маркетингі
MICE-туризм - іскерлік кездесулер индустриясы
Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі есеп және аудит
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі құжат айналымы
Қонақжайлылықтағы тұрақты менеджмент
Кірістер мен шығыстарды басқару
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте озық коммуникациялық технологияларды қолданады, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына қарай коммуникацияны сауатты құра алады, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесе алады және өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінеді
- Экономикалық білім негіздерін, менеджмент, маркетинг, көшбасшылық теориясы туралы ғылыми идеяларды көрсету және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорынды басқару саласындағы негізгі құбылыстар мен өзекті мәселелердің мәнін ашу
- Оқиғаларды басқарумен байланысты сыртқы және ішкі факторларды талдау, оның ішінде олардың кеңірек қоғамдастыққа әсерін бақылау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды көрсету
- Іс-шараларды стратегиялық жоспарлау және жобалау және олардың қонақжайлылық индустриясының дамуына әсері туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қолдану
- Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларды басқарудың мәні мен мақсатын ашады және іс-шараларды жоспарлауға, ұйымдастыруға, өткізуге және бағалауға байланысты компоненттер мен әртүрлі рөлдерді ажыратады
- Қонақжайлылық және әртүрлі іс-шараларды басқару саласындағы заманауи теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды көрсету
- Кәсіби қызмет саласында қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін шебер қолдану; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар, сондай-ақ әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді дағдылар мен ұтқырлықты көрсетеді
- Жүйелі түсінік алу және басқару әсерінің нәтижелілігін арттыру үшін өзінің еңбек қызметінде жалпы білім беретін және кәсіптік пәндерді зерделеу барысында алған білімдерін көрсетеді