6B11104 Іс-шараларды ұйымдастыру және басқару в Кенжеғали Сағадиев атындағы Халықаралық Бизнес Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Іс-шараларды басқару және ұйымдастыру» білім беру бағдарламасы қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарында корпоративтік деңгейден халықаралық деңгейге дейін әртүрлі деңгейдегі әлеуметтік және іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру саласында кәсіби қызметін жүзеге асыратын, қызмет көрсету саласындағы құзыреті бар мамандарды даярлауға бағытталған. тамақтандыру, орналастыру, көптеген қонақтарды логистикамен қамтамасыз ету, сондай-ақ инвесторларды іздеу және нарықта осындай іс-шараларды жылжыту.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B093 Мейрамхана ісі және мейманхана бизнесі
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Экономикалық теория және Микроэкономика
Экономикалық теория және микроэкономика бұл ресурстарды өндіру, бөлу және тұтыну процессесіндегі адамдардың, фирмаларды мен мемлекеттің мінез-құлқын зерттейтін пән. Осы пән аясында нарықтың, сұраныс пен ұсыныстың заңдары, баға құру механизмдері, бәсекелестік пен монополия, сонымен қатар қоғамдық әл ауқатына экономикалық шешімдердің әсері талданады.Экономикалық теория экономиканың жалпы түрде қызмет ету туралы бірқатар білімді өзіне кіріктіреді, инфляция, жұмыссыздық, экономикалық өсу, ақша саясаты және т.б. макроэкономикалық үрдістер қарастырылады. Микроэкономика бөлімі экономиканың жекелеген субъектілерінің тұтынушы, өндіруші мен делдалдардың мінез құлықтарын және олардың арасындағы әрекеттесуін зерттейді. Пән экономиканың жалпы түрде қалай қызмет атқаратынын, оның дамуына қандай факторлар әсер ететін және басқа қоғамдық салалармен өзара әрекеттесетінін түсінуге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы ойын-сауық индустриясы
Мақсаты: ойын-сауық индустриясының объектілері, туристердің бос уақытын ұйымдастыру, анимациялық қызмет түрлері, анимациялық бағдарламалар мен іс-шаралар түрлері, туризм және туризм саласындағы анимациялық қызметтерді ұйымдастыру принциптері туралы білім жүйесін қалыптастыру. қонақжайлылық; талдау дағдыларын дамыту; практикалық тапсырмаларды орындау үшін алған білімдерін қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Зерттеу әдістеріне кіріспе
Пән оқиды: негізгі категориялық аппарат; ғылыми зерттеулердің әдіснамасы; принциптері, әдістері, кезеңдері ғылыми зерттеулер жүргізу. Ғылыми зерттеулердің әдістемелік базасы, ғылыми әдістердің жіктелуі, олардың сипаттамалары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қонақжайлылық индустриясының негіздері
Бұл пән туризмді, қонақ үй және мейрамхана қызметін ұйымдастыру негіздері, туризмнің және тұтастай алғанда қонақжайлылық индустриясының негізгі функциялары, олардың қоғамдағы рөлі, туристік қызметті ұйымдастыру тарихы туралы жүйеленген білімді, сондай-ақ оның құрылымын талдау дағдыларын қалыптастырады. халықаралық және қазақстандық туристік және қонақ үй нарығының динамикасы. Курс сонымен қатар туризм мен қонақ үй индустриясының ұйымдастырушылық негіздерін және олардың құрылымын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп және аудит
«Бухгалтерлік есеп және аудит» пәні ұйымда жүргізілетін шаруашылық операциялары туралы мәліметтерді жинақтау, тіркеу, жалпылау және тексеру мәселелерін жан-жақты қарастырады. Пәннің мазмұнын ашатын курстың құрылымы екі бөлімнен тұрады, бірінші бөлімде бухгалтерлік есеп негіздерінің тақырыптары, ал екінші бөлімде аудиттің мәні ашылып қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету саласында анимациялық қызметті ұйымдастыру
Курс студенттерді қонақжайлылық кәсіпорындарының қызметінде анимациялық бағдарламалар технологияларын әзірлеуге және енгізуге теориялық және практикалық дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Жаһандық ойын-сауық индустриясы
Пән әлемдік тәжірибені мысалға ала отырып, негізгі ойын-сауық индустриясының объектілерін (саябақтар, аквапарктер, туристік орындар) ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ баға белгілеу ерекшеліктерін, жаңа тарту нүктелерін құру және саябақ концепциясын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесінің менеджменті
Бұл курс студенттерге қонақжайлылық менеджменті негіздері, оның даму тарихы, корпоративтік мәдениет және персоналды басқару туралы түсінік береді. Пәнді оқу барысында басқарудың негізгі тәсілдері мен принциптері, басқару шешімдерін қабылдау әдістері, қазіргі жағдайда менеджменттің даму тенденциялары мен ерекшеліктері қарастырылады;
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес - ақпаратты басқару (УБИ)
Курстың мақсаты-электрондық кестелердегі қаржылық, логикалық, математикалық және статистикалық функциялар пакетін қолдана отырып, бизнес-ақпарат пен бизнес-процестерді басқаруды дамытудың теориялық негіздерін, автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді жобалау және әзірлеу әдістемесін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Foreign language 3
Пән мәдениетаралық коммуникацияны қалыптасуға негізделген студенттердің шет тілін оқыту процесінде коммуникативті құзіреттілігін және негізгі жетімділік деңгейі Еуропалық құзіреттілік) қалыптастырады. Тіл деңгейіне байланысты, курсты аяқтаған кезде студент тілдік деңгейдің еуропалық құзыреттіліктің келесі деңгейіне жетеді (A1, А2, B1, B2).
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі 3
Пән тіл және сөйлеу құзыреттілігінің көлеміне сәйкес қазақ (орыс) тілінде белгіленген университет бағдарламасына, сондай-ақ жұмыс берушілердің жас мамандардың коммуникативті және сөйлеу дайындығы деңгейіне заманауи техникалық терминологияны білуге қойылатын талаптарға негізделген. Оқу процесінде студенттер қазақ (орыс) тілін кәсіби құрал ретінде қолдануды меңгереді. Курс барысында жинақталған кәсіби лексика кәсіби қызметте сөйлеудің ауызша және жазбаша түрлерінде тілдік дағдыларды одан әрі қалыптастыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Second foreign language 1
Курс екінші шет тілді (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) үйренуді жаңадан бастаушыларға арналған практикалық сабақтардан тұрады Екінші шет тілін оқыту шетел тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының (CEFR) талаптарына сәйкес жүргізіледі, бұл оқыту тәсіліне сәйкес болуын қамтамасыз етеді. (A1 деңгейі)
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Foreign language 4
Іскерлік ағылшын тілі студенттердің менеджментпен байланысты тақырыптар бойынша ағылшын тілінде тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Осы мақсатта курс аса күрделі бизнес мақалаларын өз бетінше оқуға, жоғары деңгейдегі презентациялар мен дәрістерді тиімді тыңдауға, сондай-ақ сыни ойлауға, кәсіби іскерлік қарым-қатынас пен халықаралық серіктестермен хат алмасуға, күрделі тілдік құрылым мен лексиканы пайдалануға баса назар аударуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Қазақ (орыс) тілі 4
Курс студенттердің арнайы мақсаттар үшін LSP - тіл деңгейлерінде кәсіби қазақ/орыс тілін меңгеруіне арналған. Оқу курсы мамандық лексикасын біртіндеп игеруді ескере отырып жасалған және мамандарға қажетті кәсіби бағдарланған білім беруге арналған. Пән кәсіби қарым-қатынаста коммуникативтік қабілеттерді дамытуға бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттер болашақ маманға мамандық тілі негізінде қажетті коммуникативтік және тілдік құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық
Пән тиімді басқарудың теориялық және практикалық аспектілерін, көшбасшылықты, тиімді коммуникация модельдерін, топта жұмыс істеу тәсілдерін игеруді көздейді. Студенттер басқару жағдайларын талдау, адамдарға мақсатты әсер ету дағдылары, басқару және келіссөздер стратегияларын таңдау және жүзеге асыру, жеке және командалық мақсаттарды үйлестіру бойынша білім алады
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Guest Relations & Customer care
Бұл пән қонақтар үшін жағымды және ұмытылмас тәжірибе жасауға, олардың қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыруға, сондай-ақ тұтынушылармен ұзақ мерзімді қарым-қатынасты сақтауға - адал клиенттердің санын арттыруға бағытталған кең ауқымды қызмет түрлерін оқытуды қарастырады. Студенттер GR менеджерінің міндетіне жататын қажетті білім мен дағдыларды дамытады: қонақтармен қарым-қатынас жасау, мәселелер мен қақтығыстарды шешу, қосымша қызметтер мен ойын-сауық ұйымдастыру, сонымен қатар қонақжай атмосфераны құру және қызмет көрсетудің жоғары деңгейін қолдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
"Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет" пәнінің мақсаты-бакалаврдың барлық мамандықтары мен бағыттары үшін тұтас пәнаралық білім жүйесі ретінде студенттердің мемлекет пен құқыққа байланысты базалық ұғымдар мен санаттарды зерделеуі, ұлттық құқықтың жетекші салалары саласында қажетті білім алуы болып табылады. Осы пән шеңберінде мемлекет (оның белгілері, нысандары, конституциялық құрылыстың негіздері, функциялары, басқа мемлекеттермен өзара іс-қимыл) және құқық (конституциялық құқықтың, әкімшілік құқықтың, Қаржы құқығының, халықаралық құқықтың негіздері және т. б.) сияқты құбылыстардың мәні ашылады; қазіргі заманның әртүрлі құқықтық жүйелеріне салыстырмалы-құқықтық талдау жасалады; ұғымы мен мәні ашылады мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының мазмұны, ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасының мазмұны, ұлттық және халықаралық деңгейде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл тәжірибесі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Мейрамханалар және қонақ үйлерде қызмет көрсету технологиясы
Пән қонақжайлылық кәсіпорынында қызмет көрсету мәдениеті, корпоративтік этика және қызмет көрсетуді ұйымдастырудың негізгі технологиялық ерекшеліктері туралы түсінік береді. Мейрамханадағы және басқа да қоғамдық тамақтану орындарындағы, соның ішінде барлардағы, асханалардағы, буфеттердегі қызмет көрсету сияқты тақырыптарды қамтиды. Сондай-ақ қонақүйге қызмет көрсету технологиясы – нөмірлерді брондау, қонақты тіркеу және шығару, бөлмелерді тазалау процесі мен технологиясы, іс-шараларды ұйымдастыру ерекшеліктері және басқа да конференция қызметтері.Әртүрлі типтегі және кластардағы кәсіпорындарда қызмет көрсетуді ұйымдастыру және қызмет көрсету ерекшеліктері. Тамақтанудағы қазіргі заманғы әдістер мен қызмет көрсету нысандарын зерттеу. Қонақ үй және мейрамхана қызмет көрсету мәдениетін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Әлем халықтарының ас түрлері
Пән әртүрлі мәдениеттерді тамақтандыру саласында түсіністікті қалыптастыруға көмектеседі, әртүрлі тағамдармен, тамақ әдеттерімен және дүние жүзіндегі адамдардың талғамымен таныстырады. Студенттердің тамақтанудың адам өміріндегі маңызына, тамақ дайындаудың теориялық негіздеріне, гастрономиялық әдеттерін, құмарлықтарын және әлемнің әртүрлі халықтарының ұлттық тағамдарына тән ерекшеліктерін қалыптастыруға байланысты мәселелерді меңгеруі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Іс-шараны жоспарлау
Іс-шараларды жоспарлау және дайындау-бұл жобаны әзірлеу және басқару. Студенттер жобалық жұмыстың ниетімен танысады, ол өзінің бірегейлігімен және бірегейлігімен, сондай-ақ қажетті жағдайлар жиынтығымен сипатталады, мысалы: берілген мақсаттар (Тапсырыс беруші); уақытша, штаттық немесе басқа шектеулер; басқа Ойлардан оқшаулану; осы жобаға тән ұйым (команда, жоба жетекшісі).
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық саласында брендинг дестинациясы
Бұл курс брендтің мәні мен оның позициялау процесі туралы негізгі теориялық түсінікті қалыптастыруға, қонақжайлылық саласында брендті жобалаудың практикалық алгоритмін үйретуге, қаланың имиджі мен брендін құрудың практикалық әдістерін үйретуге арналған. дестинация, қонақ үй және мейрамхана өнімі, туризмді дамыту контекстінде тиімді бизнес үлгілері мен стратегияларын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясындағы маркетинг
Менеджмент саласының гуруы Питер Друкер, Business Week-де журналына берген сұхбатында: "Маркетинг бүкіл бизнесті өзінің соңынын ертіп жүреді. Ол тұтастай алғанда бизнесті тұтынушы тұрғысынан көрінетіндей көрсетеді. Маркетингті түсінбей, бизнесті жақсы түсінуге қол жеткізу мүмкін емес". Мен мейрамхана саласын мар кетингсіз елестету мүмкін емес екенін осы сөздермен дәлелдегім келді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Foreign language 5
Курс күнделікті кәсіптік қарым-қатынас, мамандық бойынша түпнұсқа әдебиеттерді оқу және аудару саласында қажет болатын «Шет тілі» («Жалпы ағылшын тілі», «Іскерлік ағылшын») курсын оқып-үйрену барысында коммуникативті құзіреттіліктер мен дағдыларды одан әрі дамытуды көздейді және терминологиялық сөздік, баяндамалар жазу және конференцияларда сөйлеуге дағдыландырады
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік
Пәнді оқытудың мақсаты инновациялық кәсіпкерлік және менеджмент жүйесі, зерттеулер мен әзірлемелерді басқару әдістері, шағын және орта бизнес кәсіпорындарында инновациялық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру ерекшеліктері туралы кешенді идеяға бағытталған. Инновациялық менеджмент және кәсіпкерлік пәні қаржы-экономикалық білімді зерделеуге және алуға және кәсіпкерлік құзыреттерді, оның ішінде шағын және орта бизнес кәсіпкерлері немесе өз саласындағы корпоративтік инноваторлар болуды жоспарлайтын "жұмсақ" дағдыларды дамытуға бағытталған
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Second foreign language 2
Курс жаңадан бастаушыларға екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) үйренуге практикалық болып табылады. Екінші шет тілін оқыту шетел тілдерін меңгерудің халықаралық стандартының (CEFR) талаптарына сәйкес жүргізіледі, бұл оқыту тәсіліне сәйкес келуді қамтамасыз етеді. (A 2 деңгейі)
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Food & Beverage Management (ағылшын тілінде)
Курс мейрамхананы, барды немесе басқа да тамақтану орындарын сәтті басқаруға қажетті негізгі тұжырымдамаларды, стратегияларды және практикалық дағдыларды талқылайды. Курс мейрамхананы, барды немесе басқа да қоғамдық тамақтандыру бизнесін сәтті жүргізу үшін қажетті негізгі ұғымдарды, стратегияларды және практикалық дағдыларды талқылайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылық индустриясында жылжыту және сату
Пәннің мақсаты қонақ үй қызметтерін жылжыту және сату жүйесін құру және пайдалану негіздерін түсіну, студенттерді қонақ үй қызметтерін ілгерілету және сатуда маркетинг құралдарын практикалық пайдалануға дайындау, қонақ үй қызметтерін сатуды жүргізу әдістері мен әдістерін ашу болып табылады. ішкі және халықаралық нарықтардағы қонақ үй қызметтері, жарнаманы ұйымдастыру және өткізу жолдары, қонақ үй индустриясындағы қоғаммен байланыс және жарнамалық іс-шаралар
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Foreign language 6
Курс студенттердің кәсіби тілдік құзыреттілігін арттыру, олардың кәсіби ағылшын тілі аясында сөйлеу дағдылары мен коммуникативтік білімдерін жақсарту үшін жасалған. Курс тапсырмалары сыни ойлау қабілетін одан әрі дамытуға, сондай-ақ ұйымдағы менеджмент ерекшелігіне сәйкес академиялық жазу дағдыларын табысты жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Тілді оқыту коммуникативтік, интерактивті және нәтижелі тәсілдер бойынша жүзеге асырылады, сонымен қатар студенттің өзіндік жұмысына көп басымдылық беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Second foreign language 3
Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Курс студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдерін білу қабілетін одан әрі дамытуға, өнімдік және қабылдау қабілетерінің, тілдік материалдарын тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған практикалық жұмысқа негізделген. Екінші шет тілін оқыту шетел тілін меңгерудің халықаралық стандарттарының талаптарына сәйкес жүзеге асырылады, курс соңында В1 деңгейіне жету мақсат етілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Қонақ үй, курорт және СПА сервис қызметтерінің халықаралық жүйесі
Халықаралық курорт және курорттарды басқару пәні саланың негізгі қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған. Онда болашақта СПА менеджері болып жұмыс істегісі келетін, табысты курорттық және СПА операцияларының барлық аспектілерін үйренгісі келетін студенттерге арналған ескерту мен нұсқаулық бар. Пән келесідей негізгі бөлімдерді қамтиды:
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушы талғамы мен бағдарлау әрекеті
Қызмет көрсету экономикасындағы тұтынушыларды бағдарлау негіздері. Сервистік агенттіктің клиенттерімен тиімді өзара іс-қимыл: тұжырымдама және базалық технологиялар. Клиенттерге қызмет көрсетудің өзекті аспектілері. Қонақжайлылық және туризм индустриясы кәсіпорындарында қызмет көрсету технологиясы. Сату алгоритмі. Сатуды талдау, заманауи техникалар. Қызмет көрсету индустриясындағы телефон сатылымы. Туризм индустриясы кәсіпорындарында қызметтерді тиімді ұсыну. Презентация мақсаты. «AIDA» принципі. Презентацияның негізгі заңдылықтары. Қызмет көрсету маманын таныстыру. Қонақжайлылық саласындағы CRM (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару).
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Екінші шет тілі 4
Курс екінші шет тілін (қытай, француз, түрік, неміс, итальян, испан) оқып жүргендерге арналған практикалық сабақтардан тұрады. Екінші шет тілін оқыту халықаралық деңгейдің шет тілдерін меңгеру деңгейіне сәйкес келетін халықаралық стандарт талаптарына сәйкес жүргізіледі. (A2 деңгейі)
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Қонақжайлылық индустриясындағы мәдениетаралық коммуникациялар
Қонақтармен және серіктестермен мәдениетаралық қарым-қатынас үдерісін, оны жүзеге асыру шарттарын, мүмкін болатын қиындықтар мен коммуникациядағы сәтсіздіктердің себептерін, әртүрлі мәдениет өкілдерімен келіссөздер процесінің ерекшеліктерін сипаттайтын пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Арнайы іс-шаралар менеджменті мен маркетингі
«Арнайы іс-шараларды басқару және маркетинг» курсы әр түрлі іс-шаралардың ерекшеліктерін, тапсырыс берушімен, мердігерлермен және БАҚ-пен қарым-қатынастың қыр-сырын ашады; қазіргі әлемдегі оқиғалар: онлайн және гибридті оқиғалар, сонымен қатар кәсіби оқиға менеджерінің мүмкіндіктері мен мансаптық даму нұсқалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
MICE-туризм - іскерлік кездесулер индустриясы
«MICE туризмі, іскерлік кездесулер индустриясы» пәні корпоративтік іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуге байланысты іскерлік туризмнің принциптерімен таныстыруға бағытталған. Пән «Кездесулер» - корпоративтік кездесулер, «Ынталандырулар» - команда құру және қызметкерлер үшін мотивациялық турлар, «Конференциялар» - іскерлік конференциялар, конгресстер, форумдар, семинарлар және «Оқиғалар» негіздерін тереңдетіп оқытуға бағытталған. - корпоративтік мерекелер. Студенттер компанияның қызметкерлерін, серіктестері мен клиенттерін дамытуға, ынталандыруға және оқытуға бағытталған қызмет негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы коммуникация психологиясы
Пән қонақ үй этикетінің ерекшеліктерін, қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби қызмет аясында іскерлік қарым-қатынастарды қалыптастыру мәдениетін зерттеуге бағытталған. Қонақтарды қарсы алу, оларды алып жүру және бөлмелерде орналастыру, сондай-ақ қосымша қызметтерді көрсету этикасының негізгі нормаларын қарастырады. Кәсіби этикаға сәйкес қонақжайлылық индустриясында тұтынушыларға қызмет көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі есеп және аудит
Мейрамхана және қонақ үй бизнесіндегі бухгалтерлік есеп және аудит шаруашылық операцияларды дұрыс есепке алу және мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарында қаржылық есептілікті дайындау үшін студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етеді. Тауар операцияларының құжаттық ресімделуінің дұрыстығын тексеру, оларды есепке алуда уақтылы және дұрыс көрсету. Тауар қорларын бақылау, жарамсыз, ескірген және сапасыз тауарларды анықтау. Қаржылық көрсеткіштерді (пайда мөлшері, қаражаттың түсу көздері және оларды жұмсау тәртібі, айналым қаражаты, күрделі салымдар, пайдадан аударымдар және т.б.), сондай-ақ жеткізушілермен және сатып алушылармен есеп айырысудың дұрыстығын және бюджетке төлемдердің уақтылы түсуін бақылау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 3
-
Қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі құжат айналымы
Пән қонақжайлылық кәсіпорнындағы жұмыс процесінің барлық аспектілері туралы түсінік береді. Негізгі бухгалтерлік құжат айналымы, шот-фактураларды беру, есеп құжаттарын жабу, шарттық қызметті жүргізу, тендерлерге қатысу, конкурстық және басқа құжаттамаларды толтыру, тексерулерден өту, сәйкестік комиссиялары және т.б., коммерциялық ұсыныстарды дайындау және шығару сияқты тақырыптарды қамтиды.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Қонақжайлылықтағы тұрақты менеджмент
Пән студенттердің білімі мен дүниетанымын қалыптастырады, бұл қонақжайлылықтағы экономикалық дамудың дәстүрлі үлгілерінен тұрақты түрге көшу қажеттілігін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. Ол экологиялық ресурстарды оңтайлы пайдалануды зерттейді, негізгі экологиялық процестерді қолдайды және табиғи мұра мен биологиялық әртүрлілікті сақтауға көмектеседі. Тұрақты ортада қонақжайлылықты басқару дағдыларын дамыту қабылдаушы қауымдастықтың әлеуметтік-мәдени сәйкестігін құрметтеуге үйретеді, олардың салынған және өмір сүріп жатқан мәдени мұрасы мен дәстүрлі құндылықтарын қастерлейді, мәдениетаралық түсіністік пен толеранттылыққа ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Кірістер мен шығыстарды басқару
Курс студенттерге қонақжайлылық индустриясында жоспарлау және бюджеттеу туралы жалпы түсінік береді: кірістерді басқарудың негізгі түсініктері мен принциптері; топтық және жеке жұмыс, табыстылықтың әртүрлі көрсеткіштерін талдау және қорытындыларды синтездеу дағдылары, сыни тұрғыдан ойлау; қонақүй мен мейрамхананың рентабельділігі туралы есептерді талдау, нарық сұранысын болжау және осындай болжамдарды кестелер мен графиктерде құрастыру, әлеуетті тұтынушыларды сегменттеу, бағаны кемсіту жүйесін құра білу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте озық коммуникациялық технологияларды қолданады, қарым-қатынас мақсаттары мен жағдайына қарай коммуникацияны сауатты құра алады, мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби тақырыптарда еркін сөйлесе алады және өз кәсібінің әлеуметтік маңыздылығын түсінеді
- Экономикалық білім негіздерін, менеджмент, маркетинг, көшбасшылық теориясы туралы ғылыми идеяларды көрсету және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпорынды басқару саласындағы негізгі құбылыстар мен өзекті мәселелердің мәнін ашу
- Оқиғаларды басқарумен байланысты сыртқы және ішкі факторларды талдау, оның ішінде олардың кеңірек қоғамдастыққа әсерін бақылау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды көрсету
- Іс-шараларды стратегиялық жоспарлау және жобалау және олардың қонақжайлылық индустриясының дамуына әсері туралы білім мен тәжірибелік дағдыларды қолдану
- Қонақжайлылық индустриясындағы іс-шараларды басқарудың мәні мен мақсатын ашады және іс-шараларды жоспарлауға, ұйымдастыруға, өткізуге және бағалауға байланысты компоненттер мен әртүрлі рөлдерді ажыратады
- Қонақжайлылық және әртүрлі іс-шараларды басқару саласындағы заманауи теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды көрсету
- Кәсіби қызмет саласында қолданылатын ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін шебер қолдану; қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар, сондай-ақ әлемдік экономиканың әртүрлі жағдайлары мен жағдайларында икемді дағдылар мен ұтқырлықты көрсетеді
- Жүйелі түсінік алу және басқару әсерінің нәтижелілігін арттыру үшін өзінің еңбек қызметінде жалпы білім беретін және кәсіптік пәндерді зерделеу барысында алған білімдерін көрсетеді