«Ғылым тарихы мен философиясы» курсы магистранттардың бойында ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырып, сараптамалық қабілет пен ізденіс қызметінің дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1Курс ғылыми мақсат-тарды анықтауда, ғылыми мәселелерді шешу жолдарын іздестіруде және белгіленген нәтижелерге сәйкес зерттеу нәтижелерін рәсімдеуде ғылыми білімді пайдалану дағдыларын меңгеруді қарастырады.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – ЖОБС жаңартылған мазмұндағы әдебиеттер бойынша оқу бағдарламалары мен оқу құралдарын білу. Әдебиет бойынша оқулықтардың талдау дағдыларын меңгеру, өз сабақтарын жүргізуде заманауи білім беру технологияларын қолдану.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты – теориялық гуманитарлық зерттеулердің заманауи әдістерін, компьютерлік, математикалық және корпус әдістерін меңгеру болып табылады.
Селективті тәртіпКурстың мақсаты «Шетел тілі (кәсіби)» тілдік емес мамандықтардың шет тілді білім беру үдерісінде базалық стандарттық тыс деңгейінде магистранттардың мәдени-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру (С1). Курс академиялық хаттарды меңгеру нормасын, сыни талдау дағдылары, ғылыми шолуларға дайындықтарын дамыту, түйіндер, рефераттар жасау және тақырыптар бойынша жүргізілетін зерттеулердің библиографиясын қарастырады.
Оқу жылы - 1Пәні білім алушылардың қазіргі мектепте орыс тілін оқыту мазмұнының әдіснамалық негіздері туралы білімдерін дамытуға бағытталған. Бұл пәнді оқу барысында магистранттарда орыс тілін оқытудың жаңартылған мазмұнын құрудағы тәсілдер туралы түсінік, жалпы орта білім берудің білім беру бағдарламаларын жобалау мен талдауға дайындық, сондай-ақ кәсіби өзін-өзі жүзеге асыру қажеттілігі қалыптасады.
Селективті тәртіпКурс коммуникативтік белсенділік тәсілін, мектептегі әдебиеттерді оқытудың белсенді әдістерін, мектептегі шығармаларды талдау әдістерін, жаңартылған мазмұндағы стандартты бағдарламалар мен оқулықтарды білуді қамтамасыз етеді.
Селективті тәртіпКурс жалпы орта білім беруді реформалаудың нормативтік-құқықтық базасы туралы білімді қалыптастыруға бағытталған; мектепте орыс тілі пәні бойынша білім беру бағдарламалары мен оқулықтарын жобалауға және талдауға даярлау, кәсіби өзін-өзі жүзеге асыруға қажеттілікті ынталандыру. Оқу пәнін оқытудың мақсаты – орыс тілін оқытудың қазіргі мазмұнының ғылыми-әдістемелік негіздері туралы түсінік беру.
Селективті тәртіп«Әдеби үрдістің теориясы» пәнінің курсы әдебиетте орын алған өзгерістерді сипаттау және түсіндіру мәселелеріне әртүрлі тәсілдер туралы нақты түсінік береді; жеке әдебиет деңгейінен заңдар деңгейіне көшуді үйретеді.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – лингвистикалық тұлғаның теориясы туралы ғылыми түсінік қалыптастыру, магистранттарды лингвистикалық тұлғаның теориясы мен байланыстары саласындағы заманауи ғылыми теорияларымен таныстыру, жүйелі түрде толықтыру және олардың білімін жаңарту, тілдік теория саласында білімді жүйелеу, сөйлеу қарым-қатынас теориясы және негізгі когнитивтік лингвистика.
Селективті тәртіпПән магистранттардың теориялық әдебиеттанудың нақты идеясын қалыптастыруға бағытталған: әдебиеттанудың негізгі түсініктеріне тән ұқсастықтар мен қайшылықтардағы әдеби мәтінді зерттеудің әртүрлі тәсілдерінің ерекшеліктері.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – лингвистикалық білімдер жүйесін меңгеру, оның ішінде тілдік және БАҚ тілдерінің жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, жүйелі түрде ауызекі тілдегі қарым-қатынас динамикасын таныту, тіларалық қарым-қатынастың пікірталас мәселелерін шешу дағдыларына ие болу жән БАҚ тілін қолдана отырып мәтіндік жазу дағдыларын меңгеру.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – қазіргі лингвистиканың негізгі мәселелері мен парадигмаларын білу, лингвистикалық зерттеулердің әдіснамалық негізін қалыптастыру, заманауи әдістерді меңгеру, ғылыми зерттеулер үшін қазіргі заманғы лингвистиканың эксперименталды және теориялық әдістерін қалай қолдану керектігін үйрену.
Оқу жылы - 1Бұл пәнді оқытудың қажеттілігі жоғары және жоғары оқу орынан кейінгі білім беру жүйесінде магистранттардың тұтас педагогикалық процессті ұйымдастыра білуін, кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді меңгеруін және табысты ғылыми шығармашылық белсенділіктерін дамыту болып табылады.
Оқу жылы - 1Аталмыш оқу курсының қажеттілігі магистранттардың негізгі заманауи психологиялық тұғырлар мен қағидаларды, жеке тұлғаға тән психикалық үрдістерін зерттеу әдістерін, іс-әрекет тетіктерін реттеуді жеке тұлға мен топтың мінез-құлық заңдылықтарын түсіну және оны қызмет барысында пайдалану ақылы дәлелденеді.
Оқу жылы - 1Пәннің бағыты – магистранттарға заманауи орыс прозасының дамуының үрдістері мен постмодернистік жұмыстарды талдаудағы белгілі бір зерттеу әдіснамасын ұсыну.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – жоғары оқу орындарында білім беру жүйесінің ерекшеліктерін, филология пәндері бойынша оқу-әдістемелік, нормативтік құжаттарын білу, әртүрлі білім беру мекемелерінде негізгі және элективті курстарға арналған оқу бағдарламаларын жүзеге асыру, сөйлеу және ойлау дағдыларын меңгеру, оқыту нәтижелерін бақылау.
Селективті тәртіпОқу пәннің бағыты – әдеби талдаудың қазіргі әдістері мен мәтіндік талдау дағдыларын дамыту туралы жүйелі білімді қалыптастыру.
Селективті тәртіпПәннің бағыты ХХ ғасырдың соңындағы орыс және ұлттық мәдениет контекстіндегі әдеби құбылыстардың, трендтердің, стильдік трендтердің, ХХ ғасырдың соңындағы сөздердің негізгі суретшілерінің стилі мен эволюциясы туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 2Пәннің бағыты – университетте филологиялық пәндерді оқытудың психологиялық-педагогикалық тұжырымдамаларын зерттеудегі білім мен құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, алынған білімді филологиялық пәндерді оқытудағы теориялық және практикалық іс-әрекеттерде қолдана білу және лингвистикалық пәндерді оқытудың заманауи әдістерін меңгеру.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – магистранттардың білімін қазіргі заманғы коммуникациялық стратегияларды әлемдегі бейнелі білімдерді түсіндіру, көркем мәтіндерді интерпретациялау мәселелері, өнер туындыларын түсіндірудің әдіснамалық дағдыларын қалыптастыру, қоғамның мәдени өмірінің мәтіндік көріністері ретінде тереңдету.
Селективті тәртіпПәннің бағыты – магистранттардың ХVІІІ – XXI ғасырдың басындағы орыс әдеби сынының даму тарихы туралы әңгімелеу, оның тарихи дамуының кезеңдері туралы әңгімелеу, сонымен қатар кәсіби қызметте алынған теориялық білімдерді пайдаланудағы практикалық дағдыларды қалыптастыру.
Селективті тәртіпнегізгі дүниетанымдық және әдістемелелік мәселе-лерді, соның ішінде ғылым дамуының заманауи кезеңінде пайда болатын пәнаралық сипаттағы мәселелерді, талдайды және кәсіби қызметте пайдаланады.
заманауи педагогикалық технологияларды және коммуникативті дағдыны игеру білу.
қазіргі орыс және әлем тілдерінің лингвистикалық/әдебиеттанудың зерттеулерінің негізгі бағыттары, олардың генезисі, философиялық негізі және дамудың маңызды кезеңдері туралы білім алу.
әртүрлі мәтіндерді талдай білу және интерпретациялау дағдыларын игеру.
орыс тілі мен әдебиетінің мектепте және ЖОО-да қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды білу және меңгеру.
өздерінің ғылыми зерттеулеріне талдау нәтижелерін қолдану, психологиялық, педагогикалық және филологиялық ғылымдар саласындағы зерттеулерді жоспарлау, жүргізу.