Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B04104 Менеджмент. Маркетинг. Сату в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Экономикадағы математика

    Пән мақсаты - негізгі математикалық білімді алу және оларды қолданбалы есептерді шешуге қолдану. Пән шекті талдау, дифференциалдық және интегралдық есептеулер, сондай-ақ пайда ауқымының әсерін алуға және компанияға салық салуды жетілдіруге мүмкіндік беретін сызықтық бағдарламалау әдістері саласындағы іргелі білімді қамтиды, бұл білім алушыларға математикалық аппарат негізінде экономикалық ойлауды дамытуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-қоғам дамуының экономикалық заңдылықтары және оның тиімді жұмыс істеу мәселелері туралы білімді қалыптастыру. Меншік қатынастары. Қоғамдық шаруашылық нысандары. Қоғамдық өндірістің тауарлық ұйымдастырылуы. Экономикалық жүйелердің негізгі түрлері. Нарықтық экономиканың жалпы сипаттамасы. Сұраныс пен ұсыныс теориясының негіздері. Ұлттық экономика. Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер. Мемлекеттік реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макро-микроэкономика

    Курс экономикалық санаттар мен заңдарды, ақша, меншік, капитал санаттарын, құн, сұраныс пен ұсыныс заңдарын, ақша айналымын, өндіріс пен бәсекелестік факторларын, транзакциялық шығындарды, қоғамдық ұдайы өндірісті, макроэкономикалық тепе-теңдікті, қаржы жүйесін, қаржы нарықтарын, экономикалық циклдерді зерделеуге, мемлекет тарапынан экономиканы реттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Конституциялық, азаматтық, еңбек құқығының негіздері. Отбасы, әкімшілік, қылмыстық құқық негіздері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс - қимылдың әлеуметтік-экономикалық тетіктері мен институттары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың саяси-құқықтық тетіктері мен институттары. Сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курстың мақсаты: Адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Қазіргі заманның экологиялық мәселелері. Әр түрлі салалардың ластану көздері мен сипаттамалары. Экология және адам денсаулығы. Экология және халық мәселелері. Урбоэкология: қаладағы адам экологиясының мәселелері. Төтенше жағдайдағы адам экологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістегі еңбек қорғау

    Пәннің мақсаты-өндірісте қауіпсіз және салауатты еңбек жағдайларын ұйымдастыру бойынша өз бетінше жұмыс жүргізуге мүмкіндік беретін еңбекті қорғау саласындағы білімді қалыптастыру. Өндірістік жарақаттану және кәсіптік аурулар. Өндірістік санитария және еңбек гигиенасы. Қауіпсіздік техникасы. Өрт қауіпсіздігі. Электр қауіпсіздігі. Ауа шаңын зерттеу. Шуды зерттеу. Қорғаныс жерге қосуды бақылау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тайм менеджмент

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметті сәтті жүзеге асыру үшін уақытша ресурстарды басқарудың принциптері мен тәсілдері туралы идеяларды қалыптастыру. Уақытты басқару әдістері, уақытты жоспарлау және бөлу алгоритмі. Мақсат қою принциптері мен критерийлері. Уақытты пайдалануды бағалау. Уақыт раковиналары. Уақыт ресурстары. Уақытты басқарудағы Мотивация. Стресстік жағдайды басқарудың дәстүрлі және дәстүрлі емес әдістері. Уақытты басқарудың жеке жүйесін әзірлеу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Пәннің мақсаты - кәсіпорын деңгейінде инновациялық менеджменттің негізгі бөлімдерін жүйелі түрде ұсыну Ғылыми-техникалық жетістіктер мен ғылыми-техникалық жаңалықтардың өзара байланысы мен өзара тәуелділігі. Басқару объектісі ретінде инновациялар. Инновациялық қызметті басқару теориясының әдіснамасы. Зерттеудің негізгі ұғымдары, әдістері мен құралдары. Инновациялардың, инновациялардың және инновациялық процестердің сипаттамалары мен жіктеу белгілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржы және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәннің мақсаты-қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен танысу негізінде қаржы саласындағы құзыреттерді дамыту. Жеке және отбасылық қаржылық жоспарлау. Тұтынушылық несиелеу. Салымдар. Инвестициялау. Сақтандыру. Сандық қаржылық сауаттылық. Қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғау. Шағын және орта кәсіпкерлікке арналған қаржы құралдары. Бизнес жоспар құрудың қаржылық аспектілері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пәнді оқытудың мақсаты-статистикалық әдістің мәні және оны әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестерді зерттеуге қолдану ерекшеліктері туралы түсінік беру. Статистиканың міндеттері және оны ұйымдастыру. Статистикалық бақылау. Статистикалық мәліметтердің қысқаша мазмұны және топтастырылуы. Абсолютті шамалар. Салыстырмалы шамалар. Орташа мәндер: қуат. Орташа мәндер: құрылымдық. Әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың өзара байланысын Статистикалық зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдық мінез-құлық

    Пәннің мақсаты- динамикалық өзгеретін ішкі және сыртқы ортасы жағдайында ұйымның ұйымдастырушылық мінез-құлқын, мәдениетін анықтау дағдыларын қалыптастыру Ұйымдастырушылық мінез-құлық негіздері. Тұлға және ұйым. Ұйымдағы коммуникативті мінез-құлық. Ұйымның мотивациясы және тиімділігі. Ұйымдағы топтық мінез-құлықты қалыптастыру. Ұйымдарды талдау және жобалау. Ұйымның мінез-құлқын басқару. Ұйымдағы көшбасшылық. Ұйымдағы жеке даму. Ұйымдағы инновацияларды басқару. Ұйымдастырушылық маркетинг

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Менеджмент

    Пәннің мақсаты - студенттердің әлеуметтік-экономикалық жүйелерді басқару ережелерін игеруі. Басқару тетіктері: басқару құралдары мен әдістері. Басқару эволюциясы: Г. Форд, Ф. Тейлор, А. Файоль. Менеджменттің ұлттық модельдерінің ерекшеліктері (АҚШ, Жапония, Ресей). Менеджменттегі мақсат қою. Басқару шешімдерін әзірлеу. Ресми және бейресми басқару. Ұйымдағы ақпарат және коммуникациялар. Ұйымдағы қақтығыстар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық саладағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты - экономикада қолданылатын әртүрлі ақпараттық жүйелермен және технологиялармен таныстыру. Ақпараттық жүйе ұғымы. Ақпараттық технологиялар. Экономикалық ақпарат. Экономикадағы ақпараттық ағындарды, ақпараттық ресурстарды ұйымдастыру. Ақпараттық қамтамасыз ету және ақпараттық жүйені жобалау. Ақпараттық қамтамасыз етудің мақсаты мен құрылымы. Ақпараттық жүйенің өмірлік циклі. Ақпараттық жүйені жобалау әдістемесі. Case-технологиялар. Экономика мен Бизнестегі Интернет-технологиялар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және жауапкершілік

    Пәннің мақсаты-ұйымдық мақсаттарға жету үшін адамдармен қарым-қатынаста әртүрлі билік пен ықпал ету көздерін тиімді пайдалану дағдысын қалыптастыру. Жеке қасиеттер, мінез-құлық және қарым-қатынас. Көшбасшылыққа ықтималдық тәсілдері. Көшбасшылықтың жеке аспектілері. Мотивация және билік өкілеттіктерін беру. Коммуникация. Корпоративтік мәдениет пен құндылықтарды қалыптастыру. Инновациялық көшбасшылық. Жауапкершілік және оның түрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымды басқару (Coursera)

    Курстың мақсаты ұйымды басқарудың қазіргі теориясының негізгі түсініктері мен ережелерін анықтау, ұйымдық жүйелердің жұмыс істеу заңдары, принциптері мен тетіктері туралы іргелі идеяларды қалыптастыру,ұйымдардың қызметін зерделеу және оларды нарық жағдайында басқару дағдыларын дамыту.Пәннің міндеттері: игеру ұйымдастыруды басқарудың ғылыми тәсілдері; ұйымдастырушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық ойды дамыту мәселелері; қазіргі жағдайда ұйымдастыру мен басқарудың өзара әрекеттесу мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адами ресурстарды басқару

    Пәннің мақсаты-кәсіби қызметте қолдану үшін адам ресурстарын тиімді басқаруды ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Адами ресурстарын басқару ғылым ретінде. Ұйымның кадрлық саясаты. Еңбек нарығын зерттеу әдістемесі. Кадрларды іріктеу. Қызметкерлерді бейімдеу.Іс-әрекеттің мотивациясы мен тиімділігі. Қызметкерлерді бағалау. Топтық мінез-құлықты қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұйымдастыру теориясы

    Пәннің мақсаты- ұйым қызметінің теориялық негіздерін, олардың өзгеру процестерін зерттеу, ұйым ішіндегі экономикалық қатынастарды талдау. Ұйымдастыру теориясы және оның ғылыми білім жүйесіндегі орны. Ұйымдастырушылық және ұйымдастырушылық-басқарушылық ойды дамыту. Жүйе ретінде ұйым. Әлеуметтік ұйым, шаруашылық ұйымдар. Ұйымдастыру және басқару. Ұйымдастырушылық әлеует. Синергия заңы. Өзін-өзі сақтау заңы. Даму заңы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнесті жоспарлау

    Пәннің мақсаты-кәсіпорынның мәнін талдау және бизнесті жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Өз бизнесін ұйымдастыру және дамыту. Бизнес-жоспар: мазмұны мен құрылымы.Капиталдың шоғырлануы. Бизнесті қарқынды дамыту тұзақтары. Қазіргі әлемдегі заңсыз бизнес. Пандемияның бизнеске әсері. Банкроттық. Оңалту рәсімдерін қолдану. Бизнес инфрақұрылымы. Жаңа IT: қолдану мәселелері және болашағы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операциялық менеджмент

    Пән мақсаты-кәсіпорынның операциялық қызметін басқару туралы жүйелі идеяны қалыптастыру. Операциялық жүйе. Өндірістік процестерді жобалаудағы заманауи әдістер. Жоспар құру. Экономикалық стратегияны анықтау. Өндірістік инфрақұрылымды таңдау және жетілдіру. CSRP (Customer Synchronized Resource Planning), CSRP 2 және IRP. HR менеджменті. Нәтижелерді бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнес-стратегия (Coursera)

    Пәннің мақсаты - студенттерді кәсіпорынның бизнес-стратегиясын қалыптастырудың тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Жүйелік стратегиялық басқарушылық ойлаудың негізгі заңдары мен тұжырымдамалары. Бизнес стратегиясын жоспарлау кезінде негізгі құжаттарды құру. Стратегиялық талдау. Стратегиялық ойлау. Бизнес стратегиясы және оның түрлері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетинг

    Курстың мақсаты-ұйымды басқаруда маркетингтік тәсілдерді, әдістер мен шешімдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Маркетингтің мақсаттары, функциялары, тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер: кезеңдері, түрлері, бағыттары. Маркетингтік зерттеу әдістері. Тауар саясаты. Сату саясаты. Баға саясаты. Маркетингтегі тауар қозғалысы. Маркетингтік коммуникациялар. Нарықтарды сегменттеу. Сатып алу тәртібі. Маркетингті жоспарлау. Маркетингтік бақылау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын қызметін жоспарлау

    Пәннің мақсаты-кәсіпорын қызметінің негізгі көрсеткіштерін жоспарлау әдістері туралы дағдылар мен білімді қалыптастыру. Кәсіпорындағы жоспарлау әдістемесі. Экономикалық болжаудың модельдері мен әдістері. Өндірістік және сату қызметін жоспарлау және болжау. Өнімнің өзіндік құнын және бағасын жоспарлау. Кәсіпорындағы қаржылық жоспарлау және болжау. Кәсіпорынның әлеуметтік-экономикалық қызметін стратегиялық жоспарлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өндірістік менеджмент

    Пәннің мақсаты-экономикалық ғылымдар жүйесіндегі және практикалық менеджменттегі өндірістік менеджменттің мазмұны, орны мен рөлі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру. Кәсіпорын менеджменті жүйесіндегі өндірістік менеджмент. Жүйе ретінде өндірістік менеджмент. Өндірістік менеджменттің функциялары мен әдістері. Өндірістік менеджмент принциптері. Басқару шешімдері және оларды операциялық (өндірістік) қызметті басқаруда қабылдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәннің мақсаты-маркетингтік коммуникациялық саясатты ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Жарнама маркетингтік коммуникацияның элементі ретінде. "Жарнама туралы" заң .Жарнамалық кампанияны жоспарлау, ұйымдастыру және тиімділігі. PR жоспарлау, ұйымдастыру және тиімділігі. Жеке сату және тікелей маркетинг. Жеке сату процесін ұйымдастыру. Сатуды ынталандыру тиімділігін ұйымдастыру, жоспарлау, бағалау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнамалық менеджмент

    Пәннің мақсаты-жарнама қызметінің теориясы мен практикасы саласында білімді игеру және дағдыларды дамыту. Жарнама ұғымы. Жарнамалық коммуникацияның ерекшеліктері. Жарнаманың әсер етуінің психологиялық механизмдері. Жарнамалық қызметтің әлеуметтік, этикалық және құқықтық аспектілері. Тұтынушы аудиториясын талдау. Жарнамалық хабарлама жасау. Жарнамалық мәтіннің құрамы. Жарнамадағы сөйлеу әсері техникасы. Жарнамалық науқанды жоспарлау және жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорын экономикасы

    Пән мақсаты-нарықтық басқару жағдайында кәсіпорынның экономикалық механизмін зерттеу негізінде студенттердің экономикалық ойлауын дамыту. Кәсіпорын шаруашылық объектіс іретінде. Өндірістің экономикалық және әлеуметтік тиімділігі. Кәсіпорынның негізгі капиталы. Шикізат, материалдық және отын-энергетикалық ресурстар. Айналым капиталы. Еңбек ресурстары. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық саясаты. Табыс және өндіріс рентабельділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Басқару шешімдерін әзірлеу

    Пәннің мақсаты-басқару шешімдерін әзірлеу және қабылдау дағдыларын игеру. Басқару шешімдерін қабылдау процесінің кезеңдері. Басқару шешімдерін әзірлеу әдістері.Сыртқы орта элементтерін талдау. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу мен орындауды ұйымдастыру. Басқарушылық шешімдердің іске асырылуын бақылау. Басшылардың жауапкершілік түрлері. Басқару шешімдерінің сапасы мен тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Еңбекке ақы төлеу

    Пәннің мақсаты-еңбек нормаларын есептеу және жалақы жүйесін жобалау бойынша дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Жалақыны қалыптастыруға әсер ететін факторлар. Қазіргі жағдайда еңбекақы төлеудің түрлері мен принциптері. Еңбекақы төлеу жүйелері мен нысандарының экономикалық маңызы. Қазақстан Республикасының тарифтік жүйесі: тарифтік разряд, тарифтік мөлшерлеме, тарифтік жоспар. Қызметкерлерді тарифтеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жобаларды басқару

    Пәннің мақсаты-ұйымдағы жобалардың орындалуын жоспарлау, ұйымдастыру және бақылау дағдыларын қалыптастыру. Жобаның құрылымы және ұйымдастырушылық құрылымы. Жобаны басқару құрылымының түрлері: функционалды, жобалық, матрицалық. Жобаға қатысушылардың ұйымдық құрылымы мен қарым-қатынас жүйесі. Жоба менеджерінің рөлі, міндеттері мен функциялары. Жобалық және функционалды менеджерлердің өзара әрекеттесуі: жанжалдардың себептері. Жоба командасына қатысушылардың функционалдық міндеттерін анықтау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпорында өндірісті ұйымдастыру

    Курстың мақсаты-практикалық қызметте қолдану үшін заманауи өндірісті басқаруды ұйымдастыру саласында білім алу. Кәсіпорынның өндірістік құрылымы. Кәсіпорында еңбекті ұйымдастыру. Өндірісті ұйымдастырудың түрлері, формалары мен әдістері және оның тиімділігін кешенді бағалау. Өндірістік циклдің ұзақтығы.Кәсіпорынның инновациялық қызметін бағалау көрсеткіштері. Цифрлық экономикадағы өндірісті ұйымдастыру деңгейін кешенді талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті басқару

    Пәннің мақсаты-маркетингтік қызметті басқарудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Маркетингті басқару тұжырымдамасы. Кәсіпорын стратегиясын таңдау тәсілдері. Портфолио стратегиялары. Өсу стратегиялары. Бәсекелестік стратегиялар. Мақсатты нарық стратегиясын әзірлеу. Маркетинг кешенін басқару: өнім және баға.Маркетинг кешенін басқару сату және жылжыту. Маркетинг қызметін басқару. Маркетингті Стратегиялық жоспарлау. Маркетингті оперативті жоспарлау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Халықаралық қаржылық есептілік стандарттарына сәйкес бухгалтерлік есеп

    Пәннің мақсаты-халықаралық стандарттарға сәйкес ұйымдардың қаржылық есептілігін қалыптастыру үшін ақпаратты жинау, тіркеу және өңдеу дағдыларын игеру. Ақша қаражаттары мен олардың баламаларын есепке алу. Дебиторлық берешекті және басқа активтерді есепке алу. Қорларды есепке алу. Негізгі құралдарды есепке алу. Материалдық емес активтерді есепке алу. Ұйымның міндеттемелерін есепке алу. Кірістер мен шығыстарды тану. Қаржылық есептілікті ұсыну

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бизнесте басқарушылық шешімдер қабылдауды қолдау жүйелері

    Пәннің мақсаты-шешім қабылдау процесінің әртүрлі ақпараттық қамтамасыз етілуімен рұқсат етілген баламалардың ішінен оңтайлы шешімді таңдау дағдыларын игеру. Шешім қабылдауды модельдеу және ақпараттандыру. Шешімдерді қолдау жүйелерін салыстырмалы талдау. Шешімдерді қолдау жүйесінің сараптамалық қабығы. Шешім қабылдаудың математикалық әдістері мен модельдерінің негіздері. Белгісіздік жағдайында шешім қабылдау әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұйымның менеджменті

    Пәннің мақсаты-ұйым мен персоналды басқарудың қазіргі жағдайы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ұйым: түсінігі, түрлері, басқарудың негізгі тәсілдері. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары. Кәсіпорынды басқару теориясы мен практикасындағы билік, өкілеттіктер, көшбасшылық, басқару стильдері. Стратегиялық басқару және жоспарлау. Ұйымдастырушылық мәдениет. Менеджерге қойылатын талаптар, өзін-өзі басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығы өнімдерінің мерчендайзингі

    Пәннің мақсаты-бөлшек сауда кәсіпорнында ауыл шаруашылығы тауарларын жылжыту мен сатуда білімді қалыптастыру және дағдыларды игеру. Ауылшаруашылық өнімдерін сатудың негізгі құралдары. Дүкеннің ішкі жоспарлануы. Тұтынушылардың мінез-құлқын басқару. Тауарларды орналастыру мерендайзинг құралы ретінде. Көкөністер мен жемістерді орналастыру. Ет өнімдерін орналастыру. Ауылшаруашылық өнімдерін сатуда түстерді пайдалану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ауыл шаруашылығындағы логистика

    Пәннің мақсаты – АӨК логистиканың тұжырымдамаларын, әдістері мен модельдерін қолдана отырып, операциялық логистикалық қызметті оңтайландыру қабілетін қалыптастыру. Логистикадағы ағындардың түрлері. Логистикадағы шығындар. АӨК-дегі логистикалық жүйелердің ерекшелігі. АӨК-дегі өндірістік логистика. АӨК материалдық-техникалық қамтамасыз ету логистикасы. Тарату логистикасы. Көлік және қойма ағындарын басқару. Көлік-логистикалық жүйелердің шығыстары мен кірістілік шектері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • SMM маркетинг

    Пәннің мақсаты-сандық маркетингтің негізгі бағыттарының бірі ретінде әлеуметтік медиа маркетинг саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. SMM маркетингі: мәні, міндеттері, құралдары. Интернеттегі жарнаманың ерекшеліктері, түрлері. Сандық жарнама: түсінігі, түрлері, құралдары. SMO және SMM. SMM - дегі мақсат: түсінігі мен мәні, принциптері мен түрлері. Әлеуметтік медиа мониторингі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стресс менеджмент

    Курстың мақсаты-стресстік жағдайлардың себептері, факторлары және оларды басқару әдістері туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Стрессті зерттеудің әдістемесі мен әдістемесі. Психологиялық стресстің себептері. Қазіргі адамның өміріндегі кәсіби стресс. Кәсіби стресстің ерекшелігі. Тайм-менеджмент. Уақытты басқарудың заманауи технологиялары. Стрессті жеңу ресурстары. Стрессті жеңудің модельдері мен механизмдері. Стресс деңгейін оңтайландыру әдістері

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бренд-менеджмент

    Пәннің мақсаты-брендинг технологиялары мен құралдары саласында білім мен дағдыларды қалыптастыру. Бренд менеджменті. Бренд ұғымы, оның "сауда маркасынан"айырмашылығы. Брендтің сыртқы атрибуттары. Бренд сәйкестігі. Брендтің құндылық ұсынысы. Брендті стратегиялық позициялау. Жарнамадағы позициялау модельдері. Ұйым брендтің бөлігі ретінде. Бренд портфолиосын басқару. Бренд капиталын бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент

    Пәннің мақсаты-ұйым мен персоналды басқарудың қазіргі жағдайы туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру. Ұйым: түсінігі, түрлері, басқарудың негізгі тәсілдері. Ұйымның сыртқы және ішкі ортасы. Кәсіпорынды басқарудың ұйымдастырушылық құрылымдары. Кәсіпорынды басқару теориясы мен практикасындағы билік, өкілеттіктер, көшбасшылық, басқару стильдері. Стратегиялық басқару және жоспарлау. Ұйымдастырушылық мәдениет. Менеджерге қойылатын талаптар, өзін-өзі басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік зерттеулер және ситуациялық талдау

    Қазіргі бизнестегі маркетингтік зерттеулердің рөлі мен маңызы. Маркетингтік зерттеулер жүргізу рәсімінің сипаттамасы. Маркетингтік зерттеулердің бағыттары (тұтынушыларды, өнімді, бағаны, бәсекелестерді, жарнаманы, делдалдарды, бағаны, нарықты және т.б. зерттеу). Маркетингтік зерттеулер бағыттарының нысандары, мазмұны. Маркетингтік зерттеудің түрлері мен түрлері. Бастапқы және қайталама деректерді жинау: түрлері, жинау және талдау әдістері. Зерттеу есебін дайындау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Аграрлық менеджмент

    Пәннің мақсаты-АӨК-де менеджмент әдістерін қолдану дағдылары мен білімдерін қалыптастыру. АӨК ұйымдары менеджментінің ерекшеліктері. АӨК менеджментінің негізгі функциялары. АӨК-дегі өндірістік менеджменттің тиімділігі. Аграрлық өндірістегі Кадрлық менеджмент. Агроөнеркәсіптік интеграция және мамандандыру. АӨК-дегі менеджмент жүйесіндегі ақпарат және коммуникациялық процесс. АӨК инфрақұрылымын басқару.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сауда маркетингі

    Пәнді оқытудың мақсаты сату көлемін ұлғайту дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Сауда маркетингінің негізгі бағыттары мен міндеттері. Саудалық маркетинг процесіне қатысушылардың қарым-қатынасын ұйымдастыру. Сауда маркетингінің негізгі құралдары. Саудалық маркетингте іс-шаралардың тиімділігін бағалау. Трейд-маркетингтік бағдарламаларды іске асыру процесі. Басқару механизмінің мәні. Сауда кәсіпорнының қызметін жоспарлау. Жоспарлардың орындалуын бақылау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қызметкерлерді ынталандыру және бағалау

    Пәннің мақсаты-өнімділікті басқару, материалдық және материалдық емес еңбекті ынталандыру саласындағы дағдылар мен құзыреттерді игеру. Мотивация және оның еңбек өнімділігіне әсері. Материалдық ынталандыру жүйелері және олардың еңбек өнімділігіне әсері. Қызметкерлерді бағалаудың дәстүрлі және сандық әдістері. Персоналды бағалаудың сапалы әдістері. Персоналды бағалау кезінде қолданылатын заманауи ақпараттық технологиялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Нарықтарды талдау

    Пәннің мақсаты-нарықтық мүмкіндіктерді зерттеу және бағалау әдістерін үйрету және бәсекелестік артықшылықтарды анықтау. Нарық конъюнктурасы көрсеткіштерінің түсінігі мен жүйесі. Нарық конъюнктурасын талдау және болжау әдістері. Сұраныс пен ұсынысты зерттеу негізінде тауар нарығының сыйымдылығын анықтау. Нарықтың бәсекелестік ортасының жай-күйін ескере отырып, ұйымның бәсекеге қабілеттілігін талдау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік маркетингтің тиімділігі

    Пәннің мақсаты-корпоративтік маркетингтің тиімділігін бағалаудың негізгі ұғымдарымен және көрсеткіштерімен танысу. Нарықтық басқару жағдайында кәсіпорындардың әлеуетті маркетингтік қызметінің әртүрлі аспектілерін қозғайтын стратегиялық және тактикалық шешімдер қабылдау; маркетингті басқару процесін түсіну шеңберінде кәсіпорынның маркетингтік талдауының принциптері мен әдістерін игеру. Кәсіби білімді сәтті игеру үшін маркетингтік стратегияларды әзірлеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты-кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Компанияның маркетингтік стратегиясын әзірлеу. Маркетингті басқару жүйесі. Бәсекелестік стратегияларды талдау және бағалау. Нарықты пен тұтынушылардың мінез-құлқын талдау. Кәсіпорынның маркетингтік мүмкіндіктерін талдау. Нарықты сегменттеу. Маркетинг және корпоративтік стратегиялар. Баға белгілеу. Стратегиялық жоспарлау және жылжыту. Маркетинг стратегиясын жүзеге асыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингті жоспарлау және аудит

    Пәннің мақсаты-кәсіпорында тиімді аудит пен маркетингті басқаруды қамтамасыз ететін заманауи әдістерді, құралдарды игеру. Маркетингтік жоспарлауды жүргізу принциптері. Нарық жағдайындағы ұйымның қызметін талдау. Ұйымның әлсіз және күшті жақтары. Сыртқы талдау. Маркетинг стратегиясы және оны қалыптастыру. Маркетинг құралдары: өнімді жоспарлау, баға, жылжыту, тарату. Маркетингтік жоспарлау нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тұтынушылардың мінез-құлқы

    Пәннің мақсаты-нарық жағдайында тұтынушылардың мінез-құлқын талдау және түсіндіру негіздерін қалыптастыру және нарықтың ерекшелігін ескере отырып, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Тұтыну ұғымы. Тұтыну процесінің сипаттамасы. Тұтынушылық, этика және әлеуметтік саясат. Тұтынушылық мінез-құлық психологиясы. Қабылдау. Оқыту. Тұтынушының мінез-құлқын басқарудың негізі ретінде тұтынушының мотивациясы мен тұлғасы. Мотивациялық теориялар

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі аграрлық экономика

    Пәннің мақсаты-ауылшаруашылық кәсіпорындарында өндірісті ұтымды және тиімді ұйымдастыру негізінде АӨК экономикасы бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру. Аграрлық сектордың өндірістік циклінің ерекшеліктері. АӨК түрлері, формалары және құрылымы. Әлемдік агро азық-түлік жүйесі. Қазіргі жағдайда АӨК экономикалық тиімділігін бағалау. Ауыл шаруашылығындағы жобалардың әлеуметтік және экологиялық әсері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • АӨК-дегі заманауи маркетингтік технологиялар

    Пәннің мақсаты-АӨК-де маркетингтің тиімді технологияларын қолдану мәселелері бойынша білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру. АӨК өнімдері нарығын зерттеу әдістері мен құралдары. Нарықты сегментациялау, ауылшаруашылық өнімдерін саралау және позициялау. Баға саясаты. Жылжыту, тарату арналары ауылшаруашылық өнімдерінің маркетингтік кешенінің құралы ретінде. Стратегиялық маркетингтің әдістері мен құралдары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қызмет көрсету маркетингі

    Пәннің мақсаты - студенттердің қызметтер маркетингі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеруі. Қазіргі экономикадағы қызмет көрсету саласы. Қызмет нарықтық өнім ретінде. Қызмет маркетингінің негіздері. Қызметтер саласындағы маркетинг кешенінің ерекшеліктері. Туризм, сервис және спорт қызметтерінің маркетингі. Медициналық және білім беру қызметтерінің маркетингі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • В2В Маркетинг

    Пәннің мақсаты-өнеркәсіптік кәсіпорынның өндірістік және коммерциялық қызметін анықтайтын қолданбалы маркетинг мәселелерін шешу дағдыларын қалыптастыру. Өнеркәсіптік нарықтағы тауар саясаты. Портфолио-өнеркәсіптік нарықтағы талдау және АВС-талдау. Өнеркәсіптік нарықта бағаны қалыптастыру. Өнеркәсіптік нарықтағы маркетингтік жоспарлау. Өнеркәсіп нарығында сегменттеу. Өнеркәсіптік нарықтарда сату жүйесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мейрамхана және қонақ үй маркетингі

    Мейрамхана және қонақ үй маркетингі Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингінің түсінігі, мәні. Қонақ үй және мейрамхана нарықтарын маркетингтік зерттеу.Маркетинг кешені жүйесіндегі өнім мен баға. Маркетинг кешеніндегі қонақ үй өнімін сату жүйесі. Қонақ үй кәсіпорнының маркетингтік коммуникациясы. Мейрамхана және қонақ үй бизнесі кәсіпорындарының маркетингін басқару. Кәсіпорын қызметін стратегиялық маркетингтік жоспарлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өзгерістерді басқару

    Пәннің мақсаты-ұйымдастырушылық өзгерістерді басқарудың заманауи тәсілдерін зерделеу, ұйымдастырушылық өзгерістерді жүзеге асырудың стратегиялары мен жоспарларын әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Ұйымдар тұрғысынан өзгеріс. Өзгерістерді жүргізудің негізгі әдістері. Өзгерістерге қарсы тұрудың себептері және оларды қалай жеңуге болады. Өзгерістер жағдайында шешім қабылдау. Өзгерістерді қолдау. Өзгерістер стратегиясы. Өзгерістерді басқару жүйесінің құрылымы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Жаратылыстану пәндері саласындағы негізгі ұғымдарды айқындайды, нормативтік құқықтық құжаттарды біледі; тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарайды, дене шынықтырумен айналысады
  • Заманауи коммуникативтік және ақпараттық технологияларды, математикалық әдістерді қолданады, кәсіби қызметті тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін деңгейде шет тілін меңгереді
  • Экономикалық ойлауды қалыптастыру үшін қажетті әлемдік әлеуметтік-экономикалық процестерді, экономика негіздерін, менеджментті түсінеді
  • Экономикалық сипаттағы проблемаларды талдайды, көшбасшылық қасиеттерге ие, тиімді кәсіпкерлік және басқарушылық шешімдер қабылдау әдістерін біледі
  • Тауар ағынын жоспарлайды және реттейді, кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттыру үшін персоналды, инновацияларды, өндірістік процестерді кәсіби басқару дағдыларын қолданады
  • Өндірістік қызметте еңбек, материалдық және қаржы ресурстарын ұтымды пайдалану нәтижесінде экономика салаларын тиімді басқару жолдарын қабылдайды және негіздейді
  • Бизнес-жоспарлар әзірлейді, нақты жағдайларға талдау жасайды және оларды шешу жолдарын табады, кәсіпорынды дамытудың оңтайлы стратегиясын таңдау үшін стратегиялық талдау әдістерін меңгереді
  • Маркетингтік іс-шаралардың тиімділігін, кәсіпорынның өндірістік-экономикалық әлеуетін бағалайды
  • Аақпаратты жинау және талдау, нарықтық жағдайды талдау
Top