Жаңа білім беру бағдарламасы

6B04106 Бизнес и управление в DMU Kazakhstan

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ұйымдарды бизнесті басқарудың негізгі бағыттары, құрылымдары, функциялары мен процестері, сондай-ақ олардың өзара байланысы және оларды қолдану тұрғысынан сыни бағалау;
  • Мәселелерді, тәуекелдерді анықтау және жаңа идеяларды қалыптастыру үшін бірқатар бизнес тұжырымдамаларын, теорияларын және зерттеулерін анықтайды, сыни талдайды және қолданады, сонымен қатар бизнестегі жобаларды басқару құралдарын қолданады;
  • Тақырып бойынша жүйелі білім алу және бизнесті басқарудың институционалды контекстін және оның бизнесті басқарудың заманауи тәжірибесін қалай қалыптастыратынын сыни бағалау;
  • HRM рөлін және оның бизнес-ұйымға қалай кірігетінін және ұйымдастырушылық жетістікке қалай ықпал ететінін түсіндіру және Ұйымдастырушылық мінез-құлықтың негізгі принциптері мен теорияларын түсінуді көрсету;
  • Экономикалық айнымалылар мен жаһандық контекстегі бизнес проблемалары арасындағы байланысты түсіну, бизнесті басқару мен бухгалтерлік есеп, қаржы арасындағы байланысты бағалау;
  • Маркетингтің негізгі теориялық принциптерін білу және түсіну, жазбаша және ауызша тиімді маркетингтік талдауды ұсыну;
  • Бизнес секторының алдында тұрған тұрақты дамудың негізгі мәселелерін талқылау, талқылау және талдау және компаниялардың оларды шешу үшін пайдаланатын стратегиялары мен тәсілдерін сыни бағалау;
  • Бизнестің жауапкершілігі мен тұрақтылығы туралы пікірталас туындаған кең Тарихи контекстті түсіну; жауапты көшбасшылық пен іскерлік этика арасындағы байланысты түсіну;
  • Бизнес-ұйымдардың әр түрлі түрлеріндегі операциялар мен жеткізілім тізбегін басқарудың рөлін сыни бағалау;
  • Сандық экономиканың проблемаларын, мүмкіндіктері мен әсерін анықтау және зерттеу; кәсіпорындар мен басқа да ұйымдардың сандық технологияларды қолдануына негізделген тұжырымдамалар мен қосымшаларды бағалау;
  • Жаһандық бизнестің ағымдағы мәселелерін талдау және ықтимал жаңа проблемаларды болжау, сондай ақ Excel құралдарын қолдана отырып, негізгі қаржылық талдау жүргізу үшін қарапайым мәліметтер базасын жасап, енгізу және қолдану;
  • Қоғамның экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және құқықтық мүдделерін біріктіруге тырысқанда туындайтын негізгі заңдылықтар мен қайшылықтар туралы түсінігі бар; тұрақты дамудың инновациялық құрамдастарын түсінеді. Ғылымды зерттеудің ғылыми әдістері мен әдістерін қолданады, әлеуметтік-саяси, экономикалық және құқықтық білімдердің негізгі заңдылықтары мен негіздерін біледі және түсінеді.
  • Әр түрлі оқу әдістерін анықтайды және қолданады; идеялар мен ақпаратты өз бетінше нақты және логикалық түрде ұсынады; академиялық мәтіндердегі проблемалар мен шешімдер тілін анықтау үшін сыни пайымдауды қолданады; осы тілді жазбаша сөйлеу (эссе) кезінде қолдана алатындығын, сондай-ақ әр түрлі академиялық мәнмәтіндерден негізгі ақпаратты алу мен қолдану, пікірталас пен талдау жасауда өзінің құзыреттілігін көрсетеді
  • мәдени құндылықтарға құрметпен және ұқыпты қарауды қалыптастырады және көрсетеді, тарихи оқиғаларды талдайды және бағалайды; ғылыми білімді дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін және жаратылыстану ғылымдарының өзекті әдіснамалық және философиялық проблемаларын, жаһандану процестерінің қарама-қайшылықтары мен әлеуметтік-экономикалық салдарын түсінеді;
  • Іргелі математика әдістерін, ықтималдықтар теориясы мен статистиканың негізгі принциптерін қолдана отырып, деректерге талдау жүргізуге қабілетті.
Top