Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01784 Орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Орыс және қазақ тілдерінің грамматикасының, фразеологиясының ерекшеліктерін оларды салыстыруда біледі, салыстырылатын тілдердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын дәлелдейді, түсіндіреді; қазақ әдебиетінің кезеңділігін, орыс-қазақ әдеби байланыстарының тарихын, негізгі әдеби-көркемдік бағыттарын біледі. Мәдениетаралық коммуникация теориясының (МАК) негізгі ережелерін біледі, кәсіби мәселелерді шешуде МАК саласындағы білімді қолданады.
  • Сөйлеу түрлерінде әртүрлі қарым-қатынас дағдыларын меңгерген (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу; әртүрлі мәтіндерден ақпаратты табады және алады, оқыған мазмұнын адамгершілік нормалары мен жалпыадамзаттық құндылықтар тұрғысынан бағалайды; оқығанға қатысты өзіндік ұстанымын тұжырымдайды; әдебиет туралы тұтас тарихи-әдеби құбылыс ретінде түсінікке ие; әртүрлі жанрдағы әдеби шығармаларды талдайды және негізгі әдеби және лингвистикалық ұғымдарды меңгерген.
  • Қазіргі орыс тілінің, орыс және шетел әдебиетінің, орыс ауызша халық шығармашылығының теориясы мен тарихын біледі және түсінеді, орыс тілінің фонетикалық, лексикалық, грамматикалық жүйесінің ерекшеліктерін, оның стилистикалық мүмкіндіктерін талдайды, әртүрлі тілдік және әдеби талдау әдістерін біледі. Негізгі әдеби ағымдарды біледі, орыс және шетелдік жазушылардың шығармашылық ерекшеліктерін талдайды.
  • Менеджмент функцияларын меңгеру негізінде мектептің, сыныптың тұтас педагогикалық процесін басқаруды жүзеге асыруға қабілетті; педагогика саласындағы қазіргі ғылыми жетістіктердің негізгі дидактикалық принциптері мен нәтижелерін біледі және қолдана алады. Оқу процесінде оқытудың сындарлы әдістерін қолданады.
  • Орыс тілі мен әдебиетін оқыту әдістемесінің тарихы мен теориясын біледі; орыс тілінде оқытпайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиетінің қазіргі заманғы мектеп курсының мазмұнын біледі; орыс тілі мен әдебиетін интеграцияланған оқыту әдістемесін, заманауи оқыту технологияларын меңгерген; шағын жинақты мектепте орыс тілін әртүрлі жастағы және көп деңгейлі оқыту әдістерін қолданады.
  • Блумның когнитивтік теориясы негізінде оқушылардың күтілетін нәтижелерін критериалды бағалау технологиясын түсінеді және тиімді пайдаланады; оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті тәсілді, орыс тілінде оқытпайтын мектептерде орыс тілі мен әдебиетін оқытуда оқытудың инновациялық әдістерін, соның ішінде сындарлы және цифрлық технологияларды пайдаланады. Заманауи цифрлық білім беру ортасының ерекшеліктерін, СББР-ның негізгі түрлерін біледі, оларды сауатты саралайды, оқу жағдайларына байланысты барабар қолданады. Білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, педагогикалық міндеттерді шешу, оқытудың жаңа нысандарын енгізу кезіндегі қиындықтар мен перспективаларды бағалау үшін дизайн-ойлау әдістемесін қолдануға қабілетті.
  • Экономикалық және экологиялық білімнің негіздерін біледі, еңбекті қорғау, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті сезінеді. Оқушылардың даму физиологиясы туралы білімді сауатты қолданады, толеранттылық, диалог және ынтымақтастық қағидаттарын басшылыққа алады.
  • Академиялық жазу негіздерін меңгерген, ғылыми мәтінмен жұмыс істеудің негізгі принциптерін түсінеді және түсіндіреді, оларды ғылыми мәтін жазуда қолданады; зерттеудің мақсаттарын, міндеттерін, гипотезасын дербес тұжырымдайды, оның өзектілігін, құрылымын анықтайды, ғылыми ақпаратты жинақтайды және жүйелейді, ғылыми зерттеу әдістерін дұрыс қолданады.
  • Лингвистикалық дәстүрлер мен инновациялар, тіл білімі мен әдебиеттанудың даму кезеңдері, негізгі лингвистикалық парадигмалар, тіл білімі мен әлемдік әдебиеттің қазіргі даму тенденциялары туралы біледі, тіл туралы ғылымның қазіргі жағдайы туралы түсінікке ие; көркем шығармаларға (филологиялық, лингвистикалық және т.б.) талдаудың әртүрлі түрлерін жүргізеді.
  • Алған теориялық білімі мен практикалық дағдыларын көрсетеді, библиографияны құрастыра алады, теориялық және практикалық (әдістемелік, тілдік) материалды жүйелеп, жинақтай алады, ұсынымдар әзірлей алады; өз көзқарасын білдіреді, дәлелді түрде қорғайды, дау-дамайға түсе алады, көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін меңгереді.
Top