Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01408 Бейнелеу өнері және сызу (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау)/ в Қызылорда ашық университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру ұйымдары мұғалімдерінің кәсіби іс-әрекетін тиімді жүзеге асыруға қабілетті, бейнелеу өнері және сызу (Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау) саласында жүйелендірілген білімдерді функционалдық және шығармашылық қолдана алатын, сыни ойлау және зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын, ақпараттық-коммуникативтік дағдылар мен әр түрлі коммуникация тәсілдерін пайдалана алатын, топта және жеке жұмыс істеу ептілігі бар және мәселелерді шешу және шешімдер қабылдауға ие оқушы тұлғасының үйлесімді қалыптасуы мен дамуы үшін қолайлы білім беру кеңістігін құра алатын, халықаралық талаптарға сай бәсекелестікке бейімделген құзыретті, жоғары білікті педагогикалық кадрларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар

Пәндер

  • Графика

    Пәннің мақсаты графикалық бағдарламалармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және тереңдету, комбинаторлық ойлау дағдыларын тәрбиелеу және студенттің бейнелі-графикалық ойлауын дамыту және ынталандыру арқылы көптеген шығармашылық идеяларды қалыптастыру. Курстың теориялық бөлімінде дизайндағы жарық пен түс туралы мәліметтер келтірілген: түстің адамға психологиялық және физиологиялық әсері, жарықтандырудың түске әсері, колориметриялық шеңберлер және түстер үйлесімінің үйлесімділігі, түстердің компьютерлік көрінісі, түс модельдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері мен еңбекті оқытуда дидактикалық материалдарды дайындау әдістемесі

    Пән білім беру ұйымдарында еңбекке оқыту бойынша дидактикалық материалдарды құрастырудың теориялық білімін, сыни ойлауын және практикалық іскерлігін қалыптастыруға, дидактикалық материалдарды дайындау үшін материалдарды таба білуге, оларды бейнелеу өнерінің түрлері бойынша өңдеуге және шығармашылық қиялды дамытуға, технологиялық процестерді білу негізінде сәндік және қолданбалы өнер объектілерін жасауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Педагогикалық мамандық қызметінің мәні мен құрылымымен және педагогикалық қызметтің заңды негіздерімен таныстырады. Болашақ педагогтың кәсіби мәдениетінің негізін қалауға деген, кәсіби қызметке деген қызығушылығын танытуға деген, тұлғалық кәсіби өзін-өзі жетілдіру қажеттілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет 1

    Бұл пән табиғаттан шынайы бейнені құру принциптерін зерттеуге және практикалық дамытуға бағытталған. Суреттің теориялық негіздері және оларды шығармашылық және жобалық тапсырмаларды орындау кезінде қолдану алынады. Білім алушылар графикалық бейнелеу ережелерін, техникалар мен материалдарды, жазықтықтағы нысандардың сызықтық-конструктивті және перспективалық құрылысының заңдылықтарын, кеңістікті беруді, сүреттерді бейнелеу құралдарын, объектілердің жарық-көлеңкелі модельдеуін беру ережелерін, тоналды шешімді қарапайым гипс геометриялық фигуралар, көпфактуралы натюрморт мысалында зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шрифт

    Пән қаріп формалары эволюциясының тарихы мен бөлімдерін, қаріп түрлері мен сипаттамаларын, қаріп пен белгі элементтерінің анатомиясын меңгереді. Типографиялық қаріп жүйелері мен өлшем бірліктерін зерделейді. Әр түрлі қаріптерді талдауды, шығармашылық процесте шрифт салу түрлері мен дағдыларын қолдану, көркемдік экспрессивтілікке түс енгізуді, композицияның дәйектілігі мен тұтастығын игеруді, жазбаша мәтіндерді ресімдеуде көрнекілікті дайындау және қолдануды меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі

    Оқушылар әр түрлі көркем материалдармен жұмыс істеу тәсілдерін үйрену. Безендіру, өнерді қабылдау, мүсіндеу, нұсқадан сурет салу, батик қағаз пластикасы және т.б. сабақтардың теориялық негіздерімен игеру. Бейнелеу өнерін сыныптан тыс жұмыстар жасау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Орта білім беру жүйесінде педагогикалық іс-əрекетті жүзеге асыру бойынша болашақ мұғалімдердің кəсіби-педагогикалық бағыттылығы мен кəсіби құзыреттілігін қалыптастырады. Мұғалімнің кəсіби іс-əрекетінің мəні мен өзгешелігі жəне кəсіби-педагогикалық іс-əрекет теориясы туралы білім береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты кәсіпкерлік, кәсіпкерлік қызмет туралы білімді кеңейту және нақтылау, өз ісін, коммерциялық қызметті құру дағдыларын қалыптастыру, құқықтық сипаттағы құжаттарды жасау, бизнес-жоспарды әзірлеу, ҚР-дағы кәсіпкерліктің экономикалық проблемаларын білу болып табылады. Бизнесті жүргізудің нақты ережелері мен тәсілдерін және кәсіпкерлік мәдениетін қалыптастыру негіздерін меңгеру, кәсіпкердің іскерлік этикалық мінез-құлық қағидаттарын білу; бизнесте IT қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және құқық

    Пәннің мақсаты экономикалық мəселелер бойынша ғылыми жинақталған негізгі теориялық көзқарастарды білу. Қазақстан Республикасының Конституциясының нормаларының жүйесін, мемлекет және құқық теориясының негізгі анықтамалары мен категорияларын, азамат пен адамның құқықтары мен еркіндіктерін жүзеге асыратын салалық заң шығарушылықтың қажетті нормаларын білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өміртіршілік қауіпсіздігі

    Курста экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері» пәнін меңгеру барысында студент өз мемлекетіне жауапкершілікпен қарау және әділдікке, адалдыққа тәрбиелеу. Жалпы адамзаттық құндылықтарды кеңінен насихатау, баршаның заң алдындағы теңдігі, еңбексүйгіштігі және адалдығын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға, яғни сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілікті көрсететін құндылықтар жүйесін сақтауға, оның ішінде заң талаптарын орындау, білім және мәдени деңгейін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет 2

    Пәннің бейнелеу өнерінің заңдарын, ережелерін сурет саласында меңгеруге бағытталған. Білім алушыдар академиялық суреттің бейнелеу тілінің әдістерін Давид бет бөліктерінің гипс құймалары, кесінділер, бас сүйектер, экорше Гудон, антикалық бастар гипс көшірмелерін салу кезінде меңгереді. Академиялық сурет арқылы қоршаған өмірді шығармашылық, көркемдік және эстетикалық жағынан қабылдауға көмектеседі. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Инклюзивті білім беру – ерекше мұқтаждықтары бар балалардың жалпы білім беретін мектептердегі оқыту үрдісін сипаттауда қолдану. Оқу жұмысын тиімді түрде жүзеге асыруға мұғалімдердің инклюзивті құзыреттілігін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Тәрбиелеу процесінің әлеуметтік кеңістігінің динамикасын меңгеру. Тәрбие бағдарламасы және тәрбие субъектісін игеру. Тәрбие жүйесі дамуы мен қалыптасуының әдістемесі мен кезеңдерін меңгеру. Бағалаудың өлшемдерін, мектеп пен сыныптағы тәрбие жүйесінің өзара байланысын меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық живопись 1

    Көркемдік материалдармен жұмыс істеу дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру, күрделі графикалық тапсырмалардың заңдарын бірте-бірте меңгеру үшін талаптарды орындауды меңгереді. Негізгі бөлігі натюрморт. Натюрморттық материалдардың көмегімен студент көркем тілдің негізгі, өзіне тән компоненттерімен танысып, сулы бояққа негізделген кескіндеме технологиясы бойынша практикалық сабақтардың әдістерін меңгерді, кескіндеме заңдылықтарын түсінуді, кескіндеу құралдарын эмоционалдық және мазмұндық аспектілерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиапедагогика

    Оқыту үдерісінің кәсіби-тәжірибелік сипатын, қоғам мен медиа кеңістіктегі кәсіби қажеттілігін, медиамекемелері мен медиакәсіпорындарының білігі жөнінде мағлұматтар беру; -қазіргі ақпараттық жағдайда жаңа ұрпақты өмірге дайындау; -әр түрлі ақпаратты қабылдауға, оны адамның түсіне білуді игеру; -зардабының жүйкеге әсерін түсіне білуне; техника құралдарының көмегімен қарым-қатынас жасау қабілетін игеруге үйрету; -әлеуметтік тұрғыда белсенді атсалысуын және интербелсенділігін күшейтуді игеру; - білім беру, тәрбиелеу, зерттеу міндеттерін шешу үшін білім беру медиақұралдарының практикалық дағдыларын қалыптастыруды меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Мектептің оқу-тәрбие үдерісіндегі басқарушылық қызметті тиімді ұйымдастыру. Педагогикалық менеджменттің ғылыми-теориялық негіздері мен оқу-тәрбие үдерісіндегі жəне білім беру ұйымдарының педагогикалық ұжымын басқарудың ерекшеліктерін меңгеру

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет салу негіздері

    Көркем суреттік білім, және эстетикалық тәрбие беріп болашақ кәсіби маманды қалыптастыру. Шығармашылық жұмыс орындауда студенттерге теориялық және практикалық білімдерін перспектива, композиция, жарық көлеңке заңдылық-тарын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың бейіндік оқытуын ұйымдастыру

    Бейіндік оқытуға көшу процесінің негізгі бағыттарын, оқушылардың кәсіби қызығушылықтары мен қабілеттерін диагностикалау негізінде бейіндік топтарды жинақтауды меңгеру; -бейіндік оқыту әдістемесін ұйымдастыруды меңгеру; -оқу жоспарын модельдеу, бейіндік оқыту бағдарламаларын жасау және сараптауды меңгеру; -бейіндік оқытуды таңдау және оқушылардың жеке оқу жоспарларын құруды меңгеру; -бейіндік оқытуды ұйымдастыру әдістері мен түрлерін игеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция I

    Бейнелеу жазықтығына заттардың көлемі мен сынын дұрыс бейнелеуді меңгеру. Сызықтық және кеңістік перспективаларының негіздерін, жарық пен көлеңкенің заңдылықтарын талдау. Түстік және өндік қатынастармен жұмыс істей білу; Композицияны құрастыру заңдылықтарын меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Түстану

    Түс живописьтің ең басты құралы болып табылады, яғни живопись шығармасында оның көркемдік құралдарының негізін жарық және көлеңкемен бірлікте түс құрайды. Заттардың «дәл өзіндей» түстік бояуын табиғи түрде беруге үйрену керек. Оны картинада дұрыс үйлесімді табылған түстердің қатынасы шешеді. Нақ түстік қатынастарды дұрыс алу реалистік живописьтің негізі болып саналады. Негізінде суретші бояумен көркем шығарма жазуда заттардың түсін ғана емес, олардың өзара түстік үйлесімділігін де зерттейді. Студенттер білу керек. -Түр-түс теориясының негіздерін меңгеру; -Түр-түстік белгі, түстік ортаның дамуы; -Түр-түстік үйлесімділігі және сипаттамасы; -Түр-түстің психологиялық және эмоциялық әсер етуі; -Түр-түс және кеңістік; -Көлем және түр-түс

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың кәсіби этикалық негіздері

    Пәнді оқу барысында білім беру жүйесінің әлеуметтік функциялары мен маңыздылығын, педагогтің кәсіби қызметінің құндылық негіздерін, педагогтің жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын талаптарын, педагог қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды меңгереді. Білім беру, кәсіби этика саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді түсіну қабілеті мен дайындығын көрсету; кәсіби қызметте кәсіби этика қағидаттары мен ережелерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың техникалық шығармашылығын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты: оқушылардың техникалық шығармашылығын ұйымдастырудың теориялық негіздері, орта білім беру ұйымдарында оқушылардың шығармашылығын ұйымдастырударумен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру. Негізгі аспектілері: дарындылықтың түрлері мен түрлері; дарынды балалар педагогикасының теориялық негіздерін; дарынды балалардың жас ерекшеліктері; дарынды балалармен жұмыс істеу әдістері; дарынды балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем бұйымдарды жобалау

    Бейнелеу өнері тілінің нақты және маңызды компоненттерімен танысу, көркемдік ойлауын дамыту студенттердің практикалық тәжірибесіндегі біліктілігін арттыру арқылы ірі көлемдегі картина немесе фрескалық жұмыстар орындау технологиясымен танысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық живопись 2

    Пәннің мақсаты жабысқақ бояулармен кескіндеме материалдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған (гуашь, темпера); көркем кескіндеме материалдарының визуалды мүмкіндіктерін игеру. Гуашь, темпера, акрил, түс құрылымының теориялық негіздерін зерттеу, түс дақтарымен форматты ұйымдастыру, визуалды шындықты сурет жазықтығында бейнелеудің мүмкіндіктерін, текстураны, түс пен түс схемасын беру тәсілдерін игеру, үйлесімді түс қатынастары, шығармашылық жеке жазу тәсілін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Перспектива және сурет шебері

    Пәннің мақсаты студенттердің кәсіптік шеберлігін дамыту, өз пікірін графикалық түрде көрсете білуге қалыптастыру. Пәннің міндеттері - студенттердің өзіндік көркем өнер қияы көлемді, әр түсті көрсете білуге үйрету, перспективаның ережелерін және заңдылығын үйрену, пәннің арнаулы әдістерін көрсету, бөлменің интерьерін, үйдің перспективасын салуда шығармашылық процесстерінде пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Композиция II

    БПәннің мақсаты композицияның негізгі заңдылықтары мен ережелерін, тәсілдері мен құралдарын, түрлерін оқу, сонымен қатар композициялық қабілеттерді дамыту, дизайн дағдыларын дамыту, түрлі-түсті-графикалық және көлемдік өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдану. Бұл пән көркем-бейнелі ойлауды қалыптастыруға және шығармашылық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Теориалық білім мен тәжірибелік дағдыларды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері түрлері бойынша практикалық жұмыс орындау

    Теориялық практикалық қабілеттерін дамыту. Композициялық шығармашылық шеберлігін арттыру. Бейнелеу өнері түрлері бойынша практикалық жұмыс орындау пәнінен білімгерлердің білімін, ілімін, қабілет, шеберлігін шығармашылық деңгейде орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экстерьер

    Курсты оқу барысында студенттер мынандай қабілеттерін қалыптастырады: адамның эстетикалық қабылдауын қамтамасыз ететін көркемдік немесе сәулеттік келбеті, ғимараттың, автомобильдің дизайны, жануарлардың (жылқылардың, иттердің) дене құрылымы және т.б. Экстерьер дизайны - сыртқы дизайн адамның өмір сүру жағдайларын тұтас эстетикалық тұрғыдан жетілдіруге бағытталған прагматикалық және көркемдік идеялар мен шешімдердің синтезіне негізделген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интерьер

    Студентті интерьер объектілерін жобалау процесіне дайындау. Практикалық тапсырмаларда дизайндағы негізгі элементтер мен процестерді зерттеу дизайнердің шығармашылық қызметін дамытудың бастапқы кезеңі болып табылады. Топтарда тұрғын және қоғамдық ғимараттардың интерьер жобасын меңгереді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Картинаны көшірудің техникасы

    Живопись негізін оқыту, эстетикалық талғамын дамыту, кәсіби суретші –педагог дайындау, білімгерді кәсіпқой шығармашылық қызметке дайындау. живопись пәні бойынша білімділік қалыптастырып, живопись жазу жолдарын игеру, біліктілік шеберлік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық сурет

    Аксонометрия ережелері бойынша, пропорцияны көз мөлшерімен сақтай отырып, қолдан орындалатын кескін. Бұл жағдайда аксонометриялық проекциялар салғандағы ережелерді сақтау керек: осьтерді сондай бұрыштар жасай орналастырады, ал өлшемдерді осьтер бойына түсіреді. Техникалық суреттерді тор көзді қағазға орындаған қолайлы. Шеңберді және шеңбердің изометриялық проекциясын тор көзге орналасуы түсіндіру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    Қазіргі жаңа оқыту технологияларының енгізілуі, ізденістер мен тәжірибе жинақтау және орта білім беру жүйесінде әлемдік жоғары деңгейге қол жеткізу мақсатында сындарлы (конструктивті) оқытуға негізделген тәсілді, болашақ маманға игерту, студенттердің болашақ педагогикалық үрдісті тиімді ұйымдастыра білуді меңгеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер тарихы және мүсін

    Пәннің мақсаты студенттерді әлемдік өнер ескерткіштерімен таныстыру. Студентті өнертанымдық талдауға деген талабын қалыптастыру, көркемдік – эстетикалық ағымдарды, стилдерді дұрыс жүйелей білуге, әртүрлі өнер түрлеріне қатысты жекелеген тұлғалар творчествосымен таныстыру. Өнер тарихы және мүсін саласы бойынша терминдерге түсінік беру және таныстыру, қолданбалы өнер саласы бойынша композициялардың түрлері мен типтеріне түсінік беру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп шеберханасындағы практикум

    Оқу шеберханаларындағы жұмыс студенттерді өздерінің міндеттерімен таныстыру үшін қажетті мүмкіндіктерді қамтиды: еңбек және технологиялық тәртіпті сақтау, техникалар мен операциялардың ең үйлесімді комбинацияларын игеру, жұмыстың қазіргі тәсілдерін игеру. Оқу шеберханаларында студенттер тігінші, пішуші және модельер-конструктордың кәсіби жұмыс әдістерін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоба алдындағы талдау

    Пән мақсаты өнімнің нақты, бір мәнді дизайнын жасау. Дизайн жобалау нәтижелеріне сүйенеді және жобалау кезінде қабылданған барлық инженерлік шешімдерді нақтылайды. Ғылыми негізделген, техникалық тұрғыдан жүзеге асырылатын және экономикалық тұрғыдан тиімді инженерлік шешімдерді іздеу. Жоба талданады, талқыланады, түзетіледі және одан әрі дамудың негізі ретінде қабылданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өзіндік шығарма жұмыстары

    Мақсат — студенттердің іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыра отырып, шығармашылық жұмысқа баулу, ой-өрісінің дамуына мүмкіндік тудыру. Міндет- студенттердің шығармашылылық қабілетін дамыту, жан-жақты дамуына көңіл бөлу, ғылыми- зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Алға қойған мақсат пен міндетті орындау үшін студент жастардың танымдық, шығармашылық әлеуетін жан-жақты өсіруге, дамытуға деген құзыреттілігін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жалпы білім беру бағдарламаларында тәжірибе алмасу нәтижесінде "бейнелеу өнері және сызу" (бейнелеу өнері, Көркем еңбек, графика және жобалау) пәні бойынша жаңартылған білім беру жүйесінде пән мұғалімінің міндеттерін қалай ұйымдастыру және орындау керектігін біледі
  • Инклюзивті білім беруді ұйымдастыруды, білім беруді жүзеге асырудың құқықтық нормаларын, білім беру үдерісінің құрылымын біледі. Оқушылардың техникалық шығармашылығын ұйымдастыру, педагогтың кәсіби этикалық негіздерін пайдалана отырып психопрофилактика жұмыстарын ұйымдастыра алады.
  • Бейнелеу әдістерін, сурет салу заңдылықтарын, композиция, картинаны көшірудің техникасы заңдылықтарын біледі. Живопись өнерінен көркем шығарма жасай алады. Сызбаны орындау техникасын, бейнелеу өнерінің тарихы мен заңдылықтарын, өнертану терминологиясы мен стилистикалық бағыттарын біледі.
  • Тəрбиелік іс-əрекеттің əдістемесі мен технологиясын, шағын комплектілі мектепте білім беру үдерісін ұйымдастыруды, ғылыми-зерттеудің әдіснамасы мен әдістерін, конструктивті оқыту технологиясының түрлерін, критериалды бағалаудың мəнін, моделін біледі және оқу-тәрбие үдерісінде қолдана біледі.
  • Қолданбалы экономикалық, заңгерлік, жаратылыстану ғылымдарының қазіргі замандағы білімдерін құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология және өмір қауіпсіздігі негіздері, мемлекеттік тілде және орыс, ағылшын тілдерінде кәсіби және күнделікті тақырыптарға өз мамандығының әлеуметтік маңыздылығын меңгереді
  • Кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздерін, нысандарының қызмет ету механизмін, білім беру менеджментінің теориялық негіздерін, заңдылықтарын, әдістерін, педагогикалық менеджменттің қалыптастырушы факторларын, графикалық бағдарламалар пакеті арқылы өнім түрлерін жобалауды біледі.
  • Ұлттық идеяны жүзеге асыру мақсатын, өлкетанудың тарихи-мәдени дамуын, мәдениеттегі діннің рөлі мен орнын, мәдени мұраны зерттеуді, әлемдік материалдық мәдениет, өнер, дизайн тарихындағы көркемдік процестердің мәнін, қарым-қатынас мәдениеті мен этикасының мәнін түсінеді. Композиция заңдарын, графикалық дизайнның стильдері мен бағыттарын, кәсіпкерлікті ұйымдастыру принциптерін біледі
  • Көркем еңбекті оқыту әдістерін, визуалды өнердің элементтерін, фотографика, көркем өңдеу өнерінің тарихы, кітап және жарнама графикасын біледі. Компьютерлік бағдарламалармен ағаш, металл, тағам, тігін өнімдерін, сәндік-қолданбалы өнер, кәде-сый бұйымдарын жобалауды, көркем және дизайндағы сурет, кескіндеме, шрифтпен графика және жобалауды біледі.
Top