Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01410 Бастапқы әскери дайындық в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Кәсіби құндылықтары бар және білім алушының жеке басының интеллектуалдық, адамгершілік және физикалық дамуын қалыптастыратын педагогтарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B004 Бастапқы әскери дайындық мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Саптық дайындық
Академиялық жазу негіздері
Қазіргі заманғы сауытты техниканың ұрыстық мүмкіндіктері
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің гарнизондық және қарауылдық қызмет жарғысы
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жалпыәскери жарғылары
Мамандыққа кіріспе/
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері
Әскери-әуен тәрбиесі
Абайтану
Азаматтарды әскери қызметке дайындау және қабылдау
Қаржылық сауаттылық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қоғамға қызмет ету
Әскери қызмет негіздері
Әскери-дәрігерлік дайындық негіздері
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері
Мұхтартану
-
2 Оқу жылы
Атыс дайындығы
Педагогика және киберпедагогика
Қару-жарақтармен ату негіздері
Оқушылардың даму физиологиясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Экожүйе және құқық
Оқу қаруларын алу, сақтау және есепке алу тәртібі
Оқпен ату
Әскери құрылымдар құрылымындағы автомобиль техникасының рөлі мен орны
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Техникалық дайындық
-
3 Оқу жылы
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Әскери педагогика және психология негіздері
Студентттердің ғылыми-педагогикалық зерттеу негіздері
Инклюзивті білім беру
Кәсіби-бағытталған шетел тілі
Тактикалық дайындық
Педагогикалық шеберлік
Экстремизм және терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары
Бастапқы әскери және технологиялық дайындықты оқыту әдістемесі мен бағалау
Бастапқы әскери және технологиялық дайындық бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері
Әскери құрылымдар жүйесіндегі басқару және байланыс
Әскери топография
Әскери патриоттық тәрбие негіздері
Ішкі қызметтің Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері ішкі қызметі жарғысын оқыту әдістемесі
Оқу дала жаттығуларының негіздері
Бауыржантану
-
4 Оқу жылы
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері тәртіптік жарғысын оқыту әдістемесі
Мектеп оқушыларының киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету және әскери робот техникасы негіздері
Мектептегі әскери-спорттық ойындарды өткізу
Әскери-қолданбалы дайындық
Әскери құқық негіздері
Әскери инженерлік дайындық
Әскери өнер тарихы
Әскери заңнама
Әскери спорттық ойындар және кешендері
Әскери дене дайындығы
Запастағы офицер дайындығы
Арнайы пәндер практикумы
Қазақстанның әскери тарихы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
- Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
- Ақпараттық және цифрлық, қаржылық сауаттылық, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
- Спорт түрлері бойынша жаттығу процесін өткізу үшін тиімді техниканы, тактиканы және спорттық инвентарьды спортпен шұғылданушылардың, оның ішінде денсаулық сақтау мүмкіндіктері шектеулі адамдар үшін жыныстық-жастық дамуын ескере отырып таңдау.
- Оқушылардың физиологиялық, психологиялық дамуы мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие жұмысын жүзеге асыру.
- Әскери-патриоттық тәрбие, жан-жақты саптық және дене шынықтыру даярлығы бойынша іс-шараларды көрсету, білімін, дағдылары мен іскерлігін ұдайы жетілдіру.
- Әскери топография және тактикалық-техникалық сипаттамалар мен жалпы әскери жарғылар бойынша тарихи-құқықтық, тәрбиелік, педагогикалық жұмыстарды ұйымдастыру.
- Оқытудың тиімді әдістемелері мен оқытудың оқу жетістіктерін бағалау құралдары негізінде сабақ өткізу кезінде білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру.
- Білім алушылардың мінез-құлқын олардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін, қазіргі заманғы білім беру тұжырымдамаларының тәрбие жұмысының әдістемесінің негіздерін ынталандыру арқылы басқару.
- Азаматтық қорғаныс және төтенше жағдайлар кезінде, алғашқы медициналық көмек көрсету бойынша жұмыстар жүргізу.
- Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын қолдану.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, әрекеттер мен әртүрлі әдістерді қолдану.