Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01420 Дене шынықтыру және спорт в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті

Пәндер

  • Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері

    Бұл курс болашақ мұғалімдерді (педагогтарді) психофизиологиялық ерекшеліктердің қалыптасуымен, әр түрлі жастағы балалардың жұмыс істеуі мен даму заңдылықтарымен таныстыруға бағытталған. Студенттер балалардың дамуын бақылай алады және сәйкесінше олардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлап, жүзеге асыра алады. Практикалық сабақтарда студенттер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және балалардың жалпы білім беру мен игілігін сақтай алады. Өзінді жұмыс барысында әр білім алушылардың жеке бастапқы кезеңдерін, олардың оқу әлеуеті мен нақты қолдау қажеттіліктерін тани алады; инклюзия мен нақты қолдау көрсету үшін әртүрлі әдіснамалық шешімдермен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорт жаттықтырушысы мамандығына кіріспе

    Тақырыпқа кіріспе. "Жаттықтырушы" мамандығының пайда болуы. Спорт жаттықтырушысының кәсіби қызмет саласы. Кәсіби стандарт, профессиограмма, "Спорт жаттықтырушысы" мамандығының психограммасы. Спорт жаттықтырушысының кәсіби қызметінің ерекшеліктері. Спорт жаттықтырушысы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Спорт бойынша жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігі мен кәсібилігі. Спорттық жаттықтырушының қызметін құқықтық реттеу. Жаттықтырушының азаматтық-құқықтық жауапкершілігі және спортшылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Спорт жаттықтырушыларын даярлау жүйесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Курс студенттерде кәсіби педагогикалық қызметтің мәні мен ерекшелігі және педагогтің кәсіби мәдениеті туралы жалпы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Студент тұжырымдамалық аппаратты оқып, педагогика туралы ғылыми түсінік қалыптастырады. Білім алушы адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орны мен рөлін анықтайды, оның міндеттерін, құрылымын, негізгі категорияларын ашады. Бұл курс педагогикалық кәсіптің дамуын және қазіргі қоғамдағы педагогикалық қызметтің әлеуметтік маңыздылығын зерттеуге бағытталған. Практикалық сабақтарда студент педагогикалық мәселелерді шешеді. Студенттердің пәнді игеруі педагогиканың, психологияның, медиа-педагогиканың негізгі теориялық курстарымен, сондай-ақ педагогикалық практикамен психологиялық-педагогикалық пәндердің бүкіл циклін ашады. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы портфолионы ұсынады және қорғайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ырғақ

    Пән студенттерге дұрыс ритмикалық қозғалыс негіздерін үйретуге және оны әртүрлі жастағы студенттерге оқыту әдістемесіне бағытталған. Студенттер ритмикалық ғылыми негіздерін, ритмикалық сабақтарды өткізу әдістемесін, жаттығулар кешенін құрастыру әдістері мен ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер ритмикалық гимнастика сабақтарының қатысушылардың денесіне, позасына, сондай-ақ ритмикамен айналысу кезінде импульстік диагностика мен кешеннің типтік құрылымына әсерін зерттейді, қозғалыс жаттығуларын және музыкаға күрделі үйлестіру қимылдарының дағдыларын меңгереді. Практикалық сабақтарда студенттер жеке және топтық сабақтар үшін кешендерді құрудың дамыған технологиялары мен қозғалысты дамыту әдістерін қолдана отырып жаттығулар жиынтығын жасайды. Қорытынды бағалау әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қозғалыс белсенділігінің биомеханикасы

    Тақырыпқа кіріспе. Адамның биомеханикалық сипаттамасы және оның қозғалыс белсенділігі. Тірек-қимыл аппаратының анатомиялық және биомеханикалық ерекшеліктері. Адамның қозғалыс аппараты мен қозғалысының құрылымы мен қызметі. Адамның қозғалыс белсенділігі мен қозғалысының кинематикалық сипаттамасы. Адамның қозғалыс белсенділігі мен қозғалысының динамикалық сипаттамасы. Адамның қозғалыс белсенділігінің биодинамикасы. Адам моторикасының биомеханикалық ерекшеліктері: дене бітімі және моториканың онтогенезі; қозғалыс қасиеттері, циклдік әрекеттер, секіру, қозғалмалы қозғалыстар. Осьтің айналасындағы қозғалыстар. Моториканы оқытудың биомеханикалық аспектілері. Білім алушы дене жаттығуларын орындау кезінде кеңістіктегі нүктенің, дененің, дене жүйесінің қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын түсінуді көрсетеді; Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережелерін қолданады; кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын көрсетеді; қозғалыс әрекеттерін игеру және физикалық қасиеттерді дамыту процесінде қателіктердің себептерін анықтайды және оларды жою әдісін табады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қимылды және ұлттық ойындар

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорт қызметінің әртүрлі түрлері мен нысандарында қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша сабақтар өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға; оқушылардың әртүрлілігін ескере отырып, оқытуды жоспарлауға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру-спорт қызметінің міндеттерін шешу үшін түрлі қозғалмалы және ұлттық ойындарды қолданады; шұғылданушылардың жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, қозғалмалы және ұлттық ойындар бойынша оқу, сауықтыру, рекреациялық, оқу-жаттығу сабақтары мен жарыстарын жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы педагогикалық құзыреттілікті жетілдіруге бағытталған. Студенттер әртүрлі оқыту теориялары мен педагогикалық модельдерге әкелетін адам туралы тұжырымдамалық түсініктер сияқты педагогикалық ғылымның негіздерін үйренеді. Теориялық тұжырымдамаларды түсінуге сүйене отырып, болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайлары үшін тиісті педагогикалық таңдау жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорт этикасы және допингке қарсы білім беру негіздері

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорт этикасы" модулі: "этика", "мәдениет", "спорт", "спорт мәдениеті", "спорт этикасы", "спорттық құндылықтар", "спорттық мінез-құлық", "олимпизм", "Fair play" әлеуметтік құбылыстарды философиялық тұрғыдан түсіну, тарихи аспектідегі және қазіргі кезеңдегі жанкүйерлер қозғалысы олардың дамуы. спортшыларда спорттық этика мен мінез-құлықты тәрбиелеу. Дүниежүзілік спорттық Этика кодексі. Қазақстан Республикасының спорттық этикасы. "Допингке қарсы білім беру негіздері" модулі: "допинг" ұғымы, пайда болу тарихы, допинг түрлері және спортшының денесіне әсер ету механизмі. Жаттықтырушылар мен спортшыларды допингке қарсы дайындаудың маңыздылығы. Халықаралық және Ұлттық допингке қарсы ұйымдар. Допингке қарсы күресті құқықтық реттеу: Дүниежүзілік допингке қарсы кодекс, халықаралық конвенциялар, декларациялар және допингке қарсы стандарттар. Спорттағы допингке қарсы күрес жөніндегі ҚР нормативтік-құқықтық актілері. Допингті қолданудың салдары: этика, Денсаулық, мансап.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экономика және құқық негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Қоғамдық өндіріс. Капиталдың мәні, нысандары, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өндірістің шығыны мен табысы. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Циклдік экономикалық даму. Қазақстан жаһаңдық экономикалық қатынастар жүйесінде. Нарықтың пайда болуы. Кәсіпкерлікті дамытудағы мемлекеттің рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту; қоғамдық-саяси, экономикалық және құқықтық білім негіздерін ұғынады және түсіндіреді, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілігін көрсетуге қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберлікті арттыру 1

    Тақырыпқа кіріспе. Қазіргі қоғамда таңдалған спорт түрі, оның даму тенденциялары. Таңдалған спорт түріндегі жаттығулар мен жаттығулар қызметі. Таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыруды жетілдіру: міндеттері, құралдары мен әдістері. Спорттық дағдыларды қалыптастыру процесінде дене шынықтыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшылардың дене шынықтыру критерийлері. Физикалық қасиеттерді дамыту. Дене жаттығулары негізгі жаттығу құралдары ретінде. Таңдалған спорт түріндегі физикалық қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулардың сипаттамасы мен режимдері. Спорттық жаттығулардағы жүктеме және оны жоспарлау. Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру. Таңдалған спорт түріндегі спорттық техника, стратегия және тактика. Қателер, олардың себептері, ескерту және жою әдісі. Құлату факторлары жағдайында спорттық техниканың сенімділігін арттыру. Таңдалған спорт түріндегі жарыстар мен жарыстық іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Пәнге кіріспе және курстың негізгі мақсаттары. Гимнастика дене тәрбиесінің құралы ретінде. Гимнастиканың әдістемелік ерекшеліктері. Гимнастиканың ерекшеліктері. Гимнастикалық терминология, оның мағынасы. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды үйрету әдістері: Бұрғылау жаттығулары. Жалпы дамыту жаттығулары. Қолданбалы жаттығулар. Оқыту әдістері бар қоймалар. Оқыту әдістерімен еденге арналған жаттығулар. Сауықтыру гимнастикасы. Гимнастиканың формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Осы курстың мақсаты тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби қызмет пен зерттеу дағдыларына арналған құзыреттерді дамыту болып табылады. Осы курс болашақ мұғалімдерге (педагогтер) ғылыми зерттеу әдістері бойынша түсінік пен теориялық білім береді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер (педагогтер): өз қызметінде зерттеу тәсілдері мен әртүрлі зерттеу әдістерін, олардың ерекшеліктерін білу негізінде қолдана алады; әдіснама мен талдауды таңдау негізінде зерттеу дизайнын әзірлей алады; ақпаратты қорғау және тарату, іздеу, сақтау, өңдеу үшін интернет-ресурстар, бұлтты және мобильді қызметтер секілді ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрін қолдана алады, зерттеу жүргізу процесінде зерттеу әдебін сақтай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму құзыреттерді дамыту болып табылады. Мазмұны: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет елдер ердегі сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін тәрбиелеудегі отбасының рөлі. Қалыптастырылатын дағдылар: өзіндік моральдық және азаматтық ұстанымын дамыту және қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, экономикалық, құқықтық және әдеп нормаларына сәйкес әрекет етуге; қабілетті сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті ұғыну және түсіндіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің жеңіл атлетиканың теориясы мен практикасын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және оқушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жеңіл атлетикадан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасының негіздерін, қозғалыс техникасының жіктелуін, фазаларын, құрылымын, қозғалыс күшін, жеңіл атлетиканың спорт түрлері техникасын оқыту әдістемесін, оның ішінде спорттық жүру және жүгіру, ұзындық пен биіктікке секіру және лақтыру техникасын оқыту әдістемесін, жеңіл атлетикада мектеп секциясы мен спорттық жаттығуды ұйымдастыру негіздерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер жеңіл атлетикалық спорт түрлерінің әртүрлі әдістерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және спорттық серуендеу мен жүгіруді үйрету кезінде оқушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: мектеп бағдарламасы бойынша жеңілатлетикалық спорт түрлерінің техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән білім алушыларда өмір мен денсаулықты қорғау, тұрақты даму мақсаттары контекстінде экологиялық сауаттылықты дамыту бойынша барабар іс-әрекеттер кешенін қалыптастыруға бағытталған. Курс өмір қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау жөніндегі кәсіби қызметтің барлық аспектісін, соның ішінде қазіргі заманғы экологиялық мәселелер мен шешу жолдарын, экологиялық қауіпсіздікті, сондай-ақ төтенше жағдайларда адамды қорғауды қамтиды. Практикалық сабақтарда студенттер экологиялық тақырыптағы жағдаяттық мәселелерді және өмір қауіпсіздігі мәселелерін шешеді. Студенттер экологияның даулы мәселелері бойынша пікірталастар мен пікірсайыстарға қатысады, ЖОО жұмысын экологияландыру бойынша идеялар конкурсына, сондай-ақ қауіпсіздік техникасы бойынша іскерлік ойындарға қатысады. Өздік жұмыс шеңберінде студенттер адам қызметінің қоршаған ортаға әсерін азайту жөніндегі топтық жобаны дайындау жұмысына қатысады. Қорытынды бақылау экология және табиғатты пайдалану саласында жұмыс істейтін практик-мамандарды шақыра отырып, жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік дағдылары

    Осы курстың мақсаты – әлеуметтік, мәдени және азаматтық даму үшін жалпы білім беру құзыреттіліктерін дамыту болып табылады. Бұл курс болашақ мұғалімдерге (педагогтерге) кәсіпкерлік дағдыларды қалыптастыру үшін теориялық білім береді. Мазмұны: Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм менеджмент және жобаларды басқару Күйзелісті басқару. Қалыптастырылатын дағдылар: Келіссөз жүргізу дағдысы. Көпшілік алдында сөйлеу дағдысы. Бизнесті басқару дағдылары. Командилық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Адам анатомиясы (динамикалық спорттық морфология негіздерімен)

    Мүшелердің және мүше жүйелерінің құрылысының ерекшеліктері, конституционалдық және спорттық морфология, жыныстық диморфизм, анатомиялық - антропометриялық зерттеудің жйне ғылыми ақпаратты өңдеудің негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық зерттеулер

    Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • педагогиканың табиғатын және оның негізгі терминологиясын біледі • педагогикадағы негізгі зерттеу салаларын анықтайды және күнделікті өмірдегі ойлау мен ғылыми білім арасындағы айырмашылықты түсінеді • білім беру саласындағы өзгерістерді бақылап отырады және олардың сіздің мұғалім ретіндегі жұмысыңызға қалай әсер ететінін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберлікті арттыру 2

    Тақырыпқа кіріспе. Қазіргі қоғамда таңдалған спорт түрі, оның даму тенденциялары. Таңдалған спорт түріндегі жаттығулар мен жаттығулар қызметі. Таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыруды жетілдіру: міндеттері, құралдары мен әдістері. Спорттық дағдыларды қалыптастыру процесінде дене шынықтыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшылардың дене шынықтыру критерийлері. Физикалық қасиеттерді дамыту. Дене жаттығулары негізгі жаттығу құралдары ретінде. Таңдалған спорт түріндегі физикалық қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулардың сипаттамасы мен режимдері. Спорттық жаттығулардағы жүктеме және оны жоспарлау. Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру. Таңдалған спорт түріндегі спорттық техника, стратегия және тактика. Қателер, олардың себептері, ескерту және жою әдісі. Құлату факторлары жағдайында спорттық техниканың сенімділігін арттыру. Таңдалған спорт түріндегі жарыстар мен жарыстық іс-шаралар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдалған спорт түріндегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу

    Спорттың мәні, бәсекелестік қызметі. Таңдалған спорт түріндегі бәсекелестік қызметтің заманауи жүйесі. Жарыс жүйесі және таңдалған спорт түріндегі жарыс ережелері. Жарыстарды дайындау және ұйымдастыру кезеңдері. Таңдалған спорт түріндегі төрешілік: төрешілер алқасының құрамы, төрешілердің құқықтары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі жарыстарды материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Таңдалған спорт түріндегі жарыстардың нормативтік және техникалық құжаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесі және спорт физиологиясының негіздері мен анатомиясы

    Спортшының ағзасындағы түрлі деңгейлердегі өзгерістер: жасушалардағы, ұлпалардағы, мүшелердегі және жүйелердегі бейімдеу өзгерістері. Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиясы: қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастырудағы физиологиялық механизмдер. Ағзаның бұлшық ет қызметі кезінде функционалдық жай-күйінің физиологиялық сипаттамасы. Дене жаттығуларының адам ағзасына тигізер әсері. Бейімдеу организмнің Ағзаның бұлшық ет қызметіне бейімделуі, спорттық әрекет кезіндегі ағзаның күйінің сипаттамасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары

    Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2

    Оқушылардың әртүрлі контингентімен гимнастиканы ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістемесі. Оқыту нәтижелерін бағалау әдістері. Жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сыныптағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен

    Пән студенттердің шаңғы спорты теориясын және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған шаңғы спортынан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер шаңғы тебу техникасының негіздерін, шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуін, шаңғы тебу тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, мектепте шаңғы даярлау сабақтарын ұйымдастыру мен өткізу әдістемесін, оқушыларды оқыту әдістемесінің жалпы негіздерін, сондай-ақ шаңғы жарысы бойынша жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді және т.б. үйренеді. Практикалық сабақтарда студенттер шаңғымен жүрудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақ әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: шаңғы тебу техникасын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын Портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Бұл пән педагогика және дидактика саласындағы құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Студенттер оқытудың әдістемелік жүйесі туралы тұтас түсінікке ие, нақты педагогикалық мәселелерді шешудің стратегиялары мен технологияларын, жоспарлауды, басшылықты, оқытуды және бағалауды модельдей алады, белгілі бір мектептің шарттары мен оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес оқытудың білімін, формаларын, әдістері мен технологияларын қолдана алады. Студенттер оларды оқытуға қолайлы педагогикалық модельдерді таңдауды; технология ұсынатын мүмкіндіктерді ескере отырып, оқыту әдістерін шығармашылық және әртүрлі қолдануды; оқытуда қолайлы оқу ортасын пайдалануды; авторлық құқық пен деректерді қорғау нормалары мен принциптерін білу және қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)

    Пән студенттердің баскетбол мен волейболды оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған баскетбол мен волейболдан сабақтар мен жарыстар өткізуге бағытталған. Студенттер спорт ойындары теориясының жалпы мәселелерін, баскетбол мен волейболды дене шынықтыру құралы және спорт түрі ретінде, баскетбол мен волейбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістерін, баскетболдың бейімделген түрлері (арбада) және (отыру волейболы), балалармен сабақтар өткізу ерекшеліктері, бейімделу баскетболы мен волейболда оқыту және жаттығу әдістемесінің ерекшеліктері, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда студенттер спорттық ойындар сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлайды және баскетбол мен волейболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: баскетбол және волейбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Дене шынықтыру мен спорт психологиясы

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша жеке айырмашылықтары, моторикалық қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; салауатты өмір салтын насихаттау, физикалық белсенді өмір салтын көтермелеу және ынталандыру бойынша құзыреттілік саласы. Болашақ спорт мұғалімдері дене шынықтыру-спорттық іс-әрекеттің психологиялық ерекшеліктері; психомоторлық саланың, танымдық, эмоционалдық және ерікті процестердің өзара байланысы; дене шынықтыру-спорттық іс-әрекет процесінде туындайтын психикалық күйлер; спорт ұжымдарының, спорт мұғалімдері мен оқушылардың психологиялық ерекшеліктері туралы нақты түсінікке ие; оқушылардың психикалық жай-күйін диагностикалау және оларды реттеу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын көрсетеді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: кәсіптік қызметте дене шынықтыру-сауықтыру және спорт қызметі мен оның субъектілері туралы психологиялық білімді қолданады; дене шынықтыру-спорт қызметімен айналысатындардың қиындықтарын жеңуге сындарлы көзқарас қалыптастырады; дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық қызметпен айналысатындарды оқыту бағдарламаларының жеке мазмұнын жаттығу-жарыс қызметінің шиеленісті жағдайларында психикалық өзін-өзі реттеу тәсілдерін әзірлейді; дене тәрбиесі мен спортта психопрофилактика және психогигиена бойынша іс-шараларды әзірлейді және өткізеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі

    Курс студенттерге білім беру ұйымдарында дене шынықтыруды оқыту және оқыту әдістемесін меңгеруге бағытталған. Білім беру процесін жобалау үшін, сондай-ақ моторлық әрекеттерді үйрету, сауықтыру санасы мен сауықтыру мінез-құлқын қалыптастыру үшін негіз. Студенттер жас ерекшеліктерін және қатысушылардың мүмкіндіктеріндегі айырмашылықтарды ескере отырып әртүрлі мақсатты бағыттағы оқу сабақтарын жоспарлауды және өткізуді үйренеді; әр түрлі ортадағы қозғалыс әрекеттері мен әрекеттерін үйрету, сабақтың міндеттеріне сәйкес әдістер мен құралдарды дұрыс таңдау, оқушылардың жас ерекшеліктері мен физикалық жағдайын ескере отырып, оқыту мен бағалаудың классикалық әдістері мен жаңа тәсілдерін барабар таңдау. Практикалық сабақтарда студенттер қозғалыс әрекеттері әдістемесінің ерекшеліктерін пысықтайды, қажетті құжаттаманы, соның ішінде сабақ жоспарлары мен сыныптан тыс сабақтарды, жеке бағдарламаларды жасайды, сабақтардың үзінділерін және олардың сыни талдауларын жүргізеді. Пән біріктірілген емтихан – тестілеу және портфолионы қорғау түрінде емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Спорттық конфликтология негіздері

    Спорттық конфликтология негіздері: спорттық конфликтологияның теориялық негіздері және спорттық конфликтологияның қолданбалы ғылым ретінде қалыптасуы; спорттық жанжалдардың жалпы және жеке теориялары; спорттық конфликтологияның әдіснамалық негіздері; спорттағы жанжалдардың түрлерін жіктеу және құрылымдық-функционалдық талдау; спорттық қызметтегі жанжалдар мен жанжал жағдайларын басқару; спорттық қызметтегі жанжалдардың даму себептері, деңгейлері мен динамикасы; ескерту және спорттық қызмет процесінде жанжалдарды шешу; жаттықтырушы мен спортшылардың жанжалды құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шахматты оқыту әдістемесімен

    Шахмат ойыны теориясының жалпы сұрақтары: шахматтың пайда болу тарихы. Шахмат ойынның негізгі ұғымдары (тақта, фигуралар, фигуралардың қозғалыс ережелері; шахмат терминологиясы және шахмат партиясын жазу; ойынның мақсаты және шахмат партиясын аяқтау тәсілдері; шахмат сағаты және партиядағы уақытты бақылау). Шахмат ойыны кезеңдерінің сипаттамасы, шахмат комбинацияларының түрлері, ойын стратегиясы, шахмат ойынына дайындық және ойынды талдау). Шахматты оқыту әдістемесі. Әр түрлі жастағы топтармен айналысатын оқытудың әдістемелік ерекшеліктері. Адаптивті шахмат және мүмкіндігі шектеулі адамдарды шахматқа бейімдеудің оқыту әдістемесі. Шахмат мерекелері мен шахмат есептері мен позицияларын шешу конкурстарын ұйымдастыру және өткізу. Шахматтан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Шахматта төрешілік ету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сыныпты басқару

    Пән озық педагогикалық әдістер мен тәсілдерді, басқару әдістерін және сынып ұжымын басқарудың психологиялық заңдылықтарын игеруге бағытталған. Студенттер пәндік саланың ерекшелігін көрсететін және білім алушылардың жас және психофизиологиялық ерекшеліктеріне, оның ішінде олардың ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес келетін технологияларды пайдалана отырып, негізгі және қосымша білім беру шеңберінде оқыту мен тәрбиелеу процесін ұйымдастыруға қажетті құралдарды, сондай-ақ білім беру қызметі мен сынып ұжымын басқару негіздерін, ұжым психологиясы мен ондағы коммуникацияның ерекшелігін зерделейді. Практикалық сабақтарда білім алушылар ақпараттық пирамида, дайджест, мұғалімнің өзін-өзі дамыту жоспарын әзірлейді, әртүрлі жетілу дәрежесіндегі ұжымдарды дамыту бағдарламаларын әзірлеу бойынша кейстерді шешеді. Пәнді оқу спич-презентациялармен қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындық компоненттері (теориялық, физикалық және функционалдық)

    Тақырыпқа кіріспе. Спортшының "теориялық" және "физикалық, функционалдық дайындығы" ұғымдары. Спортшының теориялық, физикалық және функционалдық дайындығының мақсаттары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындықтың ерекшелігі мен модельдік "шарттары". Жылдық циклдегі дайындық кезеңдері бойынша жаттығу жүктемелерін жоспарлау (микро, мезо және макроцикл). Спортшыларды дене шынықтыру және функционалдық даярлау әдістемесінің жас және гендерлік ерекшеліктері. Спортшының физикалық және функционалдық дайындығын тестілеу, бақылау және мониторинг жасау. Спортшылардың физикалық және функционалдық дайындығының заманауи әдістері мен технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 8
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындық компоненттері: техникалық, тактикалық, психологиялық, интегралдық

    Тақырыпқа кіріспе. Спортшының "техникалық-тактикалық", "психологиялық" және "интегралдық "дайындығы. Спортшының теориялық, физикалық және функционалдық дайындығының мақсаттары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық, психологиялық және интегралды дайындықтың ерекшелігі. "Мінсіз" техника және техникалық дайындықты даралау. Техникалық-тактикалық дайындықтағы қозғалыс әрекеттерінің екі жақтылығы. Тактикалық дайындық және тактикалық ойлауды дамыту, тактикалық әзірлемелердің әртүрлілігі. Жылдық цикл кезеңдері бойынша техникалық-тактикалық дайындықты жоспарлау (микро-, мезо - және макроцикл). Спортшылардың техникалық-тактикалық дайындығының жас ерекшеліктері. Интегралды дайындық және жаттығудағы бәсекелестік жағдайларды модельдеу, жолдастық кездесулер, спаррингтер, бақылау жаттығулары. Спортшылардың жалпы және арнайы психологиялық дайындығы. Психологиялық дайындықтың қолданбалы аспектілері: жаттығу және бәсекелестік қызметтегі психикалық жағдайларды оңтайландыру және басқару құралдары мен әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Бағалау және дамыту

    Бұл пән оқу процесінде бағалаудың маңыздылығын түсінуге және оқу процесінің әртүрлі кезеңдеріндегі оқу жетістіктерін сындарлы бағалауды қамтамасыз етуге және бағалауға қатысты түсініктер мен тәжірибелерді сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға бағытталған. Студенттер бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін жақсы меңгеруді (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау); оқушылардың білім беру құзыреттілік деңгейлерін анықтау және тану бойынша педагогикалық принциптерді қолдануды; оқушылардың өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйелерін тану мен қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Шахмат жаттықтырушысы қызметінің психологиялық-педагогикалық негіздері

    Білім алушыны даярлау спорттық іс-әрекет үшін аса маңызды психикалық қасиеттер мен білім алушының жеке басының жай-күйін дамытуға ықпал ететін психикалық жүктемелерді іріктеп және даралап қолдану арқылы жүзеге асырылатын мақсатты психологиялық-педагогикалық процесс болып табылады. Шахматшыны даярлаудағы психологиялық дайындықтың негізгі мақсаты-спортшының ең жоғары нәтижеге қол жеткізудегі іс-әрекетіне ықпал ету. Арнайы психологиялық дайындық-білім алушының жарысқа қатысуға тұтас дайындығын қалыптастырудағы ең маңызды құрамдас бөлігі. психологиялық дайындық психикалық жағдайларды бақылау мен түзетуден басқа, спорттық жарыстың өзіндік ерекшеліктерін ескеруді қарастырады: оның маңызды белгілері, шарттары, іске асырылуы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі зерттеулер

    Пән студенттердің білім беруде қолданбалы зерттеулер жүргізуге, оқу үдерісінің деректерін түсіндіруге, сынып ұжымы мен тұлғаны зерттеуге, әрі қарай шешім қабылдау үшін өзгерістер динамикасын бағалауға практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер саналы шешім қабылдаудың сенімді негізі ретінде білім беру саласында қолданылатын сапалық және сандық әдістерді зерттейді. Студент болашақта өз бетінше зерттеу жүргізуге және талдамалық қорытындыларды тұжырымдауға мүмкіндік беретін сынып ұжымы мен оқушының жеке басына арналған зерттеу әдістерінің жиынтығын алады. Курс зерттеу мәселелерін анықтау және тұжырымдау әдістерін, зерттеуді жобалауды, есеп беруді, академиялық хаттың озық әдістерін қамтиды. Тәжірибелік сабақтарда студенттер ұсыныстар жасайды, есептер дайындайды, сандық және сапалық әдістермен талданған мәліметтерді әртүрлі тәсілмен ұсынады. Мектептерге бару арқылы студенттер LMS (білім беру ақпараттық жүйелері) жүйесінде жинақталған және жинақталмаған деректер динамикасын бақылау тәжірибесін алады. Курс бойы студенттер жұмыс портфолиосын жинайды, оны қорғау арқылы курсты аяқтайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Пәнді оқу мақсаты студенттердің жобалық ойлауын, жобаларды құрастыру және жүзеге асыру және жобалық топты басқару қабілетін дамыту болып табылады. Студенттер жобаны басқару кезеңдерін, жобаның құрылымы мен құрамдас бөліктерін, жобаны басқарудың әртүрлі тәсілдерін зерттейді және жобалық басқарудың білім жиынтығының ағымдағы нұсқасын меңгереді. Курстың мазмұны қолданыстағы PMI PMBOK стандартының талаптарына сәйкес келеді. Дайындық бағыты бойынша жобалар әзірлейді, оларды сипаттайды, жобаны өрістету логикасын негіздейді, жобаның тәуекелдерін анықтайды және жобаны дамытудың баламалы жолдарын ұсынады. Пән жобаны қорғау түріндегі емтиханмен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау

    Бұл пән педагогикалық және дербес зерттеулер негізінде оқушылардың әртүрлілігін және оқыту технологияларын пайдалануды ескере отырып, оқытуды даралау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер оқытуды жоспарлау және жүргізу кезінде өздерінің педагогикалық және пәндік салаларындағы құзыреттілік, кәсіпкерлік және тұрақты даму талаптарын түсінуді үйренеді; оқытуға әсер ететін басқа жағдайларды жоспарлау және болжау; жеке оқыту және көшбасшылық принциптерін практикада қолдану, оқушылардың қажеттіліктерін ескеру, олардың жеке басы мен өзін-өзі бағалауының дамуын қолдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс спорт түріндегі спорттық жаттығу әдістемесі бойынша практикалық икемдер мен дағдыларды қалыптастыруға; таңдалған спорт түріндегі спортшыларды көп жылдық даярлау процесін құруға және басқаруға; жаттығу жүктемелерін жоспарлауға және микро - мезо және макроциклдерде техникалық, физикалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық даярлау әдістері мен құралдарын таңдауға; таңдалған бойынша төреші болуға бағытталған спорт түріне; спорттық жиынтық пен іріктеуге бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің ережелерін, спорт теориясын, әртүрлі жыныстағы, жастағы және мүмкіндіктегі спортшылардың анатомиялық-морфологиялық, физиологиялық және психикалық ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-жаттығу сабақтарын жоспарлау және өткізеді; қауіпсіздік техникасының сақталуын, жарақаттанудың алдын алуды қамтамасыз етеді; спортшылардың техникалық, дене шынықтыру, техникалық, тактикалық, психологиялық, интеллектуалдық және интегралдық дайындығы мен дене дамуын, оның ішінде таңдалған спорт түріндегі жаттығу процесін түзету үшін өлшеу және бағалау әдістемелерін пайдалана отырып бақылауды жүзеге асырады; спортшылардың жеке қасиеттерін тәрбиелейді, адал спорттық бәсекелестіктің моральдық құндылықтарын қалыптастырады, теріс әлеуметтік мінез-құлық пен допинг қолданудың алдын алады; оқу-жаттығу процесін түзету үшін жарыс нәтижелерін талдайды; таңдалған спорт түрінің талаптарын ескере отырып, спортшыларды спорттық іріктеу әдістемелерін қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Шахматтағы техникалық-тактикалық дайындық

    Табысты алға жылжу үшін бірқатар принциптерді сақтау қажет. Жүйелілік және өзектілік принципі. Жинақталған материалды бекіту принципі және тактикалық базаның күрделілік деңгейі. Шахматтағы тактикалық қабылдау-бұл "қос соққы (шанышқы)", "патшаға сызықтық шабуыл", "байлам", "найза (соққы арқылы)", "ашық (ашық) шабуыл", " ашық (ашылған) шах", "Қос шах", "фигураны аулау", "қабаттасу", "пат", "сызықты босату", "өрісті босату", "патшаның ломбард жамылғысын жою", "қызықтыру", "алаңдату", "қорғауды жою", "ескірген төсеніш", "тыныш қозғалыс", "жеребе (Мәңгілік шах, теориялық жеребе)", "диірмен", "рентген".

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы

    Курс мектепте жобалау-зерттеу жұмысын жүзеге асыру және ұйымдастыру үшін қажетті дағды мен іскерлікті дамытуға бағытталған. Курс студенттердің зерттеулерін жүргізудің және білім алушылардың зерттеулерін ұйымдастырудың теориялық негіздерін қамтиды. Практикалық сабақтар барысында студенттер қайталама дереккөздерге сілтеме жасау дағдыларын дамытады, халықаралық дерекқорларда жұмыс істейді, антиплагиаттың түрлі бағдарламасын қолданады, эссе жазады, ғылыми журналдарға мақала, баяндамалар, конференцияда тезистер дайындайды, оқушыларға дайындық бағыттары бойынша жоба тақырыбын әзірлейді, жоба кезеңдерінің сипаттамасын жасайды, мектеп жобаларына кеңес беруге қатысу арқылы оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруды үйренеді. Студенттер мектеп оқушыларының ғылыми жобалар конкурстарын ұйымдастыруға қатысады. Өздік жұмыс аясында білім алушылар жоба бойынша топтық жұмысқа қатысады, зерттеу нәтижелерін талдайды және таныстырады. Қорытынды бақылау топтық жобаны қорғау түрінде жүргізіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)

    Пән студенттердің спорттық ойындарды (футбол мен гандбол) және оларды оқыту әдістемесін, білім беру процесінің мазмұнын жобалауды және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған спорттық ойындар бойынша сабақтар мен жарыстар өткізуді игеруге бағытталған. Студенттер дене шынықтыру және спорт түрлері ретінде футбол мен гандболға қатысты спорттық ойындар теориясының жалпы мәселелерін зерттейді. Студенттер футбол және гандбол ойындарының техникасы мен тактикасын, оқыту және жаттығу әдістемесін, әртүрлі жастағы балалармен сабақтардың ерекшеліктерін, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің ерекшеліктері мен негіздерін меңгереді. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасына ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер футбол мен гандболдағы техникалық-тактикалық іс-қимылдарды оқытудың әртүрлі әдістері мен әдістемелерін қолдана отырып сабақтардың үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және футбол мен гандболды оқыту кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: футбол мен гандбол ойнаудың практикалық дағдыларын көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 8
  • Жүзу оқыту әдістемесі

    Пән студенттердің жүзуді және оны оқыту әдістемесін игеруге, білім беру процесінің мазмұнын жобалауға және білім алушылардың әртүрлі санаттары мен жасына арналған жүзу сабақтары мен жарыстарын өткізуге бағытталған. Студенттер жүзудің жалпы заңдылықтарын, жүзудің әртүрлі тәсілдерін оқыту техникасы мен әдістемесін, старт пен бұрылысты оқыту техникасы мен әдістемесін, сүңгу техникасын, су астында қозғалу техникасын, күрделі жағдайларда жүзуді, суда ойнау мен көңіл көтеруді, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді үйренеді. Сабақ кезінде қауіпсіздік техникасына, суға батып бара жатқан адамға көмек көрсетуге, зардап шегушіге алғашқы көмек көрсетуге ерекше назар аударылатын болады. Практикалық сабақтарда студенттер жүзудің әртүрлі стильдерін, старттар мен бұрылыстарды оқыту сабақтарының үзінділерін әзірлейді және өткізеді, жұмысты жоспарлауды жүзеге асырады және жүзуді үйрету кезінде білім алушылардың әртүрлі контингенттерімен сабақтар мен жарыстардың әдістемелерін қолданады. Студенттер сабақтардың үзінділерін, оларды талдауды және интроспекцияны жүргізеді. Қорытынды бағалау кешенді емтихан түрінде жүргізіледі: жүзу техникасын әртүрлі стильдермен, бұрылыстармен және старттармен көрсету және әдістемелік әзірлемелер жиынтығын қамтитын портфолионы қорғау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру (Бейімдеме дене шынықтыру)

    Пәнге кіріспе. Бейімделуші дене мәдениетінің мақсаты мен міндеттері. Ерекше білім беру қажеттіліктері және денсаулық мүмкіндіктері бар студенттермен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бейімделетін дене мәдениетінің әдістемелік негіздері: әртүрлі денсаулық шектеулері бар қозғалыс әрекеттерін үйретудің ерекшеліктері; дене қасиеттерінің даму ерекшеліктері; инклюзивті білім беру жағдайындағы сабақты ұйымдастыру формалары. Қатысқандардың мүмкіндіктеріне байланысты жеке бағдарламалар мен оқу жолдарын әзірлеу. Бейімделу моторлы демалыс пен жарыстарды ұйымдастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасы, бақылау және өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттағы кинезио таспасының негіздері

    "Спорттағы кинезио таспасының негіздері" тақырыбына кіріспе. Кинезио таспаның пайда болуы мен құрылу тарихы. Кинезиотерапияның физиологиялық, проприоцептивті, анатомиялық механизмдері. Таспалардың кинезио түрлері мен қасиеттері және олармен жұмыс істеу принциптері. Кинезио таспасының терминологиясы және анатомиясы. Кинезио таспасының көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері. Негізгі алгоритм және кинезио таспалау ережелері. Кинезио таспаның негізгі әдістері: бұлшықет, түзету, спорттық жарақаттар мен ауруларға арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық әдістемесінің жас ерекшеліктері

    Спортшыларды көп жылдық даярлау жүйесі. Адам ағзасының жас кезеңділігі және физиологиялық ерекшеліктері: тірек-қимыл жүйесі, жүрек-тамыр және тыныс алу жүйелері, қан айналымы жүйесі, вегетативті жүйе, бейімделу мүмкіндіктері. Жүйке-бұлшықет аппараты мен қозғалыс дағдыларының құрылымы мен функцияларының жасқа байланысты дамуы, қозғалыс қасиеттерінің жасқа байланысты дамуы. Көпжылдық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін ұйымдастырудың жас ерекшеліктері. әр түрлі жас кезеңдерінде оқу процесінің тиімділігін арттыру шарттары. Ерте мамандандырылған спорт түрлерінде жаттығу процесін құру ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы спортшыларға дайындықты кешенді бақылау ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы спортшылармен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Таңдалған спорт түріндегі спорттық іріктеу және іріктеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Спорттық медицина және оңалту негіздері

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Курс жаттығу жүктемелеріне сәйкес дәрігерлік-педагогикалық бақылау және спортшыларды медициналық-биологиялық қамтамасыз етуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы білімді қалыптастыруға және түсінуге; жалпы спорттық жарақаттардың эпидемиологиясы мен механизмдерін, жарақаттардың алдын алу және/немесе олардың қайта пайда болу стратегияларын; функционалдық сынамалар жүргізу, денсаулықты қалпына келтіру құралдарын қолдану, спортшылардың функционалдық жағдайы мен жұмысқа қабілеттілігін бұзылған дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. аурулар мен жарақаттар; дене белсенділігі мен спорт кезінде туындауы мүмкін Спорттық жарақаттардың алдын алу дағдылары; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданатындарға спорттық жарақаттар мен жіті патологиялық жағдайлар кезінде алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спортшылар денесінің морфофункционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, жалпы және спорттық патология мен жарақаттар, дене шынықтыру мен спортты медициналық қамтамасыз ету бойынша базалық білімді қолданады; дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың функционалдық жай-күйі мен дене еңбегіне қабілеттілігін зерделеу және бағалау әдістерін қолданады; дененің физикалық дамуы мен жұмысқа қабілеттілігін, функционалдық жай-күйін бағалайды; дәрігерлік-педагогикалық байқаулардың нәтижелерін талдайды және бағалайды; шамадан тыс жүктеменің, шамадан тыс жаттығулардың және басқа патологиялардың ерте белгілерін анықтау және олардың алдын алу және спорттық жарақаттанудың алдын алады; жарақаттар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық эргогеника және нутрициология негіздері

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорттық эргогеника" модулі: "эргогеника" және "эргогендік құралдар" ұғымдары. Эргогендік агенттердің жіктелуі. Эргогендік агенттердің негізгі кластарының сипаттамасы: Тамақ, физиологиялық, психологиялық, фармакологиялық және механикалық (биомеханикалық). Спортшының өнімділігін арттыру үшін спортта эргогендік құралдарды қолдану бағыттары. "Спорттық тамақтану негіздері" модулі: спорттық тамақтанудың мақсаттары мен тағайындалуы. ИВС-дағы негізгі және мамандандырылған тамақтанудың негізгі принциптері, формалары мен ерекшеліктері. Спорттағы спорттық тамақтанудың негізгі қоректік заттары, олардың мақсаты мен сипаттамасы. Әр түрлі эффектілер бойынша спорттық тамақтану қоректік заттардың жіктелуі және сипаттамасы. Әр түрлі өндірушілердің спорттық тамақтануына шолу. Спорттық дайындықтың әртүрлі міндеттерін шешу үшін спорттық тамақтануды қолдану бойынша ұсыныстар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Сауықтыру-рекреативтік дене шынықтырудың теориясы және әдістемесі

    Курс әр түрлі топтар үшін сауықтыру дене шынықтыру және рекреацияның әртүрлі түрлерімен, олардың мақсаттары мен мүмкіндіктерімен танысуға бағытталған. Пәннің мазмұны қозғалыс рекреация теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін, дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының технологияларын қамтиды. Сабақтарда студенттер әртүрлі контингент үшін рекреациялық бағдарламалар әзірлеуді, дене шынықтыру-сауықтыру және спорттық-бұқаралық іс-шараларды ұйымдастыруды және өткізуді, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шаралары процесінде қатысушылардың физикалық жағдайын диагностикалау және бақылау әдістерін қолдануды үйренеді. Қорытынды бағалау рекреациялық немесе сауықтыру бағытындағы бағдарламаны құрудан тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеулер, даму және инновациялар

    Бұл пән зерттеуге және дамытуға бағытталған ойлауды қалыптастыруға, қоғамдағы және білім беру ортасындағы болып жатқан өзгерістер контекстінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға бағытталған. Студенттер зерттеуге негізделген тәсілдер арқылы өздерінің оқыту дағдыларын дамытуды, бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу үшін деректерді жинау және пайдалану кезінде сыни ойлауды қолдануды, ғылыми зерттеулерге қатысуды және/немесе университеттер мен мүдделі тараптар арасындағы ынтымақтастықты дамытуды, өздерінің зерттеу жұмыстарын құжаттауды және әртүрлі коммуникация формаларын қолдана отырып нәтижелерді ұсынуды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі

    Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздері, балалар мен жасөспірімдер спортының жүйесінің қызметтері; Жас спортшылардың спорттық қабілеттерін және дарындылығын анықтау; жас спортшыны тәрбиелеу және оқыту; жаттығу жүктемелерінің жас ерекшелік кезеңдері; жас спортшының өмір режимін және сабақтарын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы медициналық топтағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Арнайы медициналық топ студенттерімен дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру. Арнайы медициналық топтың дене шынықтыру сабақтарында қолданылатын дене тәрбиесі құралдары. Арнайы медициналық топтағы дене шынықтыру сабақтарының құрылысының мазмұны мен ұйымдастыру-әдістемелік ерекшеліктері. Арнайы медициналық топтағы дене шынықтыру сабақтарында өзін-өзі бақылау және медициналық-педагогикалық бақылау. Әртүрлі аурулар бойынша арнайы медициналық топ студенттерімен оқыту әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру мен спорттың жаратылыстану-ғылыми және медициналық-биологиялық негіздері бойынша пәндік құзыреттіліктерді қалыптастыру; дене шынықтыру және спорт бойынша сабақтарды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтары, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс ең көп таралған аурулар мен жарақаттарға тән патологиялық өзгерістерді түсінуге бағытталған; дене жаттығулары мен массаждың адам ағзасына емдік әсерінің физиологиялық механизмдерін білу; емдік дене шынықтыруды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді білу; ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтырудың негізгі әдістері мен құралдарын меңгеру; жаттығулар кешенін өз бетінше әзірлеу және денсаулық жағдайындағы әртүрлі ауытқулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өткізу дағдыларын қалыптастыру; сауықтыру және спорттық массаждың барлық негізгі тәсілдерін жүргізу дағдылары; емдік дене шынықтыру және массаж сабақтарының әсерін бағалау дағдылары. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: адам ағзасының, оның ішінде мүмкіндігі шектеулі адамдардың жұмыс істеуінің базалық анатомиялық, физиологиялық, биомеханикалық білімдерін қолданады; көрсеткіштер мен қарсы көрсетілімдерді, жасты, жынысты, өткен қозғалыс тәжірибесін және патологиялық ошақтың немесе жарақаттың орналасу орнын ескере отырып, емдік дене шынықтыру кешендерін және массаж жүргізу жөніндегі ұсынымдарды жасайды; емдік дене шынықтыру жаттығуларының физиологиялық әсерін бағалайды; ең көп таралған аурулар мен жарақаттар кезінде емдік дене шынықтыру сабақтарын өз бетінше өткізеді; қалпына келтіру, сауықтыру және спорттық массаж сессияларын өз бетінше өткізеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындықты кешенді бақылау және мониторингілеу

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорттағы кешенді бақылау" ұғымы. Кешенді бақылаудың түрлері мен деңгейлері, оның мақсаты мен міндеттері. Спортшының дайындығын кешенді бақылаудың көрсеткіштері, әдістері мен құралдары. Кешенді бақылау процесінде қолданылатын көрсеткіштерге қойылатын талаптар. Спорттағы кешенді бақылаудың автоматтандырылған әдістері. Спортшының дайындығын кешенді бақылау және басқару жүйесінің ақпараттық аспектілері. Спортшының дайындығы мен жағдайын бақылау нәтижелері негізінде жаттығу процесін басқару. Дайындық компоненттерін кешенді бақылау және дайындықтың әртүрлі кезеңдеріндегі оқу процесін басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Дене шынықтыру және спорт саласында оқу-практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады
  • Кәсіптік саладағы фактілерді, теорияларды және өзара байланысты білу мен түсінуді пайдаланады
  • Пәндік саладағы практикалық және шығармашылық есептерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық коммуникациялық технологияларын қолдана алады
  • Спортшылардың дайындығын әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты іздеу, жинау және пайдалану әдістерін меңгереді.
  • Интернет-кеңістікті қоса алғанда, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми салаларда коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын, ауруларды ескере отырып, емдік дене шынықтыру кешендерін және массаж бағдарламаларын әзірлейді.
  • Азаматтық ұстанымды, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру үшін философия, тарих және басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің білімі мен құндылықтарын пайдаланады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып және оның барлық субъектілерінің тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, заңнамалық негізде қосымша білім беру саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады.
  • Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін меңгеріп, оларды қолданады.
  • Кәсіби қызмет барысында экологиялық білім беру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру міндеттерін іске асырады
  • Дене шынықтыру және спорт саласында одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуді және кәсіби дамуды жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолданады; дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға қабілетті.
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы мәселелерді шешеді, дәлелдерді тұжырымдай отырып, білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи білім мен түсініктерді көрсетеді
Top