Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01405 Музыкалық білім в Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ҚР жалпы және қосымша білім беру мекемелері үшін музыка мұғалімдерін, шығармашылық бағыттағы мамандарды (музыкалық жетекшілерді, жалпы білім беру мектептерінің мұғалімдерін, педагогикалық колледж оқытушыларын), музыкалық-педагогикалық білім берудің заманауи технологиялары мен әдістемелерін меңгерген, қазіргі заманғы білім беруді жаңғырту талаптарына сәйкес музыкалық-педагогикалық қызмет ерекшелігіне байланысты кәсіби міндеттерді өз бетінше шеше алатын мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
ЖОО атауы Қызылорда "Болашақ" университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B006 Музыка мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Мамандыққа кіріспе
Музыка теориясының негіздері
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
Экономика және кәсіпкерлік негіздері модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері)
Ғылыми-зерттеу әдістері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Ғылыми-зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
Музыка пәнін оқыту әдістемесі
Негізгі музыкалық аспап - 1 (баян)
-
2 Оқу жылы
Хорды дирижерлау - 1
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Педагогика
Негізгі музыкалық аспап - 2 (баян)
Хорды дирижерлау - 2
Оқушылардың физиологиялық дамуы
Қаржылық сауаттылық негіздері
-
3 Оқу жылы
Мектеп репертуарымен жұмыс жасау практикумы
Пернетақта синтезаторында ойнау технологиялары
Вокал класы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі (Негізгі музыкалық аспап)
Негізгі музыкалық аспап 1- фортепиано
Қазақ музыка тарихы
Негізгі музыкалық аспап - 3 (баян)
Сольфеджио - 1
Дауысты қою негіздері
Негізгі музыкалық аспап-домбыра
Ән айту және мектеп әндерін оқыту әдістемесі
Сольфеджио - 2
Дирижерлау техникасының әдістемесі
Өнер тарихы
Гармония
Музыкалық аспаптарды үйретудің әдістемесі
Әлем музыка тарихы
Музыка мұғалімінің мәдени-ағартушылық қызметі
Музыкалық шығармаларды талдау
Негізгі музыкалық аспап -2(фортепиано)
-
4 Оқу жылы
Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі(Хорды дирижерлау)
Жеке ән салу және сахнадағы қозғалыс
Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы
Музыка пәні мұғалімінің зерттеу қызметі
Музыка сабағында АКТ қолдану
Қазіргі инновациялық технологиялар
Сольфеджио - 3
Білім беруді бағалаудың өлшемдік технологиясы
Негізгі музыкалық аспап -3(фортепиано)
Мектепте сыныптан тыс үйірмелік жұмыстарды ұйымдастыру (фольклорлық ансамбль)
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі
Музыкалық білім берудің тарихы мен теориясы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сөйлеуді дұрыс интонациялық және лексикалық ресімдеу үшін орыс және шет тілдерін,ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін,Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын меңгеріп,экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалау үшін экономикалық теорияның бағыттарын зерделей отырып,қаржы саласындағы ықтимал құрал-саймандарды практикада сәтті пайдалануға,салауатты және толыққанды өмір сүру ұстанымын қолдай отырып, ақпараттық коммуникациялық құралдарынкәсіби қолдануға қабілетті.
- Білім алушыларға жеке, қоғамдық, мемлекеттік қауіпсіздікті және қоршаған табиғи ортаның қауіпсіздігін қамтамасыз етудің жүйелі тәсілдерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, ғылыми теориялық зерттеу әдістерін, педагогикадағы өзекті мәселелерді зерделей отырып, ғылыми ақпаратты іздестіру, зерттеулер жүргізу, оның нәтижелерін өңдеуді және ресімдеуге қабілетті
- Музыкалық білім берудің мәні мен мазмұнын түсініп, ерекше балалармен және олардың отбасыларымен жұмыс істеудің психологиялық-педагогикалық технологияларын меңгере отырып, заманауи оқу-тәрбие үдерісінің мәні мен құрылымын, ерекшеліктерін талдай отырып, оқу және тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын кәсіби жүзеге асыруға қабілетті.
- Әлемдік және қазақ музыка өнерінің тарихы мен теориясын, дамуының негізгі заңдылықтары мен гормонияның заңдылықтарын меңгеріп, қазақ музыкасының қалыптасу кезеңдерімен ұлттық музыкалық үніміздің ерекшелігін зерделей отырып, музыкалық білім беру мәселелерін тарихи-педагогикалық тұрғыда саралап, кәсіби-педагогикалық деңгейде жүзеге асыруға қабілетті
- Музыкалық аспаптарды (фортепиано, домбыра, баян), хор және жеке музыкалық сүйемелдеу технологиясын, мектептің музыкалық педагогикалық репертуарын меңгереді , вокалдық, сахналық өнер саласында практикалық дағдыларды қалыптастырады
- Білім алушылардың музыкалық аспаптарды үйрету әдістемесі мен орындаушылық шеберлігін шыңдай отырып, музыкалық шығармаларды талдап, хормен ән айту дағдылары мен нота сауаттылығын қалыптастыру арқылы кәсіби деңгейде білім беруге қабілетті.
- Музыка пәнін оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін, білім алушылармен сыныптан тыс музыкалық-көркем жұмыстарды ұйымдастыру,ән айту және мектеп әндерін оқыту әдістемесін меңгеріп, мұғалімнің мәдени-ағартушылық қызметін зерделей отырып, оқу-тәрбие үдерісін кәсіби деңгейде ұйымдастыруға қабілетті.
- Музыка сабағында АКТ құралдарын жасақтау мен пайдаланудың дидактикалық негіздерін меңгеріп,педагогикалық қызметте кәсіби мәселелерді шешу үшін инновациялық технологиялар мен бағалаудың өлшемдік технологиясын тиімді қолдана отырып,қазіргі заман білім технологиясының дамуының тенденциясы және оларды жобалауды жүзеге асыру үшін зерттеу қызметін жүргізуге қабілетті.
- Білім алушыларға музыка теориясы негіздерін,жалпы музыкалық білім беру жүйесінің негізгі формаларын меңгертіп, педагогикалық-психологиялық тәжірибе жинақтау барысында хор ұжымын кәсіби басқару, музыка мұғалімінің приоритетті кәсіби сапасын дамыту жолдарын қалыптастыра отырып, білікті маман даярлауды жүзеге асырады.